Minden volt Cereden
Izgalmas verseny, néha egy-egy crash és sok-sok néző
2014-04-14
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730878004
Napi oldal:
10103
Jelenleg:
1565
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
402. • 2015-03-11 18:43:47

Leállnál velem úgy focizni, pókerezni, sakkozni stb., hogy én nem ismerem az aktuális játék szabályait?
401. • 2015-03-11 17:06:58
Ok, kezdjük a végén... :)

Lehet, hogy meglepődsz, de így megy. Kijelölök egy időpontot, mondjuk a teszt megjelenését követő második hónap vége, és addig lehet elvégezni a tesztet, és levizsgázni önállóan. Ha nem csinálja meg a mókus, akkor HR, és papírmunka... Érdekes módon ezt eddig csak 1x kellett eljátszanunk azóta mindenki kész van időben mint a kisangyal! :)

Ahogyan az MNASZ oldalán fent van, azt azért még félszemmel se látnám webinarnak, de mint mindenben itt is eltérhet a véleményünk.

Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy az időpocsékolást milyen érvekkel védenéd meg a webinarral szemben, de tényleg nem vitatkozni járok ide, úgyhogy tényleg maradjunk annyiban, hogy egyelőre minimumvizsga nekünk nem kell...
400. • 2015-03-11 14:25:23
Gala!
Kezdjük a végén.
Próbáltad már azt mondani egy hivatalos munkahelyi továbbképzésre/vizsgára, hogy hagyjuk, majd "mindenki kényelmesen a saját időbeosztása szerint..."?

Fel kellene "lőni" az MNASz oldalra az anyagot.
Jó ötlet, de már megvalósult.
/ február 26-án megjelent az RVSz. és az SRVSz. 2015-ös verzioja, pont az említett oldalon/

Volna még pár érvem, de -megfogalmazásod szerint- az egésznek a lényege csak: "idő és pénzlehúzás". Akkor inkább hagyjuk.

Maradjunk annál az információnál, hogy -jelen állás szerint- nem kell a sprinteseknek vizsgázni.
Háte öröm, bódottág /by Matiz papa/
399. • 2015-03-11 13:20:18
ortodox,

Nyilván valósak az általad említett hiányosságok, de talán nem ebben az idő és pénzlehúzós formában kellene megoldani.

Nem lett volna vicces egy nappal korábban elutazni a versenyre a webinarok korában... Miért nem lehet az oktatási anyagot fellőni a MNASZ oldalára, ahol ha átlapoztad ott melegében ki tudod tölteni a tesztlapot, rögtön megkapod az eredményt, aztán kalap-kabát...

Most meg férőhely (!) híjján nem lehet bejutni a pesti időpontokra. Az MNASZ-nek is jó lenne, mert nem kellene összetrombitálni az embereket, biztosítani az oktatókat/felügyelőket, meg nem kellene bíbelődni a teszt javításával... Mindenki kényelmesen a saját időbeosztása szerint elvégezné a "kurzust"... Egyszer kell csak megcsinálni, utána frissítgetve önjáró!

(mi a cégnél már csak így oktatunk, pedig hidd el több dolgozónk van, mint MNASZ versenyző :D )
398. • 2015-03-11 11:38:07
Gala!
Örülök, hogy örülsz, de ettől még sprintversenyzők jelentős hányadánál tapasztalható szabályismeret hiánya, még továbbra is probléma marad. :(
397. • 2015-03-11 10:59:32
Utánajártam a Sprintes minimumvizsga-kérdésnek. Meglepően segítőkészek voltak az MNASZ-nél (ebben a hónapban már nem először) és Kassai András elmondta hogy NEM kell minimumvizsgáznia a sprinteseknek!

