RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711001875
Napi oldal:
90772
Jelenleg:
1865
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1453. • 2013-02-19 13:53:53
Azért értelmetlen, mert a vizsgán és a gépátvételen úgyis átnézik az autót. Ez egy 2-3 milliós, vagy drágább autónál belefér, amit kérnek, de egy 5 kiló körüli kisautónál évente egy kilót elszórni vizsgára, úgy, hogy pár amatőrt menne vele az ember...persze az autóverseny nem olcsó, akinek nincs pénze, ne versenyezzen. Csak ne értelmetlen és visszás dolgokra kellene a pénzt kiadni.
1452. • 2013-02-19 13:52:02
Sörsátorban, lócán csak akkor akar az ember hátradőlni,ha sok volt a sör...tehát tudni kell hol a határ vigyorgok
1451. • 2013-02-19 13:48:35
Egy támla nélküli lócán hol a határ???
De hisz az határtalan. Főleg hátrafelévigyorgok
1450. • 2013-02-19 13:45:57
realista!
Mint már korábban jeleztem, Mnasz díjtételekben, gépkönyv, mérések, stb. eljárásaiban, áraiban, nem vagyok járatos.
Igaz, hogy ennek a fórumnak Mnasz a neve, de az elmult napok pengeváltásának, csak a sprint ingyenes átvizsgálása volt az apropója. (legalább is részemről)

De mint látom, a kérdésed amúgy is csak költői volt.... kacsintok
1449. • 2013-02-19 13:38:01
Csak tudni kell,hogy hol a határ kacsintok
1448. • 2013-02-19 13:37:09
Realista,

Erre is biztosan fogsz kapni választ:)

De jól látod teljesen:) Ez a technikai felmérősdi nagyvonalúság az MNASZ részéről:) Remélem érzékelted a cinizmust. Egyszerűen csak bele akarnak nyúlni,hogy ebből is egy kicsit csurranjon cseppenjen.

Hangsúlyozom,hogy fontos a megfelelő felkészültségű autó mind műszakilag, mind biztonságtechnikailag. De én úgy látom,hogy azért nagy százalékban rendben van ott minden...nincsennek már kirívóan ramaty autók. De a szakértésért fizetni kell és ezt itt a lényeg.....
1447. • 2013-02-19 13:35:04
OK., csak arra vigyázz, lehetőleg támlás legyen az a szék.
Nekem volt már szerencsém egy sörsátoros lócán hátradőlni. vigyorgok
Mindenki nevetett (én nem) kacsintok
1446. • 2013-02-19 13:32:24
Bocsánat, Orti, elírás volt a név.
1445. • 2013-02-19 13:32:02
Ori és Zerge: azt mondjűátok már el nekem, hogy miért kell évente 18 ezer forintért Mnasz gépkönyveztetnem és 16 ezer ft-ért sdzakvéleményeztetnem az autómat a vizsgához, ha mondjuk csak amatőrben vagy RTE-ben szeretnék menni vele. És miért kell 30 ezer ft-ért teljesítménymérést csináltatnom hozzá? A kérdés költői, a válasz az, hogy az Mnasz-nek azért kell 35 ezer ft-ot fizetnem, hogy az infrastruktúráját fenn tudja az én pénzemből tartani, miközben nem akarok Mnasz rendezvényen indulni, illetve a teljesítménymérés is valami lobbicsoportnak az érdeke. Értelme egyiknek sincsen.
1444. • 2013-02-19 13:30:09
Zerge,

Az derék király

Ortodox,

Az nagy igazság..."lehet tovább szögelni vagy elégedetten hátradőlni" forgatom a szemem Reméljük mindenki elégedetten hátra fog dőlni.
1443. • 2013-02-19 13:16:58
hu0olb!
Köszi a gyors választ, bár azt nem értem, miért kell egy konkrét esemény tényei helyett, fikciókban gondolkodni?
"olyan mint ha nem járt volna sprint futamokon".
"úgy akarják beállítani, hogy ez mennyire komolytalan."

- zergétől tudjuk, megörtént az első átvizsgálás, tájékoztattak mindenkit, mi szabályos, mi nem. Lehet tovább szögelni, vagy elégedetten hátradőlni.
Ennyi. Belemagyarázások nélkül. forgatom a szemem
1442. • 2013-02-19 13:14:47
huolb!

Akkor még nem ismersz. Én sehova nem teszek x-et. Én a rally mellett voksolok. helyeslek
1441. • 2013-02-19 13:11:48
Zerge,

Rajtad nagyon nem lehet kiigazdoni...egyszer ide teszed az ikszed másszor meg oda?

Ki kivel van? Melyik meccset nézed? forgatom a szemem
1440. • 2013-02-19 12:36:57
Ortodoxnál a pont.

Én már értem:
-Az illetékesek felajánlottak, több helyszínt és időpontot, ahol átvizsgálják az autókat, és tájékoztatják a versenyzőket az esetleges javítanivalókról. Teszik azért, hogy ne a gépátvételen derüljön ki olyan hiányosság, ami miatt nem engedik át az autót. Mindezt ingyen.
A 16-ai átvizsgáláson nem egy autó tulajdonosa üdvözölte a kezdeményezést és örült már végre, hogy az autója a tényleges szabályoknak megfelelő lesz. Természetesen voltak akik puffogtak egy sort, de elfogadták ők is.

