MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730866405
Napi oldal:
291009
Jelenleg:
1451
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
253. • 2011-03-18 16:39:02
A s***háziak remélem ott lesznek Egerben a céldobogó környékén, mert én igen és gratulálni fogok személyesen, ezt garantálom ! mérges mérges mérges mérges mérges mérges mérges
252. • 2011-03-18 16:38:32
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
251. • 2011-03-18 16:31:08
Sokan tudják a neveket. Viszont ezeknél a neveknél van a lóvé, ami az egésznek a mozgatója. Így a nevek tudása, önmagában semmi.
250. • 2011-03-18 16:28:56
Én csak szeretnék gratulálni azoknak akik képesek voltak ellentmondani a pénznek és inkább lemondtak és felvállalták értékrendjüket minthogy beolvadjanak a pénzéhes mocskok közé! Sajnálatos, hogy ez a sport amit ennyire szeretek/szerettem ilyen helyzetbe került és, hogy egyesek ebből is csak a pénzt akarják kihúzni.
Jelenleg nincs MNASZ, ami annak mondja magát közelébe nincs annak ami valójában.... neszóljszám
249. • 2011-03-18 16:21:57
ajajj ennyire egy mocskos, pénzéhes társaságot még nem láttam.
Tisztelt versenyző urak, bízom bennetek, hogy a telefonálós, szabályon kívüli embereket végérvényesen kiutáljátok. Nem méltók még egy köszönésre sem! Nagyon bízom benne kiszivárognak a nevek, hogy a szurkoló táboruk is mélyen csalódjon bennük!
mnasz....még külföldi se jöjjön? aztamindenit
Eger Rally Accident
248. • 2011-03-18 16:21:35
Dögöljön meg az összes pénzéhes, szemétláda, k*****, s***házi, aki csak az üzletet látja az autósportba és persze legfőképpen a RALLYE-ban!!!
Rohadjatok meg buzik!!!

ui. bocs Endre, de ez most kijött.
247. • 2011-03-18 16:16:06
Sajnos itt tartunk.., ahogy olvastam a levelet, ugyan ezt éreztem, mintha egy az egyben történne az, ami az ország egészében. Pénz, pénz, pénz... ez felülír mindent. Azokat az embereket is, mindenféle probléma nélkül, akik a sport, a rally szeretetéért vannak ott, ahol. Undorító és elkeserítő az egész. Meg lehet nézni akár csak 5-6 évvel ezelőtti fotókat, a szervizparkokról, pálya széli emberekről... azt kell mondjam az mnasz bőszen dolgozik az itthoni autósport legapróbb darabokra verésén, eredménnyel. Gratulálunk és köszönjük..
246. • 2011-03-18 16:10:05
Nagyon vissza kell fognom magam... Zsolt, ébredj és ne állj az UNfrankÓ oldalra! "marcipán" te meg ne egy mcdonalds asztalánál (sehol!) a happy meal menüd fogyasztása közben beszélj arról, hogy kitől lehet még több pénzt lenyúlni! Ott is vannak olyanok, akik tizen évek óta pénzt időt nem kímélve járják a versenyeket, amit ti el akartok lehetetleníteni!

Azért nincs néző a pálya szélén, mert egysíkú az előadás! Kellenek a külföldiek, túrások a rally kettesek az S és H csoport és a WRC-k!

