MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712624177
Napi oldal:
315005
Jelenleg:
2993
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 5.futam,
a Rally di Roma után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
89
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
45
6. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
42
8. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
35
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
453. • 2011-04-14 03:02:45
Mélyvízi karcsapások
Interjú Botka Endrével a rallypass.hu oldalon
452. • 2011-04-13 22:35:45
az a tipus vagyok aki nem szokott véleményt kinyilatkozni. viszont rendszeresen olvasom a fórumokat és több embert ismerek mint amennyien engem ismernek. és nem értem miért történik az ami itt folyik. egészen egy pár nappal ezelőttig. véletlenül meghallottam egy telefonbeszélgetést. akkor nem gondoltam,hogy van jelentősége de a mai látogatásom és az itt elolvasott bejegyzések után másként gondolom.
"balázs, ne idegeskedj az elszámolás miatt mert keverünk egy kis vihart és amire feleszmélnek addigra már el is felejtik az elszámolást. hidd el nekem ehhez értek. ha pedig visszautasítanak ismét csapda mert azután már nehéz megmagyarázni, hogy tényleg hibás voltál. viszont arra oda kell figyelned, hogy többet ekkora hibát ne kövess el mert akkor elveszítjük azt a támogatásodat ami most még azért van meg mert ezek hibáztak mikor nem vontak felelősségre. csak hallgass rám ahogy eddig is............"
akkor nem értettem kivel beszél az általam ismert és elismert volt versenyző. de most már kiderült számomra. lehet nem korrekt a részemről de ismerve az illető kapcsolatait és stílusát nem szeretném ide írni a nevét. túlságosan ismert autósport körökben és eléggé fenn hordja az orrát ahhoz, hogy ne is legyen eléggé elővigyázatos.
azt gondolom, valami nagyon nagy sumákság van készülőben. és ennek semmi köze a sporthoz.
451. • 2011-04-12 09:17:13
Lehet adakozni vagy ha nincs jó szándék elveszik azt maguk. Kel, kellett ez nektek? Szerintetek év végén milyen pénzügyi eredménnyel zár az MNASZ?
http://www.vezess.hu/forma1/f1_kritikus_helyzetben_hungaroring/30092/
450. • 2011-04-11 18:14:32
Nem értem miért fáj , hogy eggyes versenyzők külföldön indulnak. Ha van rá pénze menjen ne csináljon az mnasz diktaturát. A következő lépés majd az lessz, hogy a Frakk uralom dönti el ki milyen autóval versenyezhet???
449. • 2011-04-11 13:23:00
Végre dolgozik az új Fegyelmi Bizottság is!

Kitartó munkával újrairták a fegyelmi szabályzatot, fontos most, hogy a Cselényi lesz a szakágvezető, valamit majd ki kell ellene találniuk.

Idézet a friss és végre sportunkra szabott szabályzatból, mely ma jelent meg az MNASZ honlapján:

"(2) A versenyen, mérkőzésen kiállított vagy kizárt sportoló ellen a Felügyelő Testület
vezetője is indítványozhat fegyelmi eljárást."

Köszönjük Emese.
448. • 2011-04-11 10:38:59
Olvasva és várva a hozzászólásokat más topicokban látom rajtam kívül senkinek nem jutott eszébe hogy jobbulást kívánjon Varga Cigány Zoltán-nak.....

Nem csak akkor kellene foglalkozni vele amikor,keresztbe megy....
447. • 2011-04-11 09:11:12
Nem szoktam itt fröcsögni, de most reagálni szeretnék néhány dologra.
95 és 2000 között a Károly Balázs-féle ATB-ben volt szerencsém dolgozni, gyakorlatilag együtt indultunk CsBalázzsal. Nem tisztem és szerintem nincs szüksége rá, hogy szót emeljek az érdekében, de azzal vádolni, hogy részrehajló, valakinek az embere vagy szándékosan ártó akarna lenni, az egyértelműen alaptalan vádaskodás.
Minden tiszteletem az övé, hogy azok után, amiért én inkább eljöttem és nem voltam hajlandó felvállalni, ő még erőlködik és a sportért tenni akar.

