MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712626049
Napi oldal:
316877
Jelenleg:
3156
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 5.futam,
a Rally di Roma után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
89
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
45
6. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
42
8. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
35
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
373. • 2011-03-27 10:50:24
Az RTE, mint utánpótlás bajnokság szerintem valóban harmadosztálynak tekinthető! Ettől függetlenül ez nem azt jelenti, hogy az ott szereplő pilóták is harmadrendűek.

Nem az MNASZ feladata lenne, hogy operatőröket, riportereket, és vágókat fizessen azért, hogy a rali bekerüljön a tévébe. Az MNASZ-nek az lenne a dolga, hogy megfelelően promotálja a rendezvényeket, ami felkelti a média érdeklődését, és ők maguk küldjék ki a saját forgatócsoportjukat! A MNASZ terve között szereplő médiareferens posztra nagyon is szükség van! Remélem megfelelő ember kerül ebbe a pozícióba!

Ranga Laciról mi itt Pécsen meg fogunk emlékezni! Már 85%-ban kész a tervezet! Idejében jelezni fogunk!
372. • 2011-03-27 10:14:05
De az autóklub nem sportági szakszövetség!!!
371. • 2011-03-26 20:41:35
Az idézettel bitu szaktársra gondoltam. Rád illetve a te megjegyzésedre, hogy azok is megértsék akik másként gondolják nem értelmezik megfelelően Ernő írását a klinikai est utáni rész vonatkozik.
370. • 2011-03-26 18:43:52
sandokan! Ez a kivénhedt rockzenekar szöveg nem akkora poén, hogy utána kellett volna olvasnom, egyszerűen csak ez jutott eszembe, az Ernő viselkedéséről. Mi ezzel a problémád? Egyenlőre ez még egy szabad fórum.
Ha esetleg valamit majd idézek, akkor azt, a megfelelő módon jelezni fogom ".....".
369. • 2011-03-26 14:35:12
Nem is értem milyen emberek írogatnak itt. Skizofrénia, kivénhedt rockzenekar stb írásokat olvasva. Először is nem a Wikipédiából kimásolva kellene a gondolataidat megosztani, mert ezáltal nem nőttél nagyobbra senkinek a szemében sem, sőt igazából akinek nincs saját gondolata, na az aztán az igazi klinikai eset. Szerintem az Ernő amit papírra vetett nem szólt, szól másról mint,, hogy bebizonyosodott az egyes személyek kénye kedve szerinti intézkedések és érdekek érvényesülése. Legalább annyi tiszteletet megérdemel ez a vén rocker, mint amikor egyes adminisztratív átvételen sokan szinte vigyázzba állva keresik a 'kegyeit'. Most ott tartanak a dolgok, hogy a másik (rallys) fórumon már megkérdőjelezik a gyurma rövid ideig tartó "munkásságát". Nem is érdemes ilyen embereknek jót illetve érdekükben cselekedni, s***ni bele az egészbe, majd ha veletek velük fizettetik meg frank új játékát.
368. • 2011-03-26 09:40:24
Legalább az évszakok változnak, Botka Endre bácsi meg majd tömi a lyukakat, ahol szükséges.... király
367. • 2011-03-26 08:05:15
Endre-bácsi sinen van.Majd meglátjuk mennyire simulékony??maradhat,vagy sem.Ahol a szabályok,törvények lehetővé tesznek bizonyos dolgokat és büntetlenül megtehetnek mindent ami az önös érdekükből fakad azt meg fogják tenni.A pénz hatalom,a hatalom pedig pénz.Ennyi erkölcstelen embert szerintem csak a labdarugás házatáján találni,tisztelet a kivételnek.Vonjuk ki a pénzt a képletből és lásd mindjárt más az eredmény.
366. • 2011-03-26 06:42:09
Szép szép az amit Botka Endre bácsi szeretne.....csak hát félek hogy ő is csak egy báb lesz egy idő után.
Persze lehet gyomlálgatni,de a ártó gaz csak akkor tűnik el ha gyökerestől húzzuk ki...
Az azért kicsit s***ul esett hogy az RTE csak egy harmadosztályú dolog Endre bácsinak.Inkább példát kéne venni,hogy ott kis szinten is lehet színvonalas versenyt rendezni háborúskodás és anyagi haszonszerzés nélkül.Azon kívül van ott sok olyan pilóta aki elverné bármelyik ORB versenyzőt,ha lenne rá anyagi lehetőségük.Úgy hogy kicsit több tisztelettel tessék beszélni róluk....
Média:nem hiszem el hogy az MNASZ nek nem telik 5-6 kamerás emberkére hogy minden egyes versenyről leadjanak egy minimum 60 perces összefoglalót úgy hogy annak 45 perce ne reklám legyen.

