RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711111531
Napi oldal:
200428
Jelenleg:
3037
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1053. • 2012-10-27 10:21:48
Szép Napot!

Válasz kedves hiszterikus: SEMMI!

Közgyűlés. Legfelsőbb szerv. Tagok összessége. Na, ez az összesség ma nulla. Közhelyes, de fontos, akit érdekel és teheti, menjen el. Ez nem elég! Ott kell lenni és jelenlévők 2/3 dönt egy új (helyesen, egy rúzsozott) Alapszabályról.
Az MNASZ Elnöksége által beterjesztett módosító javaslat egy picit nélkülözi a Versenyzői érdekeket. Törli a versenyzői képviselet szavazattal rendelkező lehetőségét az IB-ből. Ha abból indulunk ki, hogy nincs működő versenyzői liga akkor még érthető is a képviseleti lehetőség kirúgása. De lehetne, sőt lennie kéne! Majd lesz. Ügyészségi levélben foglaltakra való hivatkozással (ami nem azt tartalmazza, hogy nem lehet a liga, hanem arról szól, hogy egyértelműen meg kell határozni ki a szavazati joggal rendelkező tagja), kis csúsztatás segítségével Liga kuka!
Mi van? Nem Rólatok Versenyzőkről szól ez az egész?
Ez csak egy példa. Van még pár.
Ha jól tudom egyetlen TAG vette a fáradtságot és foglalkozott (pedig van még jó pár névtelenül q…. okos) az Alapszabály módosítással. Nem meglepő a MAFC. Minek? Kinek? Nem mindegy mi van? Ki van? Ki lesz? Egyáltalán lesz? Mi?

Most rendkívüli, majd egy-két hónap múlva rendes Közgyűlés, van pénz, energia. Ezek után jöhet egy rendkívüli Tisztújító, mert lemondások lesznek, jönnek a jelöltek, az önjelöltek, és Ti meg mi megyünk, mint a barmok. Kérdem hová, merre?

Rendet, ha egyáltalán szükség van, rá a Versenyzők tehetnének az egyesületeken keresztül, mivel ott a k…….tt papír, amit valaki lenget. (a sportbíró meg zászlót)

Vasárnap, ha lehet MINDENKI a MAFC által beterjesztett módosításokra lengesse a szavazócéduláját!

Hogy miért? A főoldalon klikkelj rá, olvasd el, és megérted. Mert Érted, Rólad szól!


a közel 150 fős tagság 2/3-a 100
leszünk vagy 40-en, annak a 2/3-a 27
egy meg egy gyakran négy


Büki Ernő



1052. • 2012-10-27 09:36:57
Közeleg a közgyűlés, itt egy régi anyag, jó lenne hallani a arról mi is valósult meg…

Program az autósport jövőjéért

Csak pár idézet, de az egészet ide lehetne másolni…

"Az új összetételű elnökség vállalja, hogy a rövid távú tervei végrehajtása mellett 2011. május 30.-ig elkészíti a sportág fejlesztésére vonatkozó közép és hosszú távú fejlesztési stratégiáját, azt szakmai vitára bocsátja és annak elfogadása esetén, hozzákezd annak végrehajtásához."

"Célként tűzzük ki a bajnoki rendszer működtetési költségeinek a csökkentését, a versenyzői terhek mérséklését, mely által a résztvevők számának emelkedése is várható. "

"Fontos feladat az utánpótlás versenyzési lehetőségeinek a kiszélesítése, együttműködés az RTE, az MGSZ szervezőivel, versenyrendszereivel. "

"Az IB munkájának megkönnyítésére néhány sportszakmai munkabizottság felállítása is szükséges, pl.: "szabályalkotó és módszertani munkabizottság", "másodfokú fellebbezéseket előkészítő munkabizottság", "költségvetési és gazdálkodási munkabizottság" "média és marketing munkabizottság".

