MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712641552
Napi oldal:
3317
Jelenleg:
2315
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 5.futam,
a Rally di Roma után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
89
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
45
6. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
42
8. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
35
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
353. • 2011-03-23 08:45:10
Én szkeptikus vagyok ezekkel a "biztos forrásból származó infóknak"
Sajnos elég nagy a gyűlölet Asi személye ellen. De ebben a rallys társadalomban minden lehetséges. Vannak sérelmek, vélt vagy valós. De mikor már a Janit is szidják.... Olvastam valahol, már nem tudom hol, hogy Őt is bele keverik. Szóval van itt sok olyan halál biztos infó, és mondvacsinált sztorik, amik hiteltelenné teszik a történeteket. Egy kérdésem van: ha mindenki ennyire biztos a dolgában, miért nem szólnak. Én itt most nem a 14 éves beírókra gondolok, hanem a márka társakra? Miért nem lének egy érdekképviselet felé, aki megvédi a jogaikat? Nekem ez sántít.
Sajnos egy országrész nagyon nagy erőket vonultat fel gyűlölettel tele indulatokkal. Szomorú. Lásd tavalyi dobálások. Remélem hogy Asi nagy csatát vív majd Vaclavval. Mert Micsuval nem nagyon tudná senki felvenni a Cseh pilótával a versenyt, de még Subaruval sem.....Maximum S2000 es kocsival.
352. • 2011-03-23 00:19:24
Szerintem elhanyagolható, hogy honnan szerezte. Sokkal fontosabb kérdés, hogy igazolhatóan valós tartalma van-e a levélnek?
351. • 2011-03-22 23:31:45
Kérdésem tulajdonképp az, mint BettesP-é: honnan szerzel ilyen leveleket?? megdöbbent
(Tudom, hogy a profik nem adják ki titkaikat, de ez azért érdekelne, mert elég komoly tartalommal bírnak. Mondhatni felnőtt tartalom. vigyorgok)
350. • 2011-03-22 21:56:43
Blg Te vagy a belső informátorunk, amit mi már régóta éreztünk illetve sejtettünk Aschenbrennerel kapcsolatban elképesztő és vérlázító. Remélem eljön az a nap amikor az ilyen csalókat büntetőjogilag is díjazni fogják. Ilyenért sőt apróbb dolgokért Németországban már rég a süllyesztőben lenne. Hol vagytok ASI fanok ilyenkor?
Érdekes az RSB újabb levele is az RTE - el kapcsolatosan - Meg kell vizsgálni a jövőbeni szorosabb együttműködés lehetőségét, erről további tárgyalásokat kezdeményezünk. - további és további... tárgyalások amit a Cselényi Balázs tavaly már régen elintézett, most csak a frankot kell győzködni, hogy még véletlenül se járjon úgy mint Henry Ford Iaccocaval kirúgta mielőtt a fejére nőtt volna.
349. • 2011-03-22 21:38:09
És ennek a levélváltásnak van vmi bizonyítható valóságalapja is? Mert felelőtlenül kitalálni ilyesmit és szítani az amúgy is lobbanékony tüzet igencsak veszélyes dolog...

kicsit infóbetyár szaga van a dolognak...
348. • 2011-03-22 21:37:18
kicsi-Asi-jó-pasi! Már biztosan járja a pályát szerelő kulccsal meg cm-el, lehet még vmi jó ötlete lesz. Ötletelek Neki: pálya bírók sem kellenek...... csókollak
347. • 2011-03-22 21:35:29
Ha akad még ezekből, akkor csak nyomkodd a copy-paste-et szorgosan !

Én szeretek olvasni...
346. • 2011-03-22 21:24:52
Ha ez frankó akkor lesznemulass egerben az bizti....

félek sokan fel fogják előtte locsolni az aszfaltot
345. • 2011-03-22 21:18:59
Szamos Úr és Frank Úr megtaníthatná a "priorítás élvezőket" még a verseny előtt, hogy hogyan illik az azfalt versenyen versenyezni, hogy a pálya a késöbb rajtoló versenytársaiknak is ugyan olyan legyen mint ahogyan Ők kapják. Ne csak a "kedvencek" élvezzék a tiszta pálya, felhordás nélküli pálya lehetőségét. Innentől kezdve nincs miről beszélni, ki milyen pályáról indul, hiszen az "élmezőny " teszi tönkre a pályát a késöbb rajtolóknak. Minden versenyző egyenlő eséllyel induljon, nem csak a "csókosok"!
344. • 2011-03-22 21:03:38
SZAMOS MIKI levele ASI -nak , ez az igazi sportszakmai alelnök, aggódik a versenyzőjéért.
Mondjuk ASI hozta Szamos Mikire a legtöbb szavazatot

,, Szia Gyuri!

