RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710733210
Napi oldal:
178526
Jelenleg:
5017
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
173. • 2011-01-20 20:16:22
Igen kapcsolatokon és sok munkán múlik a Rally jövője! De ezt vallja „Karter” kollegád is! Igen sok múlik a kapcsolatokon! A zöldeknél, a közút kezelőnél, nem a celeb szintű ismertség számít, sokat nézed a Való Világot, nem csak az számit, aki benne van a fókuszban és az aktívban.
A koncért? Itt morzsa is kevés van, évek óta csökken a támogatottság, és nem csak a gazdasági helyzet okán. Szerinted egy Gyulai Zsolt, Jászai Gellért (SCD group), Othmar Milch (Unica), Dr Seregi János (Agrár és Zöld Bank)Kovács Tamás (Opel Hungary) és a többiek erre hajtanak, magad sem gondolod komolyan!
Egy Várkonyi Andrea jó húzás volt Szalai Balázstól, de a Terep Rally ismertsége rá és még két versenyzőtársa média kapcsolataira épül, Palik László és Korda Erik, de ők legalább hárman megértették, hogy nem csak magukat kell fényesíteni ,hanem a szakágat is amiben versenyeznek.
De ha már szóba hoztad a koncot és annak széthordását, voltak az RSB-nek olyan szponzorai, mint az Agip, T-mobil, Arany Ászok és azok egyszerre csak versenyautókon tűntek fel, és ezekben az autókban mindig ugyan az a személy volt a navigátor!
Üdv Roni
172. • 2011-01-20 18:28:23
Ezek a remek kapcsolatokkal rendelkező emberek eddig miért nem használták ki a kapcsolataikat? Miért mindig ilyen-olyan választások előtt jut ez az eszükbe? Te sem hiszed ezeket amit leírsz, csak ezt kell mondanod ugye?Szerintem ha beismered sokkal jobb lesz reggelente tükörbe nézni.
171. • 2011-01-20 10:34:35
Ja csak a kapcsolatokon múlik az egész rally jövője? Akkor meg kell választani Kiszel Tündét, imádja a fényt a csillogást még oda is bejut ahová egyébként meghívót sem kapott, nem mellesleg nagyobb neve van mint az egész MNASZ stábnak. De itt van frissen debütált (tereprally) Várkonyi Andink, média arc, hiszem, hogy többet elérne ismertségével mint akiket alább felsorolt Roni szaktárs mely emberek csak a koncért marakodnak. Vagy itt van Kovács KOKO István, igaz a fél ország előtt megszégynűlt mert nem merte visszahívni Chacónt, de sebaj Viktor kinn volt az összes meccsén így most Ő a hazafi. Nagyon jó kapcsolatai vannak politikai téren. Az általam említett embereknek annyi közük van az autósporthoz (most már kivétel Várkonyi Andi), mint a Roni sporttárs által támogatottaknak, de legalább híresebbek.
170. • 2011-01-20 10:02:42
A rendezők azzal az indokkal tartják ilyen magasan a nevezési díjakat, hogy egyre növekednek a költségek, én feltételezem ha kapcsolatai révén csökkenti a pályákkal kapcsolatos költségeket az elnökség, úgy a rendezők maguktól csökkentik a nevezési díjakat, vagy javítják a szolgáltatások színvonalat, pl. szervízpark, lesz áram, Wifi stb. Az elnökséggel közösen visszatudják szerezni azokat a pályákat ahonnan kiűzettünk. Az új elnök leszerepelt, megalapozatlan, átgondolatlan blöff volt az egész.Olyan embereket nevezett meg, együttműködőkként, lásd az azonnal lemondó három tagot, akik nem kívántak vele dolgozni. Ha interjúknál tartunk láttad a nyilatkozatát az elnök úrnak a szilveszter rallyn?
Eddig volt állami támogatás, ha csekély mértékű is, ezt talán nem kellene eldobni! A megítélésen csak együtt tudunk javítani, két évvel a közgyűlés után közvetlen meginditottál a fúrópajzsot Tóték, hátráltatva a munkát megosztva a tagságot, gerjesztették a hangulatot, ott reklamálj! Kapcsolatokat kérsz számon, pont azokat az embereket akarjátok elhajtani, kik kapcsolatokkal rendelkeznek és segíteni tudnak!!!!!!!! Talán el kellene kezdeni dolgozni!

