RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712575026
Napi oldal:
265854
Jelenleg:
2604
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 5.futam,
a Rally di Roma után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
89
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
45
6. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
42
8. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
35
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
573. • 2011-10-01 20:24:29
Hát nem vágtok egymás szavába öreg fórumozók.
Lehet hogy megy a RALLYE magától tovább? bizonytalan
Duen ˝"kössz" hogy felraktad az ARK eredménylistát.
Koch
572. • 2011-09-30 08:46:36
Nem lemondott hanem eltiltották a Botkát.
571. • 2011-09-29 21:40:15
Érdekes hír:

Lemondott az RSB!
570. • 2011-08-31 14:04:37
Jobb alsó sarok a listán....
máskor légy figyelmesebb helyeslek
569. • 2011-08-31 12:57:06
Roni!

Most olvashatjuk, hogy rajtad kívül már szinte mindenki megkapta a neki járó kis csontocskát:

Csepela RSB tag

Veled mi lesz?

Emberek ébresztő!

Vissza a Nattán féle RSB-t!
568. • 2011-08-30 19:19:25
Valami mást olvastál!!
Nem célom védeni az Asit és dolgozatomban sem tettem!
Arról írtam, hogy botorság összehasonlítani a hazai mezőnyt a WRC és az IRC elejével, más lehetőségek más világ, de ezt majd jövőhetén úgy is meglátjuk.
Az én véleményem, ha valaki próbálkozik és bedől vigye el a balhét. Mindenkire egyformán legyenek érvényesek a szabályok, ne legyen kivétel! Évek óta hajtogatom, hogy a szabályainkat be kellene tartatni, mindenkivel szemben, egyforma súllyal, mind ezt nem sok sikerrel!
A pályabejárással kapcsolatban jószerivel ugyan azt írtad mit én, de kérdezem mikor rendeztek shakedown-t utoljára szép hazánkban.
A kzsolt párhuzamot kikérem magamnak!!
567. • 2011-08-30 17:22:24
Üdvözöljük Ronit újra itt.
Úgy látszik, mostanában nem kap feladatot a Hungaroringen és a SFCH sem hozz elég feladatot.
Feladat Asit védeni?
És lassan majd kapcsolódik kzsolt is, ha kiszállt a kormány mögül a Hungaroringen.
Pályabejárás a neve, arra is kell használni. Ha 3 lehetőség van, az egész mezőnynek 3 ból kell felkészülnie a versenyre, a tesztelésnek megvan a módja, a verseny előtt pedig még shakedownon is van lehetőség az autót állítgatni.
"Kocsmából ki és bemenet" szépen hangzik
Sör és kolbász
helyeslek vigyorgok
566. • 2011-08-30 16:45:23

Sok igazságot írtál, de a tesztet azért ne nevezzük tréningnek. A tesztek feladata egy bizonyos (hol ez, hol az)
dolog fejlesztése, próbája, beállítása stb. Lehet ez a valami
akár a navigátor is. Az kétségtelen, hogy a tesztek is növelik
(ha nem is teljes értékűen) a "verseny km-ek" számát.

A nagymenők is készülnek a konkrét versenyekre. Ha ismert már részükre a pálya, akkor is fel kell frissíteni
emlékeiket, aktualizálni kell a már meglévő itiner információit.

Az is világos lehet mindenki előtt, hogy ha pld. egy verseny
első és utolsó gyorsa ugyan az, akkor az utolsó menet után
nyugodtan ki lehetne javítani az itinert, mert a verseny során annyit változott az adott pálya állapota.
Ha ez igaz, akkor egy év eltelte után is van mit felírni.

Ha a menők számukra új pályára készülnek, akkor akár
azt is megteszik (megtehetik), hogy elindulnak egy előversenyen amit akárcsak részben is az új pályákon
rendeznek.

Visszatérve a szabad tréninghez, a magyar mezőny esetében (akik, ahogy írtad: kevés verseny km-rel
rendelkeznek) méginkább indokolt lehetne a több tréningezési (pálya bejárási) lehetőség.

