RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710706713
Napi oldal:
152029
Jelenleg:
4439
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2573. • 2014-12-29 19:36:19

Ortodox!

Ezen a Via Dolorosa-n elgondolkodtam.
M.I. a saját keresztjét cipelte, mégis nehézzé vált, letette, keresett egy könnyebbet(?). B.E. Nem a sajátját cipeli... előbb lesz nehéz, előbb fog lekívánkozni a válláról..., hosszú az a Via Dolorosa és sok a stáció (14).

Ezt olvastad (idézet a levélváltásból):

MNASZ:
"Álláspontunk szerint, hosszú idő után végre sikerült egy olyan szabályozás alapjait letenni, amely minden bizonnyal egységes keretet biztosít, a hazai rallye sport utánpótlásának, kulturált és biztonságos körülmények között való versenyzéséhez."

Büki E:
"Sokkal fontosabb az ömlengésnél, hogy az alapokat letisztázzátok. Első lépésként tudatosuljon a fejekben, hogy a MARB nem a hazai rallye sport utánpótlása! A MARB= MAGYAR AMATŐR RALLYE BAJNOKSÁG, sprint
jellegű rendezvények kel. Ez nem egyenlő az utánpótlással! Ennek lehet része egy utánpótlás program. Az utánpótlás a Rallye2. A MARB-ban mindenki versenyezhet, szabályozottan, biztonságosan, aki rallye típ. versenyen szeretne részt venni."

Nehéz lesz úgy dűlőre jutni, ha még az alapok sincsenek tisztázva. Így B.E-nek annyi esélye van, mint színvaknak a Rubik-kocka ellen...
De van egy huszárvágás szerű megoldás, főleg, ha szereted a sci fi-t:
Ernő egy lövészetes ötlettel leválasztja az amatőrt a profitól, és magáévá teszi a keresztet…
helyeslek vigyorgok
2572. • 2014-12-29 12:03:00
Sanko!
Kössz, ne is próbálj meg rávezetni.
Maradjunk annyiban, hogy "ha megértettem volna" ;) akkor sem érdekelne ez a vurstlis dolog.
(számodra tényleg ez a fő csapásirány, hogy mindhárom kérdésed csak a lövészetről szól?) nemértem
2571. • 2014-12-28 08:22:44
Holczer,

nem volt elég, hogy mindent szétbasztál Sz.amossal amikor az volt hogy a nagy autók miatt van sok baleset? emiatt lett a lövészet is, és most a Bükit próbálod sározni, aki a s***t lapátolja utánatok!!!!
A Lakatossal meg a Pénzessel már nem tudtok mit kitalálni hogy újra hatalomra kerüljetek

nem, nem lesznek kitiltva az egyhat feletti kocsik és te danika nem leszel alelnök bármennyit irogatsz álnéven
2570. • 2014-12-27 23:42:37
Nekem is véleményem volt és csak megpróbáltalak rávezetni, hogy megértsd benne a logikát. Ha megértetted volna mint ahogy példáúl dictus magister akkor most a kérdéseimre válaszoltál volna:
- miért pont 2014 ben jött a lövészet?
- milyen előzmények után jött a lövészet?
- miért nem korábbi években jött a lövészet?
2569. • 2014-12-27 19:06:08
"Részünkről, MARB munka Bizottság a munka a továbbiakban folytathatatlan. "

Én már láttam olyan RVSZ-t, ami a Te részvételeddel tovább készült az RSB-ben mint 2 hét (és alapszabályt még nem is írtatok).

Ernő! Az utóbbi pár évben megszaporodtak a lemondásaid. Van még valami ahonnan le tudsz mondani?
2568. • 2014-12-27 12:02:13
Az előző hsz-be, becsúszott egy-egy fölösleges "a" és egy "t" betű.
Bocs, a figyelmetlenségért. forgatom a szemem
2567. • 2014-12-27 09:49:01
Mester!

Lehet, hogy a valóban többszörös bajnok navigátor lesz az, aki átveszit az RTE megálmodójától a keresztet. Viszont meggyőződésem, hogy végig is viszi a via dolorosa összes stációján.
2565. • 2014-12-27 07:19:49

Sanko!

Tévedsz. Már jogszolgáltatás sincs!
Valamiféle shop van, ahol lehet „igazat” vásárolni.
Kispénzért kis igazságot, nagypénzért nagy gazemberséget.

Más:

Lentebb ezt írtam:

"...ezzel okafogyottá vált az amatőr (rallye típusú) autósport jogilag is kivitelezett elválasztása az "élsport"-tól...

...Mert ugyanis olvasatomban is a lövészetes ötlet erre lett volna jó, és a mai napig is szükséges lenne."

