MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712624096
Napi oldal:
314924
Jelenleg:
2968
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 5.futam,
a Rally di Roma után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
89
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
45
6. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
42
8. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
35
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
413. • 2011-04-06 15:35:40
Szandikát és Alekoszt kihagytad :))))
412. • 2011-04-06 15:33:48
Hulk01,

olvasd el megegyszer a közlemenyt. A büntetesekbol minden nevezo reszesedik.
Ez nem westelgsm, hogy a gps berleti dij lebeszelheto gyorshajtast tartalmaz... kacsintok
411. • 2011-04-06 14:39:32
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
410. • 2011-04-06 14:29:31
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
409. • 2011-04-06 14:15:47
Endre, Kokó!

Akkor ez azt jelenti hogy akik fizettek gyorshajtásért, azok az összeg keretéig nem fizetnek a GPS-ért?

Végül is azt nem ígértétek meg hogy mikor kapjuk vissza a pénzt, ez is egy megoldás...

Az, hogy nem írtátok jól a versenyzők képviselőjének nevét kicsit olyan, mintha ez valami összetákolt névsor volna, javítsátok ki, nehogy félreértsék, biztos sokáig egyeztettetek mindenkivel erről!

Csapatvezetői képviselet pedig nagyon jó ötlet, hiszen a csapatvezetők tudnak a legtöbbet, ők készitik fel a versenyzőket és mostanában nektek is sokat segítenek, meg az alelnököknek, megérdemlik.

Barna Gyuri is telitalálat, a historikusok imádják, legalábbis akikkel ti beszélgettek, azok mind, és hozzáértő is, hiszen gumis cégnél dolgozik.
408. • 2011-04-06 14:03:29
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
407. • 2011-04-06 13:32:16
Uraim az nem jutott eszébe senkinek, hogy nem kellett volna gyorsan menni?
És ha kizárás lett volna a 3. esetben a büntetés?

http://www.mnasz.hu/letoltes/13_rsb_kozlemeny_0406.pdf

A megbízott mennyi időre is akar új RSB-t felállítani?
Nem kellene megvárni, hogy megválasszák , és akkor nevezné ki bizottsága tagjait?
Lehet jött fentről a telefon, hogy ezek a nevek és kész!
Kimaradt belőle a gépátvétel fotósa és lelkes segítője.

ui. Nincs ott valaki, aki mondja, hogy nincs is RSB így nehéz RSB közleményt kiadni?
406. • 2011-04-06 12:49:15
Bitu !
Hívd a piros telefonosakat most mit kell írnod.
Elfelejtették elmondani neked, hogy az útvonalat és időtervet a Számos módosítatta az IB-vel. Ezért háborodott fel a Nattán is hogy ne szóljonak bele felülről a rendezvényekbe és a szakágba.

Ha jól írogatsz nekik kimehetsz a hungaroringre majd ha jön az F1
405. • 2011-04-06 10:16:42
Kedves Bitu!

Te is aláírhatnád, mindjárt értené a motivációdat mindenki :)

Sajnos te is azok közé tartozol, akik meg vannak győződve arról, hogy a rendezők és a versenyzők érdekei ellentétesek. Ez nem így van, ami rrossz a rendezőnek, az rossz a versenyzőnek is.

Az, hogy egy nap kétféle gyorsasági van, az nem feltétlenül negatív, főleg, ha az egyik 25 km. Nagyobb a veszteség, ha ki kell venni, de nagyobb a sportértéke is.

Gyorsasági törölve nem volt, csupán a mezőny egy részének lett etap ott, ahol a balesetek miatt más megoldás nem volt.

Ami a több órás várakozást illeti, talán te is tudod, hogy ez nem a rendező döntése volt, hanem az IB "kérte", hogy változtasson a tervezett lebonyolításon.

Ami a gyorshajtás-büntetést illeti, ez igenis a versenyzők érdeke, mert egyrészt akik betartják a szabályokat, azok nem kerülhetnek hátrányba, másrészt pedig ha a helyi lakosok elkezdenek írogatni, hogy száguldozás van, akkor arrafelé többet nem kell etap útvonalat vinni, vagy pályát bérelni...

A napi 150 versenyautót pedig remélem nem mint túl nagy számot írtad, jó lenne ennek a duplája, nem is volt olyan régen, amikor annyi volt!

404. • 2011-04-06 09:59:01
bitu!
Tévedésben vagy, ez az irány (2gyors, több óra állás) a rendezőnek sem jó. Valoszinű nem ezt tervezte, így sikerült bizonytalan
A büntetésekről:
az etapok átlaga, kb. 35-50km/h-ra jön ki. Nem írták elő a száguldozást. kacsintok
403. • 2011-04-06 08:05:42
Ez az irány a rendezőknek jó nem a versenyzők érdekeit szolgálja.
( 2 gyorsasági—napi 150 versenyautó--többórás várakozás-gyorsasági törlés
és fizessen aki gyorsan ment 10 euró-km/h.)