politika tükröződik: hungaroring=köztársasági elnök unfrankó=miniszterelnök bábuk és irányítók!
245. • 2011-03-18 15:55:59
Tisztelt Urak!
Nem sokat írok ide, de ez most engem is megmozgatott. Én még a régi világot képviselem, régi értékrenddel. (lehet, hogy ez a baj?) Na de ehhez csak annyit: az országban is ez megy csak nagyobban. A szlovákokat ott is felkóstolták, jönnek a hozzá nem értő, de "jó" emberek vezetőnek. Az F1 is profit orientált, igaz ott óriási állami támogatásból gazdálkodnak (költségvetésből) és így sem rentábilis. Igaz jól élnek páran belőle, de a rallyra már nem marad a pénzből (pedig az is MNASZ). A külföldiekről csak annyit, hogy sokan éppen annak örültek, hogy egyáltalán jönnek és lesz mit nézni. Egyébként meg kíváncsi lennék, ha nem lesz egri verseny akkor a nevezési díjakkal hogyan számolnának el a versenyzők felé.
Hányinger ez az egész.
244. • 2011-03-18 15:55:21
Jézusnak hét kijelentése, "szava" volt a kereszten. A Golgotára felérkezve leteperték, és felfeszítették a keresztre. Mikor a római katonák átszögezték kezét és lábát, ellenségeiért imádkozott: "Atyám, bocsásd meg nekik, mert nem tudják mit cselekszenek!" Azokért imádkozhatott, akik tudatlanságból cselekedtek. Mély részvétet érzett irántuk. A római százados megtérése jelzi imája eredményét.
Két latorral együtt feszítették meg, akik először a tömeghez kapcsolódva gúnyolták és csúfolták.
A jobb lator azonban megváltozott, és Jézushoz könyörgött megmentéséért. Krisztus szeretettel ezt válaszolta: - "Bizony mondom néked ma: velem leszel a paradicsomban." Hite a példája annak, hogy igaz megtéréssel még az élet utolsó óráiban is lehet üdvözülni.
AMEN
243. • 2011-03-18 15:51:11
Most akkor mi van ,,lesz rally vagy mi lesz?? ellusti" igazad van forgatom a szemem
242. • 2011-03-18 15:49:25
Nem veszitek észre, arra megy ki a játék, hogy tönkretegyék a rallyt és csak azokat a szakosztályokat tartsák meg, amelyekben sógor koma no meg a Palik indulnak. Kész tényeket vázolnak a tönkretétellel kapcsolatosan, ha rajtuk múlna még az újonnan induló R csoportos autókat is betiltanák.
Sürgősen lépni kell az ügyben!!!
241. • 2011-03-18 15:43:22
Úgy tűnik sajnos ez a jövő...
240. • 2011-03-18 15:42:01
Ja, és persze ha nincs szükség a "H" csoportra, az RTE-re, WRC-re a szlovákokra stb... akkor ugyan hány autót láthat a nagyérdemű egy ORB versenyen 30-at? Akkor inkább rendezzenek nekik szlalom versenyt a Tesco parkolóban... Na meg kíváncsi lennék az összetételre? 10db N-es micsu, 8 db R3-as clio, civic stb..., meg 12db N-es libakergető swift, clio stb.... Na erre aztán biztosan megmozdulna a nép igaz ? Szerintem lenne vagy 50 fős "szurkolótábor" (aminek kb 90%-át kitennék egyes "élversenyzők" egyen öltözékű csapatpólós milleres újgazdag k*****ök ingyen belépővel) és persze azt ne felejtsük el, hogy mind ez X ezer forintos beugró mellet....
239. • 2011-03-18 15:19:53
Sajnálom ,hogy így alakult az RSB sorsa.Úgy látszik itt is érvényesül az országos tendencia.Most azért kíváncsi lennék azok véleményére,akik még nem is oly régen fennen hangoztatták,hogy akkor most jöjjön a politika,mert ők aztán megmutatják!Hát megmutatták,már most is!
Annak pedig különösen örülnék,ha valaki végre tényleg nevén nevezné azokat a "versenyzőket" akik kényük-kedvük szerint befolyásolják az eseményeket.
Most majd talán még előhúzzák a bűvös kalapból a régi,és talán nem is sokára új szakágvezetőt,aki majd mindent megold egy csapásra.
238. • 2011-03-18 15:18:39
Húúúú na ez nem piti botrány, és micsoda(???) megváltoztatják az időtervet és az útvonalakat??? "Kedves" Frank Tamás "úr"! Igen az önök hozzáértése és sz.a.r.kavarásai miatt kinevelődött Magyarországon egy konkurens bajnokság amit RTE-nek hívnak! Ahol még a sport szeretete számít és nem a pééénz, pééénz és pééénz ahogyan önnek és holdudvarának illetve talpnyaló kiskutyáinak! Hátha még páran odaférnek ahhoz a húsos bödönhöz...gratulálok... Ne ezért mondtam már nem egyszer, hogy majd 20 évnyi szakadatlan R1-re járásom szakadt meg, azzal hogy RTE versenyeket látogatok!!! Jól olvassa "kedves" Tamás RTE versenyeket! És tudom, hogy nem vagyok ezzel egyedül, sőt...!!! Többek között ezért sincs már annyi néző...ja, és riasszanak el még több kilátogatót a belépőjükkel, valamint mi az hogy "élpilóták" fenyegetőznek, az útvonal miatt, hogy nekik az nem fekszik? Hol élünk??? Ne osszuk ki inkább már a verseny előtt a díjakat??? Gusztustalan férgek! Ezek miatt tartanak ott ahol...
237. • 2011-03-18 15:08:11
Erről írtam a korábbiakban. Előre megjósolható volt, hogy frank csak bábunak használja a megválasztott elnököt és a többi alárendeltjét. Azoknak az "élsportolóknak" a nevére lennék kíváncsi akik bármikor csak úgy változtatásokat eszközölhetnek kapcsolataik útján egy egy verseny összeállításának vonatkozásában. Egy egész életre eltiltanám őket a versenyzéstől, nem lenne szegényebb nélkülük a rally és mi sem. Igazából sajnálom Gyurma, hogy így alakult, de tudtam Te leszel az aki borítani fogja a bilit, mert a frank féle kinyúlásos rendszert elfogadni csak az fogadja el aki vagy akik nem veszi (k) észre és nem is akarnak tenni az autósportért igazán. Másodsorban arról is írtam, hogy most a kisebb versenyeknek is befellegzett (konkurencia) ennek alapján kezdődik az RTE vel és folytatva a kicsikkel azok eltiprásával. Csak ne legyen igazam, de amit még a választások előtt írtam erről annak jó része most érik be. Az Eger rallyval kapcsolatosan pedig, ha így állnak a tisztelt vezető urak a szlovák versenyzőkhöz ennek így nem lesz jó vége, jön még kutyára dér. Az Eger rally helyett pedig egy nagyszabású megmozdulást kellene tartani az autósport megmentéséért versenyzők és rajongók közösen.
236. • 2011-02-27 17:42:33
Értem Köszönöm !! forgatom a szemem
235. • 2011-02-22 20:26:02
dictus magister!
Jó az érvelés bár kissé sántít. Ugyanis a két korszak egyáltalán nem hasonlítható össze. Változtak a körülmények, az elvárások, az emberek gondolkodása, és leginkább a politika. Ez az -már mint a politika- amit nem tudtam összeegyeztetni a rallyeval sem akkor sem most. Tudom, ezzel a gondolkodásommal, már csak egy mult századi fossziliának számítok ebben a sportban, de ennyi évesen, már nem változik az ember./max. butúl/ vigyorgok
234. • 2011-02-22 14:28:21
A politikai kapcsolatokhoz:

