RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710913659
Napi oldal:
2556
Jelenleg:
1674
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1913. • 2013-11-01 18:04:27
Köszi Tamás, igy még jobb a helyzet, de legalább a mutyi szó megerősödött. Miért is várnánk el ettől mást, mikor az ország ilyen
1912. • 2013-11-01 17:49:10
....Valahogy csak akkor hallatják a hangjukat, amikor már biztonságos távolságból tudják jelezni, hogy " én tudtam, én láttam, én már akkor megmondtam".

Mit jelent vajon a "biztonságos távolság"?? Miért gondolod, hogy az én esetemben ez így van?? Mit jelent az, hogy időben szólni??

Lényeg: elindult egy folyamat ami még most is tart!
Lehet hibás vagyok, hogy nem "szóltam" korábban?
Már csak azért is mert most sem tettem volna ha nem kever bele "Takati" fórumozó abba amit olvas, hall!

De mi történt pl. most?
Leírok egy tényeken alapuló történetet és nem arra reagál a fórumozó kolléga, hogy akkor ezeket a visszaéléseket összefogva hogyan lehetne orvosolni, megszüntetni, hanem cinikusan a személyembe köt bele.

Ameddig ez így lesz, soha nem tud senki olyan helyzetet teremteni, hogy átlátható, tiszta viszonyok legyenek -legalább- a szabályok alkalmazása terén.

Mezey Tamás jelen levelének tartalma -például- csak a jéghegy csúcsa!! Sokkal vérlázítóbb elképzelései vannak a háttérben az RSB vezetőnek.
Csak lehet, Mezey Tamás túl jól nevelt ahhoz, hogy kirohanást kommunikáljon az említett gumibeszállítói szerződést illetően!

Arról nem is beszélve, hogy az Elnökünk -G***** Zsolt- jóhiszeműen az Alelnökünk -Móczár Péter- kezébe adta a probléma kezelését és -kissé- félre lett tájékoztatva, hogy ez miért lesz jó a hazai rallyesportnak!!! Mert, hogy jó lesz az biztos! És úgy szintén biztos, hogy NEM a rallyesportnak!!

Akkor kinek, kiknek is????

Mi lenne ha azok akik itt irogatnak mert -állitólag- foglakoztatja őket a honi rallye, személyükben is megnyílvánulnának nem pedig csak fantom neveken.....?
(kérdés költői, nem igényel választ)

Kedves ortodox!
Mi lenne ha nem arra reagálnál , hogy a hsz. kitől és mikor lett közzé téve, hanem leírnád véleményedet a tartalmáról?????
1911. • 2013-11-01 15:46:25
Kedves Mindenki!

Engedjétek meg, hogy valódi nevemet használva szóljak hozzá.
Mezey Tamás vagyok, a Pirelli versenyabroncsait forgalmazó cég tulajdonosa.
Nagyon jó látni, hogy ennyi rally szerető ember van, és megmondom őszintén, hogy tetszenek a hozzászólások is (akár negatív, akár pozitív).
Amit R007 leírt, főként ezek aggasztanak minket is.
Szerettük volna megjeleníteni a hírekben a levelünk második részét, mely felfedte volna az egész monopol helyzet árny oldalait is, de sajnos erre már nincs itt lehetőségünk. Igyekszünk valamely más portálon ezt megtenni.
Engedjétek meg, hogy pár dolgot leírjak nektek a küszöbön álló megállapodásról, hiszen semmilyen titoktartási kötelezettségünk nincs az egyeztetésekkel kapcsolatban. És mivel a levél tartalmazott számokat, összegeket, lehetőségeket, ezért én is említenék néhányat.
Nagyon szép az egész ajánlat, de.
- A jelenleg 160-170 euróért egész Európában beszerezhető 18"-os Hankook aszfalt abroncs jövőre nettó 240 euróért lenne megvásárolható. Az ebből származó profit (amit a versenyzők fizetnek) bőven fedezné, azokat a szép elképzeléseket.
- Olyan reklám megjelenéseket kérnek a versenyautókon, a versenyek nevében, és a versenyek alatt, ami jelentő, több milliós kiesést jelentene a versenyzőknek, csapatoknak, szervezőknek.
Ezek csak pár dolgok, amiket éppen kiragadtam, de bárki kérdésére szívesen válaszolok, akár itt, akár elérhetőségeink egyikén.