Ezt a kérdést ugyebár a sokak álltal csalónak elkönyvelt
Asi vetette fel. Az én logikám szerint, ha ezt bevezetnék,
akkor ez öngól lenne számára, mivel Ö eddig is megtalálta,
elintézte ennek a lehetőségét. Tehát vehetjük úgy is,
hogy a becsületes ellenfelei érdekében tette ezt a javaslatot.

(Amit nem értettem: Friciék kitől és mikor kaptak 1-3 mp-et
/km?)
565. • 2011-08-30 15:52:12
Nagy a gond!
Ha egy az itthoni lehetőségekkel rendelkező gyors és gépkocsi versenyző össze veti képességeit egy WRC menővel (Loeb, Hirvonen), vagy az IRC elejével! Konkrétan lehet hogy a maga szintjén jól vezet, csak a realitás érzéke 0.0!
Tudomásul kell venni, hogy azok a versenyzők akik ott vannak a két sorozat elejében, évente annyi verseny és teszt kilométert tesznek meg, abszolút korrekt körülmények között (szerviz csapat, alkatrészek, mérnökök hada), mint a hazai élmezőny egésze sportpályafutása alatt.

Ők mikor pályát járnak be, zsigerből tudják mit tudnak az éppen rendelkezésre álló versenyautóval abban a szituációban, ezért nem kell 100x menniük a pályán, ők azok akik ezt a sportot készségszinten űzik "kocsmából ki és bemenet"!!!!! Ők nem tréningeznek, arra ott vannak a tesztek!! Foci hasonlattal élve, ott ahol heti két három meccset játszanak csak a szinten tartás a lényeg, edzeni az alapozáskor kell.
És vegyük szemügyre a hazai mezőnyt, miért van az, hogy egy hazai futamon az első két-három gyors után az első tíz ott van 10 másodpercen belül, majd előre tudod, hogy kik fognak leszakadni, hibázni, kik esnek vissza, kiknek nem kell írni az idejét! Erre egyszerű a válasz, rutintalanság vagy alkati hiba, nem tud hosszabb ideig kitartóan, konstans koncentrálni!! Azok akik még nem próbálták, nem szereztek nemzetközi rutint, nem tudják, hogy mit jelent egy pályát felépíteni fejben, ők azok kik szép lassan elvéreznek ott, ahol nem lehet letelepedési engedélyt kérni egy-egy pályára. Persze vannak üdítő kivételek mint, vicces de lassan így van a" nagy öreg" Janika, vagy hál istennek egy Demjén Martin aki Janika kezdeti éveit idézi, lásd Arad Rally! Még a mai napig csócsálja a mezőny nagy része, miért kaptak akkora zakót az utolsó hosszú gyorson! Ha 100-130Km-en nem tudnak koncentrálni mi lesz 250 Km-en?
Talán még a Friciéknek lesz esélyük a Mecseken, köszönhetően az idei VB szezonnak, de ha megnézitek az időket az "S" elejétől ők is kaptak 1-3másodpercet/Km.

Üdv Roni


564. • 2011-08-30 13:50:37

A leglomolyabban!
Már csak azért is, mert a sokak álltal visszasírt aranykorban
ez működött, és jól működött.

Ha ez pályabejárás, akkor a TRÉNING mikor van? (lesz?)
Ha csak pályabejárás, akkor elég lenne egy menet is nem?

Szerinted mi a TRÉNING? -szerintem az, amikor a versenyzők azon dolgoznak, hogy az itiner egyre pontosabb,
gyorsabb, biztonságosabb legyen, annak érdekében, hogy a versenyen minél gyorsabban, biztonságosabban, egyenletesebben, eredményesebben tudjanak menni.
A rallye akkor szólt a rögtönzésről. amikor a Monte csillagtúra volt.
Ha most is a rögtönzésről szólna, akkor minek aszfalt-murva szett, versenygumi stb? Legyen rögtönzés minden helyett.

Örök igazság:
Csak azok a szabályok jók, amiket be is lehet tartatni.
A mostani pályabejárási szabályokat nem lehet betartatni.