Amikor írtam, még nem ismertem ezt:
https://www.dropbox.com/s/3fshu9ffnm9bqqc/141224_MARB_DuEn.pdf

Tisztára, mintha Büki E. átvette volna M.I. keresztjét...
bizonytalan
2564. • 2014-12-27 00:37:58
Sanko!
Sem az említett levelet nem én írtam, sem az általad hozzáfűzött "a tisztánlátás végett" kezdetű szövegértelmezést.

Egyszerűen nem tartottam járható útnakk a rally és a lövészet összekapcsolását.
Mint kiderült, ezt mások is így érezték. /értsd: a többség/
Erre jöttél Te, és kifejtetted, hogy mi az ami miatt csak "az emberek nagyon kis százaléka ért..."
Vagyis kettönk közül Te vagy az aki "megmagyaráz", vagy legalább is próbál. Nekem mindössze véleményem volt az esetről, és leírtam.
Mondom, vélemény........ kacsintok
2563. • 2014-12-26 23:47:48
Dictus magister! Amit leírtál az nagyon korrekt és mind helyénvaló, egy hozzáfűznivalóm van, hogy Magyarországon nincs igazságszolgáltatás hanem itt jogszolgáltatás van.
Ortodox!
Én pont azt gondolom rólad amit te rólam: szerintem te akarod a véleményed megmagyarázni éppen a nagy számok törvényére hivatkozva...
Csak ez sem nekem sem bárki másnak aki logikusan gondolkodik nem magyarázat ezért lenne pár kérdésem:
- Az RTE egyesületét kb. 1996 körül alapították és 17 éven keresztül lehetett ott versenyezni és versenyeztek is sokan mert kevesebb pénzből és kevesebb időráfordítással elég jó verseny élményt yújtott.
Aztán a 18. évében jött a szabály, hogy 1.6 feletti autók nem indulhatnak. Ez tulajdonképpen a fele mezőnyt elvette a sorozattól így hát valamit tenni kellett ami jogilag lehetővé tette volna a mezőny és a sorozat megtartását. Véleményem szerint ez lett volna az újfajta sportág bevezetése. Miért nem korábban állt elő ez az ötlet? Miért nem 2000ben vagy 2005 ben lett AMTOSZ? Miért pont akkor amikor veszélybe került a sorozat?
Dictus magisternek lehet igaza abban, hogy a többség nem bízott ennek az ötletnek a kivitelezésében és nem az történt amit írtam, hogy nem értették a dolgot.
Ezért gondolom, hogy utólag azok magyarázzák "valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel" akik maguk tiporták el a jól működő sorozatot az "1.6 kétkerékhajtás felett csak elsőosztályban" ötletükkel.
2562. • 2014-12-25 17:05:35

Ortodox!

Annak tudatában, hogy Te MNASZ párti vagy, megértem véleményed, de nem értek vele egyet. Legfőképpen azért nem, mert a lövészetes ötlet megjelenése óta sok víz lefolyt a Dunán, vagyis utólag értékelni egy döntést nem ugyan az, mintha az adott pillanatban értékelnénk. Sőt a most, esetleg negatívként értékelt folyamat a maga idejében még akkor is lehetett pozitív, ha a többség ezt, ott és akkor nem így gondolta. Szerintem a többség támogató hozzáállásának hiánya elsősorban nem az ötletet minősítette, hanem annak végig viteléhez nem volt bizodalma. Ha azt kérdezzük, hogy miért nem, akkor a mai magyar jog- és igazságszolgáltatási rendszerrel kapcsolatos anomáliákat kellene górcső alá vennünk, aminek elemzése után logikusnak találnánk a többség reakcióját.
Ami bennem ezzel kapcsolatban hiányérzetet kelt a mai napig, az az, hogy kurtán-furcsán lett vége ennek a csűrcsavaros ügynek ha egyáltalán vége lett! Senkitől nem hallottam, olvastam, hogy az RTE részéről indított jogi ügyek véget értek, visszavonásra kerültek, vagy bármilyen ítélettel is végződtek volna. Nekem, információim alapján az a benyomásom, hogy M.I. hátrált ki B.Cs. mögül, ezzel okafogyottá vált az amatőr (rallye típusú) autósport jogilag is kivitelezett elválasztása az "élsport"-tól. (Ugye itt az idézőjeleket nem kell indokolnom...)
Mert ugyanis olvasatomban is a lövészetes ötlet erre lett volna jó, és a mai napig is szükséges lenne. Az, hogy ebben B.Cs. magára maradt, az a legkevésbé sem az Ő hibája. Az Ő legnagyobb hibája szememben, hogy M.I. "békenyilatkozata után" nem állt ki a nagy nyilvánosság elé, és nem számolt be az ügyek tényleges állásáról. De ez a magatartás is védhető M.I. melletti lojalitásával, ami számomra ugyan nehezen érthető a történések után, de lehetséges.