Szuper, egy gonddal kevesebb! :)
396. • 2015-03-06 10:24:16
A lényegen nem változtat:D

Március van és nincs hivatalos MARB versenynaptár,amit akárhonnan is közelítek meg....derék.... neszóljszám
395. • 2015-03-05 20:50:53
hu0olb!
Jaj, nehogy már ezen vitázzunk!
Te "alapvető információ"-nak hívod, én versenykiírásnak. ;)

Komolyan, ha kiemeled belőle a színes utalásokat/magyarázatokat, egy szabványos kiírást kapsz.

Lásd:
FIA Regionális Rallye Bajnokságok Szabályai.
II. Függelék Standard dokumentumok
1. Versenykiírások.
RVSz. 68-71 oldal. kacsintok
394. • 2015-03-05 19:15:12
Van egy AMTOSZ is aki adogatja ki a közleményeit...várni kell,hogy mi merre hány méter...megy a matek, meg a kereszt...csak nem a Marshall...

Én nem így látom. Adamovits jó régen kirakott hivatalos versenykiírást úgy,hogy még alapszabály tervezet sem volt!

Markóé nem versenykiírás,hanem alapvető információk. Olvasd el figyelmesen vagy csak egyszerűen nézd meg a második oldalt és kész. Szerintem most Markó nem barát,pedig a tesztversenye szinte már hagyomány...nem értem miért kell csipkelődni,időt húzni. Vagyis ami jó azt miért kell tönkretenni,vagy megpróbálni tönkretenni. Itt elsősorban a versenyzőkre gondolok,mint ahogy mondtad is ők szívják meg a legjobban és én,pedig én nem vagyok versenyző,csak egy hobbista...
393. • 2015-03-05 16:40:27
hu0olb!

Lehet, hogy van sejtésed, nekem sajnos egyáltalán nincs.
Csak annyit látok, hogy a Markó és az Adamovics megpróbálja teljesíteni azt, amit beígértek. Vagyis, a megbeszélt időpontban az elvárások szerinti standard formátumban megjelentették a kiírást, és készek a versenyt megrendezni.
A tisztázatlan kérdések, a pontatlan megfogalmazások, a tologatott határidők, a "másik" oldalon generálódtak.

Az a baj, hogy a következményeket ismét(!) a versenyzők és a rendezők fogják megszenvedni.
392. • 2015-03-05 15:47:35
Amúgy olyan kíváncsi lennék,hogy miért nem dobják már ki az MARB versenynaptár tervezetet...

Bár van sejtésem,hogy miért nem,de ilyen év még nem volt,hogy márciusban még csak tippelgetünk...és az orfűi versenyre sincs hivatalos versenykiírás:D Alapvető információk...legjobb...
391. • 2015-03-05 11:00:35
Vannak kérdőjeles dolgok..... neszóljszám
Tegyük fel navigálni szeretnék a parasznyi versenyen.
Mivel spórolós típus vagyok "előnevezek", amit márc.9-ig meg kell tennem. A vizsgát viszont csak 03.20-ra igérik. Vagyis kénytelen vagyok hiányos/szabálytalan előnevezést feladni. Igaz, - érvényes vizsga esetén- -a gépátvételen bepótolhatom 10.e Forintért.
Vagyis, ha takarékos vagyok, akkor nem vagyok az.
Vagy valami ilyesmi.......
390. • 2015-03-05 10:36:17
Nem tudom,hogy mi történik itt,de megint egyet kell,hogy értsek Veled helyeslek

Az MARB-s kiíárasban olvasható,hogy az első verseny alkalmával lehet kiváltani huf ellenében az MARB-is igazolványt. De gondolom lesz rá lehetőség más futamok alkalmával. Ebbe az MARB-A meg MARB-N-es igazolványba ne menjünk bele,mert az zseniális:D
389. • 2015-03-05 10:09:10
Szó se róla, nem egyértelmű.....

Az MNASz oldalon található vizsga időpontokat és helyszíneket a Rallye szakág megjelöléssel látták el, tehát valószínű az ORB, R2, és a Historic versenyzőire gondoltak.
Bizonyára erre utal a " ha legalább 12 fő..." megjegyzés is, hiszen akár Pécsen, akár Miskolcon, ettől több új MARB-os versenyzőre lehet számítani.