Látom, most is ezen jár a fejed. Élvezd inkább a helyzetet, nézelődj, fürödj, csajozz stb.

A Grátz Feri már elküldte az anyagot, ezt átnéztem és a jóváhagyó bizottságnak is továbbítottam.

Nattánnal megvolt a beszélgetés (Gyulay-Frank-Szamos-Nattán).
A végeredmény az volt, hogy mindhármunkban kifejezetten jó vélemény alakult ki a Gyuriról.
Ő továbbra is jelöli az Imit az RSB-be, de tudomásul veszi, ha az IB nem fogja kinevezni. Ő nem fog ellene harcolni.

Az első elnökségi is megvolt, a határozatokat olvashatod az MNASZ.hu-n.
Az Arad rally nagy vitát váltott ki, mi most visszadobtuk az RSB-nek, hogy töröljék.
Az S csoport rajsorrendjéről majd az IB-n határozunk és visszatesszük a helyükre az RTE-vel együtt.
Az ATB vezetését most még nem bántottuk, de keressük a végső megoldást.

Na jó szórakozást, nyaraljál, érezd magad jól!
(A kajára és a vízre vigyázzatok, nehogy összeszedjetek valami nyavalyát)

Miki
343. • 2011-03-22 15:29:56
ja ja ja......meg azt mondja tud legalább 50 olyan régi gyorsot amin lehetne versenyt rendezni/neki/

Én újat is tudok pld veszprém-budapest /8 út-m7/
M3 autópálya teljes hossza oda vissza,33,2 km ként szabványlassítóval

stb....
342. • 2011-03-22 15:26:17
Miért fontos Asinak hogy a vezetés barátja legyen?
Most épp az S csoport békítésén dolgozik.
Lehet fontos neki, hogy gond esetén tudjon telefonálni?
341. • 2011-03-22 14:57:16
http://www.youtube.com/watch?v=MmqalGLETbU

ez mekkora.....nyertes csapaton ne változtassSZAMOSFRANKASI......nem is fog...