"A javasolt elnökség valamennyi tagja vállalja, hogy amennyiben terveiket nem tudják teljesíteni, vagy tevékenységük az autósport ügyének nem hasznos, úgy önmaguktól lemondanak tisztségükről."

"Az MNASZ licenccel rendelkezők részére (licencenként 2 db) kedvezményes jegyeket biztosít a Forma 1 Magyar nagydíj megtekintésére."

1051. • 2012-10-27 09:26:29
Fodor saját magának kavart be, amikor elhitte a sok hazugságot az Eger Rallyeval kapcsolatban, és elhitte a sporthoz kicsit sem értő Botka Endrének, hogy ő lesz az alternatíva a Lakatos-Markó páros ELLEN.
Nem kellett volna szembefordulni a saját rendezőtársaival minden ok nélkül.

Egyébként nem tudom mire gondolsz, 7 ARK versenye volt, rendezett (ha szabálytalanul is, de erről megint nem ő tehet) Historic OB-t, RTE, stb. Nem kavart be neki senki, csak sok hülyeséget gondol igaznak, és rossz oldalra állt, ennyi, nem piszkálta még senki.

Az, hogy most Üvegessel is egy lapon említi magát, az megint egy óriás baromság, és hamar be fogja látni, hogy hiba.
1050. • 2012-10-27 09:20:57
Az a baj, hogy sok rendező CSAK a bevétel, a mosás, a meggazdagodás miatt rendez versenyt. Gyakran azt szeretnék, ha minden befektetett energia nélkül kapnák a lóvét. Mint már sokszor leírtam, míg mindenkit el nem zavarnak a népek az mnasz ből, és az első osztály közeléből, addig hanyatlik a rally. Ezek a rendezők, és tisztségviselők nem azért vannak ott mert szeretik a rallyt, hanem mert abból élnek. Fodor Krisztián mindig is jó, biztonságos versenyeket rendezett, most neki is bekavartak sajnos. Nem gndolva arra, hogy sok embernek itt lett volna meg a bajnokság.....
1049. • 2012-10-27 09:11:54
dumi:

Sajnos írásodból látszik, hogy te is azt a nézeted vallod, hogy ha nem hal meg vagy sérül meg valaki egy versenyen, akkor minden rendben volt.
Ezzel nem lehet vitatkozni, ha így nézzük, akkor semmi gond a BAZ Rallyesprint versenyek biztonságával.
Aki ott volt a Miskolc városi prológon, vagy látta a videót, és egy kicsit is ért ehhez, az tudja, hogy konkrét életveszélyben voltak a nézők, totálisan rossz volt a rendezés ilyen szempontból.
Te azt írod, hogy felelőtlen a néző, de nézz utána a jogszabályoknak, nincs felelőtlen néző, csak rendező! Tehát ha a néző rossz helyre áll, azért a verseny vezetősége felel, nem az a barom, aki odaállt. Itt jön képbe Üveges Gábor, aki s***ik erre, mert profitot hajszol, és negyed annyi embert állít a pálya szélére, mint kellene. Ha nem néz ki komoly profit, akkor lefújja a versenyt. Ha magától nem megy, akkor beleírja, hogy majd ő beteg gyerekeken segít. Tényleg nem látjátok, hogy mi megy itt?

kemecsei: egy normálisan működő RSB-ben, és MNASZben meg sem kellene indokolni, hogy miért nem szeretné a rendezői képviselő, hogy időpont egyezés legyen.
Markó Tibor sem rakhat versenyt a Rallyecross EB vagy a Forma1 időpontjára, és az alacsonyabb kategóriájú rallyesprint sem lehet OB időpoontjában. Üveges Gábor KÉRELEMMEL fordult az MNASZhez, amit nem fogadtak el. Ebből hisztit csinálni olyan, mintha megversz valakit, mert nem hozott szülinapi ajándékot neked.
Azon gondolkodjatok el, hogy Üveges a verseny előtt hetekkel tudta, hogy nem fog engedélyt kapni, jelezték neki előre, mégis rápróbált a ti károtokra! Ki a felelős itt akkor?

