Miskolcon nem értek célba...
15. Szemerey Transport - Miskolc Rally
2008-05-07
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732044017
Napi oldal:
27939
Jelenleg:
1174
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Sajnos sokan nem ünnepelhettek a miskolci célban...
Volt akinek megállt a vas, volt aki odatámasztotta valamelyik fához. Akiket el tudtunk érni, azokkal beszéltünk és elmondattuk velük, mi történt, mi fog történni...


Benik Balázs (Ford Focus WRC):
"Már a teszt folyamán előjött egy fékprobléma: végig befogott a fék, és ezáltal végig elmelegedett. De ez okozott gumimelegedést is, nagyon forró volt ott minden. Három alkalommal gyulladt ki a kocsi a beíróban. Ezzel a tudattal kellett versenyeznünk, ami még elviselhető is lett volna, hisz így is volt esélyünk az első háromba beférni, ami a feltételekhez képest nagyon jó. Spiciék eszméletlenül gyorsak voltak, és hozzáteszem, hogy ha nincsenek problémáink, akkor sem biztos, hogy előttünk tudunk lenni, mindenesetre a csata szorosabb. Viszont ez így alakult, és el kellett fogadnom.
A második napon, mikor már csak három, gyorsasági volt hátra, a rakacai gyorson megállt az autó a cél előtt háromszáz méterrel. Elment a turbó, valamint az olajnyomásunk, és vége lett a versenynek. Elég nagy probléma, és a héten derül csak ki, Angliában, hogy mennyire károsodott a motorunk ettől.
Egy biztos, hogy ez a probléma most a költségvetésünk egy jó nagy hányadát el fogja vinni. Szerintem nagyon régen voltam ennyire elkeseredve, mint most…"

Bessenyey Zoltán (Opel Astra GTC CDTI - N3):
"A hajtásban tört el egy alkatrész, de szerencsére nem a váltó. Úgy tűnik, hogy féltengely-problémánk volt. Most ugye egy utcai váltó volt a kocsiban, és egy olyan alkatrész ment tönkre, amit az utcai autóban nem cseréltünk ki anno, és ez eddig bírta a dízel megpróbáltatásokat. Nagyon szomorú vagyok, mert az első helyről kellett kiállnunk, sőt, a kétkerekes autók között is azt hiszem, a hatodikak tudtunk lenni. Biztos, hogy nagy verseny lett volna, és szerettem volna vívni az N/3-ban, de ez most így alakult.
Az autót már talpra állították, és most készülünk, mert három hét múlva lesz még egy aszfaltos versenyünk Pozsonyban. Ez lesz a szlovák bajnokság harmadik futama, és muszáj jól haladnunk, mert negyedikek vagyunk abszolútban. Hogy itthon mi lesz a murvákon, majd meglátjuk, mert murván tavaly nem nagyon mentem. De muszáj mennünk, mert most, hogy eldobtunk egy eredményt, ez nagyon fájdalmas a bajnokság szempontjából - majd meglátjuk, főleg úgy, hogy N/3-ban szerintem van hat-hét pilóta, akik nagyon is alkalmasak arra, hogy bajnokok legyenek."

Ifj. Érdi Tibor (Skoda Fabia WRC):
"A verseny előtt sikerült a jó beállításokat megtalálni, és kiküszöbölni az előző verseny hibáit. Az első napon a második gyorson megforogtunk, és otthagytunk vagy negyven másodpercet: a kuplungunk nem volt tökéletes, ami miatt az autót nem tudtuk beindítani. A következő gyorson a rajtban lefulladtunk, szintén a kuplung miatt. A szervizbe hatodikként érkeztünk, és kuplungot cseréltünk, és a nap végére az ötödikek tudtunk lenni.
Másnap az első körben meg akartuk nézni, hogy tudunk-e közelebb kerülni Turán Fricihez, de nem ment, így meg is elégedtünk volna az ötödik hellyel. Sajnos a következő gyorson leesett az eső, és a slick-eken megúszott az autó és talán egy hátsó, lassú defektre is gyanakszunk, hogy esetleg amiatt elfordult az autó, csapott kettőt jobbra, kettőt balra, megforogunk, majd háttal felborultunk. Karosszéria- és futóműproblémák lettek a kocsival, szóval nem javíthatatlan.
A gond az, hogy töréskárra nem volt biztosítás az autón, így zsebbe nyúlós lesz a történet. A héten kiderül, hogy mennyi az anyagi kár, és akkor majd eldől, hogyan tovább. Kicsit el vagyok keseredve, hisz ez volt életem első perece. Tudtam, hogy eljön ez majd, nem is vet vissza, ha kell, most is száguldanék kétszázzal a fák között. De nem jó érzés, hogy nem úgy történt, ahogy szerettem volna."