Roni
169. • 2011-01-20 09:02:35
Azt írod Roni: "Ha eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt halljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van."

Ezt halljuk évek óta és nem történik semmi!!!!!!!!!!! Mindig meg van ígérve, hogy olcsóbb lesz minden, licence, a pályák, stb.

Ti tényleg elhiszitek, hogy a rali kaphat állami támogatást??????? Az csak a Forma I-nek jár. A többi le van s***va.

Vegyük már tudomásul, hogyha a magán cégek sem támogatják a futamokat, versenyzőket mert válság van, illetve olyan a sportág megítélése, hogy kifordulnak az ajtón, akkor az állam sem fogja. Nem beszélve arról, hogy ilyen helyzetben nem is lenne etikus a részéről. Több támadás kapna a szövetség, mit amennyit érne a kapott lé.

Ha rend lenne, be lehetne vonni lassan a cégeket újra. Csak ahhoz olyan kapcsolatok, emberek és KOMMUNIKÁCIÓRA van szükség. Ez nincsen meg. Eddig sem volt. Most mitől lenne?

Aki látta a Digi TV-n KOKO szereplését, az megerősítheti, hogy nem tud beszélni, ilyen hogy megy el tárgyalni?
Komolyabb cégektől páros lábbal rúgják ki. Koncepció, elképzelés nélkül. Ennél még az is jobb lenne, ha készülne rá, leírná és felolvasná, de szerintem sajnos ez sem menne...
168. • 2011-01-20 08:25:25
Azt írod Roni: "Ha eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt halljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van."

Ezt halljuk évek óta és nem történik semmi!!!!!!!!!!! Mindig meg van ígérve, hogy olcsóbb lesz minden, licence, a pályák, stb.

Ti tényleg elhiszitek, hogy a rali kaphat állami támogatást??????? Az csak a Forma I-nek jár. A többi le van s***va.

Vegyük már tudomásul, hogyha a magán cégek sem támogatják a futamokat, versenyzőket mert válság van, illetve olyan a sportág megítélése, hogy kifordulnak az ajtón, akkor az állam sem fogja. Nem beszélve arról, hogy ilyen helyzetben nem is lenne etikus a részéről. Több támadás kapna a szövetség, mit amennyit érne a kapott lé.

Ha rend lenne, be lehetne vonni lassan a cégeket újra. Csak ahhoz olyan kapcsolatok, emberek és KOMMUNIKÁCIÓRA van szükség. Ez nincsen meg. Eddig sem volt. Most mitől lenne?

Aki látta a Digi TV-n KOKO szereplését, az megerősítheti, hogy nem tud beszélni, ilyen hogy megy el tárgyalni?
Komolyabb cégektől páros lábbal rúgják ki. Koncepció, elképzelés nélkül. Ennél még az is jobb lenne, ha készülne rá, leírná és felolvasná, de szerintem sajnos ez sem menne...
167. • 2011-01-19 23:48:15
Igaza van Roni01-nek!

Nattán alkalmatlan, mert a versenyeken dolgozott tavaly és előtte is!
Igaz nem pénzért, hanem segítve - szerintem a versenyzőknek - hogy lehetőségekhez mérten minnél jobben sikerüljenek, az amúgy nem túl színvonalas versenyek!

KOKóra van szükségünk!!!! VISSZA KOKÓT!!!!!!!
Mert Kokó mindenkivel szóba áll és mindenkinek azt mondja, amit hallani akar! Sőőőőt MEG IS ÍGÉRI!!!! Ez fontos!!!
Mert ha megígéri, akkor ki is áll a vélaménye mellett!

Én megnéztem a Digi TV-s interjút és nekem nagyon tetszett! Határozott vélemény, korrekt elképzelések a jövőt illetően. És Frankkal is jóban van meg a Szamossal is!
És Szamos is megmondta, hogy a Kokónak magánéleti problémái vannak,szüksége van arra a 3-400 ezer forintra, amit havonta haza vitt!
Eddig is dolgozott igazán megérdemli a jövőben is ezt a kis juttatást!!!!