És akkor jön még a többi, hogy hány tisztségviselő van a különböző hivatalokban, akit hülyének nézett, és akik hallani nem akarnak róla.

Nézzétek meg a digisportot interjúját, amiben azt állítja, hogy az év versenye volt szlovákiában az övé. Aztán kérdezzétek meg (magyarul) Gabriela Szczeczinovát, akár a facebookon is, hogy mit gondol a szlovák rallyebizottság Üveges versenyéről, és hogy rendezhet-e még nekik versenyt!!!

Üveges után becsapott ajtók, adósságok, és átvert emberek maradnak! Így nem nehéz versenyt rendezni!

Ha kicsit félreteszitek a háborút, amit F**** Tamás kezdett S***** Miklós folytatott, most Botka Endre, Fodor Krisztián, Füredi András folytat Lakatosék ellen, mert ez az anyagi érdekük. Nézzétek meg hogy pl. hány amatőr versenyt regisztrált be Botka idén Markónak, és hányat a Speed Rallye Teamnek.

Gyorsan rá lehet jönni, hogy az egész mögött a pénz áll, és a fent említett urak csak az anyagi érdekei mentén nyomulnak, és s***nak a sportra, a biztonságra, meg a beteg gyerekekre!!!
1048. • 2012-10-27 09:05:13
A magyar rendezők közül egyébként Martó Tibi azaz ember aki normális versenyt tud rendezni.Nálla minden jól működik és tölle lehetne tanulni a többi rendezőnek.
1047. • 2012-10-27 09:00:18
Tisztelt Markó Tibor Úr!
A Baz rally nevezési listáján egy ember volt neveze akinek első osztályos licence van az nem más Büttösi Zsolt.Várom a neveket akit még a Baz versenye miatt mondták le a nevezést nállad!!!!!!!!!!!!!
1046. • 2012-10-27 07:56:47
A facebookról ollóztam ki

"Tisztelt Elnök Úr!

Tisztelt Főtitkár Úr!

Tisztelt Sporttitkár Úr

Tisztelt Szakágvezető Úr!
Sajnálatos időpontegyezésre szeretném felhívni figyelmüket, remélve, hogy
az év elején kinyilvánított, az MNASZ saját Bajnoki rendszereinek ígért
prioritás ezúttal is életbe léptethető.
A hazai „Rallye 1”, „Rallye2” és Historic Rallye Bajnokságok közös
futamaként, 2012. október 20-21-én rendezzük a Baranya Kupa elnevezésű
versenyünket.
Sajnos, ugyanerre az időpontra hirdették meg a BAZ Rallysprint Bajnokság
egy versenyét Egerbakta és Bátor közötti útszakaszon (MNASZ ORUB és ARK
futam!!!).
link:
http://rallysport.hu/info/2012/10/10-02_bazrs_egerbakta_kiiras.html
A fentiekkel kapcsolatban az alábbi aggályaink vetődtek fel:
– a két rendezvény időpontegyezése okán, már több borsodi illetőségű
licences versenyző jelezte, hogy inkább az Egerbaktai sprint versenyt
választja és kihagyja az Országos Bajnoki fordulót, a Baranya Kupát. Azaz,
hátrányt szenved az OB futam.
– további közös aggályunk, hogy a fent nevezett sorozat szervezőjétől
az idei esztendőben több alkalommal tapasztalt nem túl szerencsés,
szervezési hiányosságokból eredő kellemetlenségek, nézeteltérések sorát
gyarapíthatja Eger környékén az egerbaktai szakaszon is, ami köztudomásúlag
rendszeres része az Eger Rallye OB futamnak, amelyet a 2013-as esztendőben
is szeretnénk használni.
A fentiek okán – azaz, az MNASZ saját Bajnoki rendszerének, versenyeinek
érdekvédelmében – kérem, kérjük, hogy szíveskedjenek eljárni az ügyben és a
fent nevezett ARK verseny adott időpontban és az adott helyszínen történő
megrendezését megakadályozni szíveskedjenek.*........


