Mint egy rossz álom!
Idei második Európa-bajnoki futamát kellett idő előtt befejeznie a Botka Rally Team párosának.
2017-05-12
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737076909
Napi oldal:
15231
Jelenleg:
1049
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
71. • 2018-09-10 20:27:59

Javítás: 1 Euro = 324,88 Ft / 2018.09.10. (MNB)
70. • 2018-09-10 20:24:58
Csak a jogdíj és a rendezési támogatás nagyságrendjének érzékeltetése miatt idézem ide:

Forrás: Magyar Közlöny 2018/135-ös száma:

a) 2019-ben szükséges legfeljebb 307 280 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 22 760 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

b) 2020-ban szükséges legfeljebb 307 355 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 17 099 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

c) 2021-ben szükséges 307 431 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 11 605 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról....

d) 2022-ben szükséges legfeljebb 307 508 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 5 876 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

e) 2023-ban szükséges legfeljebb 307 586 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 217 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

...döntött a kormány, személyesen O.V. írta alá (mint minden Korm. határozatot)
A tisztánlátás érdekében: 1 € = 324,88 Ft / 2018.09.10.


A nyíregyházi stadionépítéssel kapcsolatban, nyilván hasonló okokból épül, mint a foci stadionok...
...de "Ajándék lónak ne nézd a fogát!"

https://index.hu/sport/futball/2018/08/14/csak_nem_akar_elkeszulni_a_vidi_16_milliardos_stadionja_sostoi_stadion_mol_keses/

Csak egy apró megjegyzés:
"...kiderült: a főépületnél súlyos statikai problémákat találtak, így ahelyett, hogy integrálnák az új létesítményhez, le kell bontani. A tetőszerkezetet nem bírta volna el ugyanis."

A főépületnek nem kellett volna elbírnia a tetőszerkezetet, mert azt a mellékelt képen látható (fehér) acél "V" tartók tartják, körbe az egész építményen.

Persze, a lényeg, hogy épül... Fehérváron, és Nyíregyházán...
69. • 2018-08-23 17:39:36
Eredményes szereplést kívánok nektek.
Innen szép a nyerés, mert a 22 több, mint a 3...

https://www.ewrc-results.com/entries/45657-barum-czech-rally-zlin-2018/
68. • 2018-05-04 20:30:26
Valószínűleg én nem értek hozzá, de azt hallottam, hogy ha melegednek, gyorsan kopnak a gumik, keményebb keverékkel kell próbálkozni. Igen, szerintem is a kemény keverék gyengébben fog (amíg be nem melegszik), de itt van hőenergia bőven. Azt a gumikeveréket még nem találták fel, amelyik úgy fog, mint a puha, de csak annyira kopik, mint a kemény...

https://www.michelinmotorsport.com/content/download/7550/175144/file/gamme-compet-client-GB+DEC+2013.pdf


67. • 2018-04-05 18:45:06
Isten ments, hogy türelmetlenséggel legyek megvádolva, de nem lesz ERC-Botka-Herczig interjú? Qrvára várom...
http://rallyfeeling.hu/botka-davidek-igy-hemperegtek-az-azori-szigeteken-video/
66. • 2017-08-27 21:29:42

Lehet, hogy a Skoda ugyan azt a váltó bovdent használja, mint a Citroën?
65. • 2017-07-13 18:52:14

Nincs új a nap alatt…

2015. 11. 12.

http://www.duen.hu/hirek/uj_autoja_van_az_europa-bajnoknak

"Az autó szenzációs, nagyon tetszik. Úgy van felkészítve, ahogy egy eladó autótól elvárható. Bízom benne, hogy nem fogok úgy járni vele, mint két évvel ezelőtt a Peugeot-val jártam."

2017. 07. 13.

http://www.duen.hu/hirek/botka_david_uj_korszakot_kezd_hargitan

"Már az első métereken úgy éreztem: a helyemen vagyok! Nagyon tetszik az autó! Igazán élmény vele autózni!" – mesélte szinte ujjongva Dudu. "Máshogy kell vezetni, mint a DS3-at kellett, de bízom benne, hogy hamar megszokom ezt a stílust is! Fura, de jobban hasonlít a Mitsubishi-re, mint a Citroenre. Nem kell vele túlerőltetni semmit. Erős a motorja, jó a futóműve, kezes a kanyarokban és a fékerő is nagyon jól szabályozható. Minden méter, amit megtettem vele, azt sugallta: igen! Ez az!"