Nyugi kis fiatalok! majd eljön a Ti időtök is úgy 15 - 20 év múlva! Addig hadd bizonyítsanak azok akik eddig is ezér és ebbőkl éltek!!!!

Roni01! gyerünk!!! Veletek vagyunk!!!!
166. • 2011-01-19 23:31:27
Valóban szegény Lakos, mint stróman volt a főnök, de mindenki számára egyértelmű volt, hogy Cselényi vezeti az ATB-t, valamint Miskolcon ő vezette a mintavételt, ő szállította fel a mintákat, ő adta le a vizsgálati helyre, ő volt ott a hamis minta leadásakor…., tudom semmi köze hozzá!
Mint ahogy a Turán féle súlymérésben is ő nyilatkozott mindig és még sorolhatnám.
Ha szerinted az vicces, hogy az MNASZ sportszakmai alelnöke, hamis belépővel (mellénnyel) grasszál számára tiltott helyen, a Formula 1 futamon, és mikor bedől még neki áll feljebb, magadat minősíted.
Vagy alapszabályunk és a sporttörvényt megerőszakolva érvénytelen elnökségi határozatokat hoznak, és mint sportszakmai alelnök ehhez adja a nevét, ez korrekt király gyerünk fiatalok. Az elnökségből még csak ő nem mondott le.
Vagy egy T. Kerékcsere Imre a legalkalmasabb személy, kinek eltiltását Dr.Tóth az elnökség első ülésén két éve megfeleztette az elnökséggel. Majd mikor Cselényit a F1 balhéja miatt elmeszelte a fegyelmi bizottság , akkor kitalálták az amnesztiát, és bűnbocsánatot kaptak mind ketten. Persze Dr. Igazságos most már úgy emlékezik, hogy ők méltatlanul bűnhődtek és az ő igazságérzetének és jogi érzékének köszönhető a felmentésük.
Ha az ATB-ben van egy ilyen spori, miért nem lépet az elmúlt két évben a rendszám ügyben?
És bár már leírtam párszor, de nem érted!
A megkülönböztető rendszám, nem a vizsga miatt fontos, a vizsgához gépkönyv kell, hanem a sporteszközzé nyilvánításhoz, mely hozhatja az Áfa és regadó mentességet!!!!
H a eblukjuk a most is kapott állami támogatást akkor borulhat az MNASZ költségvetése. De ha jobb lesz a besorolásunk, ha az elnökségi tagok kapcsolatainak köszönhetően, könnyebb lesz megszerezni a pályákat, és mindezért kevesebbet kell fizetnie a rendezőnek, lehet alacsonyabb a nevezési díj, legalább is a rendezőktől azt haljuk, hogy évről évre többet kell fizetni a pályákért, magasabb biztosítási fedezetet, ami magasabb biztosítási díjjal jár, kérnek a zöldek és biztos, hogy így van. Tehát kellenek a kapcsolatok.
Szerintem a Gyurma vezette semmivel sem csinált többet, mint az előző RSB, csak nagyon jókl kommunikálta. És ismétlem, nem a szakmai felkészültsége miatt nem alkalmas, hanem a barátai miatt, nem hihető a pártatlansága, autonómiája.
De ha ilyen markáns véleményed van, és ennyire biztos vagy az állításaidban, miért nem adod a neved hozzá

Roni
165. • 2011-01-19 21:58:50
Az egyik ismerősömet megkeresték ma, és szponzorációt ígértek, ha jó helyre szavaz. Nem hiszem, hogy ez jó felé viszi el a dolgokat még akkor se, ha " fiatalítás " nevébe teszi ezt valaki
164. • 2011-01-19 11:31:18
Ami az állami támogatást illeti, az maximum a ringig jut el és kész. A lényeg pedig ez, a Forma I. Régi vezetőink tudják, hogyan lehet ebből profitálni és ezért mennek a koncért.
Ha azt megkapnák megint, akkor a csapat nagy része hátradőlne és megint les***nák a többi szakágat, köztük a ralit. Lásd az előző éveket.

A mai helyzetben azt hinni, hogy az állam a technikai sportokra pénzt fog adni, az meghűlt.