Jómagam 2000-ben felálltam, mert elegem lett az akkori (nem is nagyon más, mint a mostani) körülményekből, a folyamatos nyomásgyakorlásokból, a részrehajlásra való utasításokból. Átültem a másik oldalra. Mentem kezdetben horvát licensszel, majd magyarral. 10 év alatt kb 3x annyi külföldi futamon indultam, mint itthoni eseményen, közte egy VB futamon.
Hogy miért megyünk külföldön?
Jobb. A rendezvények és az éves bajnokságok tiszták, egyértelműek, a rendezők és a szövetségek tárt karokkal várnak mindenkit, függetlenül az útlevelük színétől. Valahogy a határainkon kívül mindig fontos eleme a versenyeknek a versenyző, nem szívatják folyamatosan mindenféle fizetnivalókkal, lehetetlen időpontokkal, dagonyában kijelölt szervízekkel. Sokkal inkább van pl. áram és víz minden szervízparkban (nem, nem csak ausztriában és nem csak az olaszoknál...), nincsennek 3 órás gyűjtők, vagy ha van nap közben egy kis szünet, akkor megvendégelik a versenyzőket egy ebéddel. A rajt előtti estéken általában szokott lenni egy kis bulizós összejövetel a versenyzőknek, rendezőnek, ottani szövetségnek, egy kis lazítás a futam előtt. Érdekes módon ott tudnak beszélni egymással a résztvevők.
Olcsóbb. Nem 200ehuf az átlagos nevezési díj, hanem fele/harmada. Egyedül az INA Deltán közel ilyen magas, de az ERC futam, ott talán érthető. Majd a nevezés után a rajtig nem vesznek le még 4-5 helyen különböző indokokkal további 2-300 euroval (ilyen-olyanbiztosítás, bérleti és/vagy kauciós díjak, stb.)... Azt meg, hogy megállapodást köt a rendező egy-egy helyi szállodával, hogy adja kedvezményesen a szállást, meg sem említem. A kiutazással, nevezéssel és a teljes költséggel számolva kb 2,5 külföldi futamot meg lehet csinálni egy hazai versenyből és ott várnak minket, örülnek nekünk, segítenek, elismerik az eredményünket.

Lehet azt mondani, hogy akkor ne mehessek külföldön, de akkor fogom magam és váltok szlovák vagy horvát licenszet és kész. Ez a cél? Hogy ne magyar zászló alatt? Jut eszembe éppen a napokban olvastam, hogy a szövetség valamelyik testülete megtiltotta egy versenyzőnek, hogy külföldi licenszet váltson. Akkor ez a megoldás! Itthon nem akar menni valamiért, akkor tiltsuk meg neki, hogy másutt menjen, eggyel kevesebb "ellenlábas" a szekértábor ellen.
446. • 2011-04-10 21:38:17
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
445. • 2011-04-10 20:34:57
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
444. • 2011-04-10 11:43:45
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
443. • 2011-04-09 22:10:43
Takibácsi!
A külföldi rajtengedélyek elbírálásánál, valoszínűleg nem játszanak szerepet, az itthoni etikai ill. morális tényezők. Sajnos vagy hál'Istennek? (szabadon választott) szontyoli
442. • 2011-04-09 21:47:09
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
441. • 2011-04-09 20:05:55
Voltak itthon jó kezű pilóták akik nem tudtak abban a kategóriában érvényesülni és most külföldön sikeresek. Majd ha a Balázs félreteszi úriember mivoltát és borítja a bilit akkor sokan tudni fognak a gazemberségekről. A Bútor Robit természetesen nem a viselkedése miatt mint ezidáig senkit nem a viselkedés miatt kezdtek ki, de ha sokszor lesz nagyon komoly ellenfél akkor akár azért is.
440. • 2011-04-09 17:36:16
Nem a Tomiról szól az eset, a T.I.-vel kapcsolatos aggály jogos, és ha nem érted miért, téged minősít. Az Asi nem emberem, vezetni tud ezt nem vitatja senki. Ha azt mondod csal, az több kérdést vett fel, miért nem bizonyítja be ezt a te általad magasztalt Cs.B. és az ő ATB-je, tökmindegy ki a stróman éppen. Vagy nem értenek hozzá, vagy nem akarják lebuktatni, vagy ASI zseniálisan csal el nem ítélhető módon, vagy tiszta, nem kívánt rész törlendő. Nem hiszem, hogy Bútor Robit bár ki kikezdené, mert viselkedésével egyszerűen nem ad támadási felületet. Hogy Budai Feri és Liszi nem rám szavazott érthető, mindketten ellenérdekelt felek voltak a szavazáskor, ezenkívül több szakmai vitánk volt az elmúlt évben. Meglepet volna ha saját érdekeik ellen szavaznak. De ettől még tudok aludni, jobban zavart volna ha a Dávid Sanyi mondott volna rólam negatív kritikát.

