RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710812385
Napi oldal:
257701
Jelenleg:
4051
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2313. • 2014-04-01 12:25:41
Teljesen egyet értek írásoddal, de egy kis kiegészítésre szorul.

A sport a társadalmi, szociológiai folyamatok nagyszerű indikátora. Rajta keresztül sok minden megérthető és elérhető. A technikai sportok is ebbe a kategóriába tartoznak . Fejlődésük vagy hanyatlásuk a háttérfolyamatok, helyesebben, a társadalomban, a gazdaságban zajló folyamatok leképezését jelenti. A számunkra kedves és sokáig emelkedő pályát mutató technikai sportok hazánkban nem képeznek olyan anyagi vonzóerőt amit a tőkeerős befektetők szívesen kihasználnának. Mi van a rally-val? A több éve tartó mélyrepülés elérte azt a szintet, ami már nem igényel különösebb odafigyelést a gazdaság és a politikai szereplők részéről, tulajdonképpen egy két gazdaságilag nem jelentős tényező, tényezők játszóterévé silányodott.(rendezők, biztonsági cégek, egy-két vállalkozó). Az elért alsó szint ezzel együtt meghatározza az abban szereplők minőségét is úgy mint versenyzők(tisztelet a kivételnek, és úgy mint a lebonyolításban résztvevőkét is). A bajt tetézi, hogy ami a társadalom a gazdaság számára nem fontos, annak a vezetésére irányítására sem fordít energiát, hagyja a dolgok szabad áramlását mindaddíg, amíg számára káros folyamatok nem tapasztalhatóak. Talán lerágott csont de kis hazánkban van most olyan sport aminek a promotálása, fejlesztése sosem látott méreteket ölt annak ellenére, hogy nemzetközileg értékelhetetlen eredmények születnek ebben a sportban. A versenyeken tapasztalt negatívumokat nem is igazán rónám fel sem rendezőknek sem azoknak a versenyzőknek akik erejéből, tudásából ennyi telik. Tudomásul kell vennünk, hogy ez a sport már nem arról szól, hogy ki tud gyorsabban haladni, ki tud a néző szempontjából pazarabb versenyt rendezni. Nem, ez más aminek csak a neve maradt meg és semmi más.
Lehet itt tíz kamerával felvett, összevágott nagyszerű videókkal bizonyítani ennek ellenkezőjét, az csak önámítás és a valóság tudatos elferdítése. Nem akarok senkit lebeszélni arról, hogy ne látogassák ezeket a rally-nak nevezett eseményeket, sőt igen is nézzék meg, érezzék jól magukat egyenek igyanak de ne keressék a küzdelmet a látványos autózást és a barátságos rendezést mert csalódni fognak.
2312. • 2014-04-01 12:24:32
Tisztelt Ortodox!
Nem tudom, hogy a neved utal-e bármilyen etnikai vagy vallási hovatartozásra, mert ha nem, akkor SZERINTEM megsértesz másokat és át kellene gondolnod annak használatát.
Egyébként ha a véleményemhez ennyi volt a hozzászólás az Rád nézve szomorú.
de név nélkül mire vár az ember.....
üdv
2311. • 2014-04-01 11:30:01
"" "" "" ; ; ;
Szerinted....
2310. • 2014-04-01 10:40:02
sajnos a rendszer nem tudja kezelni a macskakörmöt és a pontos vesszőt...
2309. • 2014-04-01 10:11:48
Szép napot!
Olvasom az év első versenyének hozzászólásait és nem értem a dolgot.
Tudtátok, hogy ez lesz.
Új MNASZ?
Új vezetés?
Új tisztségviselők?
Ugyan már!
Maximum új nevek a fizetési listákon és új emberek, akik majd a saját vélt igazságukat akarják bizonygatni.
Van ennek így értelme?
Szerintem SEMMI!
Szerintetek a vezetőket, szervezőket érdekli egy kicsit is a NÉZŐ?
Hát nem.
Ti mindnyájan csak fölösleges kiadást generáltok. (több rendező, biztonsági ember, szemetes, toi-toi…)
Ez üzlet. Minél kisebb befektetéssel, minél több haszonhoz jutni.
A pénzt nem Ti hozzátok, mert Nektek csak elvárásaitok vannak, ami pénzbe kerül.
Nélkületek is ugyan úgy íven fognak autózni, „csatázni” ☺…
Ők mind az öten-hatan. Ne sértődjenek meg a többiek, de sajnos ők csak töltelék.
Rájuk mondták sok-sok évvel ezelőtt, hogy: „ha ők jönnek, akkor megyek a büfébe…”
Évek óta azonos pályákon mennek, már fejből megy az egész. „Csata” meg akkor van, ha nem jön időben meg a pénz, vagy a szervizes nem aludta ki magát…..
Semmi új nem lesz. Ennyi Subaru, Mitsu a környéken nincs.
R4, R5 ide?
Minek? (Mondjuk igaz, a számla mindent elbír.)
De ne a Ti hátatokon.
Ne menjetek „versenyt” nézni. Ugyan azt a s***t nézitek évek óta.
BOJKOTTÁLJUK az ORB versenyeket és akkor talán, ha nem lesz néző elgondolkodnak a rendezők, szponzorok, hogy valami itt nem jó és…….(mindenki folytassa, ahogy gondolja)
Én már nem járok, inkább eszem egy jót azon a pénzen.
Ha meg versenyt akarok nézni, megyek határon kívülre. 3-400 km-en belül azért találok.
Lehet a mezőny nem ilyen „jó” és íven autóznak, de legalább nem ismerem őket (a hátterükkel együtt) és a szervezők a nézőt kiszolgálják. Van WC, szemetes, büfé, megközelíthető gyorsok, normálisabb és tisztább emberek. (Egy fokkal legalábbis.)
Az internet meg miről szól itthon?
Csak egymás számára ismeretlen emberek nick nevek mögül szidják, alázzák és sértegetik egymást. Mindezt választott tisztségviselők, bevétel orientált rendezők minősíthetetlen munkája miatt.
Ez nem nagy eredmény!
De Ti tudjátok, lehet ebben a s***ban dagonyázni, de lehet változtatni is.
Mondjuk az egy radikális, baleseti sebész megoldás lesz.
Fájni fog egyeseknek, de csak így lehet.
Rajtatok áll.
Hát csak ennyit akartam.
Üdv: Dömök Zoltán alias NEON
Ja…. Most olvastam, hogy van helye a pénznek ugyanis hullik szét a „Hungaroring” nevű pénz- és kádertemető.