Üdvözlettel, sírok
1910. • 2013-11-01 15:33:13
Nem győzök csodálkozni, amikor ilyen jól tájékozott, a dolgok hátterét ennyire ismerő embereket hallok nyilatkozni. Az egy picit zavaró, hogy ezek a mindentudók, menetrendszerűen csak utólag jelentkeznek. Valahogy csak akkor hallatják a hangjukat, amikor már biztonságos távolságból tudják jelezni, hogy " én tudtam, én láttam, én már akkor megmondtam". Nos, ha valaki ennyire vérprofi, és valóban ennyire szívén viseli az autósportot, miért nem veszi a fáradságot, hogy időben szóljon? Vajon miért kell némán statisztálni a nyilvánvaló szabálytalansághoz?
Azért, hogy később lehessen mit visszaöklendezni??? megdöbbent
1909. • 2013-11-01 14:47:33
Ha már meg lettem szólítva........

Kedves "Takati"!

V.R. hsz.-nak -...."akkor egy nevét nem közlő férfi..."- mondatára nekem tulajdonítod a hívást.
Enyhén szólva is badarságnak tartom a részedről.
De azt gondolom, minden másról lehet vitázni, ez viszont TÉNY!

És ha már a tényeknél tartunk, álljon itt pár tényszerű információ az ominózus S1600-as Suzukival kapcsolatban mely -finoman szólva is- a jelenlegi RSB vezető égisze alá tartozik.

RVSZ 18.old.4.3: A S2000, R5, S1600 és RGT autóknak kötelező az FIA gépkönyv.(FIA Kupákban opcionális)

RVSZ 126.old.4.:Az ORB versenyeire azok a járművek nevezhetők, illetve a versenyeken azok a járművek vehetnek részt, amelyek megfelelnek a csoportjukra vonatkozó előírásoknak, továbbá nem sértik a hatályosmagyar közlekedési jogszabályokat és rendelkeznek a közúti közlekedésben való részvételhez szükséges engedélyekkel, jelzésekkel, továbbá érvényes, a vezetőversenyző ASN-je által kiállított, vagy MNASZ gépkönyvük, vagy FIA Technical Passportjuk van.

Tehát a fenti szabály -azt gondolom- elég egyértelmű!

Ugyanakkor az ominózus autó – csak hogy segíthesse az RSB vezető erősen megrendült anyagi helyzetét- egy versenyzőhöz került, aki úgy tudta, minden rendben van a papírjaival. Legalábbis felé ez lett kommunikálva.

Négy versenyen keresztül nem is volt probléma…

Majd jött az 5. verseny ahol az addigi technikai feladatokért felelős személy -akit az RSB vezető erőltetett be az ATB-be év elején, hogy CSAK és KIZÁRÓLAG ő legyen a felelős a rallyeért- más irányú elfoglatsága miatt nem tudott részt venni a rendezvényen.
És láss csodát, kiderült, hogy az autónak nincs sem magyar gépkönyve, sem FIA Technical Passportja...

Miért is?