Kíváncsi leszek arra, ha megszűnne kis hazánkban a Forma I, lenne-e ilyen tülekedés a posztokért az "öregek" részéről:)
163. • 2011-01-19 10:03:09
Én csak azt tudom, hogy két olyan embernek a neve is szóba került, akiknek az autósporthoz és az emberekhez való hozzáállása, mind inkább dicséretet és elismerést érdemelnének.
Aki dolgozott együtt (gépkönyvezés) Cselényi Balázzsal tudja miről beszélek. Volt idő amikor súlyos (kenő) pénzekért lehetett gépkönyveztetni versenyautót, amikor nem Balázs volt az ATB vezetője. Balázs egy forinttal több pénzt nem kért, mint amennyit az MNASZ adott díjtétele megszabott, mind ez természetesen számlával. Bármilyen műszaki és más egyéb problémával lehetett, lehet hozzá fordulni soha nem pattintja le az embert, sőt készségesen segített, segít mindenben, éppen ezért nem hiszem el azokat az információkat, melyekben Ö lenne az autósport és a versenyzők ellensége. Említve lettek esetek Balázzsal kapcsolatosan pl., a Forma1 ami nálam a vicc kategória valamint, Turán benzinmintája, erre lehetne ugyanazt válaszolni, sőt ugyanazt is válaszolom, mint Roni sporttárs, hogy akkor nem Ő volt a góré, mint jelen helyzetben az általam említett esetben Gyulai úr a MOB-ban.
A másik ember Nattán Gyuri pedig fél hónap alatt többet összehozott, mint Kokóék több év alatt. A rally2-ben végzett munkája, a versenyzőkért való kiállása pedig példaértékű.
Tevékenykedik egy ember (név nélkül) az ATB – ben, aki az NKH – nál dolgozik vezető beosztásban, talán őt kellene megbízni a versenyautók vizsgázatását könnyebbé tevő és egyszerűsítő lobbizással.
Valamit kezdek érteni Roni sporttárs húsos fazék írásában, ami ezért egyébként nagyon félrevezető. Komoly pénzekért lehet harcba szállni állami szinten, amiből számomra csak az jön le, hogy ebből a versenyzőknek egy forinttal nem lesz könnyebb, de azoknak, akik bekerülnek az MNASZ vezetésébe majd nagyon jó dolguk lesz. Vagy úgy gondolják egyesek, hogy az állami pénzből jelentősen csökkenteni fogják a versenyzők terheit a tisztelt vezető urak és minden versenyző majd super2000-el fog járni. Aki így értelmezte, javaslom keresse fel háziorvosát, szakorvosát vagy a legközelebbi rendelőt.
162. • 2011-01-18 17:24:08
"Versenyző!
Nagyon hasonlítasz egy osztrák pilótára, csak a neve nem jut eszembe :) "

Stajf Vojtech, Csehország :)
161. • 2011-01-18 17:01:37
Szerény véleményem szerint igenis meg kell adni a lehetőséget a fiataloknak. Ha nem kapnak lehetőséget, akkor mi alapján ítéltetnek meg? Feltételezzük, hogy nem képesek megfelelően ellátni feladataikat? Azért ez vicc. A jelenleginél mélyebb pontra nehéz lenne süllyedni a magyar autósport egészét nézve (eltekintve persze néhány üde színfolttól). Én a magam részéről úgy vélem, igenis itt a lehetőség, hogy generációváltás következzen be szeretett sportunk honi vezetésében.
160. • 2011-01-18 16:56:52
dictus magister! Sajnos a történelemben, már sokszor bebizonyosodott, hogy a hadakozó felek között, mindig a "nép" húzza (leg)rövidebbet. Lehetett az pórnép, városlakó nép, vagy akár -példád szerint- a rallye imádók "népe". Azt hiszem, ennek a háborúnak is ilyen végeredményt jósolhatunk. sírok
159. • 2011-01-18 16:29:47

Roninak teljesen igaza van a helyzetelemzésben,
de az is igaz, hogy ha ezt ilyen jól tudja, akkor miért
nem csinálták, mikor tehették volna!
Az esetleges politikai kapcsolatokra szükség lenne,
és ezzel együtt az állami pénzekre is, de a káposztát nem kellene a kecskékre bízni. Ez igaz a régi, de méginkább az új vezetésre. Az nem jelent semmit, hogy kinek van, kinek
nincs saját jövedelem forrása. A tisztesség számít, amivel
mindegyik odal hadilábon áll.

