Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
723313022
Napi oldal:
121136
Jelenleg:
2098
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
473. • 2011-04-15 17:47:05
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
472. • 2011-04-15 16:45:49
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
470. • 2011-04-15 15:17:38
És hogy miért nincs 40+ szavazat?

Mert félnek, ilyen egyszerű!

Sorolhatnám azokat akik nem oda, vagy nem szavaztak a fentiek miatt, ahova szerettek volna, ha nincs más szempont, csak a sportszakma.

Kérdésed pedig álnaív, te pontosan tudod mi ment a háttérben az elmúlt két hétben.
469. • 2011-04-15 15:10:07
Azért csűröm -valóban- mert nem mindegy, hogy a szavazók hány versenyzőt takarnak, talán valamit számít a véleményük még...

Persze jogilag nincs minősített többség, de azért felelős ember nem nevez ki olyat, akire kevesebb szavazat érkezett.

Cselényi Balázs viselt dolgai nem több, mint szóbeszéd, egyetlen jogerős elmarasztalás nincs ellene, és még csak vizsgálat sem folyik, ahol felmerült volna a neve.
Ezért én is kérlek, hogy ne csűrd-csavard, Balázs szakmailag feddhetetlen, semmilyen dokumentum nem szól ellene.

A lejárató hadjáratot, amit néhány sértődött ember indított, még ne soroljuk ide, majd ha esetleg "elítélik" (mert ugye én is kaphattam a fegyelmi bizottság mostani vezetőjétől egy vicces, és teljesen szabálytalan 5 milliós büntetést, nem csoda, hogy sosem lett jogerős, nem is lehetett volna), és az jogerős is lesz, akkor térjünk rá vissza.

Addig viszont ez nem lehet szempont!

A tagok döntöttek, az Elnökség is fog.

Csak azt felejtitek el, hogy semmi mást nem kellene csinálni, csak nem akadályozni a rallyesportot, akkor ment volna, menne magától, illetve a tenni akaró (pl Balázs) emberektől!

Endre is tenni akar, ez nem vitás, csak nagyon rossz fele indult, és még így is hetek alatt szembe fog kerülni az alelnökökkel, ha őt nevezik ki "esetleg".
468. • 2011-04-15 14:51:32
Gyurma!
Ezt csűrheted csavarhatod, a Koko eleve nem kívánt indulni, a Balázs pediglen nem kapta meg a szavazatok ötven százalékát sem !Tehát nincs minősített többség, ha Cs. B.-t nyíltan negyvenen nevezték meg, miért van csak 34 szavazata.
Ez szerintem Cs. B .-nek kellemetlen dolgozni kellene és nem választósdit játszani. Nem is beszélve Cs. B. viselt dolgairól , de erről már írtam eleget! Remélem bokros teendői mellet volt ideje ellátogatni Kürthöz, egy adatmentést megrendelni!

Üdv Roni
467. • 2011-04-15 13:40:46
Bocsánat, nem a szavazatukat, hanem meggyőződésüket nyíltan vállalók közül, ez nagy különbség, mert többeknél ez eltér a leadott szavazattól.
466. • 2011-04-15 13:38:57
Valóban nem. Mondjuk érdekes, hogy a szavazatukat (látszólag) nyíltan vállalók közül csak 14-en nevezték meg Endrét, 40 fölött Balázst. Persze lehet, hogy a válasz függ a kérdező személyétől is egyeseknél :)

Az mindenesetre szintén érdekes, hogy csak két jelöltre érkezett a közlemény szerint jelölés, hiszen volt érvényes Dudás Gyula szavazat (nem is egy) tudtommal. Gondolom ezek a szavazók visszavonták a szavazatukat, és újat adtak le, mert a végeredményben nem szerepel ilyen szavazat.

Azt azért mondhatjuk, hogy a szavazók többsége Cselényi Balázst szeretné szakágvezetőnek, ugye?

És ha nem az egyesületeket számoljuk, hanem az egyesületekhez tartozó licenszes versenyzők számát, akkor a döntő, minősített többség is bőven megvan, persze ez jogi értelemben nem számít, de sokat elmond a többség akaratáról... Meglátjuk az elnökség ezt hogyan értelmezi.

Nem leszek meglepve, ha nem lesz kinevezve a legtöbb szavazatot kapott jelölt...
465. • 2011-04-15 13:15:41
Ezen belül 34 javaslat érkezett Cselényi Balázs, míg 30 javaslat érkezett Botka Endre személyére.

Ez azért nem nevezhető egységes akaratnak.!!??!!

Bitu
464. • 2011-04-15 09:36:15
Elolvastam az említett elnökségi közleményt, ekkora hazugságot már régen nem olvastam. Nem akartam hinni a szememnek, de tudtam és éreztem, ezek a sunyifrank vezérletével mindenre képesek és tényleg minden aljas és fondorlatos eszközt bevetnek azért és azóta, amióta sejtik vagy tudják, hogy Balázs a befutó. Idézet a közleményből – „A tárgyalások első lépésében az NKH részéről felmerült az igény, hogy a MNASZ-nél egy átlátható, a visszaéléseket kizáró, a szabályokat minden körülmények között betartó gépkönyvezési rendszer kerüljön kialakításra.” – Elsősorban le kell szögezni az NKH nem szól (hat) bele egy tőle különálló külső szervezet életébe, jelen esetben egy hosszú évek óta bevált gyakorlat szerinti adminisztrációs eljárásba, nem is kérhet számon, legfeljebb javaslatot tehet arra vonatkozóan, hogy például milyen adatokat (kell) tartalmazzon a gépkönyv. Gondolom felesleges leírnom a vizsgázatással kapcsolatos dolgokat eljárási procedúrákat, de azért, hogy az is megértse akinek nem volt ebben része, valamint az említett idézet hazugságtartalma miatt is tennék pár említést róla. A műszaki vizsga is úgy kezdődik, mint a versenyeken a gépátvétel, azaz az adminisztrációs adatok, a gépjármű adatainak feldolgozásával, alvázszám és a motorszám leellenőrzésével. Ha az előbbi nem stimmel, bukta van ha az utóbbi akkor is , annak ellenére, hogy az EU – ban már régóta csak a motorkódot alkalmazzák Ha versenyautóként első vizsgás, akkor az összeépítési (Sportcélú átalakítási szakvélemény) egyéb esetekben átalakítási engedély, azonban mindennek alapja az adott gépkocsi típus gyártója által a FIA által kiadott homologizációs lap és a versenyautó gépkönyve. Alapjában véve nem is értem, hogy milyen visszaélésekről és szabályellenes gépkönyvezésről tesznek említést, annak tükrében, hogy mindenki tisztában van vele a kiállított gépkönyv adatainak egyeznie kell a versenyautó adataival. Ha az adatokban (számbeütésekben az autón) mahináció van azért nem a gépkönyvet kiállító személy felel, azzal a tulajdonosnak kell elszámolnia a hatóság felé. Megvallom őszintén én még nem hallottam olyan esetről, hogy egy versenyautó vizsgára rendőrt kellett volna hívni. Van számos olyan dolog a műszaki vizsga során amelyek megoldásra várnak, de ezek nem a visszaélés és a szabályok be nem tartása miatt állnak fenn, hanem egyszerűen műszaki dolgokról szólnak, hogy a számítógépes vizsgasor nem tud mit kezdeni például a környezetvédelmi méréskor egy adott gépkocsitípus vonatkozásában az elvárt (gyári) és mért érték közötti jelentős mértékű különbséggel. A lengéscsillapító mérőpad sem tudja feldolgozni és elfogadni szabályosnak az agyon keményített futóművet és a gátlókat. A többi, amit most rögtönözve (a választás előtt érezve vesztüket) kitaláltak az általam igen (nem) tisztelt urak az rizsa, mellébeszélés sőt egy becsületes ember lejáratására tett aljasan előkészített tisztességtelen lépés, rágalmazással, becsületsértéssel fűszerezve.
463. • 2011-04-15 08:03:10
"Hónapok óta még véletlenül sem nyilvánultam meg"

Hónapok óta te kavarod a biliben a vihart, mint Szamos kiskutyája éppen. Te találtad ki magadnak az ATB-t, mégamikor Csepelát akartad mindenáron ATB főnöknek, és semmi sem volt drága, hogy lejárasd Cselényit.

A sok hozzáértő meg kajálja a hülyeségeiteket, most emiatt kell majd fegyelmire járnia szegény Lakosnak.

Mindenkinek jobb lett volna, ha nem nyilvánulsz meg, de te hol Frankra, hol Kokóra, hol Kaszára, hol Endrére futkosol szavazatokért, nincs olyan ember lassal, akit nem hívtál föl.

Te magad sem tudod már, hogy épp ki a gazdád.

Biztos kapsz majd valami tisztséget hamarosan, jól csinálod!
462. • 2011-04-14 22:02:40
Ne is nagyon erőltesd magad a gondolkodással, neked ez úgy is nehezen megy, mikor egy mondatot értelmezni sem tudsz rendesen. Milyen alternatívát használsz a felkiáltójelek és kérdőjelek mennyiségének vonatkozásában? Neked külön kiemelem a lényeget, amit egyébként nagyon benéztél, a rosszindulat és kötözködés most nem jött be. ' a MAFC közel 50 versenyzőjének véleménye'
461. • 2011-04-14 21:37:51
A szakágvezetőnek 50 versenyzője!!!???
Ez azért elgondolkodtató!!???
Bitu

460. • 2011-04-14 21:29:09
Te! Hulk01
Hónapok óta még véletlenül sem nyilvánultam meg. Erre mos te kitalálsz magadnak. Gratulálok!
És még mindig név nélkül "vagánykodsz" egy olyan poszt révén amit egy hozzád hasonló névtelen "vagány" tett fel. Gratulálok!
Ígérem személyesen is elmondhatod nemsokára az esetleges gondodat.
Udvariasan foglak hallgatni!!!!
459. • 2011-04-14 15:08:31
Hát, én szerintem nem pisáltam szemben, sőt, megfeszülve próbáltam együttműködni, amíg érdemes volt!