2308. • 2014-03-28 08:54:26
Kedves csipkelődő kollega vigyorgok

Benyó le fogja ...ni a rally szakágat...mindenki tudja,hogy miért.

Alapvetően már nem érdekel,hogy ki mit csinál,mert nevetséges az egész ami itthon megy. A szép,magvas gondolat meg sajnos mindenkire igaz.

Most van egy két pozitívum az MNASZ házatáján és lehet engem kövekkel dobálni,de nagyon örülök neki,hogy Pénzest elküldték...Sosem kérdőjeleztem meg a szakmai tudását,de a beképzeltsége ez felülmúlta...

Amit Ivánnal veszekednek azt nevetségesnek tartom...mindkét félnek van igaza,de pont nem ezekkel kellene foglalkozni...

Összefoglalva továbbra is tartom magam ahhoz,hogy lóf.sz se lesz itt csikánó...

Kérdőjelek,bizonytalanságok és mittomén még mi.

Hajrá Babolcsai néni...kérem alássan neszóljszám
2307. • 2014-03-27 23:20:31
hu0olb!
Megállapítottad, hogy a tűz közelébe kerülő emberkék "hajlamosak kifordulni magukból". Szép, magvas gondolat...... helyeslek
Szerinted az új szakágvezetőre is érvényes lehet?
Jut' eszembe: új vezetés, új szezon, az év első versenye.
A Pénzest láttam Miskolcon a versenyirodán, a Benyót nem.
Hmmmmm.
2306. • 2014-03-27 09:11:38
Szép az amiket mondasz és de valahogy én nem hiszek ebben a szabályok betartásában és társaik... Biztonsági okból is fontos az tény. De tudtommal semmiféle hitelesítés nem volt a GPS-ekről...de ebbe nem megyek bele.

Voltak PZS törekvéseiben jó dolgok,de a mentalitással voltak komoly problémák...sajnos ez kishazánkra nagyon jellemző. Ha már valaki a tűz közelébe kerül hajlamos kifordulni magából.

Az meg teljességgel hiteltelen volt,hogy PZS akar reformokat hozni,betartatni,mikor mindenki tudja,hogy ő volt a legnagyobb mutyibajnok. Regélt a csövekről és annak idején a gázcsőre is adott sorszámot...ott volt a S1600 Swift...be lett vonva a gépkönyve,mert úgy törött,de mehetett...

Én egyáltalán nem tartom rossz dolognak,hogy visszahívták...sőt!
2305. • 2014-03-27 07:42:37
Az fel sem merült benned, hogy a GPS nem csak segít betartatni a szabályokat, hanem első sorban biztonsági okokból hasznos?