Azért mert az az FIA-nál van. (biztos ott a helye...)
És akkor most mi legyen??
Így hogy indulhat el a versenyző??
Elvileg sehogy.
De az ATB jelenlévő tagjai, szem előtt tartva, hogy a versenyző aki időt, energiát, pénzt áldozott a részvételre ne károsuljon! Utólagos bemutatás kötelezettsége mellett ellátták az autót a megfelelő papírral.
Az ATB a versenyt követő héten felfüggesztette az autó gépkönyvét míg be nem tudják mutatni az FIA pass.t.
De hát nem történt semmi.
Nosza, akkor kérjük ki az FIA-tól!
De ők viszont írták, hogy van ilyen, de nem adják, míg nem látták a kocsit.
Hát ez meg hogy lehet??
Roppant egyszerű: az autó valamikor, valamelyik versenyen kicsit megsérült. (TK)
Így Ők személyesen akarnak meggyőződni róla, hogy a javítás szakszerű volt.
De miért is?
Ez is roppant egyszerű: van a világban egy szervezet, aki ha bevezetett egy szabályt, kötelező érvényűnek tekinti mindenkire nézve!

És mi ez a szabály?
A következő: WRC, S2000, S1600 autókat -és ha jól tudom még az RGT-s autók is- csak a gyár vagy a gyár által akkreditált "gyártó" készíthet és javíthat!!!
Csakhogy a fent említett Suzuki S1600 sérülten (még a bukócső is) kikerült Esztergomból és itthon a „sufniban” meg lett javítva!
Ezt is lehet, nincs ezzel probléma!
Csak ha nem a gyár, vagy a gyártó javít, akkor az FIA nem adja ki a papírját.
Versenyezni így is lehet vele csak nem abban a csoportban, kategóriában ahol autót vezető pilóta szeretne menni vele.
Na igen ám, de a versenyző azért áldozott rá pénzt mert Ő ott akar menni vele ahová az FIA passa alapján ezzel lehet is...
Csak épp érvényes FIA passa nincs neki! Tehát minden eddig elért eredménye érvénytelen! És ezt az RSB-nek az ide vonatkozó RVSZ szabályok alapján kéne megállapítania...... (ki is a vezetője?? :-) )

Ki is van most becsapva???
Szerintem nem csak egy versenyző.

És a fenti szösszenet csak 1 az elmúlt hónapok "ámokfutásából", szabályok semmibevételéből.
1908. • 2013-11-01 12:19:19
Olvasom a hozzászólásokat, nagyon vegyes a kép, található zsigerből jött köpködéstől a
realitásokat figyelembe vevő bejegyzésig.

Megpróbáltam összefoglalni a Hankook ajánlat hatásait és az RSB feladatait a témában:

1. Rally OB névadó szponzor:
a.) Kell a pénz : IGEN.
b.) Miért kell: Több mint tíz éve nem sikerült eladni, hogy miért az szintén megérne egy dolgozatot de vegyük a jelent, pillanatnyilag az ORB média értéke, hogy finoman fogalmazzak igen alacsony. Nem sokat hozott a WRC visszaengedése, nem nőt a nézettség, csökkent a mezőny megközelíthetetlené tették a dobogóra kerülést 100mill évi budget alatt. Mivel az induló szám alacsony nehéz előteremteni a rendezési költségeket a szövetségnek nincs anyagi eszköze (szándéka) a Rally támogatására. A nézők autósportra szánt költségkerete szűkült, nem sikerült az autósport eseményeket kiegészíteni egyéb helyi vagy térségbeli eseményekkel, rendezők pénz energia hiányában nem is törekedtek erre. Közben egy új szakág került az MNASZ-hez mely komoly konkurenciát jelent a nézettségben.
Tehát ha valaki ezért tízmilliót vagy ennél többet akar fizetni az vagy hülye, vagy olyan előnyökhöz akar jutni és minél előbb vissza akarja kapni a pénzét, mint jelen esetben az ajánlattevő. Persze kérdéses, hogy a mai induló szám mellett ez egyáltalán lehetséges e.

