Minden nagyon összejött
Mi kellett a győzelemhez? Sasa elmondja!
2014-07-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
744959298
Napi oldal:
58853
Jelenleg:
1013
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Veszprém Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 557 hozzászólás • 28 oldal
497. • 2013-07-27 22:03:25
Azt kell mondjam Roninak teljesen igazat kell adjunk.
496. • 2013-07-27 21:51:47
Mielőtt valaki megfogja a lényeget természetesen cm3-re godoltam.
495. • 2013-07-27 21:45:28
Valóban komoly problémát okoz az RTE jelen szerkezetében!!
Az eredeti szándék az volt annak idején, hogy az utánpótlás szervezett autósportoltatására létre kell hozni egy alacsony költségvetésű sorozatot, akkoriban a rendezők el voltak kényeztetve az ORB I. II.-ben indult 150 autó
versenyenként, a rendezők pezsegtek, volt szponzor, nem akartak foglalkozni a "harmadik" vonallal, így azt az RSB és az MNASZ szépen lepasszolta.
Jó ötlet volt, hogy bontó szökevényekből ügyes srácok, olcsó sportolásra alkalmas verdákat szögeljenek össze, de ez kontroll nélkül nem kívánt eredményt hozott, felügyelet nélkül elburjánzott, kis túlzással mindennel lehet menni aminek négy kereke van, WRC-től a több ezer köbcentis,
förmedvényekig. Jelenleg az a gyakorlat, ha nincs eredmény nincs mivel csajozni a discoban, akkor faragunk bé egy nagyobb motort vagy bérelünk akár egy WRC-t, hol itt a fokozatosság, hol a vezetői tudás ismérve, minek alapján válaszuk ki a tehetségeket, tehát hol a sportszakma.

Tehát az RTE-ben maximálni kell a motor űrtartalmát 2000cm-ben, turbóval 1600cm-ben, hajtás 2WD, ki kell írni egy junior kupát max. 1600cm szívó motoros autókra "kereklámpás" műszaki változtatások lehetőségeivel. Az RTE-ben csak normál kereskedelemben (benzinkúton) kapható
üzemanyagot és széria utcai gumit lehessen használni. Akinek van pénze 4WD autóra vagy nagy motoros szörnyre az menjen az ORB-be.

Kérdem van e egyáltalán szerződés az MNASZ és az RTE együttműködéséről és az mit tartalmaz ?
A szerződésben rögzíteni kell a szabályzókat, melyeknek szervesen illeszkedi az MNASZ sportszakmai stratégiába és az utánpótlás nevelési tervezetébe, ha van ilyen. De ha nincs el kell készíteni amúgy is a szövetség feladatai közé tartozik.

Ha az RTE nem vállalja fel az annak idején vállalt, feladatok ellátást, akkor nem kell engedélyezni a sorozatot mert felborítja a sportszakmai rendszert, erre van jogi lehetőség, persze nem ez a cél, az RTE-nek hely e van a hazai autósportban, de ott kell kezelni.

Az ORB-ben vissza kell térni az FIA kompatibilis rendszerbe, a 2WD bajnokságban résztvevőket, bonusz pontrendszerrel helyzetbe kell hozni az abszolút bajnokságban. Ki Kell írni egy Junior kupát, felső korhatár 24-év, 1600cm3 szívó motor egyéb paramétereket lásd az RTE-nél. A WRC-k és az E-85
menjenek a P-be, ki kell írni egy Nemzeti Prototípus kupát (WRC-k, lejárt homológ autók és a „P” csoportba homológ autók ).

Minden szakágban van költséghatékony junior bajnokság vagy kupa, csak nálunk szabályozatlan!
Gondoljatok bele, lenne ma egy Michelisz Norbink ha nincsenek márka kupák (Suzuki,Renault, Seat).
A mai piaci helyzetben nehéz létrehozni egy márkakupát, de limitált LE/cm2 határokkal létre lehetne hozni egy Junior Kupát és talán az importőröket is megmozgatná a lehetőség.

Visszatérve a külföldi kis-srácok eredményére, az eredményük azt bizonyítja, hogy az ORB mezőnyének 50 százaléka tudást meghaladó autóban ül, mert ez a rajos.
494. • 2013-07-27 15:36:51
Érzékeny ponthoz ért "figyelo" kolléga.
Olyan szabályszegésért, amiért az Orb-ben súlyos pénzeket kell fizetni, vagy nagyon lassan ketyegő büntető-másodperceket kell ledolgozni, az pl. az rte-ben némi csokoládéval megoldható, vagy megvásárolható.