A PZS pedig nem ment, hanem Benyó mindenféle indok nélkül küldte. Pedig nem ártana valamiféle magyarázatot adnia. Feb.21-én a tagság PZs-t elsöprő többséggel megerősíti, majd három héttel később (az első bajnoki előtt egy héttel!) a zöldfülű elnök már ki is rúgja. Gratulálok, Benyó Úr, okos húzás volt újra elmérgesíteni a viszonyt a rally szakág és az elnökség között!
2304. • 2014-03-26 15:22:47
Ott azért még nem tartunk :)
Egyszerűen nincs annyi GPS készülék amennyi nevezés beérkezett...
2303. • 2014-03-26 10:08:24
Lodoki levele.
http://www.rvo.hu/2014/03/25/t-versenyzok-dr-adam-antal-lodoki-levele/
2302. • 2014-03-26 08:58:45
Mi történt???

Elment Pénzes és próbál az MNASZ versenyzőbarátibb lenni??

Eltörlik a GPS pénzt a másodosztályban a Miskolc rallyn...

Valamit történni fog??? Vagymiszösz? csókollak
2301. • 2014-03-19 11:13:38
Persze én "álarcban játszom az elgogulatlant".
Köszi hogy megvilágítottad a helyzetet, most már értem a folyamatokat.
Azért figyelhetnél, hogy kicsit jobban menedzseld a fórumos személyiségeidet, mert a legutóbb ezen a néven még tudtál helyesn írni:
http://www.duen.hu/tagok/31258/hozzaszolasai
Aztán célba lőni szeretsz-e?

Viszont a feltett kérdések, tényleg érdekelnek. Sportszakmailag.
Óriási a fejetlenség, képtelenség tervezni,legálisan versenyt rendezni, aki meg erőből rendez az lenyomja az MNASZ-t is.
2300. • 2014-03-18 23:11:31
Látom megtaláltad újra az álarcodat megint jáccod az elfogulatlant. Közben meg semmit sem értesz a folyamatokból. Azért lett magyar amatőr rallye bajnokság hogy ne tűnjön fel senkinek hogy az MNASZnek nincsen is sprint szakága ami nem is lehet mert a FIA szabáj szerint a rallye minden formájának lényege az előírt átlagsebességű közúti szakasz ugyehogy. Mostakkor hogy magyar bajnokság lett kírva a sprintre ettől egyszeribe emmár MNASZ sportággá lett mert magasról köpünk a FIAra ha egy kis zseton kezd látszani amit le lehet kaszálni még. Így lesz rallye a sprintből és pont ezért préselik az Ivánt nehogymár ő is adjon ki hozzájárulást a sprintekhez mert akkor hogyan fog a fejekbe bemenni hogy ez már 50 éve FIA sportág ergo MNASZ felségterület közben meg lof@szt az. Mer a Kupa az még rendben vóna az nem országos bajnokság azt még bárki csinálhat na de akkor milyen alapon akarja bárki szabályozni azaz hogyan lehet lezsarolni licencre meg gépkönyvre meg fittyfenére a sprinteseket? Az ilyenek meg mint te tisztelegnek az egészhez mert nem látják a fától az erdőt hogy ha 2-3 éven keresztül nevezgettek a magyar bajnokságnak átkeresztelt MNASZhez semmi köze sprintre meg a rendezők fizetgetik a regsiztrációt meg nem hajtják el a halál fvszára az MNASZ megfigyelőket akkor egyszer csak azt fogják észrevenni hogy ez az egész szép csöndben hivatalos MNASZ sport lett. Miközben vegyiszta népi kezdeményezés az egész ezért akarják a repteres spurikat tök megölni mert arról aztán végképpen nem lehet eladni a leghülyébb közutasnak sem hogy az FIA rallye és persze szúrja a szemüket mert még valakinek eszébe juttatja hogy régen a sprint sem volt MNASZ sport jé!!! Mivel az egész MNASZben senkinek sincsen ekkora agya hogy ezt így évekre előre végiglássa csak egyetlen valaki szülhette a marcipán de akkor csak a kajakoson keresztül üzenhette meg az új vezetésnek hogy mi a teendő. Lényeg a lényeg még mindig ő irányít itten akár tetszik akár nem.
2299. • 2014-03-18 22:41:16
Érdekelt volna, hogy mi az elképzelés, hogyan született megállapodás arról hogy ha befizeti az amatőr az éves MARB sápot és köt egy extrém biztosítást az mnasz-en keresztül akkor megtagadhatja e a versenyrendezők által helyben szedett extrém biztosítás tételt?
Ez nem tűnt működőnek a korábbi tapasztalatok alapján. De időközben Orfűn már frissiben meg is hekkelték a kiadott ukázt és jól leverték egyszeri kétezeröccá'ra a díjat. És ez már benne is van a hivatalos táblázatban valóban. Ok, pipa.
Mondjuk az biztos csak engem zavar, hogy MARB nevű licencet kell váltani és ARK nevű bajnokság van pár sorral lejjebb ... (ez tényleg huszadrendű dolog)