Hányadék

kár hogy nincs már kassa rally,esélye nem lenne a technikás pilóták ellen.
340. • 2011-03-22 11:55:24
Sziasztok!
Nagyon régóta olvasom a fórumot, mert ha az ember feltesz egy "szűrőt" akkor még fél igazságokat is ki lehet szűrni az adok-kapokból. A részletekben és a részekben mindkét oldalnak vannak igazságai. Ezeket a jó részeket kéne összegyúrni!
Tudom, hogy ez utópia. Mert mindkét oldal ragaszkodik a "hatalomhoz".
Kéne egy teljesen új vezetés, addig ez nem fog megszűnni.
Gyulai Úr leveléből is kitűnik a "lapítás" hisz felelősségre vonja Lakatos Róbertet, hogy miért tette az internetre a levelét. (Érdekes aztán Ő is nyílt levélben válaszolt!)
Szerintem pedig pont jó lenne a nyilvánosság, és az "üvegzseb". Nem kell jó példáért messzire menni, a motoros szövetségben minden ülés nyitott! Be ülhet bárki az Elnökségire, vagy a Szakágvezetői ülésre. És az ott készített emlékeztető nem csak a szűkszavú határozatokról szól, hanem azt is leírják (mert merik) kinek mi volt a véleménye, hogyan szavazott. Ki hova utazgat a befizetett pénzeinkből. Ezek után felelősségre lehetne vonni a mutyizókat és megélhetési tisztségviselőket, aztán elzavarni Őket, akár év közben akár a köv. Közgyűlésen. Szintén a motorosoknál, nincs ekkora titkárság, nincs pénztár, nem kell pénztáros, mindent utalnak, vagy ha nem akarsz utalni, akkor "szenvedj Te a sárga csekkel a postán.
Na bocsi ha ez egy kicsit az elején hosszúra sikeredett.
Üdv
339. • 2011-03-22 11:14:32
Az egész MNASZ választás nem szolt másról, mint arról, hogy frank hogyan veheti át a szövetség irányítását. Ne tévesszen meg senkit a mostani a Gyulai Zsolt, elnökhöz méltó határozottsággal íródott és annak tűnő levele az Egri versennyel kapcsolatosan, hiszen vehetjük úgy, hogy annak is csak egy, egyszemélyes cenzora a frank volt. De térjünk vissza arra az időre, amikor az elnöki székért korteskedett frank. Az első csatát elbukta, elbukták majd azt lehetett hallani, hogy szegény Ferjáncz Attilát hogy megalázta az akkori nyertes stáb, akik még a tiszteletbeli elnöki tisztséget sem hajlandóak megadni az örökös magyar bajnokunknak, persze ekkor főleg ez volt a legnagyobb probléma az éppen utolsó leheletéért küzdő magyar rallynak, de kifogásnak ez sem volt rossz. Erre sokan Attila tisztelői, mély felháborodásuknak hangot adva ezen a fórumon is, kérték számon a „nyertesektől” az akkor úgy és elnevezett ifjú titánoktól ezt az arcátlanságot. Pedig frank szemében Frejáncz akkor sem volt már más csak egy olyan ember, akit először maga mellé kell állítania számos támogatója és tisztelője miatt, majd eltaszítania, ha a teljes körű hatalmat magénak akarja tudni. Azzal azonban nem számolt, hogy a versenyzők és a sportág körében (egy két kivétel) nem örvend akkora népszerűségnek, hogy gond nélkül az elnöki székben találja magát. Így kellett egy olyan embert bedobni a rallysok köztudatába, aki tulajdonképpen rallys szemmel ismeretlen, de és talán lehet úgy fogalmazni, hogy országosan ismert elismert személy, sportoló a vezetői kvalitásait nem firtatnám. Megbántás nélkül kérdezem, ez csak itthon vált divattá és vagy csak az autósportban, hogy minden szövetségben és szövetséget olyan ember irányít, aki más területről érkezett? Például a bokszolókat egy gátfutó, a vívókat egy műlesikló és a vízilabdásokat pedig egy agyaggalamb lövő vagy öttusázó. Megjegyzem arra is van példa, hogy egy focicsapatot egy miniszterelnök, egy nagy hírű fociklubot pedig egy cserekapusnak is alkalmatlan volt pincér vásárol ki. Igazából már rég nem igaz az a mondás, hogy Amerika a lehetőségek hazája, csak körül kell nézni itthon. De térjünk vissza frankhoz, amikor Palik Laci állítólag lemondott (vagy talán közbeszólt a politika?) a Hungaroring vezetéséről frank elkeseredésében (mert nem tudta, hogy az új elnököt tudja e mozgatni) minden sajtóorgánumban közreadta, hogy kiáll és harcolni fog Palikért, azután néma csend lett. Fel lehet tenni a kérdést, hová tűnt Palik Laci és vajon mért oly nagy a csend, vagy Palik nélkül is maradt minden a régiben a ringen? És utoljára még egy kérdés, akik az első körben megmérettettek az ifjú titánokkal győztek majd szépen nap - nap után lemondtak tisztségükről, mert igazából a frank felé húzott a szívük vajon nekik mennyit és mit ígérhetett frank elvtárs bajtárs?
338. • 2011-03-22 09:46:43
Kedves Fórumozók!
Hát nap, mint nap olvasom a hozzászólásokat és igyekeztem eddig szó nélkül hagyni. Viszont, ahogy jelennek meg az újabb és újabb levelezgetések... hát nem tudom... Szóval felháborító, ami itt megy. Akik a Frank vonalat akarták, tessék megkaptátok. Kellett ez nektek. Most jó így?? Akkor most is legyetek okosak. Vagy azt tüztétek ki magatoknak napirendi célnak: HOGY TUDJUK MINÉL HAMARABB TÖNKRE TENNI A RALLYE SZAKÁGAT? Ezt az örömet nem kapjátok meg. Úgy gondolom elég erős a rallye és vagyunk annyian, hogy össze fogjunk.