Köszönettel:
Markó Tibor
Marco Racing Team"


Viszont semmilyen fórumon nem találtam olyasfélét amiben Üveges Ócsárolta volna bármelyik rendezőt is.

"Tisztelt" Hulk01! Akkor most miről is hadoválsz itt?
1045. • 2012-10-26 22:36:29
Kedves Hulk01!

Te úgy olvasom nagyon jól értesült vagy az amatőr és vagy profi szinten rendezett rallyk világában.

Most lehet, hogy beállitod Üveges Gábort itt a sötét lónak, aki szerinted, szerintetek csak árt a sportnak -nem védeni kivánom-, de azért azt el kell ismerni, hogy létrehozott az elmúlt 3 évben egy nagy nevező létszámmal működő Amatőr Rally Versenysorozatot!!!

Kérlek nevezd is meg mely biztonsági előirásoknak nem felel meg a rendezés és ebből mennyi az amely ellehetetlenitenés miatt nem kapott támogatást a szövetség részéről. (pl. tiltott versennyé nyilvánitás, sportbirói eltiltás stb.)

Gondolom egyik rendező sem azért végzi a munkáját, hogy itt a fórumba leirják egyszer-kétszer a nevét, valamilyen anyagi javak is illetik...

De itt már nem csak ÜG Úr "pofátlanságáról" kellene nyilatkozni, mert jól informált vagy ezügyben! - elnézést, most názem ez az MNASZ fórum.

Azt is számitásba kell venni, hogy ez már nem csak egy egyszemélyes sorozat, a versenyzőknek nem okozna gondot, ha megautóztathatnának beteg gyerekeket azért, hogy ők is azt tehetnék amitől boldogabbak lehetnének.

Részemről ennyi ebben a témában.

Tisztelt kovacspet!

"Egy országos sportszövetség nem tehet engedményt a biztonság tekintetében. Nem tekinthet el a versenyzőkre, rendezőkre vonatkozó biztonsági előírásoktól. Persze ezért valamivel drágább a versenyzés, a versenyrendezés, de kevesebb is az olyan baleset, ami nemrég szintén Miskolcon történt egy városi gyorsasági szakasz alkalmával. Természetesen az butaság, hogy a versenyző aláír egy papírt arról, hogy a saját felelőségére indul. Az mindig a rendező, és a rendező által alkalmazott technikai személyzet felelősége marad, hogy az autó megfelel-e a biztonsági standardoknak Veszprémben is Pécsett is és még San Marinóban is."

Ha már a miskolci baleset szóbakerült, ott licenszes pilóta gázolt nézőt (2009-ben), a biztonsági előirásoknak megfelelő autóval.

Általában a néző sérül és ne adj isten távozik is el, de itt jön képbe a rendező és sportbiró munkája, persze csak ha van rá hallgatóság!

Felelőtlenség a kanyar külső ivére állni, pláne olajos aszfalton.

Üdv,
dumi


1044. • 2012-10-26 19:41:26

http://www.csapassunk.hu/main/index.php

ugy látszik a rally rendezők egymásnak tesznek keresztbe. Tiszta politika ez is már... Kinek jó ez?
1043. • 2012-10-26 17:06:09
Tiszta Parlament már az egész ami itt folyik :) Mindenki lop,csal,és hazudik! CiGinek igaza van.
1042. • 2012-10-26 06:42:40
Kedves bekötött szemű olvasók!

Aki azt gondolja, hogy Lakatos vagy Markó tiltotta be Üveges Gábor ámokfutását, erősen téved....

