|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Ahogy szoktuk, felhívtunk néhány pilótát... NYRB, ORB: Asi (Mitsubishi Lancer EVO IX, N4): "Reméljük, hogy jó verseny lesz, bár a pályák helyenként nagyon gödrösek: defekt-veszélyes nagyon, és ha nem figyel oda mindenki, könnyen eldöntheti ez a verseny végeredményét. Mindennek megvan a jó és a rossz oldala is: persze, ezeken a pályákon már mentünk, de azért biztos okoz majd meglepetéseket. Az autó tökéletes, mint Egerben is volt, bízom benne, hogy ez a miskolci verseny végéig is így marad. Igyekszünk még egy kicsit jobban menni most, mint az első versenyen: remélem, az autó is akarja majd." Balázs Öcsi (Lada VFTS, H9): "Elég egyszerű volt bejárni a pályákat. Elővettük a régi belsőket, abból felírtuk, kint csak leellenőriztük - nem haraptuk túl. Korábban jól sikerültek a miskolci futamok, de az utóbbi időben voltak peches versenyeink. VFTS-sel megyünk, mert most igazán csak erre van lehetőségünk. Szeretnék még visszaülni a Mitsubishibe, de hogy addig se essünk ki a ritmusból és a körforgásból, gondoltuk megyünk egyet egy Ladával. És az sem mellékes, hogy ha már így alakult, szeretnénk a nézőket szórakoztatni kicsit, és nekünk is az a célunk, hogy jól érezzük magunkat." Csépe Gábor (Lada VFTS, H9): "Nem tetszenek a pályák, mert egy kicsit túl tempósak. Az autónak sem, és nekem sem fekszik - jobban szeretjük a kanyargósakat. Tavaly nem volt itt túl nagy szerencsések, mert a tízedik gyorson felborultunk - remélem, idén másképp lesz. Ettől függetlenül nem fogjuk agyonhajszolni magunkat, mert ott lesz Balázs Öcsi, Németh Laci - nekik ez hazai pálya lesz, úgyhogy nagyon fognak menni, ez biztos. A nyugodt célba érkezés és talán egy dobogós hely a cél a hétvégén." Gerencsér Tibor (Ford Escort RS Cosworth, H10): "A pályabejárást rendesen megcsináltuk - mentünk hármat-négyet, míg felírtuk az új gödröket. Kicsit ugyan hosszú volt, mert ugye nem lehetett csak egy irányban felírni őket, nem oda-vissza - a fele táv szerintem felesleges volt. A miskolci versenyek általában jól sikerülnek végül, de apróbb hibák mindig voltak: tavaly felmentem a palánkra, és szétment a benzincső, tavalyelőtt szétment a turbó - de majdnem mindig célba értünk. A mostani futam előtt átnéztünk mindent, remélem jó lesz. Mivel a Miskolc környéki pályák elég tempósak, nagyon nem örülnék az esőnek, főleg, hogy nem nagyon vagyunk eleresztve esőgumikkal, de ha véletlenül úgy alakul, hogy vizesek lesznek a szakaszok, akkor sem ijedünk meg. Jó lenne, ha megint olyan jó helyén tudnánk végezni a H csoportban." Hadik András (Subaru Impreza N12, N4) : "A pályák jók, hármat mentünk mindenhol: majdnem olyanok, mint eddig voltak. Egy-két helyen máshol vannak a lassítók, talán ennyi. Nem nagyon szoktam itt szerencsés lenni: tavaly el sem tudtam indulni. Valahogy a rossz emlékekből több jut eszembe, mint jókból - remélem idén másképp lesz. Egerben szerencsénk is volt, de megpróbálunk valami hasonlót nyújtani, mint ott." Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8) : A pályabejárás nem volt túl egyszerű, mert a tréningautóban rögtön az elején eltört egy kerékagycsapágy, és haza kellett mennünk - éppen, hogy le tudtuk ellenőrizni a tavalyi itinereket - elég sokat kellett pontosítani - Pistivel nem is értettük, eddig hogy találtunk el azok alapján...:) Bizakodó vagyok a hétvégével kapcsolatban. A versenyautó is rajtra kész, de úgy, hogy múlt vasárnap már egyszer kész lettünk, de a motor megadta magát: este 7-re jön a mérnök, és ma éjjel állítjuk ismét készre a kocsit. Már Egerben gyanús volt a négy és fél literes olaj-fogyasztás... De legalább már rendben lesz - remélem, úgy is marad." Ifj. Érdi Tibor (Subaru Impreza S12 WRC, WRC): "Az egri futam sikerülhetett volna jobban is, és már tudjuk is, mi volt a hiba: lassú defektünk volt, amivel kétszer megforogtunk. Ha az nincs, sokkal jobban sikerülhetett volna a verseny. Miskolcon próbáljuk kiküszöbölni a csorbát. A teszten új beállítású hajtást szeretnénk kipróbálni, hogy jobb legyen a futóművünk, mert az Egerben nem volt tökéletes. A tavalyi fekete emlékeket nem ismételném meg, hiszen ott akkor felborultunk, de alapvetően szeretem a Miskolc környéki pályákat, bár a Hernádvécse elejét nem nagyon ismerem, mindenesetre nagyon tetszik. Szerintem jó verseny előtt állunk, jó csatákra számítok, és nem szabad majd hibáznunk, az biztos - ezen a szinten azt gondolom, hogy aki a maximum felett tud teljesíteni, az fog nyerni." Kőváry Barna (Renault Clio R3, A7): "Nagyon tetszettek a pályák, nagyon jók, csak arra leszek kíváncsi, hogy mennyire lesznek murvásak, mennyire lesznek felhordásosak a verseny második felére - de alapvetően ezek a szakaszok ha valamihez, akkor pont a mi kis autónkhoz passzolhat is. Felkészültünk rendesen - mentünk a tréningen vagy 2000 kilométert - úgyhogy nem megyek feltartott kézzel Miskolcra, de a teszt sajnos elmaradt. Az Eger Rallye beállításait finomítottunk erre a futamra - most is igénybe vettük Bútor Robi tanácsait. Az előny nálunk van - most már csak meg kell tudnunk tartani." Magyar Miki (Suzuki Swift, N2): "A szokásos miskolci pályák, amikre nagyon oda kell majd figyelnem, mert nagyon az ország másik végén lakom... Eddig nem is nagyon sikerültek jól, de most majd igyekszünk gyorsak lenni a kis autóval. Eger nagyon jól sikerült, most tippelni nem mernék, de igyekszünk célba érni, és dobogón lenni. A jó időnek jobban örülnék." Ollé Sasa (Suzuki Swift S1600, S1600): "Alapvetően a miskolci szakaszokat szeretem - remélem, az idő is olyan jó lesz, mint Egerben volt. A hosszú gyors kifejezetten tetszik, remélem a kigumizást megtartják az összkerekes, nagyobb autók is: mire mi megyünk általában már nagyon murvásak, felhordásosak a szakaszok, és az nagyon balesetveszélyes... Egerben voltak lengyel versenyzők is a kategóriánkban, és a verseny végén nem értették: ha van aszfaltcsík, miért nem azon versenyzünk? De annak nagyon örülök, hogy ennyien vagyunk a kategóriában: tavaly már komolyan attól féltem, hogy idén már senki nem indul S1600-as autóval... Az esőnek nagyon nem örülnék, mert valahogy nem tudok esőben menni - nem tudom miért, de a szárazon sokkal jobban megy." Szabó Laci (Lada VFTS, H9): "Nem indulunk Miskolcon... Sok minden szétment az autón Egerben, és nem akarjuk elkapkodni, mert az nem szül jó vért. Motor szétment még az egri verseny előtti napon, a váltó, a lengéscsillapító, szóval elég sok minden. De ott leszek a miskolci futamon, Boroznaki Tibi szervizeseként - versenypályán legközelebb csak Salgón megyünk." Szijj Zsolt (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "A pályákkal nem