Amikor az MNASZ sportszakmai alelnöke az Eger Rallye kezdete után (!) telefonos körszavazást tart arról, hogy lehessen egy adott autóval (N4) olyan kategóriában indulni a már elindult versenyen(!), amibe a szabályok szerint deklaráltan nem mehet (R4)(hiszen le van írva, hogy minek kell megfelelni, hogy mehessen), és egy ilyen felvetésre nem az a válasza, hogy olvassátok el a szabályt, hanem IB szavazást kezdeményez telefonon, akkor mosolyogva hátradőlök, és megállapítom, hogy nagy szerencse, hogy lemondtam, mert különben mehetnék fegyelmire amiatt, amit mondanék neki szakágvezetőként!

A mai közlemény, és az elmúlt hetek munkája, amit többek között az MNASZ tisztségviselői folytattak annak érdekében, hogy számukra kedvezően befolyásolják a jelölést, megint csak megerősít abban, hogy nagyon jól döntöttem! Nekem nincs helyem ebben a rendszerben, amíg ilyen a hozzáállás.

Hát ezért mondtam le, és milyen jól tettem!

458. • 2011-04-14 14:57:17
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
457. • 2011-04-14 14:46:58
Elgondolkodtató az Elnökség új közleménye:

"(...) Az MNASZ Elnöksége a jelenlegi gépkönyvezési rendszer – fenti szempontok szerinti - átalakítását tervezi. A jelenlegi rendszer gyenge pontjainak felderítése érdekében az MNASZ Elnöksége teljes körű belső ellenőrzést rendelt el, mely ellenőrzés át kívánja világítani az elmúlt évek gépkönyvkiadási gyakorlatának műszaki és gazdasági vonatkozásait.

Fentiekkel párhuzamosan az MNASZ Elnöke fegyelmi vizsgálatot kezdeményezett az MNASZ gépkönyvekkel kapcsolatos adatkezelési és MNASZ tulajdonú eszköz elszámolási anomáliák ügyében.

MNASZ Elnökség"

Tudvalevő, hogy mi Cselényi Balázst javasoltuk szakosztályvezetőnek. Ez nem csak a MAFC közel 50 versenyzőjének véleménye, hanem úgy néz ki, hogy megmozdult a rally-s társadalom, és a legtöbb jelölést Balázsra adták be.

Furcsa, hogy a jelölések beérkezésének határnapján, amikor már jól látható, hogy Cselényi Balázsra érkezett a legtöbb jelölés, megjelenik egy ilyen közlemény.

Furcsa, hogy nem csak általános vizsgálatot kezdeményeznek, hanem rögtön fegyelmi eljárást is, viszont nem közlik az eljárás alá vont személy(ek) nevét.

Csak remélni tudom, hogy ez a közlemény nem azt a célt szolgálja, hogy ne kelljen kinevezni a magasan legtöbb szavazatot kapott jelöltet a szakág élére, mely kényelmetlen lenne azok számára, akik tartanak tőle.

Ráadásul aki elfogulatlanul figyelemmel kísérte az elmúlt évek gépkönyvezési gyakorlatát, az tudja, hogy megalapozatlan a felvetés, hogy visszaélés történt volna, nyilván ez is ki fog derülni hamarosan.

Addig pedig szintén csak remélni tudom, hogy a következtetések levonásával megvárják az eljárás végét, azt gondolom, hogy nem csak a büntetőeljárás alá vont személyeket illeti meg az ártatlanság vélelme!

Remélem, hogy az MNASZ Elnöksége nem követi el azt a hibát, hogy figyelmen kívül hagyja a jelölésre felkért tagok véleményét, és kinevezi szakágvezetőnek a legtöbb szavazatot kapott személyt!

456. • 2011-04-14 12:50:34
Szegény Katona Zsolti már nem tud mit kitalálni :)

Mondjuk az ötlet nem rossz hogy egyszerre járatsz le két embert akiktől a legjobban tartasz, de ehhez ennél egy picit több kell, legalább mondjuk hiányzó 1 forint ami alapján egy vizsgálat felmerülhetne Balázs nevével kapcsolatban.

Aludj rá egyet hátha tudsz te ennél többet is, meg aztán segitenek is páran!
455. • 2011-04-14 10:54:06
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
454. • 2011-04-14 09:47:18
Jópofi az interjú végén a hasonlat, az úszkáló úriemberekről. vigyorgok
Azt kellene kideríteni az illetőkről, hogy mit keresnek a "hajó" körül? Kárörvendve nézik ahogy süllyed, vagy szeretnének felkapaszkodni rá, a biztos továbbhaladás reményében?
Mert nagyon nem mindegy!
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k