2. Minden esetre mielőtt döntés születik, felvetődik pár kérdés:
a.) Készült egy felmérés, hogy a csapatok, honnan szerzik be a gumikat (új, használt)- NEM
(megjegyzem az indulók számát ismerve egy óra alatt feldolgozható lenne egy kör
e-mailra adott válasz.)
b.) Készült e tanulmány az ajánlat előnyeiről, hátrányairól – nem tudhatjuk eléggé
ad-hoc-nak tűnik a dolog.
c.) Készült e tervezett, hogy mire költenék ezt a bevételt (menyit kap belőle a szakág (!!) és mennyi megy a központi kalapba – NEM tudhatjuk.
Ha igen publikálták, megosztották a tagsággal - NEM .

3. A megjelent sajtóközleményből ismert ajánlat hatásai:
a.) Egyenlő feltételek, egyenlő darabszám – ez akár jó is lehet, de azért van mit cizellálni a dolgon. Az ORB-ben nagyobb a műszaki szórás mint WRC-ben és a WTCC-ben, példaként nem egy ugyanaz a keveréket használ egy 4wd mint egy 2wd(itt még tengelyenként is más a keverék).
b.) Az élcsapatok (3-4 autó) elbukhatják gumiszállítójukat, nem csökkennek, hanem növekednek a költségeik (bár értük aggódom a legkevésbé), megoldják, ha WRC-re futja.
c.) Középmezőny (10-autó), nekik talán jól jön, realizálódhat a költségcsökkenés.
d.) A többiek (20-30 autó) szinte sosem vesznek új gumit őket jelentős költségemelkedéssel sújtaná ez a konstrukció.
e.) A műszaki problémával ne foglalkozzunk, hogy egy bizonyos versenyző jelentős tapasztalati előnyhöz jut míg a többieknek hozzá kell hangolni a futóművet az új gumikhoz, az extra teszt többletköltség de az autósport már ilyen.

4. Javaslat:
a.) Először is el kellene végezni az RSB-nek a fent említett felméréseket, esetleg össze lehetne kötni egy közvélemény kutatással. A felmérés alapján el kellene készíteni egy elemzést a hatásairól és azt közzé kellene tenni. Tájékoztatni kellene a tagságot, hogy milyen alternatívák vannak, részükre milyen előnyökkel járhat a szerződés.

b.) Ha tényleg komolyan gondolja a szponzorjelölt a támogatást, legyen névadó szponzor. Az ajánlatban szereplő szolgáltatásaival, áraival hozzon létre versenyhelyzetet, hogy megérje neki a támogatás és profitáljanak a versenyzők is a kedvezőbb műszaki háttérből. Bár normálisan ezt a támogatást úgy is csak a széria gumik piacán tudja kitermelni.

c.) A többi gyártónak (importőrnek) szállítói licencet kelljen vásárolni az RSB-nél, csak licenccel rendelkező márkákkal lehessen indulni a bajnokságban. (Megjegyezném, volt már erre példa anno több szállító is fizetett jelentős összeget az RSB-nek, majd elindultak a mutyizások és az egész elhalt. Érdekes most azok a szállítók, akik eddig nem akartak fizetni vagy zsebbe megoldották a dolgot, azzal , hogy ez nem üzlet, most önként fizetnének)

d.) A sportszakmai és költséghatékonyság az utánpótlás versenyeken érhető el, csak utcai gumival lehessen menni itt, adjanak jelentős kedvezményt a gumikból az MNASZ licenccel rendelkezők, évi X darab erejéig ez hozhat eredményt és segíthet az utánpótlás
kinevelésben.
1907. • 2013-11-01 12:11:06
Hú de naivnak tetszenek lenni...

És mennyit kap a szakágvezető zsebbe vissza?
V.R. erről is mesélhetne, mert ez is biztos elhangzott a telefonbeszélgetés közben...

Veszélyben a bajnokság felkiáltással előírni egy ilyent azért egy kicsit erősnek tűnik nekem.

Nem a bajnokság van veszélyben, hanem az évi díjkiosztó, a szakág fellelőtlen gazdálkodása miatt! Meg a rendezőnek ígért támogatás is az ablakban van. Ki kéne valamiből fizetni.
Gyorsan valamit elő kell teremteni ezekre, hát ez miatt megy itt a kavarás.