Ez az ember teljesen elvágta magát már az ország és a környező országok számos megyéjébem, köztük az ottnonát jelentő BAZ megyében! Éppen ezért próbált most Heves megyébe bepofátlankodni, csak épp ott a tisztségviselők nem annyira látják szívesen, mert a híre megelőzi.

Versenyei semmilyen biztonsági előírásnak nem felelnek meg, ezért épeszű ember nem vállalja a felelősséget értük.

Már hetekkel a verseny előtt tudta, hogy nem fog engedélyt kapni, de bízott benne, hogy ki tudja játszani a zsarolásos kártyát, miszerint ha Markóra keni a tiltást, akkor Markónak nem lesz más választása, mint eljárni az engedélye ügyében.

Lakatos, és Markó annyiban érintett, hogy amikor kikérték a szakmai véleményüket, akkor megerősítették, hogy Üveges Gábor rendezvényei számukra nem elfogadható biztonsági szinten zajlanak.

Ezek után Üveges Gábor minden alkalmat kihasznál, hogy lejárassa az említett két rendezőt, folyamatosan valütlanságokat állít, és becsmérel.

Eltelik pár nap, és a következő levelet küldi:

„Tisztelt Cím!
2012. november 4.-én szeretnénk megrendezni az I. Jótékonysági Gyermek autóztatási rendezvényünket, melynek keretén belül a beteg transzplantált és hátrányos sorsú gyermekeket (miskolci és egri intézményekből) szeretnénk megismertetni az autósporttal.
Ezért azzal a kéréssel fordulok a Tisztelt Címhez, hogy rendezvényünket regisztrálni valamint lehetőség szerint a regisztrációs dijjat csökkenteni vagy elengedni szíveskedjen!
A rendezvényre meghívott vendégek, médiák: Csöbör Katalin (Miskolc), dr. Nyitrai Zsolt (Eger) Országgyűlési Képviselők
Észak Magyarország, Heves Infó, Boon, Heon, Blikk írott és elektronikus sajtó.
Egri, Miskolci Városi TV, RTL Klub, TV2
Az idő rövidsége miatt kérem gyors segítségüket!
Tisztelettel!
Kovács Brigitta sk.
egyesület elnöke”

A mellékelt versenykiírás, mely 99.9%-ban megegyezik az elmaradt versenyével, mindössze annyi utal gyerekekre, hogy:

"Örömmel fogadunk minden nevezőtől és rally rajongóttól olyan felajánlásokat, melyek bármilyen módon örömet okozhatnak a gyerekeknek."

Ennyi. Immár nem csak társrendezőitől lop, hanem az 5 éve jól működő Örömautózás rendezvényén is élősködni próbál, beteg gyerekek szenvedését kihasználva a saját céljai érdekében, hogy regisztrálják azt a rendezvényt, ami semmilyen előírásnak nem felel meg!

Van pofája! Egy hete el lett hajtva, most gusztustalanul kihasználva sorsukat, szerencsétlen, beteg gyerekek mögé bújik, hogy regisztrációt kapjon!
Vajon milyen rendezvényt adna? Lenne engedély? (RTE futamon nem volt) Vajon a az arra közlekedő buszok tudnának róla vagy a versenyzők állnának órákat mint az RTE futamon?
Mire gondolt Üveges úr? Csak nem arra, hogy minden határidőt figyelmen kívül pár nappal a rendezvény előtt bármilyen engedélyt kap attól a Bizottságtól, akit múlthéten mindenhol becsmérelt?
Beteg, szerencsétlen sorsú gyerekekre hivatkozva, gerinctelenül próbálkozik! Ha valaki elolvassa a kiírás szerűségét egyértelműen látszik egész életének hazudozása!Gyerekek? Szánalmas! Felháborító!