Kedves Szamos Úr!
- Arra szeretnénk választ kapni, hogy egy 3 hónapja hihetetlen nagy gőzerővel és tenni akarással bíró szakágvezetőnket miért kellett folyamatosan sakkba állítani, miért kérték olyanra fel, aminél már azt kellett éreznie, hogy ehhez a gusztustalan dologhoz Ő már nem adja a nevét?
- Nem arról volt szó, hogy nem szólnak bele a szakág vezetésbe? Ehhez képest olyan információkat és utasításokat kapott, ami inkorrekt.
- Miért van az, hogy minden titokban megy és mindenről az MNASz hivatalos oldaláról kell értesülnünk, aztán rádöbbennünk, hogy egy újabb átverés van?
- Miért nem kívánatos személy a Tóth Imre? Úgy gondoljuk nagyon jól képviselte a rendezők érdekeit. Ezt a szerepet is most már át akarják venni? Milyen egyéb okokból gondolták úgy, hogy nem nevezik ki semmilyen "feladatra"?
- Azt el tudják viselni, hogy az ex-RSB ( szontyoli ) saját önszántukból éjjel-nappal azon dolgoztak, hogy egy új, jó felépítésű RVSz-t hozzanak létre, ami működőképes lehet, ezt elfogadtatták az IB-vel, majd az Elnökséggel és most meg nagy mellénnyel maguk akarják alkalmazni?
- Úgy gondolom, hogy a rallye szakág nem KÉT versenyzőpárosból áll. De amint az előzmények mutatják, csak e két páros érdekeit helyezték szem elé. Vagy azt az igéretet kapták, ha minél több szavazatot szereznek, akkor mindent úgy fognak Önök intézni , hogy Asi és Kazár párosnak legyen előnyös? És a többiek nem fontosak?
Van még mögöttük pár versenyzőpáros!!!!
- A sportfelügyelői névjegyzékben megtalálható Ön szinte minden szakágnál. Ha már a rallyet romba akarják dönteni, azért a többi szakágat pl. a terep-rallyet működőképessé fogja hagyni? Nagyon bizunk benne, hogy nem akarnak több szakágat élvezhetetlenné tenni!!

Tudod ASI egy rohadt nagyot csalódtam/csalódtunk Benned. Eddig is egy nyálas voltál, de, hogy még a nyelved is ilyen hosszú a Kazárral együtt...hát ezt nem gondoltam. Így eltíporni a versenyzőtársaidat... SZÁNALMAS vagy. Mi a célod? Hogy inkorrekt módon bajnokságot nyerj? A tavalyi év is gusztustalan módon telt. Az meg személyesen felháborító, hogy egy olyan embert kérsz meg szabályalkotásra, akinek nem valószínű, hogy joga lenne erre. És még azt várod, hogy bárki is szóban álljon veled???
Az meg jellemző, hogy ezek után egy gerinctelen embertől származható (TŐLED) az, hogy az Alapkiírásban leirtak szerinti eljárást követve, egyenesen ˝kampányt˝indítasz az ellen, hogy az amúgy is rendezett Arad rallye nevű futamot az új Elnökség ne engedélyezze a végleges
versenynaptárban.
Nekem evvel kezdődött a felháborodásom, aztán, hogy ketten megbeszélve intézitek az RVSz-t és ezt előterjesztitek a Szamos Úrnak....., na ekkor már kiverte a biztosítékot. Hogy is van ez most?? Asi, te nem ebbe a mezőnybe vagy való! Mindenkit ki akarsz irtani magad körül. Csak az szemétség tőled, hogy olyan embert irtottál ki pl az ATB-ből, aki mindig is segítségedre volt. Ezt már elfelejtetted??Kíváncsi lennék egy VB mezőnybe, ha megtudnák, hogy ilyen alattomos vagy, mennyien fogadnának be, illetve túrnának ki. Valószínű én meg emellett kampányolnék!

Ugye ismerős???
blg hozzászólását idézném:

Tisztelt grf !
Várjuk a reagálást...
Ez a levelezés nem ismerős

,, Szia Miklós!
Csatoltam egy javaslat csomagot az RVSZ tervezet-re reagálva, aminek nagy részét Nattán Gyurinak is eljuttattam kb 3 hete.
Asival egyeztettem, neki ugyanezek az észrevételei és javaslatai!
Az áthúzott az eredeti szöveg, pirossal az új szöveg, kékkel a saját megjegyzéseim!
üdv. Grátz Ferenc."

Szánalmas vagy Grátz Feri! Asival egyeztettél? Ki az az Asi? És a többi versenyzők? Velük nem kellett volna egyeztetni? Ők talán valami más bajnokságban indulnak? És te kinek tartod magad, hogy RVSz-t alkoss? Nagyon várjuk a választ!

Gyurma!
Te meg ne hibáztasd magad, senki nem gondol rosszat, sőt maximálisan kiállunk melletted és ne legyen bűntudatod velünk szemben. Te és az RSB tagjai mindent megtettek és a tenni akarás is meg volt, csak egy olyan Elnökség alakult ki, akik nem foglalkoznak avval, hogy sportszerűen szeretnétek eljárni, csak avval, ahogy az a 2008-as Mecsek rallyen készült Frakkos kép is szimbolizálja.
Én megemelem a kalapom előtted és úgy gondolom a többiek nevében is megköszönöm ezt a kemény, sajnos igen rövid korrekt szakágvezetést. Én nem ismertem eddig a rallyesport történetében ennyire maximalista szakágvezetőt, aki valóvan kiállt a versenyzőkért! Nagyon sajnálom, és elszomorító :(( Hajrá Gyurma, csak a jót tudjuk elmondani rólad!!!

