RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711108638
Napi oldal:
197535
Jelenleg:
3081
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
993. • 2012-09-01 12:07:41
Na Duen!
Büszke lehetsz a 991 és 992 hsz, sötétből vicsorgó, gyáva fórum tagok -netán barátaid- bejegyzéséhez!
(természetesen ide nem kell felhívást intézni a fórum szabályzatával kapcsolatban mivel Ms. Gyurmára ez nem hat ki kellemetlenül.....)

Ez az "kislányok", csak így tovább!! :)))
Ez igazán előre visz mindent a legjobb irányba!
Hajrá! Szerintem ezt még tudjátok fokozni!!!!
:))))))
992. • 2012-09-01 11:10:07
Ne bántsátok szegény Zsoltit!

Megvan most neki a maga baja...
Kiszabadult ugatott kicsit, de gazdái újra visszazárták a ketrecbe rárakták a szájkosarat, vicsorog kicsit, majd megnyugszik (már amennyire tőle telik).

És utána újra jöhet a s**g nyalás :)

(bár lassan majd gondolkozhat a következő érában :) hova is kell majd csapódnia, számosékhoz akiket egyszer már elkergetett, R007-ékhez csapódik e majd, vagy netán a kapzsi faluszélén új irányába mozdul)
991. • 2012-09-01 08:33:16
Kedves Zsolt
Gazdáid meg engedték hogy ugassál picit????
Nem gondoltál arra hogy karon fog őket és eltakarodjatok a magyar rallye világból még mielött teljesen tönkre teszitek!!
Szivesen nevezetelek volna genygombocnak es irtam volna mas stilusban amit erdemelnel de nem szeretnek a Duennek + munkatadni!!!
Ja es nem vagyok kivancsi a nagykepu bekepzelt valaszodra egyszeruen fogd meg a Számos haverod és a többiek kezétt és takarodjatok a p.....ba!!! :)
kacsintok
990. • 2012-08-31 14:57:29
Akkor "N" es motorral megyünk vizsgára?Értelmetlen teljesítméníből adót számolni.Butitani könnyű egy verseny autón.
989. • 2012-08-31 13:00:35
Igen, lehet.

Viszont már lehetett olyan rendőri állásfoglalást olvasni, hogy ha versenyautó, akkor legyen rajta sportrendszám. Ha egyszer rákerül a sportrendszám, azt szeretnék, hogy soha többé ne lehessen rendes magyar rendszáma, bár ezt nem találtam meg a rendeletekben.

Szóval lehet, de mostantól a műszaki vizsga előtt kell csináltatnod egy hiteles fékpadi teljesítménymérést is, gondolom ez alapján fogod a teljesítményadót is fizetni, és minden vizsgánál módosítják, nem is értem...

Jól látszik, hogy nem segítik elő, hogy maradj a hagyományos rendszámnál, az én magánvéleményem, hogy a SP felé kényszerítés felé fognak terelni mindenkit a jogszabályokkal.
988. • 2012-08-31 12:12:24
Kzsolt, R007, Duen, Gyurma,

Nincs most türelmem végigolvasni az előzményeket, de légyszíves válaszoljatok már az alábbi kérdésre

A jelenlegi formában levizsgáztatott, versenyautónak minősített autókon, ugye hagyományos rendszám van, ezzel akkor most lehet továbbra is üzemeltetni, vagy csak SP rendszám lehet jövőre?

Várom a visszajelzéseke, és Zsolt, ha lehet IGEN / NEM, ne valami hablaty legyen kérlek.

KÖSZI..........Forgi
987. • 2012-08-31 12:03:24
Roni, szerintem nincs igazad.

A legelejétől kezdve próbáltunk sokan, sokféleképpen segíteni, hogy ne az legyen, ami végül lesz szerintem.

Igazad van, senki nem fogta kézbe még, de másfél éve megy a huzavona.

Felkértek komoly embereket, hogy segítsenek, majd leírták a nevüket, de meg sem kérdezték őket, hogy jó-e ez így.

Lehetőséget említesz, de ez nem lehetőség, hanem jól láthatóan kényszer lesz. Nézve a rendszámokkal kapcsolatos rendőri intézkedéseket, borítékolható, hogy komoly problémák lesznek a régi és az új rendszámos versenyautókkal is.