1041. • 2012-10-22 07:57:11
Akkor ezek szerint az idén sem jöttbe a számítás Nórikának és MNASZ-es barátainak!! király vigyorgok
1040. • 2012-10-19 20:15:15
Nem akarok hozzászólni az időpontok változásához, nincs róla abszolút semmi információm. Az meg álmomban sem jutna eszembe, hogy a Lakatos Robit nekem kellene megvédeni. Azonban szeretnék reagálni egy-két dologra, amit úgy gondolom helyére kell tenni.

Az MNASZ keretében versenyezni azért drága, mert az MNASZ felesleges biztonsági felszereléseket követel meg – állítja, egy kicsit hosszabb szövegkörnyezetben a miskolci rendező.

Az MNASZ valóban megköveteli, hogy a biztonsági berendezéseknek valamiféle akreditációja, bizonyítványa legyen, hogy valóban biztonságosak, és valóban védenek. Sokan ezt feleslegesnek tartják, pedig nem így van. Vegyünk egy példát. A 90-es években sok alsóbb osztályú versenyző kifogásolta, hogy miért kell homologizált sisak, amikor az akkor „kiskőrösiként” ismert magyar sisak engedélyezve van közúti (motorkerékpár) felhasználásra, és rendelkezik E jellel. Akkor az miért nem jó? Senki nem gondolt bele, hogy ennek az egyszerű műanyag bevonata gyönyörűen a versenyző fejére tud folyni, egy esetleges tűz esetén, ami ugye motorkerékpáron ritka. Tudomásul kell venni, hogy az köznapi, ill. E jelű termékeket senki sem extrém használatra vizsgálta, és adott esetben több kárt okozhatnak, mint hasznot. Az MNASZ-nek nincs meg a lehetősége, főleg nem a gépátvételen, hogy biztonságosnak minősítsen egy házilagos bukócsövet, versenyzői ruhát, egyéb biztonsági felszerelést. Az MNASZ-nek nincs ehhez megfelelő szakembere, mobil laboratóriuma, stb., sőt az FIA-nak sincs, ezért kell ezeket előre minősítetni. Úgy látszik ilyen képességű szakemberekkel csak az amatőr verseny rendezők rendelkeznek (meg San Marinoban, bár ezt azért kétlem, hogy ot ez így működik), mert ők, ezek szerint, a gépátvétel 5-10 perce alatt ezt meg tudják állapítani. (Fel sem merem tételezni, hogy nem, mert akkor bizonytalan biztonsági felszereléssel rendelkező járművekkel versenyeznének a versenyeiken, sőt még próba rendszámmal is, ami még a hatósági vizsga kontrollja alól is kikerül.) De (legalábbis az MNASZ-nél) a gépkönyvezési eljárás sem ad lehetőséget, ezen berendezések megnyugtató vizsgálatára. (Fel sem merem tételezni, hogy nem, mert akkor bizonytalan biztonsági felszereléssel rendelkező járművekkel versenyeznének a versenyeiken, sőt még próba rendszámmal is, ami még a hatósági vizsga kontrollja alól is kikerül.) Egy országos sportszövetség nem tehet engedményt a biztonság tekintetében. Nem tekinthet el a versenyzőkre, rendezőkre vonatkozó biztonsági előírásoktól. Persze ezért valamivel drágább a versenyzés, a versenyrendezés, de kevesebb is az olyan baleset, ami nemrég szintén Miskolcon történt egy városi gyorsasági szakasz alkalmával. Természetesen az butaság, hogy a versenyző aláír egy papírt arról, hogy a saját felelőségére indul. Az mindig a rendező, és a rendező által alkalmazott technikai személyzet felelősége marad, hogy az autó megfelel-e a biztonsági standardoknak Veszprémben is Pécsett is és még San Marinóban is. Az MNASZ-nek kötelessége betartatni azt a szabályrendszert, amit a balesetek sérüléseinek csökkentésére, kivédésére dolgoztak ki, és szerintem, mint szakszövetségnek, az amatőr versenyek rendezőitől is meg kellene követelnie.