nagyon vagyok megelégedve, mert egy kivételével mindegyik nagyon kátyús - kicsit defekt-veszélyesnek tartom őket. Kicsit ugyan segítség, hogy hasonlóak a tavalyiakhoz, de az úthibák miatt egészen új itinert kellett írnunk. Az autó elkészült, rendben van és nem akarok találgatásokba belemenni: a célba érés a cél." Tobak Zoli (Mitsubishi Lancer EVO VI, A8): "Nem indulunk Miskolcon, visszamondtuk a nevezésünket. Az egri borulás után nem gyógyult még meg a törésem, és bár az autó már tökéletes állapotban van, én nem kockáztatnék... Ha a félig rendbejött törésem szétcsúszik, már csak műtéttel lehet majd korrigálni, annyit meg nem ér szerintem ez a dolog. A csapat is megérti, és egyetért a döntéssel, így inkább a Salgóra koncentrálunk: ott már mindenképpen szeretnénk rajthoz állni." Rallye2 Harsányi Zsolt (A7, Renault Clio RS): "Elvileg már mentem ezeken a pályákon, mindegyiket, úgyhogy nem lesznek teljesen idegenek. Eddig a miskolci futamokon sikerült mindig jó eredményeket elérni, remélem, idén sem szakad meg ez a sorozat. Tegnap megadta magát a computerünk, úgyhogy éjjel orvosolnunk kellett, de sikerült és ez a lényeg. Már csak lemossuk, trélerre állunk vele, és jöhet a verseny - még eső is jöhet, mert szeretem azt is. Egerben szerencsénk is volt, hiszen a kizárások miatt lettünk elsők, de a cél most sem más: dobogón végezni." Monostori Ákos (N2, Honda Civic): "Örülnék, ha esne az eső a versenyen, mert egy kicsit gyorsak ezek a szakaszok - inkább a technikásabb, lassabb gyorsaságikat szeretem. Ha napos lesz, és gyors természetesen az sem lesz baj... Suzukival mentem három éve, akkor végigértünk, és tavaly, mikor Hondával indultunk, akkor becsúsztunk Kánón - de az idén nem lesz, úgyhogy remélem, megússzuk a kalandokat. Eger után szerencsére nem volt probléma az autóval, csak apróbb felkészítéseket végeztünk, de már rajtra készen állunk. Az első futamon abszolút ötödikek lettünk - mondjuk a kizárások miatt is -, de elég erős a mezőny, úgyhogy ha az első tízbe beférünk, akkor már elégedett leszek a hétvége után." Órai Balázs (A6, Suzuki Swift GTi): "Tavaly itt egy gyorsot tudtunk menni: óriásit estünk... Örülhetünk, hogy nem lett bajunk, mert az autó az kuka lett... Úgyhogy én egy kicsit be vagyok tojva. Pont ugyanaz lesz a verseny, és mivel a mai napig nem nagyon tudom, hogy mi okozta az esésünket, ezért biztos, hogy nem nagyon fogom esztelenül tolni neki, de az első ötben szeretnék végezni. Az első gyorstól tartok kicsit, de a többi rendben lesz - főleg, ha esik. Esőben valahogy mindig jobban tudunk végezni." Váradi "Mercis" Gyuri (Mercedes 124 CE, F2): "Az eddigi miskolci futamokat műszaki hibák miatt mindig fel kellett adnunk. Egyszer váltó-, egyszer diffi miatt álltunk ki: most igyekszünk megtenni mindent, hogy ez ne forduljon elő. Egerben karcmentesen értünk célba a második helyen: most is jó lenne valami hasonló eredmény. Még mindig baj, hogy az F2 nincs meg, és a turbós, összkerekesekhez mérnek - kicsit nehéz, de elvagyunk. És nagyon szeretném, ha az eső elkerülné Miskolcot és környékét - köszi! :)
Ez a hír most jelenik meg 4428. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.10.04-08.
részletes infóink 2024.10.06.
részletes infóink 2024.10.11-13.
részletes infóink 2024.10.25-27.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |