TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Mindig jobb napok jönnek!
Spici még nem épült fel teljesen, de már tervezi a jövő évet
2012-11-25
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701724869
Napi oldal:
81151
Jelenleg:
1957
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
352. • 2014-08-27 19:15:51

Ortodox!

Nem azt írtam hogy "barátom", hanem azt, hogy "ismerősöm"!
mosolygok

Lehet, hogy meg tudsz erősíteni abban a korábbi tapasztalatomban, hogy anno(80-as évek) a trabantos több
jattot adott mint az 1500-as Zsigulis. Ergo: nem biztos, hogy a gazdag környék a jó...
vigyorgok

351. • 2014-08-27 12:45:12
A repteres számát nem tudnád megadni,mert 500-ért nekem megérné a repcsibenya... helyeslek helyeslek helyeslek
350. • 2014-08-27 11:22:03
Mester!
Jól választottál lakóhelyet /és baráti kört/, ha milyen anyagi kondiciókkal bíró emberekkel vagy körülvéve!!! kacsintok
349. • 2014-08-26 23:38:22

"Kassán Mini?
A Rally Lubenik-en megállt, szétszedtük újra. Sajnos nagyon sok kilométer van már benne revízió nélkül. Szétszedtük, de a motor most sem lett felújítva. A Prodrive-val nehéz... Irtózatosan sok pénzt kérnek a motor revízióért. Összeraktuk, de nem tudtunk fejleszteni rajta, nem jutottunk előrébb. Az autót 1600 versenykilométer után kellett volna revíziózni, a váltót és a motort egyaránt. A váltóhoz legyártottunk mindent, de a motorban sajnos 3200 kilométer van, bármikor bármi megállhat benne..."

Van egy ismerősöm, van repülője, és hobbiból repked...
Van egy reptere is...
Neki van egy barátja, akinek szintén van repülője...
...és van egy kastélya, amit két milliárdért árul...
A repcsibe 100-as ólmos benya kell(ene) 750/L-ért...
...de elmegy a 420-as autó benzinnel is...
Azt mondja a repteres, a kastélyosnak, hogy tudok hozni belevaló olcsó rep. benzint 500-ért...
Nem kell, az drága! –mondja a kastélyos...

Nem is tudom, hogy ez miért jutott épp most eszembe...?
bizonytalan
348. • 2014-07-21 19:53:48
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felső, fekete naci, napszemüveg, a felsőn egy kék színű hullám csík.
Köszönöm!
kép
347. • 2014-07-14 22:10:26

Azt mondja a "Just Creative", alias Frici, hogy:

"Az egyik szemünk sír, a másik nevet, hiszen szép ez a harmadik hely, és a power stage-en plusz négy fontos pontot is begyűjtöttünk, de mi KITŰNŐEN GUMIZTUNK az utolsó szakaszra..." vigyorgok

Hát igen! Egy meg nem tartott gyorsasági gumiválasztását dicsérni... ez már profizmus a javából! (A kummunikációban lehet, de egyébként...?) megdöbbent
Mindig van lejjebb!

346. • 2014-07-14 20:52:10
Gergő.1!
Tőlem nem szükséges elnézést kérned, én igazából senki és semmi vagyok a rally-sportban.
Az pedig Téged minősít, hogy a Vizin számodra csak "lacibá", vagy hogy a Herczigről és a Kazárról úgy beszélsz, hogy "akit ma top-pilótának csúfolnak". bizonytalan
345. • 2014-07-14 18:55:08
Bizony nálatok a pont.Sasa ha kellett.Tehát megérdemelt a győzelem.Na de mezőny és az illetékesek tanulhatnának már valami.Nagy a baj.Keresik az indokokat hogy vajon miért is tartunk itt.Személyes véleményem a következő.Sajnos már elmúlottak azok az idők mikor 1 osztályú versenyzői engedélyhez komoly feljutási rendszer párosult.Gyakorlatilag mindenféle versenyzői múlt nélkül lehet indulni,sőt már lassan bármilyen komoly versenyautóval ami,több veszélyt is rejteget.Vagy gyengén és felkészületlenül mennek vagy ön és a nézőkre is veszélyes módon.(igaz ilyent nem láttam)Valahogy azért ezt rendezni kéne.A sokat emlegetett 90-s években nem véletlenül volt 100-150 autó a Rallye-2-n.Persze nem is kell messzire menni hogy lássuk hogy lépcsőfokokat kell meg mászni.Klausz Kristóf.Kezdet szlalom versenyeken,sprint rallyekon és most egy R-3-s Renaultban ül.Nem nagy kocsiban,mert tudják hogy rengetek verseny km többet ér mint hogy két havonta egyszer beüljenek egy 130 km gyorsot tartalmazó bajnoki futamon egy mitsuba.Így aztán mennek eb,és itthon gyűlnek a tapasztalatok.Tapasztalat nélkül nincsen eredmény,csak poroszkálunk a pályán és megmagyarázunk mindent.
344. • 2014-07-14 18:05:00
Az első verseny amiről eljöttem. Ortodox, elnézést a kommentemért, sajnálom, komolyan..
343. • 2014-07-14 17:04:28
Gergő.1!
Fölösleges volt elmenned a rallyra. Megkímélhetted volna magad a mérgelődéstől, minket pedig a kommentedtől. neszóljszám
342. • 2014-07-14 16:29:40
zoka:Monte Carlo Ralira ne menj! vigyorgok Volt,amikor 5 kilométert gyalogoltunk a nézői parkolóból.
Mi is voltunk Hajmáskéren a családdal,nem volt közel,de azért kicsit túlzol. Szerintem csak 800 métert kellett gyalogolni az autótól a szalagig

