RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710913947
Napi oldal:
2844
Jelenleg:
1826
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1953. • 2013-11-13 21:34:49
Mire jó a hétfői megbeszélés, ha az IB "elvileg" már elfogadta a Hankook szerződést? Akkor nem megbeszélés lesz, hanem bejelentés, nem?
1952. • 2013-11-13 14:44:22
...érdekes....

Ezek szerint itt mindenki kibic? Se versenyző, se MNASZ tag?
Mert ha valamelyik, akkor már eszébe jutott volna az a megoldás, amit az elvben létező demokrácia lehetővé tesz... felálljon és kifejezze felháborodását a korrupció miatt, a fejetlenség miatt, a s*** versenyrendezés miatt... tudomisénmég mi miatt...

Persze nem olvastam a MNASZ ide vonatkozó okiratait, így fogalmam sincs mire van lehetőség, de gyanítom, hogy ha a tagság nagy része protestál, akkor történnie kell valaminek... Ehhez persze nem szájkaratézni, hanem tenni kell...

Hogy a rally ingatag lábakon áll, az a Mecsek Rallyt megtekintve nyilvánvaló. Nem csak unalmas, hanem dühítő volt... előfutó, pályazáró, meg a nyavalya tudja milyen címen kocsikázók közt és után hosszú szünetek... majd 3 versenyautó, aztán szünet... aztán egy autó és újra több perc szünet... a historic és az ORB között ugyanez... a rally kettőt nem vártam meg...

Szó volt itt a rönkökről, gumikról. Teljesen szubjektív megítélésem szerint pont annyit ártanak a rallynak, mint amennyit használnak az útnak. Behányok a gondolattól, hogy gumikat és rönköket kerülgessek mikor átröppenhetnék a padkán... Persze ha a tisztelt versenyzők tudnák, hogy mikor érdemes és mikor nem, hát jóval kevesebb lenne a kár... ...amit a tisztelt rendezőknek rendbe kellene tenniük, abból a pénzből, amit gondosan zsebre tesznek nagyon gondosan kihangsúlyozva, hogy ez részükről kizárólag a sportág szeretetéből és önfeláldozásból végzett kvázi társadalmi munka. Okádék....
1951. • 2013-11-13 13:45:14
Szerintem más aspektusból kellene megközelítened a dolgokat!:)

Nem arra kell gondolni,hogy szabálybeli,formabeli változások fognak történni. Kicsit én is barokkos túlzásnak tartom azt a kifejezést,hogy "alapjaiban rengeti meg a rallit" természetesen senki mondandóját, véleményét nem akarom ledegradálni!

Nem a szábályokkal,nem a lebonyolítással,nem az értékeléssel kell foglalkozni. A dolog epicentrumának inkább azt a tényt "jelölném" meg,hogy lehet lesz egy teljesen független "valami" ami nem fog függeni az MNASZ Rallyszakágától.Nem kell alkalmazkodni az ámokfutáshoz,nem kell idomulni a mutyihoz. Nem a hatalomgyakorlás fogja tönkre tenni az egészet,hanem talán alakulni fog egy olyan valami ami versenyzőközpontú lesz és nem lesz köze az MNASZ-hez...Ez azért át tudja írni az alapképletet ami itthon több mint huszon évek óta az alapot adta...Ha ez így lesz akkor lesz rengés,meg vakarózás,mert jogos, törvényes úton keresztül nem nagyon lehet befolyásolni a dolgokat és akkor gondolom pár ember mérges lesz,de nem kicsit:)
1950. • 2013-11-13 12:51:59
hu0olb!
Nem veszem kötözködésnek, de ezeket már ezerszer szétrágtátok. Viszont továbbra is megválaszolatlan a kérdés, mit ért azon, hogy "alapjaiban rengeti meg..."?
Legyenek más szabályok, új típusú lebonyolítás, esetleg más értékelés? Jó, de akkor az már talán nem is ralli.
Valami konkrét dolgot vártam, a sablonos "ez így nem jó" helyett.

nemértem
1949. • 2013-11-13 11:11:40
Kötözködhetek? vigyorgok

Szerintem a ralli itthon már rég megrengett alapjaiban...idén meg most az év végén főleg...

Ezek a megbeszélések, a nesze semmi fogd meg jól információk, a csúsztatások,fegyelmik, nyílt levelek...Nem éppen egy jól működő és biztos lábakon álló szövetség képét vetítik le, főleg vetítik előre...