(na persze ez csak az én gondolatmenetem, semmi sem biztos)
388. • 2015-03-05 09:08:20
A főoldalon közzétették a szabályismereti vizsgák időpontját. Kell ez a sprinteseknek is? Egyértelmű jelét ugyan nem láttam a 2015-ös szabályokban (csak a katyvaszt), de a hírben "rallye licenszel rendelkezők"-ről írnak, és a Miskolc MARB-os versenykiírásban is említik a szabályismereti vizsgát, és gyanús az egyik helyszín és időpont is...

Akkor most merre, hány méter? :)
387. • 2015-03-03 20:58:08
Mester!
Nem akartalak tévútra vezetni. Az általam használt "néhány perc" csupán barokkos túlzása volt annak a 8-10 másodpercre tehető időintervallumnak, amit a víz alatt eltöltöttem.

Bizonyára csalódást okozok, de a röff-röffel valóban az Állatfarm c. regényre utaltam. Sajnos az általad említett másik Orwell-művet nem olvastam. (de megígérem, pótolni fogom)

Sajnos a családfa tekintetében sincs jó hírem:
Szégyenszemre nem tudok az őseim között egyetlen gyöngyhalászt sem fölmutatni. (itt nálunk a Bükk-hegység tövében, valahogy ez nem számít túlzottan divatos időtöltésnek)

Üdv: Hillman
.
385. • 2015-03-03 19:40:12

Kedves Zsolt!

Ugyan láttam, és értelmeztem is a kajánul röhögő szmájlit, azért személyesen is szeretnélek biztosítani arról, hogy tőlem Te nem fogsz kapni olyan tanácsot, amely bármilyen rossz szándékról is tanúskodhatna.
Ugyanakkor szeretnék gratulálni ahhoz a teljesítményedhez, hogy az esélyeid csökkenését, az említet próba során csak "néhány perc" (!) után észlelted. megdöbbent
Szerintem kutakodj a családfád után, minimum egy(!) gyöngyhalászt találni fogsz az őseid között. vigyorgok

Link

A röfögéssel, futással, víz alatti léttel kapcsolatban:
Éles eszű gondolkodásodat ismerve, szvsz tudod Te, hogy mire gondoltam, de ha mégsem, akkor pontosítok.
Orwellnek valóban van egy "Állatfarm" című regénye, ami sok-sok okot adhat a filozófiai gondolatokra, de a beszélgetésünk témája miatt, én inkább az író "1984" című regényére gondoltam.

Link

Szóval, ha ebben a regényben vizionált "felügyelő állam" elől el akarunk menekülni, akkor hasznunkra lehet a futástudomány. Bár, ha visszakérdeztél volna, hogy a szélrózsa melyik irányába kezdj el futni, nehéz helyzetbe hoztál volna... Viszont, ha megtanulod a víz alatti létet, a halak között nyugodt öregkorra lelhetsz vigyorgok , elkerülve az Orwelli világ számomra (számunkra?) elfogadhatatlan körülményeit.

Gyöngyhalászi képességeidet figyelembe véve, lehet, hogy mégis érdemes lenne gyakorolnod a víz alatti lélegzést?
Nem gondolod?
kacsintok vigyorgok

384. • 2015-03-03 16:40:25
Januárban elég sokat halottuk a Sporttanácsot szídni.

Lehet ők nem akarják valamiért jóváhagyni?

Kohári Z, Ujházi B és Varga I akkor most mi is a helyzet?
383. • 2015-03-03 16:37:58
Hamar munka ritkán jó!

Hát ők nem sietnek, lehet ugyanabban a dossziéban van, ahol a díjkiosztó elszámolása.

Közeleg a közgyűlés, vissza kell hívni ezt a komoly szakmai stábot. És Büki-Markót a MARB élére :)
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k