RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711027007
Napi oldal:
115904
Jelenleg:
3031
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1273. • 2013-01-31 07:26:32
Miért,miért? Mert csak a papírozása 100e eszerint a cikk szerint és még nincs benne a hozzá tartozó járulékos költségvetés...ami kiszámolva megint nem kis költség...
Így alhangon 150-be van egy ilyen rendszám kiváltása.
1271. • 2013-01-30 09:30:59
Szerintem nemsok sportrendszámos versenyautó fog 2013ban a rallypályákon szaladgálni.

sportrendszám kiváltása
1270. • 2013-01-21 13:12:53
Az utolsó két mondat nem volt komoly (mielőtt azt hinnétek, hogy elment az eszem)!
1269. • 2013-01-21 13:10:37
Szia szabogbv!
A Közgyűlésről némi infó van a racing.hu-n, bár már igazán fent lehetnének a történtek a Szövetség oldalán is! Vagy hozzáértő nincs az irodisták között, vagy csak iszonyúan leterheltek! A megoldás: néhány embert még fel kellene venni!!!
1268. • 2013-01-21 12:01:24
Sziasztok!

Ki mit tud a közgyűlésről? Mikorra várhatóak konkrét információk, gondolok itt a sprintes dolgokra, szabályok mikor hol lesz verseny?
1267. • 2013-01-18 10:13:20
várom már a közgyűlést, bár ez megint nem a köz- ről, közösségről szól hanem a saját érdekekről.

Kezdődjön a ,, VIDÁM VASÁRNAP "


1266. • 2013-01-18 10:09:30
Már tavaly is volt erre mód, máshol is!
Pl. 2012 francia "vébé futam".
1265. • 2013-01-18 09:29:26
Helló,
- Ezt a rendszám-mentességet szerintem csak Monte Carloban lehet megtenni, máshol lesz a kocsikon. Most is páran fent hagyták amúgy.
- 37-es rajtszámú páros dekorja elég szolíd...
- Polo pedig megnyerte az első VB-s gyorsaságiját. Nem semmi.
- Vitába nem tudok / akarok beleszólni.

Üdv!
1264. • 2013-01-17 16:03:58
harcos 67!
Jó a megérzésed. forgatom a szemem
Persze, tudom, hogy jót akar, hisz én is többször leírtam.
1263. • 2013-01-17 14:08:47
Kedves Ortodox!
Miért van olyan érzésem, hogy nem szoktál egy tálból cseresznyézni Büki úrral? Pedig Ernő valószínüleg tényleg jót akar! Ouninpohja! A "szekérnek" az autósportban gyakran van (volt, lesz) két rúdja! Ez szinte törvényszerű, bár igen jó lenne, ha rosszul gondolnám! De sajnos azt hiszem, hogy jól gondolom...
1262. • 2013-01-17 13:28:39
Ernő, mindig jót akart.

Lehet, hogy akkor is jót akart, amikor korábban nekirontott a vezetőségnek, és kitálalt, harcolni reformokért küzdött.
Tehette, hiszen volt neve, multja tapasztalata.

Biztos akkor is jót akart, amikor úgy döntött, hogy elég volt, többet nem megy az Mnasz házatájára.
Ezt is tehette, hiszen volt neve, multja, tapasztalata.

Most ujra vissza fog jönni, segíteni, megoldani, együttműködni.
Teheti, hiszen van neve, multja, tapasztalata.

Sőt, még a régi játszótársak is ott vannak, és ők is megerősítik, hogy Ernő mindig jót akar.
forgatom a szemem
1261. • 2013-01-17 13:01:52
Bocsánat a duplázásért...
1260. • 2013-01-17 13:01:08
Kezdődik...

A közgyűlés csak napok múlva lesz, de Büki Ernő már "lefeküdt, megvették" stb. Értem én, hogy a negatív visszhangokat az elmúlt évek keserű emlékei gerjesztik és hogy mindenkinek megvan egy kialakult, szabad véleménye - csúnya is volna, ha nem lehetne -, szóval meggyőzni engem nem kell semmiről és én sem akarok senkit meggyőzni.