Iván nagyon jól csinálja,hogy függetleníti magát ettől a nagy katyvasztól amit az MNASZ Rallyszakága képvisel. Én arra is kíváncsi vagyok,hogy többi jól működő szakág az MNASZ-en belül meddig fogja ezt nézni,hogy egy, két, három, négy emberke csinálja a kabarét és végleg lejáratja az egészet.

Én nem vagyok abban biztos,hogy jelen állás szerint már látják a nagyok,hogyan fog kinézni a 2014-es év...

Meg fogja-e érni az egészet megrendezni. Nem véletlen volt itt a Hankook-os mizéria...szerintem most ORB házatáján nagyon nagy kérdőjelek vannak.....
1948. • 2013-11-13 09:50:27
tigerzsuzsa!
Szerinted mit tud olyat csinálni Iván, ami "alapjaiban rengeti meg a rallit"? forgatom a szemem
Semmi bajom nincs az Rte-vel, de nem hinném, hogy az Orb első 15-20 versenyzőpárosa, Iván fennhatósága alatt kíván versenyezni. kacsintok
1947. • 2013-11-12 23:23:43
Remélem, Iván csinál egy olyan valamit, ami alapjaiban rengeti meg a rallit és még a nagyok is ebben a szériában mennek, nem az orb-ben. De csakis törvényesen, tisztán.
Mellesleg nekem az a véleményem, hogy jövőre nem kell kiírni bajnokságot. Lesz 25-30 autó? Felesleges. Külön széria kell és kész.
Szerintem írjátok meg ti is a véleményeteket a jövő évi bajnokságról, hátha olvassa valaki és a sok ötletből valami jót össze lehet hozni.
Remélem!
1946. • 2013-11-03 17:52:07
nyilván tavaly is így ment, mert ennek már vagy 5 éve:

http://www.youtube.com/watch?v=DEbUoJXMFNI

Aláírók az rsb részéről Pénzes Zsolt
Az MNASZ részéről Móczár Péter
A hankook részéről Kismarty Lechner Gábor
1945. • 2013-11-03 17:39:46
Van két kérdésem
Ez a pénzes féle swift ugyan így gold pass nélkül ment tavaly is? Ki írta alá a hankook szerződést?
1944. • 2013-11-03 17:16:24
Teljesen egyetértek RTE fannal!
Ez az egész mind mind iván malmára hajtja a vizet.
Csak az a kérdés, hogy pénzes ezt direkt csinálja-e?, hiszen tudjuk, hogy részvényes az RTEben...
A tények:
1. hankook megállapodás megszületett. (ORB,R2,Historic)
2. 2014-től a szélvédőcsik ha tetszik, ha nem Hankook.
3. MNASZ-en kívüli bajnokságokban csak MNASZ gépkönyvel és 1600cm3-ig mehetnek a versenyautók.
4. a pénzes féle s1600os swiftnek az FIA bevonta a gold passát, ennek ellenére ment 5 futamot a magyar bajnokságban.
5. pénzes ellen fegyelmi eljárás van folyamatban, mert megzsarolta az intéző bizottság több tagját.
6. S***** marcipán miki lemondott.
7. gyulai zsolt elnök úr pont s***ik az egészbe.

Ha valakinek bármelyik témában ellentétes információ áll rendelkezésére kérem jelezze!

megdöbbent megdöbbent megdöbbent
1943. • 2013-11-03 12:16:11
...akik ezt a kis gumibiznisz tervet összedobták, azoknak a répájára kellene húzni néhány garnitúrát, közvetlen a gyártósorról, azon melegében... (ingyen szereléssel)
1942. • 2013-11-02 21:08:30
Így van! Ez egy konkrétum. Többen is hangoztatták mit javasoltok irjatok konkrétumokat mert itt csak fingfűrészelés megy (azok szerint akik terelik a szót folyamatosan).
Konkrétan sumák módon titokban megállapodtak egyetlen forgalmazóval. Legalább a látszat miatt hírdettek volna pályázatot de még arra sem vették a fáradságot. Felhoztátok páldának a Nemzeti Dohányboltokat de ott legalább pályázni kellett!
Javaslatokat pedig már többen is írtak...
1940. • 2013-11-02 19:56:17
Kedves MINDENKI!

Megjelent a tervezett RSB és MNASZ gumiabroncs változásokkal kapcsolatosan, az itt megjelenített cikkünk második része.
Igyekeztünk azon csupa pozitívum (ami a "Hibásak vagyunk" című cikkben megjelent) mellé, a teljesség igénye nélkül a negatívumok egy részét is tudatni az érdeklődőkkel.
Mivel ezen a site-on nem volt már erre lehetőségünk, így más portálon jelenítettük meg, melyet az alábbi linken megtekinthettek.
http://www.rvo.hu/2013/11/02/gumizeria-folytatas/

Üdvözlettel,
Mezey Tamás
1939. • 2013-11-02 13:15:28
Ivánnak jól jöhet a kivárásos taktika, talán még profitálhat is belőle, de a teljes elhatárolódás nem megoldás. kacsintok
1938. • 2013-11-02 10:56:44
:)

Jól látod...meg lett a "leveses tányér" melletti marakodás vége.