És nagyon remélem hogy kellő képen meg fognak emlékezni ÖRÖKÖS MAGYAR BAJNOKUNKRÓL,AKI IDÉN LESZ 10 ÉVE HOGY MÁR AZ ÉGI VERSENYPÁLYÁKAT KOPTATJA.
HAJRÁ RANGA LÁSZLÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
365. • 2011-03-25 23:25:54
Na ott a pont! Vagy a piroslabda. Én nem tudtam volna így megfogalmazni.
És a három személytől a leágazások vizsgálata, jobb mint egy családfa-történet csókollak
364. • 2011-03-25 21:11:03
Ernő lassan olyan lesz, mint egy kivénhedt rockegyüttes. Időnként azt mondja végleg befejezte a rally "szinpadán", de ujra és ujra visszajön egy búcsúkoncert erejéig. Persze mindig nagy hanggal, és látványosan.
363. • 2011-03-25 20:15:22
Ezt "jólmegaszondta" Ernő és teljesmértékben igaza van. Szegény Ranga Laci meg Tandari Jani forogna a sírjában, ha látná hogy most mi megy itt az ő szeretett és imádott sportjuk házatáján. Tisztelt jelenlegi "vezetőség" kapjátok össze magatokat és gyorsan intsetek búcsút jelenlegi pozíciótoknak, mert soha az életben nem kívánunk többet látni benneteket! mérges
362. • 2011-03-25 19:28:23
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
361. • 2011-03-25 17:51:28
Ez már klinikai eset!!
Skizofrénia..
Gyakori az asszociációk felbomlása, az önmagukban értelmes, de összefüggésükben értelmetlen szavak használata. Sokszor jelentkeznek vo­natkoztatási és üldöztetési téveszmék, észlelési és koncentrációs zavarok, (elsősorban akusztikus) hallucinációk, bizarr motoros aktivitások. Az érzelmi eltompulás mögött belső nyugtalanság feszül, amely olykor dührohamok formájában tör a felszínre.
Bitu
360. • 2011-03-25 11:31:24

Azért én ezt a kalapemelést meggondolnám.
Ugyanis:
Endre kikapcsolta az MNASZ fórumot, ahol az általa is
képviselt vonal, azaz a jelenleg ellenzékhez tartozók,
Tóth Imrét képviselők mondták el véleményüket.
A fórum kikapcsolásával őket fosztotta meg (ki tudja
miért???) a megszóllalás lehetőségétől. Ez öngól.
Aztán jött a Büki vélemény és már vissza is kapcsolódott
a fórum, az ellenzék ujratámadása érdekében.
Nem érdekes?

A lényeg máshol van az én olvasatomban.
Büki ErnŐ véleményéből is kitűnik, hogy hol van a kutya
elásva, mi az, kik azok akik akadályozzák a normális
működést. Az elnökség jó, az elnök jó, Gyurma jó (volt?).
Frank, Szamos nem jó.
Igazából három név van, akiket el kellene távolítani a
magyar rallye közeléből. Frank, Szamos, Tóth Imre.
Az Ő embereik pedig követni fogják őket,
Asival kár ilyen szinten foglalkozni, mert ha megszűnnek
a kapcsolatai akkor Ő is "csak" egy versenyző lesz a
sokk közül. Tóth Imrének pont azért kellene mennie, hogy
ne lehessen egy új, más Asi, illetve a "húsos kondér"
veszélyeztetése is megszűnjön.
Szóval az a helyzet, hogy három ember az, aki a
megújulást akadályozza. Három, több százzal szemben!