Nagyon szeretem a példálózást azzal, hogy versenyzőinket tárt karokkal várják, külföldön, az itthoni rendezők meg nem szégyellik magukat, és nevezési díjat kérnek. Többször több fórumon elmondtam, az utóbbi 20 évben. Egy külföldi versenyző mindig mindenhol juttatásokat kap a rendezőtől, mivel a rendező érdeke, hogy minél több külföldi legyen az indulók között. Természetesen az említet német rendező sem fizet egy fillér támogatást sem a német versenyzőnek. így van ez, és így volt ez Magyarországon is. A Budapest Rallyen annak idején alku tárgya volt, hogy melyik külföldi versenyző kap nevezési díj mentességet, melyik még e mellé üzemanyag hozzájárulást, és melyik esetleg még ingyen szállást. Arra hivatkozni, hogy bezzeg a versenyzőknek külföldön elengedik a nevezési díjat demagóg dolog, mert ez Magyarországon is így van.

A próbarendszámról pedig még csak annyit, hogy mindenki pontosan tudja, hogy nem arra találták ki, hogy közutat is tartalmazó versenyen, ezzel versenyezzenek, csak hát a magyar már ilyen, mindent megpróbál kiforgatni. A közúton közlekedő autónak rendelkeznie kell hatósági minősítéssel, a próbarendszám meg pont ez alól vonja ki az autót, és abszolút nem ilyen felhasználásra lett kitalálva. Nem ismerem ezt az esetet sem, de abszolút helyes dolognak tartom, hogy ezt a rendőrség ellenőrzi.

Örülnék neki, ha a fórumon nálam népszerűbb, elfogadottabb szakemberek is kifejtenék a véleményüket erről névvel.

Kovács Péter
1039. • 2012-10-19 13:27:32
Gyalázat, és szégyelje magát Lakatos és Markó akik letiltatták a BAZ sprintet. Beismervén ezzel hogy mekkora konkurenciát látnak benne. De merem állítani hogy a bazos fiúk ezek után nem hogy nem indulnának az ő versenyeiken, ha meghallják a nevüket inkább köpnek egyet. Ezeknek az a szó hogy rally egyebet nem jelent csak vaskos pénz köteget. Szánalom és hányinger mindkettő.
1038. • 2012-10-19 08:20:24
Hihetetlen hogy mennyire remegnek a pénzért, mennyire ragaszkodnak a hatalomhoz. teszik a szépet itt a fórumon, ebben persze több partnert is találnak, akik persze csontog benyalnak nekik, közben meg tömik a zsebüket, szórják a pénzt a saját szórakoztatásukra, de szép lassan megölik a rallyt. És most itt a rendezőkrre is gondolok. Szánalmasak. Meg kell nézni, hogy a sprint nélkül mennyien indulnának a baranya kupában. Na azokért az emberekért senki meg nem mozdulna otthonról.
Teljes gárda váltást kell csinálni. Akinek most a mai napon valami kis köze is van az mnasz hez, a rally szakághoz, az tűnjön el.Hát nem vezsik észre, hogy lassan már nem lesz hol mosni????
1037. • 2012-10-18 21:39:47
pedig jo lenne már ha történne valami ... mert ez már türhetetlen ami itt végbe megy..
http://www.youtube.com/watch?v=T6kE9aClrXQ&feature=em-uploademail-new
1036. • 2012-10-17 19:50:45
Még most sem mondtak le ezek?
1035. • 2012-10-17 11:56:34
Móczár Péter?!

A következőket találni róla:

http://www.parlament.hu/iromany/fulltext/00527txt.htm


HVG 1996/43 10.26. 10.