És igen, jól teszi Iván,hogy nem áll szóba szövetséggel,az már merőben roncsolná a renoméját,meg minek is,mikor mindenki csak saját magát tartja szem előtt.

Én személy szerint drukkolok Ivánnak...most már csak ő csinálhat még itthon rallyt! AZ MNASZ,RSB bagázst már régen leírtam...azon már csak mosolygok....
1937. • 2013-11-02 10:39:05
Sziasztok!

Siberanal van az igazság! Végre valaki jól látja!
Ivánnak kell drukkolni! Nagyon jól teszi Iván,hogy nem áll szóba a szövetségel
és megcsinálja a saját független szövetségét. Úgy halotam már be is adták.
Ha az meg lesz elmehet az mnasz a csudába…….

Miért?
1., vannak saját rendezői, saját csapattal.
2., 200 versenyző áll mögötte, akik nála szeretnek versenyezni, mert korrekt, megfizethető
3., jók a versenyei és soha nem maradnak el. Amikor elmaradt akkor is egy mnasz rendező miatt szívott!

érdekes mód 40e forintos nevezési díjakkal ugyanazon a szinvonalon működik, mint az orb.
igazi versenyzők csatáznak és látványban sincs hiba.

lehet azért működik, mert nem helikoptere költi a pénzt, hanem a versenyzőkre és a rendezvényekre.

Ezt kellene végre felismerni. Mert amíg az orb rendezők csak a zsebüket tömik, és ráadásul
még s*** versenyeket is csinálnak, akkor ki fog akarni ott versenyezni????

Senki!!! Ezért az Iván a jövő!!!

Ezt nem érti sem a lovés zsolt sem a katona zsolt és a többi idióta akik a leveses tányér felett
marakodnak. Észre kelene vanetek hogy lejárt a ti időtök………….

Hajrá IVÁN! Hajrá RTE!
1936. • 2013-11-02 10:31:36
Én csak annyit mondtam,hogy már régen meg kellett volna tenni a lépéseket,hogy ezt a mutyit és csalást megszüntessék!

Nem védem P.ZS-t....sőt! Az lenne a minimum,hogy most ő is eloldalogna,mert amit művel,művelt az minden csak nem korrekt és nem a sportért volt! Mutyi és csalás...de egy olyan embernek kellene lépni aki a tűz közelében van, itt mi csak fórumlakók vagyunk...

Isten őrizz,hogy visszajöjjön SZ.M:)

Amúgy saját bejáratú vélemény,de az ORB-nek annyi...az már kabaré ami ott megy. Semmihez nem értenek a nagy vezetők csak ahhoz,hogyan kell tönkretenni végérvényesen mindent!A hatalomvágytól teljesen el vannak vakulva...

Mészáros Ivánnak volt egyedül esze...Én már csak abban bízom,hogy jövőre lesz RTE meg amatőr...nem hiszek az ORB-ben...Iván legalább a versenyzők érdekeit nézi...az MNASZ,RSB bagázst meg csak az érdekeli,hogy pozícióban legyenek és annyi.....

De jól mondja Siberia...nem ezzel kellene foglalkozni,hanem nevezési költségeket csökkenteni,talán...de addig nem.
Meg az összes megélhetési emberkét elzavarni a búsba és olyan embereket a helyükre akik a rallyért vannak,nem a pénzért! Akkor talán lesz valami addig nem...