Összegezve, B.Cs. egykori ötlete, ott és akkor, az egyetlen megoldásnak látszott az amatőr rallye megmentésére, még akkor is, ha ez az ügy messze túlmutatott saját jelentőségén, és a jogállamiságot tette, tette-volna próbára.

A fórumos ötlettel kapcsolatban fehéren-feketén én sem értem, hogy mit keres B.Cs. az MNASZ oldalán? De, ha az összeesküvés elméletek alapvetéseiből indulok ki, akkor azt mondhatom, hogy "semmi sem az, aminek látszik". Ez esetben legalább is a definiált célokat illetően...
kacsintok

2561. • 2014-12-25 12:22:54
Sanko!
Nagyon szép és dicséretes dolog, hogy meg akarsz magyarázni valamit, mert -ahogy írod- csak az "emberek nagyon kis százaléka érti" Viszont ha abból indulunk ki, hogy egyformán szeretjük és -talán- értjük is az autósportot, vajon miért a sokaság véleményét akarod megváltoztatni? Biztos, hogy az említett kis százalék tudja csak a tutit?.

Hol van a sokat emlegetett:
"a nagy számok törvénye......" kacsintok
2560. • 2014-12-25 11:44:26
Nem tudom mi ez a levél csak egy gondolathoz lenne hozzáfűznivalóm:
"- Ha valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel, akkor biztos, h Ő a megmentője a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek?"

Csak a tisztán látás végett mert úgy értelmezem az emberek nagyon kis százaléka érti miről szólt ez a történet.
Valaki nem eltiport egy jól működő versenysorozatot a lövész ötletével hanem éppen a jól működő versenysorozatot tiporta el a nagy diktátor. A lövész ötlet gondolom azzal a céllal jött létre, hogy egy független új sportágként fennmaradhasson, olyan mentő lépés lett volna.
2559. • 2014-12-24 13:09:01
Lásd 2554. számú bejegyzésemet, bár ennyire én sem gondoltam szó szerint.
2558. • 2014-12-23 22:14:07
Mindenben szakértő majd megmondja a tutit.egy olyan ember aki azt mondja egy autóra amit hónapokig építtettem éjszakákon át,utcai autóból amit frissen hoztak svajcbol,hogy ez az ő kocsijavolt o építette mert megismeri a felnijerol⁉ ki a Tesco parkolóba akar technikai ellenőrzést tartani ,mindenki hozzon szelepdekni tömítést.a verd meg a bajnokot nagyveseny kitalálója.csábító ajánlat volt 1gyors 2 turaverseny áráért.na az ilyen emberre tudom azt mondani ,hogy hiteltelen.hany perben áll az mnasz ellenében?addig volt jo a túra is amig felnem bukkant.
2557. • 2014-12-23 17:25:59
Endre!
Nem a levelet kellett volna elfogni..... :D
2556. • 2014-12-23 10:08:13
Elfogtunk egy levelet...

Több dolgot nem értek:

- Ha valaki szakértő az autóversenyek és a versenyautók biztonsága területén (és akkor ezt meg sem kérdőjelezem), az ebből adódóan ugyanolyan hozzáértő az MNASZ biztonságos működése kapcsán is?

- Ha valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel, akkor biztos, h Ő a megmentője a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek?

- Két mondat a Megbízásban nekem kicsit ellentmondó: a megbízottat számlaadás kötelezettsége terhel, miközben társadalmi munkában dolgozik...

- Engem ha valaki elküld a fenébe, akkor azzal később nem akarok egy hivatalos papíromat sem tanúként aláíratni... ( TANU1 korábbi hozzászólásai )

Ha az AMTOSZban nem jött be a lövészet, akkor majd az MNASZben... vigyorgok
Mesterségük címere: precíziós lövész
2555. • 2014-11-30 23:09:14
figyelo!
Egy kalap alá veszed a másodosztályt, a Rally 2-vel?
Az utóbbira csak nem mondanám, hogy "..bárki, bármilyen autóval, bármilyen gyakorlat nélkül..". nemértem
2554. • 2014-11-29 20:48:06
Egyenlőre úgy tűnik áthozzuk az RTE-t ide. Bárki, bármilyen autóval indulhat, bármilyen gyakorlat nélkül, és mindezt a 2. osztályban. Biztos, hogy ez a jó irány? Nem biztos, hogy mindenkinek meg kell felelni. Aki szabályozatlanul akar versenyezni, kezdőként bármilyen autóval az menjen lőni is az Aramiszba. Biztos, hogy jó az, ha turbós 4 kerekes autóval lehet kezdeni?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k