Sok sikert Dávid!

64. • 2017-05-13 16:57:45
Bocs, "étkezési ideje"
63. • 2017-05-13 16:56:49
Hasznos volt ez a tudósítás. Megtudtuk, hogy a Kanári-szigetek egyik jellegzetes élőlénye, a váltó-gumigyűrűt evő mumus. Leggyakoribb fészkelőhely az EB futamok Parc Fermé-je.
Fő ékezési ideje az éjszakai órák. helyeslek
62. • 2017-05-13 06:39:51

Ha ez sport, akkor az a nullával egyenlő.
Ha üzlet, akkor nekünk ahhoz semmi közünk...
Köszönöm szépen, de én nem kérek több tudósítást
a Botka csapat ERC szerepléséről...
Egyébként, összességében ebből a "diadalmenetből" annyi jött
le a tudósításokon keresztül, hogy Botkáék körül feltehetően,
műszakilag mindenki hülye az autóhoz, a pénzügyesek viszont
zsenik lehetnek...

61. • 2016-09-24 11:29:14

Értem én, hogy takarítás, csak azt nem értem, hogy akik második nap hátrábbról indultak, azok rajtoltak első nap az elején. Nekik ki takarított? Ahhoz, hogy második nap hátrábbról indulhassanak, ahhoz az kellett, hogy első nap a spiccen legyenek. Takarítóként...

60. • 2016-08-28 17:52:34

Korrekt Botka interjú, szép végeredmény.
Hajrá!
59. • 2016-08-07 11:01:25
Értem én, hogy két kiló meg minden, de ha ezt félretesszük akkor is kezd egy egységes egésszé összeállni ez a kudarcsorozat, mondom ezt annak ellenére, hogy szeretném ha nem így volna. neszóljszám
58. • 2016-08-07 07:18:33

2kg! -de a szabály, az szabály...
És arra is emlékszünk, hogy anno a széria Zsigulik, a lámpakeretek, és díszlécek hiánya miatt mentek annyira. Míg meg nem "buktak"...
bizonytalan
...és, ha 3L-rel több benzin, vagy 2L-rel több ablakmosó lett volna az autóban?
57. • 2016-08-06 17:24:02
Botka Dávid - Szeles Péter icon Citroën DS3 R5 Excluded - car weight.

Hm...azok a csúnya bácsik forgatom a szemem helyeslek
56. • 2016-06-26 10:13:00
Ott valami nem kerek az üzemeltetésben. A többi autó nem ilyen problémás.
55. • 2016-06-26 07:51:03

Kiesés.
Üzletnek lehet, hogy jó, de sportnak kevésbé...
Így megy pocsékba a tehetség...

54. • 2016-06-24 19:15:10

"Ennél talán nagyobb gond, hogy a versenyautó sem indult még be a futam előtt otthon a műhelyben: „Az autóba bekerült az új fejlesztésű kit, amiről kiderült, hogy még nem kaptuk meg minden alkatrészét. Az autót nem is tudtuk otthon beindítani, a mérnök segített itt és csak csütörtökön délelőtt, 1 órával a gépátvétel előtt indult be először."

Az kétségtelen, hogy elszánt csapat a Botka csapat!
100 versenyzőből 99 biztos, hogy otthon marad, ha az autót nem tudja beindítani a garázsban...

Esetleg egy "ikaruszos" mérnököt is lehetne alkalmazni...

Az előjelek meglehetősen negatívak, de lássuk a folytatást!
53. • 2016-06-05 21:16:11

Gratulálok Botka Dávid kitűnő negyedik helyéhez, és külön gratulálok az autóért felelős szerelőknek, mérnöknek.
Nem volt hiába a b@szogatás?! Őőőő... az építő jellegű kritika... mosolygok

52. • 2016-05-15 11:52:24
Szia.A szerelő csapatott ismerem ott nagy gond nem lehet.Máshol lehet a hiba,de egyet értek veled,valami nem jó.
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k