Egyetlen egy fronton látok produktív munkát,tenni akarást és az az RTE...
1935. • 2013-11-02 09:54:43
Még a végén Sz.M.-nak vissza kellene jönni nem? Sz.M. lendületét követve P.Zs-nak le kellene mondania.
Ugye nem gondoljátok komolyan, hogy csak az a fos suzuki csalós? Mindenhol megy a mutyi.. szemét módon mindenki le van fizetve, még egy micut se tudsz normálisan programoztatni, mert ott is meg vannak kinek mennyi lehet a turbónyomása.. vicc az egész honi rally. Gumimizériában is megy a kavarás... Jöjjenek gumigyártók, de ne kötelezzék... amúgy meg annyira rossz nem lehet a hankook ha csak Magyar szinten is nézzük Fricit, de anno Mikkelsen is megmutatta lépést tud tartani a többi gyártóval vele. Asi a yokoval se ment s***ul.. Mindig a kifogások vannak keresve, mindig a kiskapuk, mit lehet még csalni, ahelyett hogy a jobb-lábbal foglalkoznának. A lényeget persze nem veszik észre! Kérdezzenek már meg kisebb osztályban versenyző embereket miért nem mennek R1-ben? 10 emberből 8 azt fogja mondani, mert a nevezés drága....abból a pénzből tud versenyezni is. 10 emberből nyolc azt fogja mondani mert nagyon sok pénzbe kerülne a "sok" "védőfelszerelés" ami u.azokon a pályákon más csoportban nem kell, és érdekes mód mindenki túléli a szakaszt. wrc is aztán kellett, tényleg lényegesen több lett a néző, meg a látvány... eldőlt év elején 2 esélyes a bajnokság, győz aki több futamon végigmegy, bár a mezőnyt igaz egész évben 2 gyors erejéig láttam, de abból is le lehetett szűrni Friciék autóján kívül csak wrc-nek nevezett autók vannak. Herczigék sokkal látványosabbak voltak a két körben, plusz a videókon amibe bele-bele néztem mint a nagy wrc-k. Bútor szavaival élve nem az autó adja a látványt, hanem a pilóta! persze meg van az a réteg akik egy rajtprogramtól elcsöppennek, de ők nem is rallyfanok.
ccm határ... nem szabadott volna elengedni anno, és most is vígan menne minden, feljutásos rendszer stb. Túra elszabadult, innentől kezdve a r2 meghalt, az az r2 ahova a túrából lehetett feljutni..... Most viszont már, "sajnos" Ivánéknak kell drukkolni mert aljas dolog lenne őket elsöpörni.....
Mindennek oka van, mindent anno elrontottak, és mindent egy dolog miatt rontottak el, a pénz miatt. Fel kéne fogni amit sokan nem fognak fel, és nem is akarnak felfogni, hogy ez egy sport, nem kereseti lehetőség. amíg ezt nem fogják fel addig itt rend nem lesz. nem vagyok Botka fan de nála is látszik mennyit ér ma Magyarországon az abszolút dobogó... Simán meg lett volna neki az év végi 3. hely... ehelyett külföldi versenyeken ment.
utánpótlás? nah pont ennyi.... Csucsu ahány verseny szinte annyi féle autóval... még az rte bajnokokban lehet bízni, ha már azt hallottam nincs benne félelemérzet, hátha berobbannak r1-be..... de rajtuk kívül? kis kategóriák? lennének sokan ha a nevezés stb. elérhető lenne a számukra.... sőt meg lehet nézni rte-ben sprintben a kis kategóriások teljesítményét.... Nincs már Balázs Öcsi aki át tudná lépni Őket, ezek a srácok a mostani R1 első 10 fölötti mezőnyét megzabálnák 1.6-1.8-as 2wd-s autókkal. Ezt kell összehozni.. nyugaton tudnak összevonva menni? árakat kell csökkenteni, és lesz nevező..nem 10ezer forinttal...hanem a 180-200-as nevezéseket levinni 100 alá, míg a kisebb kategóriásoknak 40-50-re. jah hogy akkor nem lehet helikopterezni meg vip sátorozni.... és ezzel be is zárult a kör, marad minden így, a mezőny csökken, nézőszám csökken, a média meg továbbra is csak akkor lesz jelen, ha lesz baleset.
1934. • 2013-11-02 09:53:57
Nagyon úgy tűnik, hogy a PZS téma erre a fórumra való!!!

Több dolog miatt is: az egész MNASZ tudja és mindenkinek jó így (?) ...MERT?...

Sok versenyző tudja és nekik is jó így....???? Ostobák! Nagyon jó mikor 5-10-20 ??? pénzért hipp-hopp van egy csőpapírom, aztán qrvára reklamálok mikor kiderül, hogy korrupt az RSB elnök... mert most majd drága gumit kell vennem?
Hogy is van ez? Jaaaa? Hogy lavírozgatunk? Mindig szájat tépünk, de nem tesszük le sehol a voksunkat? Vagy mindig ott tesszük le ahol hasznot húzunk belőle?
Aki nem lát tovább az orránál és csak a pillanatnyi boldogulása a cél, annak sikerült szépen besímulnia a társadalomba... gratulálok!

Igen is! Ide való téma, mert mindenkinek tudnia kell! Mindenkinek fel kell háborodni... és talán végre tenni is valamit!
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k