RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712548470
Napi oldal:
239298
Jelenleg:
995
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 5.futam,
a Rally di Roma után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
89
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
45
6. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
42
8. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
35
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
733. • 2012-02-28 09:30:21
Szövegértelmezés aztán jöhet a google. Fél perc alatt megtalálod a választ. De szívesen segítek. Drag: Magyar Gyorsulási Szövetség, Drift: Drift GP, Hell OB.
732. • 2012-02-28 06:40:57
Értesz hozzá az látszik!:-) Megneveznéd az MNASZ "konkurenciáját"?
731. • 2012-02-27 21:58:02
A Dragnak (is) van MNASZ-en kívüli konkurrenciája. Ha az egyesületek és a versenyzők díjai magasabbak mint ott, akkor oda mennek. Sajnos ez így van. Ezért kell mesterségesen alacsonyan tartani az díjakat, mert a "sűrű fillér jobb, mint a ritka forint".
730. • 2012-02-27 21:55:01
És mennyi ilyen felesleges ember van még indokolatlan véleményekkel.....
729. • 2012-02-27 20:03:26
Mondjuk kezdjük a rally rendezőkkel. Évek óta ott vannak, évek óta panaszkodnak, évek óta bizonytalanságban tartanak mindenkit, és abból élnek, hogy szombat vasárnap zárva vannak.
728. • 2012-02-27 14:15:28
na! Lesz Eger rally, vagy nem? Két napos lesz vagy csak egy napos??? Kik indulhatnak? Valami honlap cím ahol lehet tájékozódni? Jól mondta ezt egy híres, nem a premierben szereplő nagy versenyző. Mindenkit elzavarni az autósport mellől, akik eddig ott voltak. Csak akkor lesz rend....
727. • 2012-02-27 10:55:01
Részemről nincs acsarkodás, tények vannak, még ha nem is akarjuk tudomásul venni. Az élet meg már rég nem az autósporttól tartalmas ebben az országban.



726. • 2012-02-27 10:36:32
Esetemben," falra hányt borsó". Esetetekben pedig jó egészséget a további "acsarkodáshoz" még vagy száz évig. Biztos szép és tartalmas életetek lesz ettől.
725. • 2012-02-27 09:29:33
Ezt másképp látjuk. Ha vannak olyan "különböző okok", ami miatt egy Drag pl "kénytelen" betagozódni, akkor innentől kezdve az MNASZ tud valami értéket szolgáltatni a Drag szakágnak. Ugyanebben a pillanatban a Drag is az MNASZ "eltartottja" lesz, hiszen a nem olcsó működés immár nekik is értéket termel. (Azt most ne feszegessük, hogy milyen hatásfokkal.)

Innentől pedig számomra felháborító, hogy míg pl egy rallye A licensz 32.500.- Ft-os árának 30 százaléka megy el a központ működésére, addig pl drag ezt megoldja úgy, hogy kiír valami potom licenszdíjat, és magánúton szedi be a maradék pénzt, megkerülve az MNASz-t, és ezzel magát a közös teherviselést.

Jelzem, hogy még ezzel sem lenne feltétlenül baj, ha az IB-ben nem lenne egyenjogú szavazata ugyanennek a szakágnak, (illetve nem egyenjogú, mert pl. a rallynak egy éve NINCS SZAVAZATA az IB-ben).

Persze ez igazából nem a Drag Szakág hibája, hanem a rendszernek, amiben egy Kohári bármiféle tisztségviselő lehet.

Tehát maradjunk abban, hogy ha a drag mint szakág nem is, de a vezetője komoly károkat okoz folyamatosan a Rally Szakágnak dilettáns viselkedésével.
Innentől nem tudok örülni egy újabb névleg résztvevő szakágnak, ami nem szerepel az MNASZ alapszabályában.
724. • 2012-02-27 08:25:00
senki07, Erről azért megkérdezhetnétek a Drift-eseket is. A nagy acsarkodásban már szinte mindenki beleharapott már mindenkibe. Biztos jó ez nekünk?
723. • 2012-02-27 08:13:28
Teljesen fölöslegesek és indokolatlanok minden tekintetben, egy természet ellenes kinövés az autósport testén.
722. • 2012-02-26 21:54:57
Vannak sportágak, amelyek különböző okokból - mondjuk úgy - kénytelenek betagozódni az MNASZ alá. Befizetik a díjakat, mindíg kifizetik a kirendelt tisztségviselőket és soha egy fillért nem is kértek és nem is kaptak az MNASZ-től. Itt csak egyoldalú teherviselés van és abból kiveszi a részét majd a drift is. Az pedig, hogy a rallye a legfőbb befizető az nem kérdés, persze a legnagyobb felhasználó is.
721. • 2012-02-26 14:28:29
Nem az fáj, hogy egy új elem bekerül. Az fáj, ahogyan bekerül. Az alapszabály nem tartalmazza, így legalábbis vitatható. Ha pedig figyelembe vesszük, hogy pl a drag szakág mennyire veszi ki a részét a közös teherviselésből az MNASZ-en belül, akkor nem hiányzik még egy ilyen.

720. • 2012-02-26 11:03:32
Nem igazán értem egyeseknek miért fáj, hogy egy új, nemzetközileg is sikeres sportág bekerült.
719. • 2012-02-25 19:02:12
Drasztikusan kevés szavazat érkezett a szakág vezető
választásra.Most is megbízott vezető lesz,vagy aki a több szavazatot kapja?
718. • 2012-02-25 10:12:00
meg még adózni is kéne a versenyzőknek. úgy értem be vallani mindent. na ez lenne a pont a tortára! XD na meg a fa---t!
717. • 2012-02-24 22:12:31
24.oldal 2.melléklet

MNASZ Alapszabály

Sportágak versenyfajtáinak felsorolásában sincs Drift.

És ez nem furcsa?
kzsolt te mint sportszakmai koordinációs szaktekintély, mit mondenál ehez?

IB Határozatok

Ebben még szó nem volt Driftről, azóta megvilágosodtak?
716. • 2012-02-24 19:14:20
Duen! Lesz nézői,fotós, komálós és szerelő licenc is. Ideje lenne
spórolnod,mert Neked nem elég egy.
715. • 2012-02-24 19:03:03
DuEn, te ezen még komolyan meglepődsz? :)
714. • 2012-02-24 17:28:46
Segítsetek egy kicsit!
Mit jelent az, h az MNASZ drift licenszet ad ki??
(már a drag-ot sem értettem...)
díjtáblázat 2012
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k