BIZTOS-NYOMOK

„Tocsik Mártát, mint olyat, nem ismerjük” – mondták a HVG-nek az 1994 decemberében alapított Police Magyar Közbiztonsági Alapítványnál. A televízió A hét című műsorának múlt vasárnapi adásában közzétett Tocsik-interjú azt a látszatot keltette, hogy a Police is érintett a kirobbant botrányban, ez azonban az alapítvány vezetői szerint csak azért fordulhatott elő, mert – tudomásuk szerint – a szerkesztők kivágták a filmből a jogásznő válaszát. Ebben állítólag az hangzott el, hogy a Police Alapítvány semmilyen formában nem részesült a sikerdíjból. Móczár Péter autóversenyző- üzletember, a Merco-Projekt Kft. (a Postabank lízingcége) ügyvezető igazgatója, az alapítvány létrehozója – elismerve, hogy Tocsik Mártát már vagy két évtizede személyesen ismeri – nem kommentálta a HVG-nek azt az értesülését, miszerint ő maga korábban a jogásznőtől több millió forintot kért és kapott kölcsön, amit azóta visszafizetett. (Hitelt érdemlő rendőrségi forrásaink szerint a Tocsik-ügyben Móczár Pétert is kihallgatták.)

A Police Alapítvány létrehozásakor Móczár Péter úgy nyilatkozott a HVG-nek: sem ő, sem az alapításban részt vevő cégek vezetői (az alapítók között voltak a Helios, az Integra, a PAK és a Vegyépszer rt.-k, az MB-Autó Magyarország, a Bébiker, az Elegant Inform Stúdió, a Forcon Trade, az Ivanits & Bárkány Autó, valamint a Signalmilk kft.-k, illetve a Postabank) nem vásároltak kiváltságokat, nem akartak különleges bánásmódot kiharcolni maguknak. Mindezt 1995-ben annak kapcsán említette az autóversenyző, hogy lejárt műszaki vizsgájú Mercédesével a megengedettnél gyorsabban hajtott, és engedély nélkül használt megkülönböztető jelzést (HVG, 1995. február 18.). A 12 millió forintos alaptőkével indult Police Alapítvány tavaly 42 millió forintos bruttó forgalmat könyvelt el. A kuratórium – amelyben 51 százalékos többségben vannak a rendőrség képviselői (az Országos és a Budapesti Rendőr-főkapitányság, a megyei főkapitányságok is képviseltetik benne magukat) – elsősorban a rendőrség és a rendőrözvegyek támogatására fordítja a rendelkezésére álló pénzügyi forrásokat, de elvállalták már közlekedési balesetet okozó nyomozó jogvédelmét is. A Police „találta ki” és szervezi a Police-bálokat, a Miss Police Hungary-választást, s rendszeresen tartanak közbiztonsági fórumot. A legutóbbira október elején került sor, az egyik téma a Központi Bűnüldözési Igazgatóság munkájának bemutatása volt.

http://www.heol.hu/heves/kozelet/ok-tartoznak-az-adohivatalnak-sokkal-es-regota-408482

Tízmillió forintnál többel tartozó magánszemélyek és egyéni vállalkozók
Abasár
Bárdos Egonné 3261 Abasár Gyöngyösi Út
Török György 3261 Abasár Völgy Út
Bankó András 3261 Abasár Temető Út
Móczár Péter 3261 Abasár Tatármező Rét


Hát így, egy gazdasági bűnözőt javasol a Hungaroring és a jelenlegi főtitkár MNASZ elnöknek.
1034. • 2012-10-17 11:23:29
A rek szerint, miután G***** Zsolt immár az állami dohánymonopólium vezetője, új elnöke lesz az MNNASZ-nek is, csak ez annyira nem fontos, mint az, hogy a Hungaroringet megtartja, tehát erről nem szólnak a hírek.

S***** visszatér a ringhez, tehát egyedül Faluvégi marad meg az MNASZ-ben ebből az anyagi érdekeltségi körből.

Hogy ki az új elnökjelölt?

Ők Móczár Péterre gyűjtenek szavazatokat!!!!
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k