Viszont kérdezném:
- 1600 ccm limit ami az ORB és a RALLY2 futamokon kívül mindenre ki lett hirdetve, mikor kerül visszavonásra elnökségileg?
- A teljesesen felesleges, értelmetlen, szakszerűtlen és nem is jól definiált feltétel a teljesítménymérési lap marad a versenyautó vizsgafeltételek között?
- Mikor tudhatjuk meg végre, hogy ki és milyen kritériumok alapján jogosult amatőr autóversenyeket rendezni? Ezek a versenyek milyen számbeli, területi és egyéb keretek között lesznek rendezhetők? (gyk. dunától keletre mi lesz? dunától nyugatra miért lehet?)
2298. • 2014-03-18 21:40:31
huOolb
Amellett hogy teljesen igazad van, még kiegészítésként: Alkalmatlan személyek az RSB ben persze nem véletlen azt hitte. ő tud mindent egyedül.
Beteges titokzatoskodás, kapcsolat kiépítési hiány,Erős függés a szépszámú"hitelezőktől" Utópista ígéretek feledése. Mi lesz? már pár éve magától döcög.
balli MNasz díjtáblázat(módosított) de kérdez, sok itt az értő
2297. • 2014-03-18 19:10:47
Há' most mondd meg spori!?
Mindjárt bevallok még pár durva dolgot ezen kívül is.
Sőt! Támogatom az otthonszülést!! helyeslek

Viccet félretéve, ez a sport sajnos nem a sakk ahol csak a fekete és fehér létezik.

Pont azért néztem fel ide hogy feltegyek pár kérdést ami engem érdekel SPORTSZAKMAILAG. Többek között a 1600-as limit érvényességéről.
Ez utóbbi nem tudom megvan-e neked, de pont nem P.ZS műve, hanem mögötte találták ki amikor puccsolták a nagyon őszinte sportvezető aspiránsok.
2296. • 2014-03-18 17:06:12
A nap fénypontja!

"kibújikol a szeg a zságból"

Ez többet ért mint egy highand2-féle ködös válasz vigyorgok
2295. • 2014-03-18 16:38:47
Balli! Érdekes dolgok derülnek ki rólad. Szóval akkor te egyetértesz azzal hogy a sprintben 1600-ra korlátozták az autókat meg egyetértesz azzal hogy a sprint rendezőket le kell húzni a regisztrációs díjnak nevezett izével ami tulajdonképpen az ingyenes versenyengedély ára meg az indulónkénti fejpénzzel meg azzal hogy szabadidős sprotolókat sportorvoshoz küldünk meg kényszer gépkönyvezzük az autóikat amikor nincs is rá semmi joguk meg kötelező gumi a piaciárnál magasabban meg olcsó versenybenzin az 85nél háronszorta árban meg minden. Jól álcáztad magad eddig de ugye kibujikol a szeg a zságból.
2294. • 2014-03-18 15:52:38
Én nagyon örülök neki,hogy visszahívták.

Nem mondtam azt sosem,hogy nem értett ahhoz amit csinált. Az,hogy kapkodtak össze-vissza a tény volt. És ha annyira értett volna a dolgokhoz nem az lett volna az elsődleges feladata,hogy akit nem szeretett azzal jól kicseszik...mert erről szólt az egész. Nagyobb energiát fordított arra,hogy keresztbe tegyen a nem szimpatizánsainak,minthogy azon dolgozott volna,hogy jobb színben tüntesse fel a rallyszakágat.

Plusz nekem teljesen hiteltelen volt egy olyan ember szájából hallani a nagy megváltó reformokat aki a legnagyobb mutyibajnok volt...és ez megint tény!

Voltak dolgok amiket én is favorizáltam,de a flegmaságtól meg a hatalomvágytól úgysem tudták volna véghez vinni...

Én kifejezetten jó dolognak tartom azt,hogy eltávolították...

Az már más kérdés,hogy még így sem tudni,hogy mi lesz...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k