493. • 2013-07-26 22:03:04
Az R007 által felvázolt verzió súlyos gyenge pontja, hogy van egy RTE, ahol tulajdonképpen mindent lehet. Tehát, ha a kezdő szabályok közé lenne szorítva az MNASZ bajnokságban, a kezdő Mitsuval menni akaró odamenne, mint ahogy most is, mert még így is lazábbak a szabályok.
492. • 2013-07-26 19:48:55
R007!
Mesterien elvitorláztál a "külföldi fiatal tehetség" méltatásának irányába, amit megspékeltél a "kereklámpás pilóták" legendájával. Ebben az a jó, hogy az ilyenre mindig van vevő, ebbe nem lehet -vagy legalábbis nem illik- belekötni, továbbá az eredeti témától jó messzire el lehet távolodni.
Rendben, ezt a békát is lenyeltük. forgatom a szemem
491. • 2013-07-26 13:58:54
Alapjaiban kellene újra építeni itthon a rallyt...igaz ez csak egy álom és szinte biztos,hogy lehetetlen de az ember még reménykedik...

Hol jó az,hogy valaki elkezd versenyezni,mert tök jó móka és egyből beül egy EVO-ba...az oké,hogy meg van rá a büdzsé,de miért nem áll mögé valaki,hogy nem biztos,hogy így kellene elkezdeni...járjuk ki az iskolát, menjünk gyengébb, "butább" autóval tanuljuk meg tekerni a kormányt, a fizikát és utána üljünk 300+ LE-be...De nem,most nem ez megy itthon, sokan 200LE alatt úgy gondolják,hogy nincsen versenyautó.

Tök jól átalakít mindent a vezetőség,hogy a tehetősebbek, kiélhessék a vágyaikat...miért nincs tényleg tehetségkutatás? Miért nem találunk ki valami olyasmit,mint a Swift kupa, a régi Astra kupa a rallyba is? Így ki fog halni itthon a rally. Senkit nem akarok megsérteni és az is biztos,hogy ez nem egy olcsó sport,de egyre inkább az a képlet,hogy vannak ilyen pénzes emberkék akik versenyeznek,de egyáltalán nem nevezném őket autóversenyzőnek....

Már olyan professzionális szinten "szidja" mindenki a technikát,a gumikat minden más egyebet,hogy az már hihetetlen....

Nincs fiatal a mezőnyben szinte...Lukács Csucsu amit csinál az nagyon szép,de több kellene...

Én úgy látom,hogy nincs koncepció, sz.rjunk bele mindenbe majd lesz valahogy, de ezzel tényleg olyan semmilyen lesz a honi rally, pedig régen nem így volt ez. Ha valaki jobb akkor mindjárt megy az ujjal mutogatás vagy éppen vajon hol csalhatott...nem jó ez semmire.

Az orrfújásról amit Büki Ernő írt,egyet kell értsek....

Leépülés van,nem fejlődés....
490. • 2013-07-26 13:47:31
Teljesen mindegy ki vert meg kit; az emberekkel van a baj(om).

Az egyik odadörgöli sokak orra alá, hogy na tessék itt egy kisgyerek és megvert benneteket.

A másik meg magyarázkodni kezd, hogy az nem is úgy vót' és akkor is én vagyok itt a leggyorsabb, ha a fene fenét eszik.

Mi szükség erre a negatív nyálazásra?


Miért nem lehet ezt úgy kezelni, hogy:

1, a kisgyerek nagyon tehetséges és minden összeállt neki azon a gyorsaságin. Építkezzen ebből tovább, mert sokra viheti.

2, jött valaki aki 1 picit magasabbra tette a lécet, így most azon törpölünk, miként tudnánk mi is olyan gyorsan menni ott a fotocellától-fotocelláig, és akkor mi is sokra vihetjük.
489. • 2013-07-26 12:22:02
R007,

Olyan szinten a szívemből szóltál,hogy az hihetetlen...

Ez így ennyi és nem több!

Ezt kellene látni! Nincsennek itt már lépcsőfokok,csak egyből bele a technikába és alapok nincsennek.