Valóban, az MNASZ-nek kellene összegyűjteni az érveket, ötleteket, és képviselni az érdekeket. Ezt sajnos ennél nyilvánvalóbb esetekben sem teszi meg, az MNASZ ma működésképtelen már.

Ennek jó példája, hogy Katona Zsolt egy tanácsadója ennek a szervezetnek, és olyan dolgokban ad tanácsot, amiről fogalma sincs.
Valóban kissé rossz irányba mennek ezek a szóváltások, de a lényeg mégis az, hogy felemeljük a szavunkat egy olyan jelenség ellen, ami kifejezetten káros: akár a hozzá nem értő emberek pozícióba helyezése, akár az érdekeinkkel ellentétes rendeletek, jogszabályok megjelenése.

Az MNASZ képtelen a tagjai érdekeit képviselni, pontosan az elavult rendszere, és az alkalmatlan tisztségviselői miatt, és amikor nem képviseli az érdekeinket, akkor ilyen hibás jogszabályok születnek, amit baromi nehezen lehet majd módosítani, és mindenki a levét fogja inni.

Persze lehet, hogy én vagyok paranoiás, és Zsolti a megmentő1, és az alkalmas ember az SP rendszám ügyének összefogására, minden szép lesz és jó, örömmel fogok akkor mindenkitől elnézést kérni, legyen így!
986. • 2012-08-31 10:11:22
Még valami!

Ne felejtsétek, el ezt az oldalt olvassák a támogatók is!!!!!!!!!!!!
985. • 2012-08-31 10:09:35
Kedves Sporttársak!

Valaki szippantást emlegetett, ne tegyétek K. büdös van, ez egy trágyadomb! Van egy SP. rendszám lehetőség, mert még ember nem látta, fogta. Évek óta, inkább évtizedek óta váruk rá, most,hogy elérhető közelségbe került, savazzátok egymást lassan rendőrkézre adjátok, normálisak vagytok. Van egy jó lehetőség, ha vannak benne hibák ki kell javítani, az MNASZ-nek mint sportszövetségnek van lehetősége a gyakorlati felhasználásba kiugró hibák orvoslását kérvényezni. De könyörgöm hol a gyakorlat? Az adókkal kapcsolatban, ez egy hasonló szituáció mint egy E rendszám, ott vannak adó tételek. De nem lenne egyszerűbb az MNASZ-nek összegyűjteni a felmerülő kérdéseket és kérni egy állásfoglalást a kibocsájtótól? A KGFB nem lehet kérdés, jövőre olyan biztosítási szponzort kell keresni aki partner a probléma megoldásába. Az más kérdés, hogy miért nem dolgozunk előre, április óta várható az SP kijövetele, kinek újdonság, hogy kell biztosítás hozzá.

984. • 2012-08-31 08:43:06
Zsoltika,

Ha kihisztizted magad, mint egy óvodás, és kijutottál a saját képzeleted világából, amiben Duen egy csíra, én meg autókat vagdosok össze (ezen különösen jól mulattam :) ), akkor esetleg újra olvashatnád a kérdéseket, és az arra adott "válaszaidat"...

(Annak különösen örülök, hogy végül mindhárom alkalommal megmentettek a börtöntől, amikor oda kerültél majdnem, hiszen ha ilyen dolgokon kiborulsz, akkor ki tudja mi várt volna rád ott..)

De nézzük a "válaszokat":
A szövetség szerintem félrevezető a biztosítással kapcsolatosan, mert az sugallja, hogy egyedi árat kap, aki ezt a ki tudja miért reklámozott céget hívja. Ez nem igaz, kötött áras a bitzosítás, a Generali és az Allianz is 9100 Ft-ot kér havonta, a többiek nem nyilatkoztak még az árról a megkeresésemre.

Köszi, azt tudom, hogy lehet egy hónapra kötni, hiszen havi díja van, a kérdés az volt, hogy kiadják-e majd a rendszámot, ha nincs befizetve az egész év! (szerintem nem)

Azt is köszi, hogy a teljesítménymérés EU-szabály, ez mindent megmagyaráz! :)

Segítek: Az EU és az EGT területén is csak kétoldalú megállapodás, vagy viszonosság esetén használható a rendszám, létezik-e ilyen ez lett volna a kérdés, ha megérted.

Szerinted nem kell adókat fizetni utána, szerintem pedig ahogy a P rendszámra is, erre is lesz egy teljesítmény-adó változat.