-Megindult egy felháborodási hullám, beszéltek arany tojást tojó tyúkról, lehúzási manőverekről, és még ezer, beláthatatlan trükkről.
Hát igen, sok helyen ez jellemezte a sprintversenyeket eddig.
1439. • 2013-02-19 11:36:29
Gyors válaszokat próbálok adni.

Jó dolog,hogy ilyeneket csinálnak!

De...olyan mintha sosem jártak volna sprint futamokon ezeknek a kitalálói.

Nem két forintos autók indulnak ezeken a versenyeken...annyira úgy akarják beállítani,hogy ez mennyire komolytalan,meg sok kotla autóval indulnak...nekem itt van a kettősség.
1438. • 2013-02-19 10:57:12
Valamit nem értek:
-Az illetékesek felajánlottak, több helyszínt és időpontot, ahol átvizsgálják az autókat, és tájékoztatják a versenyzőket az esetleges javítanivalókról. Teszik azért, hogy ne a gépátvételen derüljön ki olyan hiányosság, ami miatt nem engedik át az autót. Mindezt ingyen. /legalább is a közleményt én így értelmeztem/
Erre megindult egy felháborodási hullám, beszéltek arany tojást tojó tyúkról, lehúzási manőverekről, és még ezer, beláthatatlan trükkről.
Minden verseny sorozatban vannak műszaki követelmények, előírások. Sőt, ha jól hallottam mindenütt van gépkönyvezés is.
Írja meg valaki mi ebben a rossz?
1437. • 2013-02-19 08:57:05
Ebben nagyon igazad van...évek óta senkit nem zavartak a sprint futamok...csak most lettek érdekesek,mert a béka s...e alatt van az ORB és R2.
Meg szerintem, csak a lázításom és a szításom mellett kiállva egy két "elvtárs" szemet vetett a jól működő sprint sorozatok rendezési jogára...de cáfoljatok meg és szidjon le valaki,hogy ez hülyeség:)Én lennék a legboldogabb!

Írtam már sokszor is,hogy egyáltalán nem elvetendő dolog,a rendrakás a sprintek terén,de ez pont nem arról szól. Az is abszolút érthető,hogy sok első osztályos versenyző szorgalmazza,hogy legyen kevesebb sprint futam,mert az ott induló versenyzőket tekinti a fiatalság...autóversenyzőnek,példaképnek vagy nem tudom én minek. Sok fiatal már azt sem tudja,hogy ki Herczig, Bútor, Turi, Szabó G, Matics,Osváth,...és sorolhatnám a nagy neveket, van helyettük McKoncz,Otix,Karamel,Jana,Bendegúz és itt is lehetne hosszas listát írnom. Ez is valahol érthető,mert a jéghegy csúcsának az ORB-nek kellene lennie,de nem az amatőr versenyzőkkel kellene ilyen módon kiszúrni,meg fenn hangon hangoztatni,hogy ez így nem normális,hogy ennyi amatőr futam van...legyen kevesebb,de igazságosan! Sok első osztályos versenyzőnek inkább az MNASZ-t kellene noszogatni,hogy tegyenek rendet, meg talán elindulni ilyen amatőr futamokon az alapokat elsajátítani...tisztelet a kivételnek!Ne azt szorgalmazzák ,hogy legyen 18 sprint futam egy évben összesen...eddig miért nem volt ez gond? nemértem Tényleg elhiszik,hogy ettől több versenyző lesz az ORB-ben R2-ben?.....
1436. • 2013-02-18 22:00:21
Úgy tudom ellenörzés már évek óta van. Csak semmi értelme. A sprint csak most fontos mert nincs induló az ORB ben, különben s***nának rá.
1435. • 2013-02-18 20:06:06
"Akkor majd nem lesz műszaki előírás, bárki rendezhet versenyt bármilyen vakondtúrás körül."-ezt minősítettem végtelen cinizmusnak, mivel én biztos nem ezt mondtam, mint követendő alternatívát. Felvázoltam egy opciót, hogy küldön az Mnasz egy autós technikai ellenőrt és egy verseny biztonsági szakembert az amatőrökre díjazás ellenében, akik ellenőrzik ajárművek és a verseny biztonsági részét megfelelően, szerintem ez járható volna, bár én laikus vagyok, tehát csak egy ötlet volt. Emiatt ez a műszaki előírás nélkül, vakondtúrás körül kitétel szúrta a szememet, ennyi.
1434. • 2013-02-18 19:32:36
realista!
Csak egy lehetőség volt a kiválás ötlete, ami megfordult a fejemben, és megpróbáltam fölkínálni, mint "vészkijárat"-ot. Valószínű, hogy Te jobban ismered az említett dolgok hátterét, így elfogadom, ha ez az út nem járható.
Mindezektől függetlenül, nem hinném, hogy a hozzászólásom "végtelen cinizmus"-t tartalmaz.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k