Ami számomra érdekes, ha már telefonos "közvéleménykutatás" történt az ideiglenes szakágvezető megválasztásáról, akkor legalább pár mondatban megszólalhatott volna, ennek ellenére Ő is csak csendben lapít.

Kedves Botka Endre szakágvezető Úr!
Kérnénk legyen kedves pár mondatban jellemezni a helyzetet és kérjük informáljon mindent az elkövetkező időkről. Nagyon megköszönnénk! :)


Végezetül:
Szamos Úr, kérnénk szépen egy Sportszakmai Alelnök Úrhoz méltó módon tájékoztatni a fent leírtakról és továbbiakban ne a színfalak mögött menjenek ezek a dolgok.

Üdvözlettel!
337. • 2011-03-22 09:39:28
Ja!
És ezt az eszmefuttatást úgy is lehetne tovább fűzni, hogy egy igen komoly ellenfelet is sikerült partoldalra állítania, hiszen Turi Tomitól a HELL-t nyúlta le, aki így aligha tud indulni idén. Persze ez is csak egy gondolatmenet, de figyelembe véve azt amit sandokan leírt, továbbá azt a tényt, hogy Turi a tavalyi egri viadal előtt gyakorlatilag nem is ült evo9-ben, viszont a versenyen "verte, mint jég a határt", már elgondolkodtató....
Mindenesetre egy olyan embernek, aki a versenyautójával kel és fekszik, elég nagy lelki trauma lehetett.... és így volt ez Veszprémben is..
A HELL viszont érzésem szerint most alaposan mellényúlt.....
336. • 2011-03-22 08:25:06
Úgy látszik beigazolódni látszik, hogy Aschenbrenner György megérdemelten lett magyar bajnok. Érdemei között szerepel többek között a versenypályák mérnöki precizitással történő megtervezése (saját szája íze szerint). Lehet, hogy már google vagy a NASA is alkalmazza? Az MNASZ vezető tisztségviselőivel fenntartott személyes jó viszony révén eltudta érni azt, hogy egy magyar bajnokságot kénye kedve szerint irányítson. Így már azon sem csodálkoznék, ha kiderülne becsületes sporttársunkról, hogy az ő kérésére, befolyásolására tiltották ki a WRC - ket a magyar bajnokságból. Most végre, hogy minden zavaró tényezőt kiiktatott maga mellől és minden úgy alakul ahogy azt eltervezte, most 100% - ban magáénak tudhatja, betudhatja ezt az évet is. Most már csak egy feladat maradt, honfitársainak, potenciális ellenfeleinek autóit valamilyen okkal, indokkal kizáratni, valamint a szlovák versenyzőket távol tartani, hiszen most már csak ők az egyetlen komoly ellenfelek. Gondolom az ATB sem jelent már komoly problémát számára, mert az egyik nagy ellenségét Cselényi Balázst már kiiktatta. Ezek után javaslom a szövetség MNASIZ névre változtatását amely név hűen tükrözi azt, ha egy szegény legény Zircről elindul a nagyvárosba mi mindent el tud érni ha nagyon akar. Mert merjünk nagyokat álmodni.
335. • 2011-03-22 07:22:05
Hmmm....na mi a fene.

Asiék mondják meg merre menjen a pálya és milyen időbeosztással?
az fain....így könnyű gyorsnak lenni.
tudtommal a rally lényege a folyamatosan változó és kiszámíthatatlan körülmények és útviszonyok.Az első osztály egyes magukat élversenyzőnek nevezett párosai már csak pormentes aszfalton tudnak közlekedni?
Vajon mit szólna a tolvaj brigád ha az első osztály még erkölcsileg tiszta többsége les***ná a Magyar bajnokságot és benevezne egész évre valamelyik szomszédos országunk Bajnokságába???????Szerintem tárt karokkal fogadnák őket,és még versenyzőként is bánnának velük korrektebb kiszolgálással és anyagi részvétellel
334. • 2011-03-21 22:29:31
Ivánnak totál respect! De! Ahogy levelében is írta, kapják meg az RTE résztvevői azt a versenytávot, ami jár(na) nekik. Én nagyon kiváncsi leszek, hogy hány etap lesz a hétvégén. Ki, hogyan jár jobban a futam végén, egy átlagolt idővel. Gondolom sokan ezzel is számoltak.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k