h i r d e t é s
Összes oldal:
732057566
Napi oldal:
41488
Jelenleg:
1600
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Vinoczai Attila Matics Misivel, az N/4 ötödik helyén, és az abszolút kilencedikként zárták a bajnokság utolsó előtti, nyirádi futamát. Az utolsó futam előtt a kategória második helyén állnak, így navigátort a nyirádi versenyről és a mecseki lehetőségeikről kérdeztem.
- Hogy érezted magad Nyirádon? - Jól, mint minden versenyen. Apróbb technikai problémáink voltak, de ezt leszámítva egy tökéletes versenyen vagyunk túl.
- Milyen technikai zűrök voltak? - A hajtással volt problémánk három gyorson keresztül, és a gumiválasztásunk sem volt a legszerencsésebb - el kellett ugyanis dönteni, hogy hol akarunk gyorsan menni: a rallycross pályán, vagy a kinti szakaszokon. Mi az előbbinél döntöttünk, és ott próbáltunk annyit adni, amennyit esetleg kint kapunk. Bíztunk abban, hogy esetleg kint is lesznek keményebb talajú részek, és akkor még ott is tudunk majd jól menni - de sajnos lazább volt, mint a tréning idején.
- A végeredményhez képest az első nap végén jobban álltatok még… Mi történt vasárnap? - A második gyorson, a ködben volt két túlcsúszásunk, és ez úgy 20 másodperces hátrányt jelentett.
- Mit gondolsz, Asi mitől ilyen irgalmatlanul gyors? - Természetes súlyuknál fogva, bármelyik párosnál jóval könnyebbek, legalább 40 kilóval, az autójuk is könnyebb, mint a többieké, és szerintem erősebb is az autója néhány lóerővel. És itt szerintem adott esetben már egy pótkerék is sokat számít, az pedig csak 30 kiló - nemhogy ez a nagyjából 100, amit mondtam. Biztos a súlyuk miatt mennek jól, másképp nem létezik, hogy az öt kilométeres rallycross pályán 1,8 másodpercet kapjunk tőle. Holott mi ott már úgy mentünk, hogy minden lehetőséget kihasználtunk, és ennél pontosabban ott nem lehetett autózni - ugyanolyan gumikon, mint ami neki van… Ezen kívül a vezetési stílusát is meg kell említeni, az is nagyon fontos a gyorsaságához - mi talán ott, a Motorsport Centrumban tudtunk közel olyan stílusban autózni, mint ő. Most egyébként szerintem gyengébb volt az autója mint szokott, és így is adott másfél percet a mezőnynek, de neki nem kell aggódnia egy kanyarvételen, mert más erősségű az autója. Ezen a technikai bizottság tudna talán változtatni, de nem olyan vizsgálatokkal, amiket most végeznek.
- Ennyire figyelitek? - Mi mindenre figyelünk…
- Mi lesz veletek Mecseken: a kategóriában négyen is vagytok 10 ponton belül, úgyhogy nagyon meg kell védenetek ezt a második helyet… - Balázs Öcsi úgy tudom, nem indul, Vas Zoli pedig ügyes, de nem bírja annyira a nyomást szerintem. Balogh Jani előtt kell végeznünk ez az egy fontos. A mecseki pályákkal egyébként nem lesz baj, nagy meglepetések nem lesznek szerintem, hiszen leszámítva az új szakaszt, évek óta ismerjük ezeket a gyorsaságikat.
Az N4 állása az utolsó futam előtt : 1. Asi - Pikó Zsuzsa 50pont 2. Matics Misi - Vinoczai Attila 29pont 3. Balogh János - Németh László 26pont 4. Balázs Ócsi - Szajky Pisti 26pont 5. Vas Zoltán - Géczy Tamás 19pont
Ez a hír most jelenik meg 5873. alkalommal
|