T.I. pünkösdi királyságával látványosan bebizonyította,
hogy a fúrkálódáson, zavarkeltésen kívül semmihez sem ért.
Egyszóval, egyik oldal sem alkalmas a feladatra.
De van egy rossz hírem fiúk: Nincs (vagy csak még
nem látszik) harmadik lehetőség. Ebből következően
remény sincs a változásra február után sem!
De ti, a két oldal, nyugodtan háborúzzatok tovább a koncért.
Aztán a "nép" felébred majd egyszer, és mehettek minden.





158. • 2011-01-18 13:04:06
Roni01!

Nekem csak az a furcsa, hogy két olyan embert (Tóthék) szapultok, szapulsz, akiknek az a legfontosabb, hogy fusson a szekér és ne legyen tele s***ral. Már csak azért is, mert nem ebből élnek, van saját jövedelmük és nincsenek rászorulva az MNASZ fillérjeire, elszámolásos formában. Másrészről emberileg sem engedhetik meg maguknak, hogy ilyen kicsinyes dolgokba fussanak bele, mint például KOKO tette azt az elmúlt években.
Mondjuk Dr. Tóth tényleg idegesítő lehetet az elmúlt években, hiszen a jog oldaláról közelítette meg a történéseket és ez sokaknak nem tetszett (lásd. etikai határozatok). Pedig ezek a határozatok, a legsötétebb 50-es évek forgatókönyveit követte…

Azzal jössz, hogy ki, mikor, mit mondott. Kezdjem én is sorolni, miket mondott, ígért Gyulánk? Értelmetlen. Azzal jöjjünk elő inkább, hogy ki, mit, mikor csinált. A tények beszéljenek és ne a sztorik.

Az is érdekes, hogy Frank ismét nyeregbe száll, egy olyan tagság kegyeiért, akik minden alkalommal elutasították, igaz egyszer a haverok megszánták és kreáltak neki egy kegyelmi posztot.
Ezek az emberek, akik ismét vissza szeretnének térni, az elmúlt években ott voltak a tűz körül, mégsem történt semmi. Megélhetési vezetők, mint ahogyan nagyon sok versenyző is az, sajnos. Ezért, az érdekek mindig is mások lesznek, mert más az indítatás.

Miért nem hagyjátok, hogy a másik oldal is megpróbálja? Miért nem ti álltok fel mögéjük. Mind két ember a munkájában bizonyított, hogy képes az irányításra, tudnak olyan embereket maguk mellé állítani, akik a segítségükre legyenek. Legyetek, az öregebb, tapasztaltabb emberek jogán azok, akik engednek és segítenek a háttérből.

Nagyon rossz látni, hogy az elmúlt években kedvenc sportágunk a porba hullott és egyre bizonytalanabb, hogy egyáltalán valaki vissza tudja-e állítani a régi fényét!

Versenyző!
Nagyon hasonlítasz egy osztrák pilótára, csak a neve nem jut eszembe:)
157. • 2011-01-18 09:24:05
Roni 01

örömmel olvasom, hogy végre valaki megpróbál objektíven tájékoztatni minket!!!!
köszönet érte Roni 01!

Úgy látom, egyértelműek a dolgok!Kell az új vezetés, a fiatalokat le kell váltani mert még nem elég érettek a feladatokhoz! tanuljanak és várjanak még.

Mivel a fejlődés és a haladás gátjai egyértelműen nevesíthetők- Dr Tóth, Tóth Imre, Cselényi B - őket drasztikusan és egyértelműen el kell távolítani!

Azon rendezőket, akik nem hajolnak meg az új vezetés előtt szintén el kell távolítani minden szakágból. Úgy hallottuk, sorban állnak az új rendezők, velük kell dolgozni a továbbiakban.

Ha ez megtörténik, szabad az út a fejlődés előtt.
Tud végre dolgozni, Gyulai úr, Frank Tamás, Szamos Miki, Koko újra szakágvezethet, és Roni is újra nyílt szívvel és lelkesen segítheti a sport fejlődését.

