Miskolc előtt
verseny előtti interjúk
2009-04-23
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732087514
Napi oldal:
71436
Jelenleg:
2150
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Ahogy szoktuk, felhívtunk néhány pilótát...

NYRB, ORB:

Asi (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4): "Reméljük, hogy jó verseny lesz, bár a pályák helyenként nagyon gödrösek: defekt-veszélyes nagyon, és ha nem figyel oda mindenki, könnyen eldöntheti ez a verseny végeredményét. Mindennek megvan a jó és a rossz oldala is: persze, ezeken a pályákon már mentünk, de azért biztos okoz majd meglepetéseket. Az autó tökéletes, mint Egerben is volt, bízom benne, hogy ez a miskolci verseny végéig is így marad. Igyekszünk még egy kicsit jobban menni most, mint az első versenyen: remélem, az autó is akarja majd."

Balázs Öcsi (Lada VFTS, H9): "Elég egyszerű volt bejárni a pályákat. Elővettük a régi belsőket, abból felírtuk, kint csak leellenőriztük - nem haraptuk túl. Korábban jól sikerültek a miskolci futamok, de az utóbbi időben voltak peches versenyeink. VFTS-sel megyünk, mert most igazán csak erre van lehetőségünk. Szeretnék még visszaülni a Mitsubishibe, de hogy addig se essünk ki a ritmusból és a körforgásból, gondoltuk megyünk egyet egy Ladával. És az sem mellékes, hogy ha már így alakult, szeretnénk a nézőket szórakoztatni kicsit, és nekünk is az a célunk, hogy jól érezzük magunkat."

Csépe Gábor (Lada VFTS, H9): "Nem tetszenek a pályák, mert egy kicsit túl tempósak. Az autónak sem, és nekem sem fekszik - jobban szeretjük a kanyargósakat. Tavaly nem volt itt túl nagy szerencsések, mert a tízedik gyorson felborultunk - remélem, idén másképp lesz. Ettől függetlenül nem fogjuk agyonhajszolni magunkat, mert ott lesz Balázs Öcsi, Németh Laci - nekik ez hazai pálya lesz, úgyhogy nagyon fognak menni, ez biztos. A nyugodt célba érkezés és talán egy dobogós hely a cél a hétvégén."

Gerencsér Tibor (Ford Escort RS Cosworth, H10): "A pályabejárást rendesen megcsináltuk - mentünk hármat-négyet, míg felírtuk az új gödröket. Kicsit ugyan hosszú volt, mert ugye nem lehetett csak egy irányban felírni őket, nem oda-vissza - a fele táv szerintem felesleges volt. A miskolci versenyek általában jól sikerülnek végül, de apróbb hibák mindig voltak: tavaly felmentem a palánkra, és szétment a benzincső, tavalyelőtt szétment a turbó - de majdnem mindig célba értünk. A mostani futam előtt átnéztünk mindent, remélem jó lesz. Mivel a Miskolc környéki pályák elég tempósak, nagyon nem örülnék az esőnek, főleg, hogy nem nagyon vagyunk eleresztve esőgumikkal, de ha véletlenül úgy alakul, hogy vizesek lesznek a szakaszok, akkor sem ijedünk meg. Jó lenne, ha megint olyan jó helyén tudnánk végezni a H csoportban."

Hadik András (Subaru Impreza N12, N4) : "A pályák jók, hármat mentünk mindenhol: majdnem olyanok, mint eddig voltak. Egy-két helyen máshol vannak a lassítók, talán ennyi. Nem nagyon szoktam itt szerencsés lenni: tavaly el sem tudtam indulni. Valahogy a rossz emlékekből több jut eszembe, mint jókból - remélem idén másképp lesz. Egerben szerencsénk is volt, de megpróbálunk valami hasonlót nyújtani, mint ott."

Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8) : A pályabejárás nem volt túl egyszerű, mert a tréningautóban rögtön az elején eltört egy kerékagycsapágy, és haza kellett mennünk - éppen, hogy le tudtuk ellenőrizni a tavalyi itinereket - elég sokat kellett pontosítani - Pistivel nem is értettük, eddig hogy találtunk el azok alapján...:) Bizakodó vagyok a hétvégével kapcsolatban. A versenyautó is rajtra kész, de úgy, hogy múlt vasárnap már egyszer kész lettünk, de a motor megadta magát: este 7-re jön a mérnök, és ma éjjel állítjuk ismét készre a kocsit. Már Egerben gyanús volt a négy és fél literes olaj-fogyasztás... De legalább már rendben lesz - remélem, úgy is marad."

Ifj. Érdi Tibor (Subaru Impreza S12 WRC, WRC): "Az egri futam sikerülhetett volna jobban is, és már tudjuk is, mi volt a hiba: lassú defektünk volt, amivel kétszer megforogtunk. Ha az nincs, sokkal jobban sikerülhetett volna a verseny. Miskolcon próbáljuk kiküszöbölni a csorbát. A teszten új beállítású hajtást szeretnénk kipróbálni, hogy jobb legyen a futóművünk, mert az Egerben nem volt tökéletes. A tavalyi fekete emlékeket nem ismételném meg, hiszen ott akkor felborultunk, de alapvetően szeretem a Miskolc környéki pályákat, bár a Hernádvécse elejét nem nagyon ismerem, mindenesetre nagyon tetszik. Szerintem jó verseny előtt állunk, jó csatákra számítok, és nem szabad majd hibáznunk, az biztos - ezen a szinten azt gondolom, hogy aki a maximum felett tud teljesíteni, az fog nyerni."

Kőváry Barna (Renault Clio R3, A7): "Nagyon tetszettek a pályák, nagyon jók, csak arra leszek kíváncsi, hogy mennyire lesznek murvásak, mennyire lesznek felhordásosak a verseny második felére - de alapvetően ezek a szakaszok ha valamihez, akkor pont a mi kis autónkhoz passzolhat is. Felkészültünk rendesen - mentünk a tréningen vagy 2000 kilométert - úgyhogy nem megyek feltartott kézzel Miskolcra, de a teszt sajnos elmaradt. Az Eger Rallye beállításait finomítottunk erre a futamra - most is igénybe vettük Bútor Robi tanácsait. Az előny nálunk van - most már csak meg kell tudnunk tartani."

Magyar Miki (Suzuki Swift, N2): "A szokásos miskolci pályák, amikre nagyon oda kell majd figyelnem, mert nagyon az ország másik végén lakom... Eddig nem is nagyon sikerültek jól, de most majd igyekszünk gyorsak lenni a kis autóval. Eger nagyon jól sikerült, most tippelni nem mernék, de igyekszünk célba érni, és dobogón lenni. A jó időnek jobban örülnék."

Ollé Sasa (Suzuki Swift S1600, S1600): "Alapvetően a miskolci szakaszokat szeretem - remélem, az idő is olyan jó lesz, mint Egerben volt. A hosszú gyors kifejezetten tetszik, remélem a kigumizást megtartják az összkerekes, nagyobb autók is: mire mi megyünk általában már nagyon murvásak, felhordásosak a szakaszok, és az nagyon balesetveszélyes... Egerben voltak lengyel versenyzők is a kategóriánkban, és a verseny végén nem értették: ha van aszfaltcsík, miért nem azon versenyzünk? De annak nagyon örülök, hogy ennyien vagyunk a kategóriában: tavaly már komolyan attól féltem, hogy idén már senki nem indul S1600-as autóval... Az esőnek nagyon nem örülnék, mert valahogy nem tudok esőben menni - nem tudom miért, de a szárazon sokkal jobban megy."

Szabó Laci (Lada VFTS, H9): "Nem indulunk Miskolcon... Sok minden szétment az autón Egerben, és nem akarjuk elkapkodni, mert az nem szül jó vért. Motor szétment még az egri verseny előtti napon, a váltó, a lengéscsillapító, szóval elég sok minden. De ott leszek a miskolci futamon, Boroznaki Tibi szervizeseként - versenypályán legközelebb csak Salgón megyünk."