Zsolt!
Öreg motoros vagy, neked nem kell talán magyarázni,
hogy mi volt az a "K" vonal, vagy a piros telefon.
Azt sem, hogy ezek segítségével, mit, hogyan lehetett
elintézni.
A jelenlegi vezetőséggel a sportág talán berkeken belülre
került, ami az átkosból származó példa alapján megkönnyíthet egyet, s mást.
A Te idődben volt gond a pályák megszerzésével?
Kellett harcolni egy verseny érdekében a zöldekkel?
Okozott gondot a pályabérleti díj kifizetése?
A válaszod valószínüleg: "nem, vagy nem igazán."
De leginkább, versenyzőként nem is kellett ezekkel
foglalkoznod, mert fentről levezényeltek mindent.
Akkor is volt miden rendezvénynek egy magas beosztású védnöke, aki, ha gond volt, megemelte a telefont és
hipp-hopp már sínen is volt a dolog.
Tudni nem tudhatjuk, hogy most ezek a kapcsolatok így fognak e hasznosulni, csak bízhatunk benne.
Tudom jól, hogy ez a rendszer nem az ideális, de mivel
megváltoztatni nem tudjuk, ezért célszerű alkalmazkodni
hozzá.
A Fradinál sincs (lesz) ez másként (Kubatov Gábor).

Lipi!
igen=jó
nem=nem jó

Az alább olvashatóak szerint a jelenlegi helyzet 2/3
arányban jó nekem, 1/3 arányban nem jó nekem.
De a kérdés nem az, hogy nekem mi jó, hanem az, hogy
mi a jó az autósportnak, az érintetteknek(néző, versenyző stb.).
Ha visszaolvastál, akkor világos lehet, hogy én egy harmadik
verziót tartottam volna megfelelőnek. Azt ugyanis Te sem
gondolhatod jó megoldásnak, hogy olyan emberek kerültek
ismét pozícióba, akiket egyszer már a tagság elzavart,
akiknek a munkájukból, személyükből nem kértek. Ebből viszont nem következik az, hogy a "pünkösdi királyok" jelentették volna a megoldást.
A 2x2-re a 3 is, meg az 5 is rossz megoldás.


MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k