RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASz együttműködések
Kedvezmények a főként a Rallye2 indulói részére
2014-04-19
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711147734
Napi oldal:
236631
Jelenleg:
4153
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
953. • 2012-08-02 09:17:04
Ez most tényleg 'jó" ötlet?! Újabb értelmetlen sarc kivetése. Most akkor majd + min 30000 Ft - ért meg lehet tudni, hogy az autó melyik KW teljesítmény utáni bizosítási és adónembe fog tartozni. A Gyurma általi csalás lehetőségéről nem is beszélve. Biztosan valakinek van valamilyen érdekeltsége ebben a dologban. Ezek a dolgok így mennek ebben az országban. Hányás az egész. Óvatosan kérdezem, csak nem a Kubatov és neje ruházott be motorteljestmény mérő padba?
952. • 2012-08-01 09:21:55
Szeretném megköszönni mindenkinek, aki a sportrendszám ügyében szakmai segítséget nyújtott a hatóságoknak egy átgondolt, élhető szabályozás kidolgozása kapcsán. Különösen Katona, és Csepela sporttársaknak!

7. § Az MR. a 112/A. §-át követően a következő alcímekkel, 112/B. és 112/C. §-sal egészül ki:
- Versenyjárműre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
112/B. § (1) Az e rendeletben foglalt üzemeltetési műszaki feltételeket – az ER. megjelölt eljárásaiban a versenyjárművek esetében a következő eltérésekkel kell alkalmazni:
(...)
h) a versenyjármű legnagyobb teljesítményét 30 napnál nem régebbi, erre vonatkozó mérési jegyzőkönyv alapján kell megállapítani,

tehát mostantól a normál 3 betű 3 számos rendszámú, több százezer Ft-ért legalizált átalakítású, bejegyzett, érvényes gépkönyvvel rendelkező versenyautót sem lehet simán levizsgáztatni, csak friss fékpad-mérés igazolással.

Van esetleg fékpadotok, ami kihasználatlan???

Aki látott már fékpadot, és versenyautót, az tudja: pont annyit mérek, amennyit akarok, főleg, ha lefele érdemes csalni. Mi értelme volt ennek? Egy működő rendszert vertetek szét, és nincs semmi helyette, csak a bizonytalan ígérgetés.

Köszönjük!
951. • 2012-07-30 10:24:23
http://privatbankar.hu/makro/a-forma-1-rol-aradozik-a-fejlesztesi-miniszterium-249310
Elöljáróban, nem a formula 1 ellen szólva, de a mogyoródi futamnak mi köze van a magyar sportélethez, milyen rálátást biztosít a külföld részére még a hazai autósportra is csak érintőlegesen. Örvendetes, hogy felismerték országimázs és turisztikai jelentőségét, immáron évtizedek óta így van és nem csak nálunk! Valóban közel tíz százalékkal növekedett a vendégéjszakák száma a tavalyihoz képest, de azért túlozni nem kellene: "Jelezték, a futamnak köszönhetően jelentős mértékben emelkedik a GDP, nő a hazai foglalkoztatás, valamint az adó-és járulékbevétel."
A GDP-re és a hazai foglakoztatásra gyakorolt hatásának kimutatáshoz azért igyekezni kellene. Remélem a lékesedésből marad jövőre annyi, hogy az F1-jogdíjaihoz képest, morzsányi összeggel megtámogatják a hazai IRC futamot. Itt is biztosítható jelentős országimázs építés, turisztikai és egyéb szolgáltatásokból adódó bevétel milliárdos nagyságrendben. Az adó és járulékbevétel sem elhanyagolandó. A befektetett állami pénzhez képest arányaiban sokkal kedvezőbb mértékű.
Még egy apró megjegyzés:
Gyuzsó szégyenli az MNASZ elnöki titulusát? Lassan fél éve szinte minden nyilatkozatánál mint a Hungaroring Sport Zrt Elnök-vezérigazgatója nyilatkozik, add át díjat ! Példakén: Vodafone-Button show a Bazilikánál, az MNASZ és a MAMS szakágainak bemutatóját egyszerűen a Hungaroring bemutatójaként konferálták, G***** Zsolt bemutatásánál is kerülték az MNASZ elnöke titulust és azóta sem él vele. Azért nem ciki az MNASZ elnökének lenni, az elődje ugyan nem volt olimpiai bajnok de a Magyar Autósportban nyert, több mint két tucat magyar bajnoki címet, Örökös Magyar Bajnok és MNASZ elnök, kapott egy tucat állami plecsnit, a MOB tagja, nyert 23 EB futamot.
Ja és nem hívták meg a F**** Tamás emléktábla avatójára!!!!!!
950. • 2012-07-27 17:32:25
fotóspeti,

