RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712575346
Napi oldal:
266174
Jelenleg:
2618
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 5.futam,
a Rally di Roma után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
89
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
45
6. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
42
8. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
35
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
633. • 2011-11-14 17:28:45
GRATULÁLOK!

Botka Endre lemond, nem fogadják el a lemondását, majd újra kinevezik.

Hát uraim ez tényleg katasztrófa. Lemond majd őt kérjük meg hogy dolgozzon.

Tartás és gerinc ...
Erről az egész brigád csak kívülállóként tud beszélni!

Gyereknek íródnak majd a szabályok?

632. • 2011-11-14 14:49:41
Ez tragikus sajnos belefáradtak az érintettek, pedig a jövőjükről van szó! Az ki van zárva, létezik olyan az autósportban ami nem k zsoltra tartozik?
631. • 2011-11-14 12:40:34
Hát az milyen elszomoritó hogy összesen huszonnéhány szavazat érkezett a maroknyi önjelöltre.Bezzeg a "semmilyen "munkát nem vállaló K zsolttot csak többszöri felszólitás után lehetett eltávolitani a rá nem tartozó mult heti megbeszélésröl. Zsirpapa úgy néz ki lessz 1 teljessen új verseny is.
630. • 2011-11-11 19:25:21
És ki rendezi azt a 4 versenyt???ja ledyre megyünk !!! nevetek
629. • 2011-11-11 11:53:05
A négyből kettő a Hungaroringen. A rallye lesz a lady cupa betétfutamja
628. • 2011-11-11 10:58:14
Jövőre tényleg 4 verseny lesz ?
627. • 2011-11-10 10:08:14
Te azt mondod: "várjuk a terveket".
Én azt kérdem: mikor lesznek a fegyelmi, technikai, etikai, stb. ügyek végleg és egyértelműen lezárva?
Mikor kapják meg a bérüket a bírók, az elvégzett munka után? Mikor készül el, a mindenki számára ugyan azt jelentő szabályrendszer?
Ha ezeken túl vagyunk, akkor jöhetnek a tervek. bizonytalan
626. • 2011-11-10 09:11:43
Olvastam. Ezek csak szavak. Etetik a népet a rally berkein belül mindennel. Mondani lehet bármit, leírni is. A tettek majd igazolják azt, hogy csak üres szöveg volt-e leírva, vagy már tényleg valaki elgondolkodott a dolgokon. Várjuk a terveket.
625. • 2011-11-09 23:28:37
joci!

Olvass figyelmesen:

"Rendkívül fontos lenne mihamarabb megjelentetni, hogy hány verseny és milyen dátummal szerepel a 2012-es tervekben, hiszen a szponzoroknak szóló anyagokat, mind a versenyzőknek, mind a rendezőknek, mind az MNASZ-nek el kell készítenie."

Ugye akkor nem csak benned merül ez fel.

De nem beszél senki a sporttitkárról, technikai titkárról, akik csak azért vannak, hogy Faluszélén úrnak kevesebb dolga legyen. Tudja a saját kis okoságait csinálni.

Nem beszél senki arról, hogy az MNASZ szponzorai megjelennek máshol.

Már alig vannak IB és Elnökségi közlemények.

És még lehetne sorolni.
624. • 2011-11-09 19:31:34
Nem személyeskedtem senkivel, és nem osztottam észt az elmúlt egy évben rendszeresen az biztos. De ha ezt szűröd le, akkor legyen úgy. Amatőrök. van baj? Biztos, de fele annyi mint az mnasz , vagy hozzá közeli emberek rendezte versenyeken. Szerintem. Lehet hogy fas.zságokat beszélek, de ingyen teszem, nem kapok havonta százezreket azért, hogy csak beszélek, csak beszélek, és nem mondok semmit. lehetne tanulni más országoktól, és mielőtt valaki megtámad, nem a Csehekre gondolok. Aki indult külföldö az tudja miről beszélek. Addig is jó tagcserét, meg elnökválasztást, meg mittudomén mit. Mert eredményes meló az nincsen az biztos. Várják az emberek a megváltót, mint az országban mindenki, de az még meg sem született. Sok sikert hozzá. Mikorra kellene lekötni a jövő évre a kocsi bérléseket?? Mikor lesz a szezon nyitó???? Hány verseny lesz? Ki kivel megy majd együtt??
623. • 2011-11-09 18:25:54
Holnap van a határidő,majd kiderül minden.
Lehet,hogy sikerül megváltoztatni a vezetőséget.
Ha mégse akkor az nagy baj!
622. • 2011-11-09 12:30:12
Az észosztásnak te is nagy híve vagy... Aki azt mondja, hogy a nézőkkel vagy az amatőr rendezvényekkel minden rendben, az igazat mond? Ha nem, akkor jogos a kritika...