Nem tudtuk meg, hogy a külföldről behozott autókra kell-e ÁFÁt és regisztrációs adót fizetni, ha SP rendszám kerül rá.

Azt viszont megtudtuk, hogy a rendszám jogosítottja a bejegyzett tulajdonos szerinted, tehát bérbeadás esetén versenyenként át kellene íratni a bérlő nevére?

Mindegy, be is fejezem, értelmetlen veled a kommunikáció, félelmetes, ahogy totális fogalmatlansággal nagy vehemenciával osztod az észt.... Már értem, hogy miért tiltottak le a fórumról, és ma sem fogják megsimogatni a fejecskédet asszem :)

Szép napot, ne érezd kötelezőnek reagálni :)

983. • 2012-08-30 22:51:36
Kedves Zsolt!

Már az is baj, ha a nekem szóló kérdéseidre válaszoltam?
Elnézésed kérem (vagy ahogy Te szoktad mondani: helyesbítek), nem fogok többet.

Évek óta azt szajkózzátok, h tudom, h a noname emberkék mögött kik vannak, de egy városi legendát kell megcáfoljak: nem tudom és nem is érdekel (és ha érdekelne se tudnék többet, mint mások) (tehát már csak ezért sem érdekel)

már csak másfél óra és jön egy új nap, amikor újra elmondhatod rólam, h CSÍRA vagyok
(ahogy ezt napok óta, naponta megteszed)

Addig legépelek egy Botka Endre interjút, mert a csírák már csak olyanok, h ilyenkor is ezt a s***os honlapot próbálják tartalommal megtölteni...

Szép estét a többieknek is
982. • 2012-08-30 22:49:20
Köszönjük a részletes tájékoztatást!
981. • 2012-08-30 22:41:49
Jó estét az uraknak!

Elnézést a feledékenységemért, de engem még mindig az érdekelne, ki ez a kzsolt? Honnan jött, mit keres itt, mit tett eddig a rallyért és azt miért tette? ...ja és meddig kíván maradni és ez idő alatt mit kíván még elkövetni?

Kinek-kinek mély tisztelettel:

rr

980. • 2012-08-30 22:40:06
Amúgy a válaszokat azért elolvastad?? Van még esetleg kérdésed??
979. • 2012-08-30 22:39:22
Nem várom el, hogy mindenki minden adatát ellenőrizd!
Ezt nem is lehetne fizikailag lekövetni.

Viszont ha már létrehoztál egy adatlappal kapcsolatos bejelntési lehetőséget, akkor legalább a bejelentett "noname" adatlapokat ellenőrihtnéd...

De természetesen ezt sem teszed mert pontosan tudod melyik mögött ki és miért van.

Milyen érdekes, hogy az én hsz-re rögtön tudtál reagálni...
Mikor pedig személyesen jelzem Neked, hogy mi az ami eléggé kulturálatlan, akkor azt mondod: ilyenek a fórumok...

Persze értem én, csak szerintem kulturálatlan.........
978. • 2012-08-30 22:28:03
Ezek szerint nem olvastad el alaposan a belinkelt szabályzatot...
Újra linkelem ITT
Kérlek olvasd át a 2/1.pontot.

Vagy hogy gondolod a telefonszámok leellenőrzését?
Hívjam fel az összes regisztrált tagot és ha más jelentkezik be a megadott telefonszámon, akkor alkalmazzak retorziót?
De most komolyan: Hogyan gondolod??
977. • 2012-08-30 22:19:02
Az általam korábban felvetett problémákkal miért nem foglalkozol (972.hsz-ben)???

Vagy azokra Nálad semmilyen szabály nem vonatkozik??
976. • 2012-08-30 22:10:04
fórum szabályzat

engem is érdekelnének a tényszerű válaszok Gyurma kérdéseire, ezúton szeretnék tájékozódni, kötekedés nélkül

megjegyzem: mintha Te válaszoltál volna kötekedve
(bár válasznak nem lehetett azt nevezni, ahogy Gyurma kérdéseit lereagáltad)
975. • 2012-08-30 22:09:44
Tisztelt ........(a hangvétel nem pótolja a függöny mögötti tartózkodást)!

Nem nézek le senkit! Sosem tettem! Egyszerűen a saját mutyi miatti hangulatkeltésből szerintem elég volt....