A versenyzőknek nem ez a jó irány!!!
Bitu
402. • 2011-04-05 12:15:14
Szaisztok!

Mint biztosan tudjátok lemondásunk után Botka Endre megbízott szakágvezető lett, a "rendes" szakágvezetőt a rallye licensszel rendelkező tagok jelölhetik, és ez alapján nevezi ki az Elnökség.
Én nyilvánvaló, hogy nem vállalom újra ezt a megbízást, de Cselényi Balázs hajlandó ennyi időt, energiát áldozni az életéből, ha megválasztjuk. Azt gondolom, hogy ő képes továbbvinni azt a vonalat, amit mi elkezdtünk, már csak azért is, mert hasonló elképzeléseink vannak a jövőről, és a munkatársakról is.

Talán ez a pár hét a felső vezetést is meggyőzte arról, hogy sok mindent másképp kell csinálni.

Amennyiben egyetértetek, akkor támogassátok, segítsétek őt, én is így fogok tenni.

Nattán Gy.
401. • 2011-04-01 13:00:28
Joci,

Szerintem alapvetően nincs semmi gond a nick-nevek mögül írogatással.

Én mindig azt nézem, mit és hogyan ír-mond valaki, nem azt, hogy ki írja-mondja.
Amikor névtelenül, egyoldalúan átcsap személyeskedésbe a diskurzus, az már egy véleményes helyzet.
Erről mindenki - értékrendje szerint - gondol amit gondol.

Tulajdonképpen örülnünk kell ennek, ahogy egyesek 'álnéven' megnyilvánultak, többet ért ez bármilyen részletes önéletrajznál...
400. • 2011-04-01 11:01:30
Hystorifan. Nem kerülte el a figyelmemet. sajnálom hogy eddig fajult a dolog. Név nélkül írogatni, főleg úgy hogy valaki több fantázianévvel is regisztrál, hát elég silány emberre vall. De ez egy fórum, el kell ezt is fogadni. Bár nem biztos hogy aki név nélkül irkál, az rosszat mond, és fordítva is igaz.
Mindenkinek balesetmentes, feszültségmentes Eger rallyt kívánok.
399. • 2011-04-01 10:24:52
És "Kokó" visszatér... mint RSB megfigyelő

http://www.mnasz.hu/letoltes/kiir_net1_misk11.pdf
398. • 2011-03-30 11:38:57
És mielőtt félremenne a dolog:

'kovacspet' respect.
Remélem nem vetted magadra, ahogy írsz az nagyon távol áll a fröcsögéstől...
397. • 2011-03-30 10:43:14
Joci,

Kis 'apróság' ami úgy tűnik elkerülte a figyelmedet:

Az egyik 'oldal' jellemzően névvel felvállalta a véleményét.
Míg mások 'nicknevek' mögé bújva fröcsögnek...
396. • 2011-03-30 07:52:58
Hogy mit műveltek itt bakker. Még szerencse hogy a magyar az nem világnyelv, így sokan nem értik azt amit írtok. Mutogattok egymásra, ki jogosan, ki nem. Tiszta magyar szokás. Eger rallye 2 nap múlva. Akinek inge, nem kellene már evvel foglalkozni??? Remegés a hatalomért. Ha ezt így folytatjátok, nem lesz min marakodnotok.....
Szégyen ami itt megy. Üzengetés. Miért nem beszélitek meg személyesen?? Miért kell olvasni, feszültségeket gerjeszteni itt, a neten???
395. • 2011-03-29 19:15:21
Az általad említett rallycelebek sajnos már évek óta jelen vannak a hazai ralipályákon. Épp ezért olyan a színvonal, amilyen... bizonytalan
394. • 2011-03-29 16:05:57
Gyuri!
Ne is törődj Takibácsival, mert ö nem az a Taki akit a híres teleregényből megismertünk. A hasonlóság az igazság harcosaként biztosan nem, talán a hiszékenység a megvezethetőség tekintetében egy picit hasonló. Igen nektek, neked az volt a legnagyobb problémátok, hogy rendet akartatok tenni az MNASZ ben és nem gondoltatok olyanokra mint ez a vén kecske akinek most a vezére a nagy frank szervez olyat mit még senki sem látott.
http://www.nemzetisport.hu/egyeb_auto_motor/autosport-versenysorozat-csak-holgyeknek-a-hungaroringen-2070219?nocache
Még mondja valaki, hogy a vén kecske nem nyalja meg a sót. Csak nehogy a nyalogatás a rallynál fontosabb legyen, mert új fogalom jelenik meg a rallyceleb.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k