Nem értem, miért merik néhányan másként gondolni!!!!!!
Ezek az emberek (többségükben) már bizonyítottak.... Megérdemlik a lehetőséget. Vesszen a férgese!
Mi jó színvonalú versenyeket szeretnénk és nyugalomban versenyezni!
Megnézten Koko interjúját a Digi tv-ben. Világos és határozott koncepciót képvisel, bírja az új vezetés bizalmát.
Felháborít az is, hogy az újak elhalasztották a rally díjkiosztót, pedig már Kokóék mindent leszerveztek egy színvonalas helyen és pénzt is szereztek rá!
Nem értem miért kell mindenbe beleköpni!
Szükség van Kokóra, remélem ezt is belátja a tagság!!!!!!

Vesszen a férgese és jöjjenek akik már bizonyítottak!!!
Veletek vagyunk Roni 01!
156. • 2011-01-18 05:54:42
Média – marketing bizottsága sosem volt az MNASZ-nek az elmúlt két évben.
Média bizottsági tagságomról, melynek vezetője Ferjáncz Attila volt, 2010. májusában lemondtam, az elnökség egyes tagjainak, név szerint Dr Tóth István és Cselényi Balázs média ügyekhez való hozzáállása miatt.
Hogy miért, a bizottság tagjaival elkészítettünk a média szabályozat tervezetet, az alábbi szempontokat vizsgálva:
Megfelelő a média megjelenésünk
Megfelelőek e média kapcsolataink
Arányban van e az akkreditáltak száma, és a megjelenések mennyisége
Kell e korlátlanul akkreditálnunk minden média munkatársat
Ha igen, ki tudjuk e szolgálni őket olyan szinten, ami elvárható lenne
Valósak e azon a nyilatkozatok, melyben az akkreditációt kérő nemmel válaszol felett kérdésünkre, hogy végez e kereskedelmi tevékenységet
Van e lehetőségünk szankcionálni, azon akkreditáltakat, akik mégis végeznek kereskedelmi tevékenységet, az MNASZ engedélye nélkül
Az eddigi szabályzat megvédi-e a szövetség vagyoni értékű jogait
Milyen eszközökkel tudjuk megvédeni az MNASZ jogait
És nem utolsó sorban, van e lehetőség növelni a médiajogokból származó bevételeket
A bevételek visszaforgatásával, hogyan növelhető a média megjelenés

A tervezet elkészítésekor, kikértük neves média jogászok szakvéleményét, további célunk volt a 2004. évi sportörvénnyel való jogharmonizáció, elkészült a tervezett melyet a fentnevezett két elnökségi tag állandóan támadott, Dr Tóth szerint a mostani helyzetet - szerintem anarchiát - még liberalizálni kellet volna, Cselényi szerint nem volt időszerű. Később az elnökség felkérte Cs. B.-t, mint média szakembert - gondolom Dr. Tóth javaslatára - egy munkabizottság létrehozására és a média szabályzat megalkotására, azóta se munkabizottság se szabályzat.
Marketing Bizottság, sajnos sosem volt, marketing ügyekben volt egy együttműködési szerződésem az MNASZ-el, mely 2009 decemberével lejárt, az elnökség nem újította meg.
Ami eredményt elértem az, hogy elkészült a Rendezői szerződés, ebben rögzítettük az MNASZ és a rendezők jogait, kötelességeit. Egy évi huzavona, számtalan támadás a rendezők és az elnökség részéről, de végül még is elfogadtak a rendezők. Mit gondoltok kik támadták az elnökség részéről vehemensen, Dr. Tóth és Cselényi! Mire volt rendezett jogi háttér, nem volt szerződésem, sem kedvem, ennyit erről.
Azért még egyszer nekifutottunk az ügynek, került egy mobil szolgáltató, aki kedvezőbb díjtételeket és milliós támogatást szeretett volna adni, hat hónapig szenvedtünk vele, nem igazán volt fogadó készség, elhalt az ügy.

155. • 2011-01-17 22:40:23
Dudás KOKO minap nyilatkozott ! Itt megnézheted:http://www.rallye2.hu/wp-content/uploads/Film.wmv
154. • 2011-01-17 20:39:14
Roni !
Az elmúlt két évben TE voltál az MNASZ média és marketing bizottságának vezetője és a menedzser céged intézte az RSB reklámjait.
Erről írj és akkor majd nem tudnak mit mondani az eredményeidre és a sikereidre.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k