Szijj Zsolt (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "A pályákkal nem nagyon vagyok megelégedve, mert egy kivételével mindegyik nagyon kátyús - kicsit defekt-veszélyesnek tartom őket. Kicsit ugyan segítség, hogy hasonlóak a tavalyiakhoz, de az úthibák miatt egészen új itinert kellett írnunk. Az autó elkészült, rendben van és nem akarok találgatásokba belemenni: a célba érés a cél."

Tobak Zoli (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "Nem indulunk Miskolcon, visszamondtuk a nevezésünket. Az egri borulás után nem gyógyult még meg a törésem, és bár az autó már tökéletes állapotban van, én nem kockáztatnék... Ha a félig rendbejött törésem szétcsúszik, már csak műtéttel lehet majd korrigálni, annyit meg nem ér szerintem ez a dolog. A csapat is megérti, és egyetért a döntéssel, így inkább a Salgóra koncentrálunk: ott már mindenképpen szeretnénk rajthoz állni."

Rallye2

Harsányi Zsolt (A7, Renault Clio RS): "Elvileg már mentem ezeken a pályákon, mindegyiket, úgyhogy nem lesznek teljesen idegenek. Eddig a miskolci futamokon sikerült mindig jó eredményeket elérni, remélem, idén sem szakad meg ez a sorozat. Tegnap megadta magát a computerünk, úgyhogy éjjel orvosolnunk kellett, de sikerült és ez a lényeg. Már csak lemossuk, trélerre állunk vele, és jöhet a verseny - még eső is jöhet, mert szeretem azt is. Egerben szerencsénk is volt, hiszen a kizárások miatt lettünk elsők, de a cél most sem más: dobogón végezni."

Monostori Ákos (N2, Honda Civic): "Örülnék, ha esne az eső a versenyen, mert egy kicsit gyorsak ezek a szakaszok - inkább a technikásabb, lassabb gyorsaságikat szeretem. Ha napos lesz, és gyors természetesen az sem lesz baj... Suzukival mentem három éve, akkor végigértünk, és tavaly, mikor Hondával indultunk, akkor becsúsztunk Kánón - de az idén nem lesz, úgyhogy remélem, megússzuk a kalandokat. Eger után szerencsére nem volt probléma az autóval, csak apróbb felkészítéseket végeztünk, de már rajtra készen állunk. Az első futamon abszolút ötödikek lettünk - mondjuk a kizárások miatt is -, de elég erős a mezőny, úgyhogy ha az első tízbe beférünk, akkor már elégedett leszek a hétvége után."

Órai Balázs (A6, Suzuki Swift GTi): "Tavaly itt egy gyorsot tudtunk menni: óriásit estünk... Örülhetünk, hogy nem lett bajunk, mert az autó az kuka lett...  Úgyhogy én egy kicsit be vagyok tojva. Pont ugyanaz lesz a verseny, és mivel a mai napig nem nagyon tudom, hogy mi okozta az esésünket, ezért biztos, hogy nem nagyon fogom esztelenül tolni neki, de az első ötben szeretnék végezni. Az első gyorstól tartok kicsit, de a többi rendben lesz - főleg, ha esik. Esőben valahogy mindig jobban tudunk végezni."

Váradi "Mercis" Gyuri (Mercedes 124 CE, F2): "Az eddigi miskolci futamokat műszaki hibák miatt mindig fel kellett adnunk. Egyszer váltó-, egyszer diffi miatt álltunk ki: most igyekszünk megtenni mindent, hogy ez ne forduljon elő. Egerben karcmentesen értünk célba a második helyen: most is jó lenne valami hasonló eredmény. Még mindig baj, hogy az F2 nincs meg, és a turbós, összkerekesekhez mérnek - kicsit nehéz, de elvagyunk. És nagyon szeretném, ha az eső elkerülné Miskolcot és környékét - köszi! :)

 

Ez a hír most jelenik meg 4428. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k