Viszont az már tényleg nem sámli, hogy ha bejelentenek valamit a honi rallysport vezetésével kapcsolatban, az a közönség nagy részétől automatikusan a s*** minősítést kapja. Mondom, nem akarok senkit semmiről meggyőzni, főleg mert Büki Ernőt egyáltalán nem ismerem személyesen, de az a kurva szekér csak akkor fog megmozdulni, ha egy irányba tolják. Nem lehet, hogy ezt végre felismerték a vezetőségnél is?...
1259. • 2013-01-17 12:58:54
Kezdődik...

A közgyűlés csak napok múlva lesz, de Büki Ernő már "lefeküdt, megvették" stb. Értem én, hogy a negatív visszhangokat az elmúlt évek keserű emlékei gerjesztik és hogy mindenkinek megvan egy kialakult, szabad véleménye - csúnya is volna, ha nem lehetne -, szóval meggyőzni engem nem kell semmiről és én sem akarok senkit meggyőzni.

Viszont az már tényleg nem sámli, hogy ha bejelentenek valamit a honi rallysport vezetésével kapcsolatban, az a közönség nagy részétől automatikusan a s*** minősítést kapja. Mondom, nem akarok senkit semmiről meggyőzni, főleg mert Büki Ernőt egyáltalán nem ismerem személyesen, de az a kurva szekér csak akkor fog megmozdulni, ha egy irányba tolják. Nem lehet, hogy ezt végre felismerték a vezetőségnél is?...
1258. • 2013-01-17 12:54:41
Milyen mögöttes dolgokat kéne látni,amikor 35-40 induló volt tavaly első osztályban?
Indén 25-30 se lesz.
Ez aztán biztos segre ültette a hanyatló nyugatot,ha nem is a döbbenettől,de a röhögéstől biztos.
1257. • 2013-01-17 12:40:50
Sziasztok!

Nem tudom ki mennyire figyeli a montet, de az autókon nincs rendszám, csak a rajtszámuk! Ezek után érdemes elgondolkodni, hogy vajon itthon a sportrendszám mennyire egyszerűen működik ugye??
1256. • 2013-01-17 12:20:09
Nem kell félteni Natáliát!
Annyira azért most sem marad ki, és Büki sem meg Cselényi sem, mert mind hárman ott ülnek a rallye bizottságban, sőt a Móczár "programban" (?) Cselényinek tisztséget is igérnek. De persze mindenki csak önzetlenül és jószándékból akar segíteni. mosolygok
Vicc az egész!
Vélhetően a lényeg az, hogy a Móczár programja és Büki levele egy háttér megállapodás eredménye, és a srácok státusokért lefeküdtek. Szerintem ennyi.
Egyébként meg gondolkodunk, és meglehet az is, hogy ez esetben mi gondoljuk jól, mert felelős ember egy ilyen megállapodást nem vállal be. Az elmúl 20 év így mehet a kukába!
1255. • 2013-01-17 09:34:16
Anulu!
Persze kéne látni a mögöttes dolgokat, amit nem látsz (Te sem).
A második bekezdés utolsó sora azért fontos szerintem.
Tekintve hogy társadalmi rendszerünkben az 50 évvel ezelőtti rendszer kezd teret nyerni, az említett mondat nagyon értékes lehet a rally szempontjából.
1254. • 2013-01-17 08:32:25
Figyelő, anulu!
Úgy gondolom, sajnos nagyon sok igazság van abban, amit írtatok.
Vicces ez az összetartás (én csak akkor, ha Ö is...),- kb. mint mikor a grundon a béna tesót beválasztotta a labdabírtokos nagytesó a csapatba,- többen így próbálják hajszolni a népszerűséget,- na meg a V.I.P. F1 jegyet. A leírtakkal együtt sem látok sajnos más lehetőséget jelenleg, mint a Gyulai féle vonal. Ennek ellenére is szomorú, hogy régi, elkötelezett RALLY-sok sikertörténetnek próbálják beállítani a kialakult helyzetet. Nincs alternatíva, a RALLYE sajnos továbbra is mostoha marad! Reméljük, hogy a RALLYE még ezt is túléli...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k