Üdv Roni
u.i.:
Add az arcod, nincs mitől félned
439. • 2011-04-09 12:28:52
Na az b*szna be, ha a Bútor Robit kikezdenék, már elnézést...
Jegyezzük már meg, hogy TURI, nem Túri!!!!!!!!
438. • 2011-04-09 11:08:35
Akkora ügy lett ebből a Turi féle kerékcseréből, hogy évek óta ezzel támadnak (tok). Az emberetek (szavazat szállító) eddig semmi szabállyal ellentétes dolgot nem csinált szerintetek, illetve csinált nem is keveset csak abból soha nem csináltatok ügyet inkább elhallgattattátok azokat akik tenni akartak ellene vagy csak az elkövetett szabálytalanságra a figyelmet felhívni. Most majd Bútor Robi lesz a következő áldozat mert nagy ellenfél, rajta a sor, hogy kikezdjétek. A vicc amit említesz pedig egy mondás. Az pedig, hogy a Budai Feri és Liszi Laci sem szavazott rád, nem szavazott bizalmat neked azon el kell gondolkodnod önértékelést kell végezned.
437. • 2011-04-09 10:31:01
Igazad van, csak megint a vicc jut az eszembe, nem osztogatnak hanem fosztogatnak, tehát nem kirúgtak hanem lemondtam lassan egy éve, pont Cs.B. és Dr. Tóth miatt, mivel hozzá nem értésükkel gátolták az új média szabályzat elfogadását. Gondoltam ha lelépek talán elfogadják nem elszabotálták.
Az idei IB szavazás amiről te fröcsögsz, a Média Bizottság vezetéséről szólt, nem szavaztak meg ennyi, megjegyzem az általad seggnyalónak titulált bizottságnak tagja volt Gyurma is, érthetően nem rám szavazott. A megbízott média munkabizottság tagja Budai Feri, valamint a másik tag mentora, Liszi László értelem szerűen nem rám szavazott, a többi úgy érezte van nálam alkalmasabb, ez nem a világ vége. Mivel ez nem IB, hanem elnökségi hatáskör nem is tudom mit keresett ott. Két hónappal ez előtt megkérdezték vállalom e, én igent mondtam, nem rám szavaztak ez van, ez a demokrácia. Ettől én még nem lettem hiteltelen, én mindig vállaltam a véleményem, adtam a hozzá a nevem, kedves sajókazi!!!! Ha ennyire a szíveden viseled a hitelességet, add az arcod a hozászolásaidhoz. Amit leírtam az sajnos egytől egyig igaz. A Winyó "megsérült", nem hiszem, hogy a szervízparkban 10perc alatt nem szerzek áramot (230V) ha akarok. Az F1 -es sztorit meg nem lehet megmagyarázni, ha kellet volna helyettesítő, akkor erre gondoltak volna az illetékesek, elég jól felépített szervezet. Gyurma az a mellény, melyet névre szólóan adnak ki, az addig érvényes ameddig a név tulajdonosa használja, ha más használja érvénytelen, példaként: mint egy fotós mellény vagy egy BKV bérlet. Igen a T. Imi, tudom nem ő cserélt kereket, hanem a Túri Tomi. Ha valaki szerez egy kereket a bokor mélyén, az a verseny hevében még érthető, de ha bedől, és utána is hazudik éveken keresztül, az már elgondolkodtató, és ha jogerőt vitat az már nagyon kínos.
Üdv
Herczeg Áron "Roni"
436. • 2011-04-08 22:01:53
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
435. • 2011-04-08 21:41:37
Ez aki itt írkál, ez az a kisp***özős Roni, akit még a fejráncz is kirúgott, és a s***mos féle seggnyaló IB is kidobott egy hónappal ezelött?
Roni!
Irj még ilyeneket!
Annyira hiteltelen vagy, hogy aki eddig nem Cselényire szavazott volna az is arra fog!

434. • 2011-04-08 15:10:26
Roni,

ami a gépkönyveket illeti, ez egyszerűen már vicces... Ahhoz, hogy a titkárság elfogadja az elszámolást (mert ugye az ATB ahogy helyesen írják csak egy igazolást ad, hogy átvette a pénzt, a számlát a titkárság küldi ki), ahhoz le kell adni tételesen alvázszámmal, rendszámmal a nyilvántartást. Ez bármikor visszakereshető, és összevethető a forgalomban lévő gépkönyvek sorszámával, vagy a rajtuk lévő cimke sorszámával, amivel szintén tételesen el kellett számolni.

Elképzelésem sincs, hogy szerintetek hogyan lehet "matekolni" egy dupla azonosítós dokumentummal. A gépkönyv-adatbázis tehát alvázszámmal, rendszámmal megtalálható a titkárságon, ellenőrizd!

Volt korábban zsebre gépkönyvezés, ezt pont Balázs idejében számolta fel az ATB, mivel volt, aki "kiszállási díjat" kért a gépkönyvezésért.

Ami a Forma1-et illeti, igazad van, tiltott helyen volt, ha szigorúan vesszük. Az más kérdés, hogy kinek a "parancsára" lett ez felfújva. Az, hogy valaki sportszeretetből (napi 4 ezer Ft-ért) dolgozik évekig a Forma1-en (asszem 4 napra kaptam 4 éve 17ezer Ft-ot, ha jól emlékszem), az nem is számít, csak az, hogy beállt valakinek a helyére, aki épp pihenőt tartott, és helyettesítette. Mert erősíts meg, hogy a mellény jó volt oda munkavégzésre (!), csak nem az viselte, akinek ki lett osztva. Ezen évekig lovagolni talán nem az a szint, amit erőltetni kellene.

Ami az Egri súlymérést illeti, egy pár hónapos akkumulátor lett váratlanul zárlatos, és mivel az előző évekig bírta, nem vittek magukkal tartalékot. Arra pedig nem kellett rájönni, hogy hálózatról is lehet üzemeltetni, csak a BOSCH-út végén viszonylag kevés volt a 230V-os aljzat, ami működött.

Szerintem jogerős büntetése neki sem volt (sem nekem, sem a MAFCnak, sem a főmumus Tóth Iminek), így amnesztiát sem kaphatott (kaphattunk)!

Ezek azért talán lényeges eltérések az írásodban a valósággal összevetve...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k