Divat lett már a rally itthon és nyugodtan lehet szidni engem mint a bokrot:)
488. • 2013-07-26 12:16:25
Végre kezd pezsegni a fórum:D juhéjjjj:D
487. • 2013-07-26 11:32:51
Ortodx & 530d Nem Fogalmaztam pontosan kis-hazánkon kívül nem találkoztam hasonló esettel. Ez a Henk gyerek nem egyet villant, hanem konstans ott volt az elejében, olyan pályákon ahol ahol a hazai mezőny becsukot szemmel eltalál (absz.: 10, 9, 4, 1, 9, 4, 2). A Chriss Brugger élete első vagy második versenyén friss jogsival (15, 13, 15, 13, 14, 12, 7, 14, 7, 5) időt ment! Írtam, hogy vannak hál-istennek szabályt erősítő kivételek de el kell fogadni, hogy a hazai élmezőny belterjes és lemaradt a nemzetközi szinttől. Minek mankó (WRC) egy hazai bajnokságba, miért nincs olcsó 1600 junior kupa ahol nem a lóerő, nem a technika dominál, hanem a tudás. Nézzétek meg a kerek lámpás Zsiguli időszakból nevelődőt ki a hazai rallysport meghatározó generációja - Ranga Laci, Hideg Jani, Kis Koko, Gál Baba, Szuhanyik Laci, Simor Gyuszi - elnézést ha kihagytam valakit. A nézők megnézték az elejét- Ferdi, Tóth Jani, Gál Baba, Antalffy Gyuri, Borka aztán várták az örülteket a Zsigulikkal. A nézők imádták mert volt mit összehasonlítani, az autók között volt max. 5-10LE különbség, utcai gumikkal hatoltak agyament módon és legjobb és legbátrabb nyert. Ma ha nem ér el eredményt akkor farag egy nagyobb motort az autóba (RTE) v. feljebb megy egy kategóriát, ha az is kevés bérel egy S 2000-t vagy egy WRC-t, minek? És ehhez az idei szabály módosítások teret adnak, ettől nem lesz új nemzetközileg ütőképes generáció! Nézzétek meg honnan jött egy Loeb vagy egy Ogier, a Citroen kupából. Még egyszer vannak üdítő kivételek de, ma ott tartunk, hogy ha valaki rallystának áll minimum egy N-es Mitsuban gondolkodik. Közben gondjai vannak az alapokkal is.
486. • 2013-07-26 09:13:54
Kedves Maximmun Racing Team!!

Hát azt ne felejtsük el hogy ti egy Xsara WRC - vel mentek ,ő S2000 Skoda,
Ne felejtsük el hogy ő 1ször megy itt , ti nem!!
Ne felejtsük el hogy a Powers Stagen- is Megvert titeket és az egész mezőnyt (Kivéve Herczig)!!
Hát azért Ernőnek Igaza van az orrfúlyással kapcsolatban!!
485. • 2013-07-26 07:47:17
Azért ez szerintem ez durva. Nem lehet ennyire elitélni az egész magyar rallimezőnyt. Ez egy technikai sport, ahol minden megeshet és meg is esik. A dél afrikai srác villant eggyet és kész. Ügyes volt. A mezőny egyik legjobb autójával, valószinüleg nagyon sok tesztkilóméterrel a háta mögött csinálta ezt és nincs kizárva hogy éppen a következő Loebet láthattuk éppen vagyis tehetségben sincs hiány. De nem mondhatjuk azt, hogy az összes magyar versenyző kutyaütő. Mert egyrészt ez nem igaz(voltak és vannak sikerek nemzetközi porondon is) másrészt nem illik sértegetni azt(az egész magyar mezőnyt), aki a mostani helyzetben pénzt és időt öl kedvenc sportágunkba. Persze vannak itt is mindenféle emberek de nem mindenki "olyan". Szerintem ez már népbetegség nálunk, hogy mindent fikázunk. Félreértés ne essék ha valaki hibázik azt nem szabad elhallgatni de nem lehet mindig és mindenkit elítélni.
Épp most néztem a Sibiu-i IRC-n romániában Botka az EVO 9-el negyedik az időmérőn. Előtte Kopecky, Bouffyer és a jó öreg Delecour. Ez persze nem végeredmény, de jelent ez is valamit talán és az első 10 ből három magyar. Puska persze sehol. Talán ez is jelent valamit.
484. • 2013-07-25 19:13:00
R007!
Nem kell 35 évet visszanézni, elég csak négyet. 2009 Miskolc rally első nap, Encs. Ugyan ez a versenyző, hasonló nagyságrendű -ha nem nagyobb- tévedéssel hívta föl magára a figyelmet.
A különbség annyi, hogy ott nem a rendezőt marasztalták el, hanem az itiner készítőjét. megdöbbent
483. • 2013-07-25 17:08:28
Kedves Mindenki!