Más!

A feltett kérdésekre a válasz azoknak akik valóban szeretnének tájékozódni és nem a kötekedés a szándékuk:

-Ki kell-e fizetni előre 1 évre a KGFB díjat?
Egylőre -ebben az évben- csak a határozott idejú (7000HUF) kgfb köthető, ami 30 napra érvényes a kötés napjától. A hosszú távú megoldás kidolgozása folyamatban!

-Ki az SP rendszám jogosítottja, milyen módon ruházható át?
A gk -versenyautó- tulajdonosa. Sima átírással vagyonszerzési illeték megfizetése nélkül. Csak az adminisztrációs díj terheli.

-Létezik-e kétoldalú megállapodás, viszonosság bármilyen országgal az SP rendszám használatáról, ezáltal használható-e jogszerűen külföldön?
Az EU és az EGT országaiban használható. A többi országra vonatkozóan előre kell intézkedni ha a versenyző tudja hová megy.

-Miért közöl az MNASZ félrevezető információt a biztosítással kapcsolatosan? Hiszen a KGFB minden évre rögzített áras jelenleg, így nincs lehetőség "egyedi" ajánlattételre!
Az első kérdésben van válasz. Az MNASZ honlapján lévő telefonszám alatti ügyintéző segít benne, egyéb költség nélkül. NINCS SEMMILYEN félretájékoztatás!!!

-Elfogadható-e szerinted a jelenleg alkalmazott évi 109.200 Ft-os éves fix biztosítási díj?
Nem és dolgozunk rajta, hogy jövőre egy lényegesen kedvezőbb legyen.

-Mennyibe kerül egy SP rendszámra váró jármű szemléje?
Nagyságrendileg olcsóbb mint a jelenlegi műszaki vizsga!!!!!

-Mennyibe kerül egy SP rendszám ideiglenes forgalomban tartási engedéllyel, és indítási naplóval?
Az okmányiroda által meghatározott költségbe. (rendszám, forgalmi, napló ára)

-Milyen adókat kell megfizetni a kiváltott rendszám után, és mennyit?
Nincs külön adó. Egyébiránt a kérdés értelmezhetetlen.

-Miért nem kell az SP rendszámos autókon teljesítményt mérni, és miért kell minden hagyományos rendszámos versenyautón minden műszaki vizsgán?
EU-s szabály!!!!(ami "hagyományos gk, ott a gyári adat érvényes. ami átalakított, ott kell a mérési papír) Az SP rendszámra a státuszából kifolyólag ez nem mérvadó, ezért ott indifferens a KW.

-Hány SP rendszámot válthat ki egy tulajdonos?
Ahány versenyautója van. Nem összekeverendő a P-vel!!!
A rendszám autóra szól.

-Egy alvázszámra évente hány rendszámot lehet kiadni? Hogy értsd: Átíratható-e év közben az SP rendszám?
Igen átírható! Az autó viszi tovább a rendszámot. Újat csak akkor kell ha elvesztik és ha a régit már nem gyártják le többet...

-Mentesül-e az ÁFA fizetése alól az a jogi vagy magánszemély, aki SP rendszámmal helyez autót forgalomba?
Milyen ÁFÁ-ró beszélünk??

-Mentesül-e a regisztráció alól az a jármű, ami SP rendszámot kap?
Milyen regisztrációról beszélünk?

Bárkinek bármi egyéb kérdése van, a telszámom, email címem az adatlapon!

974. • 2012-08-30 21:46:25
Szerintem ez már kicsit övön aluli volt, Tisztelt Katona Úr!
Ha ön a fórumozók nagy része felettinek gondolja magát, akkor irányadóan mutasson azzal példát, a "lenézetteknek" hogy megüt egy bizonyos kultúráltsági szintet, és /vagy nem alacsonyodik a lenézett szintre.
Az előzőekben írt sorai mély megdöbbenéssel érintettek!!! és szerintem nem csak engem.
Ezek a (megygyőződésem hogy hirtelen, és azóta megbánt) gondolatok, nem vetnek jó fényt sem önre, sem a szövetségre!
Kérem viselkedjék legalább annyira Úriemberként , mint amilyennek gondolja magát!
Nagyon köszönöm, és a továbbiakban nem kívánok ez ügyből kifolyólag sem önnel, sem mással eszmét cserélni!

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k