Herczig Norbi (Subaru Impreza WRC):
"Megállt a motor. A hármas hengerben leszakadt valószínűleg egy kipufogószelep, és ez okozott ott károkat. Először csak három henger ment a négyből, erőtlen lett az autó, majd utána két gyors között az etapon megállt teljesen. Még mi sem nagyon tudjuk, mi okozta a bajt, ez csak akkor derül ki, ha szétszedték Angliában. A második versenye volt a motornak, ezért sem a Korda Racing, sem mi nem nagyon értjük, hogy mi lehet a probléma. A héten gondolom szétbontják, és akkor talán kiderül.
Ott a verseny helyszínén valahogy nem éltem meg olyan kritikusan a dolgot. De most, hogy eltelt néhány nap, így azért sokkal rosszabbul érzem magam. De ez mindig így van. Kell három négy nap, hogy összeszedjem magam, és utána minden mehet tovább, mintha mi sem történt volna. Hisz' abszolút pozitív már az a tény is, hogy tudunk versenyezni. Az, hogy most ez így sikerült, benne van a pakliban. Aki autóversenyzésre adja a fejét, annak ezzel tisztában kell lennie."

Krupa Zoltán (Renault Clio):
"Mi nagyon kiestünk…:) Egy kicsit gyorsan haladtunk, mert muszáj ebben a kategóriában tartanunk a lépést. Csak ez az autó nem nagyon alkalmas erre, így megpróbáltuk kihozni a maximumot belőle. Ilyenkor meg azért van esély a hibázásra. És mi elég nagyon hibáztunk. Picit mellémentünk az útnak, megakadt az első kerék, ami befordította a partoldalnak a kocsi elejét. Hátrafelé sikerült egy szaltót ugranunk, tetőre érkeztünk, majd még hármat fordult az oldalán és a navigátor ajtaján álltunk meg. Mi szerencsére agyrázkódással megúsztuk. Az autó nem javíthatatlan, sőt! De most felmerült a gondolat, hogy talán típust váltunk. Meg is hirdettük a kocsit, és ha sikerül jól megválnunk tőle, akkor esetleg lesz egy új autónk. Majd meglátjuk."

Ifj. Rabócsi Tibor (Mitsubishi Lancer Evo IX):
"A versenyen az információink szerint a pályán kezdtek száradni, ezért bár az első gyors vizes volt, mi bevállaltuk a slick gumit. Így utólag azt gondolom, nem volt túl szerencsés döntés, de nem ez volt a legnagyobb baj, hanem talán egy kicsit nagyobb tempóval mentünk, mint kellett volna. A bukkanó után volt egy vízátfolyás, és ezen csúsztunk el. Próbáltam megmenteni, de lelógott a vizes fűre, és nem nagyon volt esély, hogy összeszedjem.
Az autó hátsó része sérült, a karosszéria és a futómű, de a kárfelmérés most zajlik. Nem túl szerencsés a dolog, mert jó formában voltunk, tetszett is az autó, szerettünk volna legalább az első ötben lenni, de így alakult. Mi jól vagyunk, egy mellkasi zúzódással és egy bordarepedéssel megúsztam. A szombathelyi versenyen talán nem leszünk ott, de még ez is eldől. A többin viszont jövünk."

Tárnok Tamás (Renault Megane Maxi):
"Megsérült a hátsó futóművünk, eltört a torziós rugó. Leült a kocsi hátulja, és gyakorlatilag a lökésgátlók tartották az autót. Így már nem tudtuk bevállalni a két gyorsot, ami a szervizig hátravolt, mert csak nagyobb kárt csináltunk volna, így kiálltunk. Nagyon szomorú vagyok, mert szívesen versenyeztünk volna még. Nem mentünk rosszul, az idők ezt mutatták, és sikerült folyamatosan gyorsulnunk. Ezért sajnálom leginkább. Utána fájdalommal vettük tudomásul, hogy a Fenyvesiék is kiestek, és a Janzer Gyuriék futottak be elsőnek, hiszen a bajnokságban ők a nagy ellenfeleink, így most nekik 18 pontjuk van, nekünk 10. Nem behozhatatlan, de nem lesz egyszerű. Nehezíti, hogy Veszprémbe nem megyünk, mert az autó szegény, nem nagyon bírná azokat a nagy köveket, meg ugratókat."

Ez a hír most jelenik meg 7552. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k