RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710769878
Napi oldal:
215194
Jelenleg:
4003
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
273. • 2011-03-18 20:54:20
megvan az új elnök....
272. • 2011-03-18 20:53:58
Botka Endre az új főnök!!!!!!! vigyorgok
271. • 2011-03-18 20:53:36
Ezúton tájékoztatjuk az MNASZ tagságát, hogy az Elnökség soronkívüli telefonos szavazással 2011.március 19-től az MNASZ Alapszabály szerint megbízott rallye szakágvezetőnek kinevezte Botka Endre sporttársat.
Az Elnökség az MNASZ Alapszabály előírásai szerint intézkedik a végleges szakágvezető választásról.
270. • 2011-03-18 20:49:59
Egyszerű a képlet le kell válni az mnasz-től, és új alapokra kell helyezni a Magyar rallit! Gondolok egy olyan szervezetre amibe olyan emberek ülnek mint Nattán Gyuri és ami összefogja és egyformán saját gyermekének tekinti a túrát , első, és másodosztályt!!! Frank pedig nyalja ki amit gondolok de csak ha hagyom!
269. • 2011-03-18 20:11:39
Frank Tamás az RTE-ről kijelentette: „kitenyésztettünk magunknak egy konkurenciát”
Na itt dobta le az agyam az ékszíjat!!!
Remélem Iván is személyes sértésnek veszi, és nem erőlteti tovább az MNASZ-szel való együtt müködést!
"Szamos Miklós kijelentette, hogy az S és F csoportoknak nincs helye a magyar bajnokságokban hosszú távon, háttérbe kell szorítani őket."
Szerintem Túrában tárt karokkal fogadnák az S és F csport versenyzőit!
helyeslek helyeslek
„kitenyésztettünk" pfff... undorító...
268. • 2011-03-18 20:10:21
Az a piros-fekete autó már rengeteg dolgot elintézett magának !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mérges mérges mérges mérges mérges mérges mérges mérges mérges
Lásd példának a tavaji Salgó-Gemer rallyt !! A körgyors szerintetek miért marad el ????
267. • 2011-03-18 20:09:28
Persze hogy a piros fekete autós úriember a hibás! Nem véletlenül lett ő bajnok 2010-ben! Érdekes, hogy miután kitiltották az abszolútból a wrc-k értékelését rögtön bajnok lett!
266. • 2011-03-18 19:49:59
Nem vagyok egy nagy Fórumozó, de ezt már nekem is sok. Arra azért büszke vagyok hogy Én már ezen is részt vettem-
http://vimeo.com/18567966
1978-ban. Elindult valami jó irányba,de sajnos nem sokáig tartott!!!
Frank Úrnak pedig álljon egy idézet Arany János:Toldi Miklós első ének 13 versszak kétutolsó sora:

Másik szánva mondja: „Szép öcsém, be nagy kár,
Hogy apád paraszt volt s te is az maradtál.”

265. • 2011-03-18 19:31:47
...és ilyenkor jön a csönd! Nevek???
Fostok hogy megindulna a nép? fáj az igazság? a csalás nem fáj????
hogy csinálnátok magatoknak kistesót!
264. • 2011-03-18 18:50:46
Urak!
Tudomásul kell venni, bár megjegyezném az elnökség választása előtt is ezt kommunikálták azok az emberek akik tenni akartak az autósportért, hogy bárki jöhet csak frankék ne. Erre tessék megkaptuk azt a pénzéhes társaságot akik nem, hogy nem értenek az autósporthoz még s***nak is rá. Várható volt, hogy frank a Gyulai elnök urat is csak bábként alkalmazza, hogy alantas terveit megvalósítsa. Most legalább állami pénzt is magához tud édesgetni az autósport mögé bújva, mint ahogy megtette ezt a Baumgartner idejében.
ELÉG VOLT!!

A versenyzőket pedig akik manipulálnak örökre ki kell zárni, ki kell közösíteni.
A neveket kérjük felsorolni, hogy tisztán lássunk.