Ennek a cikknek az az esszenciája, hogy egy -valószínűleg sértett- bulvárbohóc próbálja növelni a weboldala látogatottságát. Én korábban kedveltem winklert. Eddig a piros hajtól a műszempilláig mindent bevetett, hogy figyeljenek rá, de volt mögötte tartalom, kis humor. Amit csinál az olyan igazi "magyaros". Lehet, hogy el-elsüllyeszt néhány embert (remélem nem így lesz), de a végén ő maga süllyed legmélyebbre.
Nem értem miért kell Zsoltit cseszegetni. Összekalapálnak egy szezont és mennek. Ennyi. Endrének,igaza van. Kár itt Ptk-val vesződni. A winklerhez hasonlók egy elmarasztaló ítéletből is tudnak hasznot húzni.
Úgy kell fellépni ellene mint a trollok ellen, hiszen ő is egyre inkább egy szánalmas médiatrollá válik. Majd csak egyszer abbahagyja...
949. • 2012-07-27 14:19:08
Nagy a csend a sportrendszám körül is...

Meg a vizsgabázis a Hungaroringen...
(bár lehet, hogy ott most a hétvégén is vizsgáztatnak a SZAKEMBEREK) :)
948. • 2012-07-27 12:37:39
egyetértek, de minden hiába; ezek politikusok, nem sportszerető SZAKemberek.

Ahhoz értenek, hogyan kell a s***t szétkenni és illatosítani, hogyan kell a semmiről beszélni, vagy a feltett kérdést nem megválaszolva mellédumálni.
Elkendőzni a sarkalatos pontokat lényegtelen baromságokkal és helyzetbe hozni a pajtásokat/rokonokat/haverokat.
Azért tart ott a rally, ahol.
A Winkler-féle cikkeknek sem az az esszenciája amit a jóember kiemelt (milyen nemzetiségű a rendszámtábla), hanem az, hogy ez a mérhetetlen mutyizás mérgezi meg a sportágat, ami a bűzlő fejű haltól indul....
947. • 2012-07-27 11:31:39
Érdekes interjú...

- És a hiányzó 2 RSB tag
- Arad Rallye versenykiírás
- Asi-Kazár kerékcsere veszprémben...

Lenne még miről beszélni!
945. • 2012-06-09 23:09:34
danika30!
Má' megint paraszt vagy? Vagy még mindíg? vigyorgok
944. • 2012-06-09 08:00:53
ez megint eltünés gyanús:-)
943. • 2012-06-09 05:10:50
Napraforgó Duen hogy van Cenzné meg az Ura?????????????
942. • 2012-06-08 15:56:00
Ha a nagy csend zavaró, akkor itt egy érdekes hír:
tereprali szakágvezető

Számomra érdekes:

"Jogosultak száma nem egyértelműen meghatározható" miért is? Faluszélén és Számos nem tudják a terepraliba kiadott licenceket összeszámolni?

Nem arról a Varga Imréről van szó aki az RSB tagság kapcsán döntött?

941. • 2012-06-08 11:23:13
Nekem is furcsa ez az eset. Rögtön leszögezem nem Tamás személye végett, távol álljon tőlem bármilyen személyes minősítés, bármi. De ahhoz szerintem elég nagy és befolyásos ember volt, hogy ilyen szűkszavúan tájékoztassák a közt. Bejelentették a halálhírt, leírták elmondták eddigi életútját és ha jól tudom már tegnapi nappal örök nyugalomra helyezték. Az is lehet hogy a család kérte a nyílvánosság kizárását teljes mértékben, de szerintem túl gyorsan és minden felhajtás nélkül zajlott minden. Ez a furcsa. Szerintem az egész történet többről szól/t mint egy szívleállásos haláleset. Remélem nem bántottam meg senkit, nem volt célom.

Nyugodjék Békében!
940. • 2012-06-07 07:46:27
Miért fura?

Holtakról jót, vagy semmit....
938. • 2012-06-06 10:47:54
A cenzúra még most is működik!
936. • 2012-06-05 17:35:20
Elhunyt F**** Tamás!

http://sportgeza.hu/forma1/2012/06/05/meghalt_F****_tamas_forma-1-menedzser/
935. • 2012-05-29 20:59:47
Uhh, ez betalált.
Harcos67! Mondták már, hogy hasonlítasz Alonsó-ra? :)
934. • 2012-05-29 14:41:50
Az tényleg technikai oknak minősül, ha az MNASZ Titkárság minden alkalmazottja ilyen - olyan versenyen "maszekol"?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k