Gergő.1:Ha ez volt az első és 12 autó után sörözni mentél,akkor tudok egy jó sportot:futball kacsintok
341. • 2014-07-14 15:43:59
Az r5-s2000 vs r4-n4 dologhoz azért annyit hozzáfűznék, az utóbbi kategóriák élmenői sokkal többet ülnek autóban mint a drágább bérelt autókkal közlekedők. Botkáék romániai meg itthoni egyéb futamai (még ha néha befejezetlenek is) sokat dobnak hozzá, míg a Herczig-Kazár meg akárki akit ma top pilótának csúfolnak, csak az orb futamokon tesztelnek a gépekkel (meg a teszt előtti teszteken). Egy jó képességű pilóta aki ismeri az autóját, meg tudja verni a kevésbé tapasztalt szintén jobb kvalitásút.
Más téma, de szeretném megosztani a gondolataim. A Puskády-Vizin lacibá féle "magyarok hírének szállítása a világba" olyannyira lejáratásnak minősül a szememben, hogy már fizikális fájdalmaim vannak, amikor olvasom, előkelő tizen-akárhányadik helyen érnek célba, perceket kapva a helyi menő 2wd pilótáktól. Volt egy Asink akinek az egyetlen vb szereplésére büszkék lehetünk, megy egy Turán aki (még ha szerencsével is) mutatott fel egy kissebb eredményt. Lukácsot nem minősíteném, nála általában a technika mond csütörtököt, de már benne sem látom azt, amit eleinte gondoltam, hogy fejlődik.
Életem első versenye volt a Veszprémi, amin kb 12-13 autó elhaladtával az első gyorson, fogtam magam és inkább elmentem sörözni egyet a haverokkal.
340. • 2014-07-14 10:54:01
Néző barát versenyek. Pályák 80%-a nézők elöl elzárt terület.
Néző parkoló térképen pár száz méter, valóság 1,5km.
Erre van valami előírás, hogy hány méterre lehet parkolót létesíteni?Rally 2 autót a verseny után szállítják el,akkor talán meglehetett volna tartani az utolsó futamot is a vihar előtt.
Ez csak egy rally rajongó véleménye Veszprém/Hajmáskér gyorsról.
339. • 2014-07-13 22:54:44
Miskolcon már a prológon látszott, hogy nem akar spórolni. Gratulálok nekik a győzelemhez!
338. • 2014-07-13 21:19:03
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesből meg 10 db derékszögű kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az első 10-ben még hírből sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezőnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepődök meg, mert egyedül ő autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
336. • 2014-07-13 16:38:52
Mennyi pénzt beleölnek, és a mai napig nem tudják azt a "szintet" elérni, amivel simán vernék a Micukat. (meg lehet magyarázni, itt mindent megmagyaráznak, nyomaték meg anyám tyúkja. Egy épkézláb bajnokságban a S2000, R5, RRC elejét Micuval lehetetlen megfogni. Nem a Puskádira gondolok. Gondolom ezek a pályák is lobogósak! azért az elsőnek 102km/h az átlaga.... mennyinek kellene lenni 50km/h-nak hogy végre kijelenthessék azok a gyorsok már nem a micuknak kedveznek? Ezeket kinek magyarázzák be? Bár a fórumokat olvasva vannak jócskán, kik elhiszik. Biztos voltatok már Finn VB-n.... biztos láttátok milyen lobogós gyorsok vannak... és azt is látnotok kellett a többszörös Finn Bajnok Salo mennyit kap azokon a lobogós pályákon a wrc2-es kategoriátol... (tudom, most ebbe is bele fogtok kötni, nem minden évben ment evoval, gondolom volt olyan gyors is ahol jó időt ment stb. de a lényegen nem változtat! hülyére verik, ahogy most Lengyeleknél is elég komolyat mentek a wrc2-ek)
Most komolyan, Ollé mindig is egy második vonalas pilóta volt, erre az egy versenyre sem változott meg, u.úgy harcol Menyával ahogy eddig, de az eleje.... ez kész katasztrófa. Itt vannak az autócsodák, jobbnál jobb gépek, és ránézek az eredményközlőre nem tudom sírjak, vagy nevessek... meddig süllyed még a Rally1?
Most az egyszer Sasáéknak drukkolok, ez egy nagy fricska lenne az egész élmezőnynek nevezett társaságnak.. Sasáék, akik már 30másodpercet begyűjtöttek mert elbohóckodták az etapokat...és így is vezetnek.... talán ezért lesz számára a legnehezebb az utolsó gyors, mert 100%-ban oda kell figyelniük mint etapon, mint a gyorson.... egy ilyen csapat nyerhet, akiknek ez szó szerint egy hobby, szórakozás.... megverik a "nagy" szponzoros versenyzőket...
Hajrá SASA! :D
335. • 2014-07-13 16:04:15
Azért gondolkodóba esem, hogy mekkora lehet a baj a honi rallyval már a legkisebb szinteken is, amikor emberek azon viccelődnek, hogy S2000-sel Sasa abszolútot nyerhet... bizonytalan
334. • 2014-06-03 18:41:30
Heló mindenki
Az lenne a kérdésem, hogy tud valaki valamit a fehérvári tesztekről? (Mikor,hol,mettöl-meddig). Köszi előre is kacsintok
333. • 2014-05-24 19:26:00

Naja! Hasonló okokból én egy szlovák rendszámot szeretnék az utcai Focusomra. A két ország (Britt, Szlovák) zászló színei még azonosak is.

Rallyongók fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 392 hozzászólás • 20 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k