263. • 2011-03-18 18:31:40
Elszomorító ami történik,a levelet olvasva úgy tűnik hogy egy embertől kéne igazán megszabadulni,a kérdés hogy ezt csak a tagság többségi szavazatával lehet elérni,vagy elég az elnök úr is hozzá.Mint rajongó nagy reményeket fűztem Nettán Gyuri és csapatához,valahogy láttam bennük a jó szándékot,lelkesedést de ez most elvész.A néző szám még tovább fog csökkenni és ahol nincsen népszerűség ott bizony szponzor sem lesz egy idő után,ha nincsen támogató versenyző sem lesz és verseny sem.Amit Sibera barátunk megpendített hogy a Rallye szakág leválik az MNASZ-ő úgy látszik egyre közelebb van,talán a sport megmentéséhez járható út,persze ha Frank úr távozna változna a helyzet is.
262. • 2011-03-18 18:11:20
Sziasztok!
Most nem tudom sírjak-e vagy nevessek, de valahogy nem lepett meg a levél tartalma, sajnos nap mint nap történnek az országba ehhez hasonló kisebb-nagyobb esetek. Tipikus magyar sztori ez, ahol a politika, a kapzsiság és a seggfejség felülkerekedik a józan észen és a többség akaratán. Sajnos ilyen országban élünk, ahol a tűz közelébe csak az lehet aki tele van pénzzel, sok "jó" barátja van, és/vagy anyuci-apuci már ezelőtti rendszerekben-kormányokban letett valamit az asztalra. A szakértelem vajmi keveset számít már, ha pedig valaki még szorgalmas is hozzá, azzal csak kirí a sorból és irtani kell. Ilyen f***a tisztségviselők vannak évek óta a mi kicsiny országunkban minden területen, akiknek a legutolsó szempont az, hogy nekünk, átlag embereknek mi a jó. Nem is véletlen, hogy a kedvenc sportágam is az országgal hasonlóan fejlődő tendenciát mutat, csak sajnos visszafelé.
Ezúton hagy gratuláljak ehhez Frank Tamásnak is, hogy hozzájárul ehhez, de most már igazán beláthatná, hogy neki sem sikerült az elmúlt négy évben a ralit régi fényébe visszaemelnie (ha egyáltalán tett is valamit ezért). Kérem, térjen vissza ahhoz az asztalhoz amihez még egy kicsit is ért.
Megértem az RSB döntését, de valahol még reménykedem, hogy ülnek még a MNASZ vezetésében hasonló gondolkodású emberek, akik a ralira mint szórakoztató sportra, nem pedig pénzkereseti lehetőségre tekintenek.
261. • 2011-03-18 18:07:25
Személyesen nem ismerem, de azt láttam az elején, hogy komolyan akarja és tudja is csinálni amit elvállalt és mindezt önzetlenül a sport vagy ha így jobban tetszik a RALLYE miatt. Ezért remélem lesz még alkalma arra, hogy megvalósítsa amit szeretne, mindenféle részrehajlás nélkül ahogy azt eddig is tette!
A neveket pedig tessék nyilvánosságra hozni, aki tudja mondja!
Gyerünk csürhe szabad a pálya, lesz fizetés meg színes tv stb.
Álelnök urak ( ? ) ti meg kapjátok be a tököm!!!!!!!!!




260. • 2011-03-18 18:01:47
Üdv mindenkinek !
Csak annyit tennék hozzá az egészhez, hogy rettenetesen elszomorítónak tartom az elmúlt hetek, hónapok és évek történéseit a szakágon belül. 25 éve járok versenyekre, de az utóbbi időben folyamatosan azt látom, hogy egyre rosszabb a helyzet és a fiaimat már nem tudom kivinni egy igazán izgalmas jó hangulatu versenyre ! Felháborító és egyben szégyenletes ami itt folyik !
259. • 2011-03-18 17:55:52
Remélem ami pénz kihúztak eddig a rally-ból azt mind gyógyszerre költik a betegségük meg gyógyíthatatlan legyen.
258. • 2011-03-18 17:53:04
..ezért kellenének a konkrétumok.....
257. • 2011-03-18 17:35:40
Üdv. Mindenkinek.
Ti el tudjátok képzelni a Janikáról vagy Robiról, hogy kuncsorogjon a pályamódosításért?!!!!!
Az a piros-fekete autós, na az a hunyó!
Nem az első nem is a második, de ki tudja még hány mocskos módszer fűzödik a nevéhez, hogy az "eredményeit " elérje!!!!
Hogy kapna minden gyors elején defektet!!!!
256. • 2011-03-18 17:21:48
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
255. • 2011-03-18 17:18:12
..Én meg remélem ezek után nem lesz Eger rally, és a rally szakág is "leválik" az mnasz-ről
254. • 2011-03-18 17:08:04
Azért arra kíváncsi lennék, hogy a S2000-es vagy az N4-es pilóták kavarják a s***t? Ugyan melyik tábornak nem tetszik a vonalvezetés?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k