Az viszont elszomorító, hogy az Mnasz honlapján beharangozott jelölt-bemutatkozások száma nulla, azaz egyetlen jelölt sem jelentkezett szakágvezetőnek, CsB-t kivéve, akit pedig már kétszer nem neveztek ki, várhatóan most sem fogják.

Reméljük tisztújító közgyűlés lesz decemberben, más kiút már nem nagyon van innen...
621. • 2011-11-09 11:54:10
megy az ész osztás. Lemond ez az ember ezért, a másik azért. Jönnek újak, akik nem tesznek semmit sem. Kritika éri az amatőröket, a nézők nem kívánt felesleges tényezők a versenyeken. Arra persze senki nem gondol, hogy a jövő évről még egy mondat sem hallatszott el. Nem konkrét naptára gondol az ember, hanem arra, hogy valamit érezzen már a paraszt, hogy érte is van a vezetőség, és nem csak a húsosfazék érdekli őket.
620. • 2011-11-09 11:20:34
Ez a kérdés sokakban, sokszor felmerült. Az ok prózai: ASN.
sajnos...
619. • 2011-11-08 23:40:35
Tudjátok mi a s*** az egészben,ezévben két versenyen éreztem jól magam,Bükfürdön és egy amatör versenyen a Tamási motorsport rendezvényén.És a töbiért is fizettem!
Jó páran azon gondolkodunk kell-e liszensz???
Kell-e MNASZ???
Miért nincs egy jó viszonylag több gyorsaságiból álló amatör
sorozat ami átveheti az MNASZ helyét és akkor csak irányitsák akit akarnak!!!
618. • 2011-11-08 19:29:46
Igaz, az is egy fontos szempont, elfogadom.
617. • 2011-11-08 09:42:40
Alapjaiban igazad van, fontos szempontokat említesz "mindenki oda megy versenyezni, ahol nev.díjban, minőségben, és hozzállásban (emberi szóban) a legjobbat kapja" sőt sajnos még abban is, hogy bizonyos esetekben "nálunk a versenyző van a szövetségért". Igazad van abban is, hogy pusztán adminisztratív módon nem lehet mezőnyt szerezni, de azért ne feledkezz meg a Sport törvényről sem!
616. • 2011-11-07 22:40:44
Na, már a Cselényi is belekezdett az "amatőröket tiltani kellene" szövegbe. Elvtársak, az MNASZ nem hatóság. Persze a saját licenceseinek, sportbíróinak tilthatja, ha akarja. A rally nevet is le lehet védetni, akkor majd futósakk néven megy tovább az egész. Nem arról van szó, hogy nincs túl sok, sőt néhány dilettánsan megszervezett amatőr, hanem arról, hogy adminisztratív módon nem lehet mezőnyt szerezni az MNASZ-nek. Ezt a sok okos fejes valszeg sosem fogja belátni. Hiszen nálunk a versenyző van a szövetségért, nem fordítva...piaci alapon dől ez el, mindenki oda megy versenyezni, ahol nev.díjban, minőségben, és hozzállásban (emberi szóban) a legjobbat kapja (plusz persze, sponzor, presztízs, stb.). No, jó versenyzést jövőre mindenkinek.
615. • 2011-11-07 18:25:14
Azt eddig is tudtuk hogy sok sok probléma van ami megoldásra vár,hogy a MAGYAR AUTÓSPORT ÚJRA OLYAN NÍVÓS LEGYEN MINT ANNO A 80 AS ÉVEKBEN.A probléma gyökere maga az MNASZ vezetésében van.Én most már elhiszem hogy azok a bizonyos emberek nagy ívben kakálnak arra hogy változtassanak és pozitív irányba mozdítsák a szekeret.Mert az évek sajnos ezt mutatják,eljutottunk odáig hogy inkább indul 2-3 külföldi versenyen egy MAGYAR csapat,mert az olcsóbb,ott megbecsülik szeretik és kinyalják a popóját és örülnek nekik,mint itthon pénzt öljenek egy olyan bajnokságba ami már 1 forintot sem ér már hála azoknak akik idáig süllyesztették a szakágakat:((((((((((((((
614. • 2011-11-07 18:03:11
"Lehet, hogy munkájukat a jó szándék vezérli, de nem biztos, hogy jelen helyzetben az FIA minden áron való követése lenne a fontos. Magyar MŰKÖDŐ Rallyesportra van szükség, ehhez pedig igenis hozzátartoznak a speciális magyar szabályok. "

Cselényi Balázs nyilatkozatában olvasható ez a nagyon értelmes gondolat!
Végre...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k