359. • 2011-03-25 10:27:11
Le a kalappal Endre előtt, mert hozzáállásával bebizonyította és egyben tanúbizonyságot tett arról, hogy egy független „hírportált” és annak működését nem egy két ember kénye kedve szerinti irányítás ergo befolyásolás, hanem több százezres társadalmi csoport, az autósportot kedvelők és szeretők, versenyzők és a rajongók csoportja élteti.
Endrének abban is igaza van, hogy a személyes ellenszenv kimutatására nem megoldás bárminemű fizikai atrocitást felvonultató bosszúhadjárat. Azoknak a nem becsületes „sporttársaknak” akik tisztességtelen eszközökkel jutnak bármilyen előnyhöz, azok büntetésének nem a pályán (gyorsokon) kell érvényt szerezni, hanem azon kívül sportdiplomáciai eszközökkel örökös eltiltás kilátásba helyezésével, valamint az addig elért eredményeik eltörlésével, mert amit tettek illetve tesznek az aljasabb bármelyik doppingszernél. Figyelembe véve, hogy az ilyenfajta tisztességtelen előnyszerzés a többi becsületesen küzdő, küzdeni akaró versenyzőre nézve egyenesen aljas és megalázó. Remélhetőleg a közeljövőben, talán a sporttörvényben is megfogalmazódik akként, hogy aki ilyen formán jut előnyhöz az büntetőjogilag is felelősségre vonható legyen, mert szerintem ezt az esetet csak egy hajszál választja el az elhíresült lefizetett focisták (bundaügy) esetétől. Tényleg a rallyra nem lehet fogadni?
Úgy hiszem, hogy Ernő levele feltette az í – re a pontot és már mindenki tudatában megvilágosodás fénye gyúlt, abban a tekintetben milyen munkák és mutyizások folynak az általunk nagyra becsült újra megválasztott szövetségben és eloszlatott minden rózsaszín felhőt azok feje felől is akik még hittek a kis magyar szegény legény meséjében és csodájában
358. • 2011-03-25 08:20:42
Ernő megint bemondta a tutit, és persze kiterítette a kártyákat is a tisztánlátás végett. király
357. • 2011-03-25 07:48:37
Kedves hozzászóló. Én 1978 óta járok rallyra. Nem csak idehaza, külföldre is. Bár most már hanyagolom a hazai versenyeket. Inkább pár külföld mint sok magyar. Mivel sportbíró voltam, én is be tudnék mocskolni embereket, nagy becsben álló pilótákat, hogy milyen módszerekkel akarták megnyerni anno a bbk futamokat csapatban. Mikre akartak rávenni az ie állomáson, tudatlanul. De nem sikerült.
Igen, jó helyre szúrtál, mert ASi nagy kedvencem. Emberként nem ismerem, mivel nem egy helyen élünk, bár szoktunk telefonon beszélni, évente párszor. Tisztelem becsülöm, mert egy versenyző, amit ebben a mezőnyben nagyon nem sokan mondhatnak el magukról. Becsülöm a havas éjszakai mátrában végzett segítőkész munkájáért, a sok tesztelésért, azért mert mind látványban, mind tempóban, mind időben megfelel az elvárásaimnak, és örömmel nézem, bárhol indul. Nem, nem vagyok agresszív típus, nem akarok és nem is fogok ellentéteket szítani az eger rallyn, feltéve hogy lesz kedvem ezek után kimenni. Csöndben szurkolok, majd ha nem tetszik a műsor, hazamegyek mérgelődve. Ennyi. Azt gondolod más pilótának nincsen stiklije?? Nagyon tévedsz. Sok igaz sztori kering autós berkekben. Csak úgy veszem észre, az egyiknek a szálkát is észre veszik a szemében, a másiknak a gerendát sem.
Üdv: Nagy József
Salgótarján- Budapest
356. • 2011-03-25 06:58:25
visszakapcsoltam...

mert nem kért rá senki, h kikapcsoljam
és nem utasított rá senki, h visszakapcsoljam

szeretném, ha Büki Ernő szavait újraolvasnátok, mielőtt bármit is írtok ebbe a fórumba:

Tisztelt Fórumozók, Szurkolók és Rallye rajongók!