Ja!
Az első szélvédő csik is Hankook 2014-től! :-)

Takibá!
Azzal a 90% én azért erőteljesen vitatkoznék...

Asszem egyébként a döntést nagyon egyszerűen meg lehetne hozni, úgy ahogyan a sprintes témában is.
Meg kéne kérdezni a rallye licences tagokat, hogy mit akarnak. Talán az ő véleményüknek kéne érvényesülni nem???
Szavazzák meg Ők!

Ki kell küldeni 60db levelet, aminek 8 napon belül vissza kell érkeznie. ha nem küldöd vissza nem szavaztál.
Viszlát! megdöbbent megdöbbent megdöbbent
1906. • 2013-10-31 23:36:04
Ez az ismerősöd véletlenül nem az Üveges Gabi?
És ez a telefonáló véletlenül nem a Katona Úr?
Dehogynem!

Ne vicceljetek már! A versenyzőknek tetszik a tervezet vagy sem? (a 90%-nak tetszik)
Lesz olcsóbb gumi, amit ha nem használunk el, visszavásárolnak, és lesz végre egy támogatója is az ORB-nek.
Persze el kell zavarni az ilyen szponzort, mert sérül a komárnói szürkeimportőr érdeke. Bajnokság meg majd lesz valahogy...
1905. • 2013-10-31 22:26:33
Kedves dm!

A felni az adatlapomon az autónk felnije.
Ne menjünk bele, hogy a Fricit, vagy a Hankook gumikat vagy akármit miként értékelek.
Te írtad, hogy versenyeztél minden gumival. Én arra utaltam.

Üdv,
Ica
1904. • 2013-10-31 21:28:40
Egy miskolci ismerősöm kapott egy érdekes telefon hívást az RSB nyílt nap délelőttjén. Akkor egy nevét nem közlő férfi közölt bizonyos adatokat Pénzes Zsoltról és a S1600-as autójáról majd a beszélgetés vége felé rátért a most nyilvánosságra került gumikérdésre, amiben elmondta Pénzes és Turán ki akarják játszani a versenygumi forgalmazókat! Ez akkor fantazmagóriának tünt, de mégis van alapja!
1903. • 2013-10-31 20:58:35

Csak még egy észrevétel:

Iluska!
Az adatlapodon az a felni, az nagyon árulkodó!

forgatom a szemem
1902. • 2013-10-31 20:53:23

Kedves Iluska!
Üzeneted megkaptam! stop.

De nehezen tudom értelmezni, kérlek segíts!
Nem tudom eldönteni, hogy
1. Frici tudását, és autóját értékelted e fel, vagy
2. a Hankook versenygumikat értékelted le, avagy
3. az utcai gumikat értékelted e fel?

Várom válaszod.

Üdv:
dm

mosolygok

1901. • 2013-10-31 18:01:13
Tipikus példája a hogyan szakítsunk nagyot biznisznek.
Nagyon szépek azok a dolgok, amiket a Hankook, illetve azok forgalmazói felajánlottak, de azért valaki elmondhatná, mit is kérnek cserébe!
Esetleg a másik fél már tudja? Beavathatna minket, hiszen a levelük végén írták, hogy a részletekről lesz valami tájékoztatás. Azt jó lenne ha nem csak a versenyzők kapnák, hanem mi is, rally fun-ok.
1900. • 2013-10-31 18:00:29
Dictus magisternek üzenem, a Frici autójával, és tudásával talán még utcai gumival is közel ilyen eredményeket kellene mutatni.
1899. • 2013-10-31 11:41:10
Igen,valahogy így kellene. Egy opcióként felajánlani. Nem lehet kötelezni senki semmire...az már nem a magyar rally segítéséről szól...szólna.
1898. • 2013-10-31 11:23:41
Meg lehet ezt csinálni korrekten is. Jó pár évvel ezelőtt egy másik cég jelentkezett ilyen igényekkel a 2-od osztály-jal kapcsolatban. Akkor én voltam az RSB vezető, és meggyőztük a gumiscég vezetőjét, hogy csináljuk meg, de ne kötelező alapon. A 2-od osztály megkapta a gumimárka nevét, kiírtunk egy kupát az ilyen gumival indulóknak, ill. a forgalmazó nagyon kedvező feltételekkel adta a gumit. Igy elértük, hogy a versenyzők 80-90%-a ezt a gumit használta kötelezettség, és rossz szájíz nélkül, egyszerűen a kedvező feltételek, a jó ajánlat és (gondolom) a gumi minősége miatt.