Hol vannak így az egyenlő pályák, egyenlő esályek?
Hogy tehet szert egy "idegen" versenyző elsőre olyan pályaismeretre mint amivel a "hazaiak" rendelkeznek?
Most a szabálytisztelőknek esélyük sincs a csalókkal szemben. Asi felsorolt néhányat a hazai és a nemzetközi mezőnyből is.
Te raliztál már?
Ha igen, hány menetből tudtál jó itinert csinálni? Őszintén.



563. • 2011-08-30 12:43:38
d.m.:
Ezt te komolyan gondolod?

ASI szerint 3 végigmenetel nem lehet elég, mert az magára a felírásra sem elég, nem marad idő "TRÉNINGEZNI"!!!

Valaki szóljon már ezeknek, hogy ez PÁLYAPEJÁRÁS, nem tréning!!!!!

Akinek pedig nem elég a 3, annak jövőre lesz még 3. És így tovább.

Aki szerint pedig szabadon lehessen menni a verseny útvonalán verseny előtt, annak orvost javaslok, mert nem ép elméjű (de legalábbis nagyon nincs képben. Asi az előbbi kategória)
562. • 2011-08-29 18:14:57
Konkluzió: sem Loeb sem Hirvonen nem tud menni 2-3 felírásból, csak Kazár. Ő is csak akkor, ha Asi felírja neki. Igaz, azt még át kell gondolnia. vigyorgok
(bocs, de szó szerint így van a riportban)
561. • 2011-08-29 17:29:43
Nem, ez alapvetően a nagy emberek szokása. Annyira nagy ember, hogy tisztelegnie kell ezzel önmaga előtt. nevetek vigyorgok helyeslek forgatom a szemem király
560. • 2011-08-29 17:24:00
Érdekes, ahogy Asi a riportban önmagáról beszél egyes szám harmadik személyben. nemértem Elhatárolódik a saját személyétől
vigyorgok
559. • 2011-08-29 15:49:44

Idézetek:

"Nem 2-3-akat mennek az emberek. 2-3-ból csak Kazár Miki
tud menni, mert neki Aschenbrenner írja az itinert, és Ő
azzal megy oda, és csak át kell gondolnia. Aki elmegy, és
kettőt mehet, az elsőre felírja, a másodikra ellenőrzi, és
konkrétan nem is tud tréningezni semennyit sem."

"Olyan még nem történ, hogy Loeb vagy Hirvonen odaáll a
rajthoz egy üres füzettel, ír magának egy itinert, meg
leellenőrzi, aztán megy abból a versenyen. Ilyen nincs! Aki
ezt elhiszi, az vagy hülye, vagy túl naiv, és elhisz
mindenféle baromságot."

"Azt gondolom, akkor lesz korrekt verseny Magyarországon,
ha szabad lesz a pályák bejárása. Minden más esetben
csalás van, mert minden rendezőnek van barátja,
lekötelezettje, és ellensége is... Ez a történet így
nem tud egyenlő lenni. Ha viszont szabad, akkor ezt túl is
tárgyaltuk. Ha valakinek 100 menésre van szüksége, akkor
az a továbbiakban százból fog jót menni, ha valaki olyan
ügyes, hogy 2 is elég neki, akkor ő kettőből fog jót menni.

Forrás: http://rally.hu/cikk.php?id=80923

Aki ralizott már, az tudja, hogy igaz, aki meg nem, az
higgye el!
Aki pedig tehet érte, hogy ez így működhessen, az tegyen!

558. • 2011-08-26 22:15:05
szombat reggel 8-tól vasárnap délután, több mint 8 kamerával Kőváry Barnával élőben a PannoniaRing-ről

Gyorsasági OB, FIA CEZ, LIVE!
557. • 2011-08-11 10:25:09
13-án újra II. osztály

Cikk a versenyről
556. • 2011-08-10 19:24:20
Ezúton szeretnék mindenkit értesíteni, hogy holnap, csütörtökön délután 6 órakor a Hungaroringen a toronynál Drapál Jánosra emlékezünk. Akik ismerték, szerették vagy csak drukkoltak neki, mindenkit szeretettel látunk!

Böröczky Pepi nevében (aki kórházban van) Zsembery Barnabás
555. • 2011-08-10 12:50:20
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k