Az időellenőrzővel kapcsolatban már mindenki elmondta amit akart, az lenne király ha mindenkire egyformán, ugyanazon szabályok vonatkoznának. Azonban 35-éves autósportos múltamban nem nagyon emlékszem, hogy a rendezőt meszelték volna el hasonló esetben.
De nem ez a fő gond, hanem:
Jelen állás szerint nálunk az nyer akinek a legtöbb pénze van, jó ez nem kirívó eset a technikai sportokban de ez inkább a F1, WRC, WTCC szinten gyakori. A nemzeti autósportolásban ezt próbálják elkerülni normális országokban. Tényleg el kellene gondolkodni, hogy minek kell nekünk WRC, miért nem találjuk meg a kis kategóriák helyzetbe hozásának a megoldását, szerintem lenne rá mód.

Tényleg elgondolkodtató, hogy idejön a világ másik feléről egy 19 éves "kölyök" élete második versenyén megy itinerből, tök idegen pályákon, valamint ide jön a sógoréktól egy friss jogosítvánnyal rendelkező talán élete első versenyét teljesítő kinder ( jó ment ezer teszt kilométert), és benne vannak a tízben!!! A "Dél-afrikai srác" pediglen konstans ott van az elejében, gyorsaságit nyer!!!!!!!!!!!!!! Lehet ezt jó gumiválasztással magyarázni, de ez csak önámítás, elment a Magyar élmezőny mellet a világ, szerencsére vannak szabályt erősítő kivételek mint ez a Lukács Csúcsú "gyerek", mert amit Korzikán csinált az párját ritkítja, én megnéztem volna a titánjainkat egyenlő körülmények (tréning, teszt lehetőségek és technika) közepette lett volna egy két érdekes meglepi! Urak nem attól gyors és gépkocsi versenyző valaki, hogy ő ül a legdrágább technikában.
482. • 2013-07-24 21:52:45
óóóóó hát persze......,
481. • 2013-07-24 18:09:26
Pár kép a versenyről ITT
480. • 2013-07-20 21:44:32
Szerintem csak egyszerűen élvezzük a versenyeket, és ne azzal foglalkozzunk, hogy mik mennek a háttérben! Azokon a dolgokon úgy sem tud senki sem változtatni, akármennyire is akar vagy nem akar, nincs mérvadó beleszólásunk például a vezetőség ügyeibe! Akkor meg minek idegesítsük magunkat rajta?! Szerintem nem rossz a bajnokságunk, jobban meg kellene becsülni a versenyzőinket, örülhetünk, hogy vannak még, akik itthon mennek! Nem kell a vezetőség és a versenyzők egyéb dolgaival törődni, és stresszelni rajta, csak nézzük, ahogy mennek, és töltsük nyugodtan, kellemesen az időnket ezzel a sporttal! :)
479. • 2013-07-19 14:29:00
Szombathely rally. Kopezki vereség. Igen, a végén megverték, na nem agyon, de kapott. Nem magyarázkodás, csak a száraz tények. Gumit jött tesztelni, le volt ragasztva a gumin a márkajelzés,. Az első nap kuka idéket ment, majd másnap feltették a GUMIKAT, és azonnal ütött mindenkit. Régen, mikor ez téma volt, utánanéztem, most nem keresem meg az eredmény listát. Akinek van ideje, megkeresheti. Mellesleg, soha nem láttam még élőben senkit sem annyira szépen autózni, mint jan-t, akkor, és ott, murván. na jó, egyszer a Nagy Matyit az esztergomi murvás túrán :-)
Ez a miénk, ez nem bajnokság, ez egy nagy trágyadomb. Kizárás helyett mehetsz tovább? Mit várnak el a vezetők? Ez majd segiti a bajnokság megerősitését?
Sibera barátom azért emlegett az "európa legerősebb bajnokságát", mert a Másik fórumban, ezzel hülyitik az embereket. helyeslek
478. • 2013-07-15 19:59:15
Pár képem a szombati napról....
Képek
Veszprém Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 557 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
091011 12 131415
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
3031 01 02 030405
06 07 08 09 10 1112
2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2024.12.30.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k