Kovács Péter
1897. • 2013-10-31 10:33:10
Szokásos csúsztatás...

Nem lenne ez rossz dolog,ha nem arról szólnak,hogy csak Hankook és semmi más.

Támogassa a Hankook az ORB-t,nincs ezzel semmi baj. Menjen az Hankook gumival aki akar,de azért ne kötelezzenek arra mindenkit,hogy csak Hankook... Lehet itt példálózni F1-el,WTCC-vel meg WRC-vel...de azért ne hasonlítsuk már össze az ORB-vel meg az MNASZ Rallyszakág tevékenységével....barokkos túlzás ilyen példákat hozni!

Nagyvonalú ajánlat a Hankooktól,hogy támogat,de ha mindenki csak az ő általuk forgalmazott gumikkal tud menni még a beharangozott kedvezménnyel is akkor az nem más mint üzletpolitika...Ezt jelen helyzetben nem lehet megtenni,nem hinném,hogy ez megint előre vinné az ORB-t...pl. egy Herczig-Bacigál párosnak ne kelljen már Hankookkal menni...Itt nem gyári csapatok mennek...ébredjünk már fel!
1896. • 2013-10-31 08:37:24
Hát igen mindezt úgy, hogy nincs konkurencia!
Ki van ez találva!

Ezt az önzetlen tettet a magyar rallye megmentésére!
Persze más kérdés hogy az összes többi gumiforgalmazót kigolyóznák de tényleg önzetlenek...(?)

Kár hogy az üzleti érdekek és egyes emberek anyagi jólléte itt is rányomja a bélyegét az egészre...

Ahelyett hogy mindenki megelégedne egy szelet tortával valakinek az egész kell...

Ki jár jól ezzel?


1895. • 2013-10-30 23:42:25
" A legjobb premium versenyabroncs ár. Ez azt jelenti, hogy a két legnagyobb konkurensünk áraihoz képest a Versenyzők 25-35%-kal kapnák olcsóbban az abroncsokat. Ez egy garnitúra áránál elérheti az €500 megtakarítást!"


Kettőnk közül egyikünk valamit félreérthet szerintem. Amennyiben 35% megtakarítás ( vegyük a jobbik esetet) = 500 Euro, akkor ez azt jelenti, hogy egy garnitúra ( 4 db??) gumi ára = 1400 Euro, azaz 406.000 Ft!!!

Ez lenne az a kedvezményes ár, amiért a versenyzőknek tódulni kellene??? Mert nem ingyen gumiznak a versenyen, hanem csak a szerelés lenne ingyen...
1894. • 2013-10-30 23:00:35
Csak egy kérdés: ha én teszem azt versenyző lennék, akkor nem rakhatnék annyi gazsilliárd forintos - a szabályoknak egyébként megfelelő -gumit a kocsimra, amilyet szeretnék? Nem b*szhatnék el egy rakás pénzt gumira, ha nekem úgy tetszik? forgatom a szemem

Nem azzal van a baj, amit a Hankook kínál, hanem amilyen feltétellel kínálja. Ja, üzletileg persze mesteri lépés, Rockefeller is hasonló módon szabadult meg a konkurenciától és elég sokra vitte, de szimpatikusnak nehezen mondható.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k