A jelenleg tapasztalható hangulatra, a sokatokban felgyülemlett indulatokra való tekintettel kérek Mindenkit, hogy az Eger Rallyén úgy vegyetek, vegyünk részt, hogy csak a sportszerű buzdítás, szurkolás vezéreljen és motiváljon bennünket! Nem fordulhat elő, hogy indulataink, esetleges felelőtlen cselekedeteink megzavarják a rendezvényt! Minden rallyét szeretőt arra kérek, hogy zárkózzon el fenyegető megnyilvánulástól, még az arra történő utalgatástól is!
Én sajnos versenyzői pályafutásom alatt többször átéltem atrocitásokat, nem kívánom senkinek!
A Versenyzőknek a lehető legnyugodtabb körülményeket kell megteremteni a sportszerű és küzdelmes versenyzéshez!
A sportpolitikai megnyilvánulásokat, ha azok nem tetszenek, nem egy versenyen kell a versenyzőkkel megvitatni! Ennek a helye nem a gyorsasági szakasz!

További tisztességes, nevet felvállaló fórumozást kívánok!
355. • 2011-03-23 09:56:58
Kedves hozzászóló

Én 1997 óta járok rally versenyekre.
Hol nézőként voltam,hol pedig/nem kívánom megnevezni/egy baráti szívesség lévén szervízbuszt biztosítpttam valakinek.
Amikor azt mondom és erre biztosan emlékszik az aki nem csak a pálya széléről követte az eseményeket,hogy az alább nevezett úriember úgy közlekedett etapon hogy a seggében lihegett egy felhúzott Golf II diesel,bizonyos versenyeken a gyorsok előtt és után minő véletlen mindig elbújtak az erdő sűrűjébe 5-10 percekre,nos a hozzáértőknek nem kell elmagyarázni hogy ennyi idő alatt vajon mit lehet kicserélni az autón.Érdekes mód ezeken a versenyeken feltűnően gyors volt.Vagy egy bizonyos gyorsasági szakaszt a megengedettnél jóval többször edzett le,és még sorolhatnám....de nem teszem mert aki tudja miről beszélek az úgyis tudja,aki meg nem az meg szorítson csak neki továbbra is.Persze itt jön a költői kérdésed hogy miért nem tettek eddig valamit ha gyanakodtak rá.Akkor elmondom neked.....tettek.Volt olyan év hogy minden egyes verseny után bontást kértek rá,és mi volt az eredménye?????????SEMMI......Tudod hiába akarod te a sánta kecskét levágni,ha az aki a szabályokat hozza és betarthatja azt mondja neked,rossz a szemed az nem is kecske és nem is sánta.Láttam én még anno Salgó rallyn a Kazár-i gyorson tömegverekedést,nem volt szép látvány,
Sajnos addig amíg vannak jók és rosszak és nekik van szurkoló táboruk és ők keveredhetnek a pálya szélén,és beigazolódnak esetleg azok az üzenetek amiket itt tett közzé xy hát lesznemulass.....És tudod lehet az MNASZ élén az atya úristen is,az mindaddig csak bábu lesz ameddig a mostani vezetők diktálnak.És kérdem én miért nem jó egy Arad rally?Talán mert változatos új pályák lennének vagy mert oda már nincs beleszólásuk egyeseknek.....mert elég ha csak felmész a youtube ra és találni sok szép nyilatkozatot érdekes emberek szájából.
354. • 2011-03-23 09:34:45
Értsd jól, nyilván erre gondoltam én is.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k