RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712497223
Napi oldal:
188051
Jelenleg:
2388
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
913. • 2012-04-14 20:01:36
ez sajnos így van... mióta van frakk azóta süllyed a rali
912. • 2012-04-14 19:41:01
Aki figyeli az MNASZ működését, az nem csodálkozik a történteken.
F**** Tamás kineveztette magát, meg 2 általa befolyásolt embert "ügyvezető elnökségnek".
Faluvégi mint főtitkár pedig vigyáz, hogy látszólag minden rendben legyen, ő egymaga kb 950e-1 millióba kerül havonta mindennel, azaz évi 12 millió!

Íme néhány link azoknak, akik nincsenek képben:

http://www.hungaroring.hu/index.php?id=8&sub_id=2&lang=hu

http://www.hungaroring.hu/src/pdf/K%C3%B6z%C3%A9rdek%C5%B1%20adatok%20-%2020110901.pdf

http://sportgeza.hu/forma1/bzsmenedzser?print

http://forum.boon.hu/topic/2854-az-orias-apro-klan/

http://rally.hu/hir.php?id=56972

Értitek már, miért dönthet úgy F****, hogy egy Cselényit, vagy egy Nattánt, vagy bárkit, aki nem irányítható, ne lehessen megszavazni? Értitek már, hogy miért a Hungaroring megy jól, nem a rali?
911. • 2012-04-14 09:06:16
Duen,

Lehet itt moderálni, megértem. Azt viszont nem értem meg, hogy egy "tisztségviselő" miért nem képes szalonképesen, elfogadható érvekkel előállni még akkor is, ha esetleg nem kedveskednek neki. Pláne úgy, hogy a tisztelet hiányának oka mindenki számára nyilvánvaló...
Mert azért azt ne felejtsük el, hogy a kialakult hangulatnak igen nyomósak az okai. Biztos, itt minden egyesek büszkeségéről, egojáról kell, hogy szóljon? Hol van a rally? Mert ugye arra még mindig nincs válasz, hogy két ambiciózus, tanult embert miért kell távol tartani? Biztos hogy az a jó, ha mindenki eltűnik a fórumról azok helyett akiknek nem csak a fórumról, de a rally közeléből is el kellene tűnniük?
910. • 2012-04-13 20:12:48
Tisztelt Fórumozók!

Fokozottan felhívom a figyelmet a honlap FÓRUMÁNAK SZABÁLYZATÁRA

Köszönöm!
909. • 2012-04-13 19:43:43
MIért nem válik ki a rally szakág az MNASZ-ből? Nem lehetne saját szövetséget alapítani?
908. • 2012-04-13 18:17:02
Lesz még ilyen Magyarországon?
907. • 2012-04-13 14:44:25
...és mint várható volt...csend....
( jól van ügyes voltál, nem kell velük foglalkozni, minden csoda három napig tart. Nem kell nekünk rally, jöjjenek szépen a ringre, oda tudjuk csábítani a szponzorokat, sok-sok celeb is jön, biztonságos, mert az nagyon fontos, ne is feledd, ha kérdeznek a rallyról, egyből azt kell mondani nagyon veszélyes, és ajánld a ringet...itt majd megtanítjuk vezetni az embereket....kettőezredik kör után hidd el még esőben is eltalálnak majd a pályán.... lapátost meg bízd rám, majd kitalálok valami sztorit amivel félrevezetem, hogy a rallysok mennyire hülyék.... még hogy sokan vannak, tudod...mit ér az erő, ha nem uralod! )
906. • 2012-04-13 12:03:33
Szép napot!

Roni! Hidd el, van még lejjebb! (és lesz is)
Kiegyezés, megbékélés, munka, együtt, tán még vállvetve is a kilábalás felé (nem a kilábalásért, az még nagyon messze van)
Varga Imre miért írná le, hogy miért nem szavazott a tagságukra (Csé, Gyurma), ha nem irányítható, akkor, azt se tudja mire szavaz, ha azért mert néha így szavaz, néha úgy szavaz, akkor mi a f….é ül ott. Elnézést helyesbítek: ez is azt bizonyítja miért is kell az IB? Egyébként Imre azt mondja Ő nem nemmel szavazott, hanem tartózkodott! Érted? Tartózkodott! Ez még szégyenteljesebb. ha valamihez hat igen kell, pláne ha személyekről van szó, akkor az én felfogtomban vagy alkalmas, vagy nem, ill. mondták, hogy nem. Szerintem már Ő is érzi, hogy rosszul döntött, de erről már kár eszmecserélgetni.

Egy kis közel múlt idézés, talán egy picit erősíti a kiegyezést, pontosabban az álszent hazudozást. Február 29.-én a szövetség elnökségi irodájában csücsültünk és dumikáztunk, Szamos, Botka, Cselényi, Büki, később csatlakozott Pénzes Zsolt is. Szó volt az idei kicsit káoszos gépkönyvezgetésekről, ATB munkájáról, SP rendszám, ilyen-olyan díjakról…. Pénzes Zsolti az RTE-t képviselte. Miklós (Szamos) ígéretet arra, hogy a díjak csökkentését kezdeményezi IB-nél, felkérte a Cselényit, hogy ezt-azt dolgozzon ki (Ő is látta, tudta, hogy az ATB nem fogja, nem tudja kidolgozni) és dolgozzunk, csináljuk. Mellette szól, hogy két nap alatt elintézett mindent, a Cselényi is kidolgozta a kért anyagokat. Tehát elkezdődött egy munkaszerű.
Szamos is tudja, látja, hogy az ATB nem úgy működik, ahogy azt megálmodták. Javasoltuk, hogy a vezetőjét cseréljék le a Cselényire. Ezt tudta mindenki, hogy nem fog megtörténni.
De már előre gondolkodtunk, megállapodtunk abban, hogy tökmindegy ki fog több szavazatot kapni a szakágvezető jelölésnél, úgyis Endrét (Botka) fogják kinevezni, Cselényi és Gyurma (Nattán) beül a bizottságba és megpróbálnak együtt dolgozni. Ez ott mindenkinek tetszett, Szamos is örült neki, végre nem a háború, a s***ozás inkább munka lesz.
Gondolom ezekről beszámolt Elnök úrnak is. Kis idő múlva jöttek a nyilatkozatok béke van, együtt, előre meg ilyenek. És tényleg így tűnt.
De jött az ominózus IB ülés és láss csodát: Szamos NEMmel szavazott! Na, ez a NEM érdekelne, de nagyon! Miért? Ki utasította? Mert és mert……………..

Egy picit a névtelen írogatásról. Ez hozzátartozik a fórumokhoz. ha ezt nem veszi valaki tudomásul, csak olvassa, ne írogasson!

Büki Ernő



905. • 2012-04-13 11:59:04
Te szerepzavarban vagy morci!
Te összekeverted a szezont a fazonnal morci!
Az internett foruma nem a nyílvános bírósági tárgyalás morci!
Te nem veszed észre, hogy akivel most közös köldökön vagy az kicseszett veled is morci!
Ha mentálhigiéné-s okok miatt rosszul viseled a névtelen kritikát akkor baj van veled morci!
Jó lesz ha hozzászokszl, hogy a névtelen rallyefan 92 gedeonoknak is van véleménye és ha az nem fér bele a jog adta lehetőségekbe akkor az arra feljogosított majd törli, világos morci!
Ja mellesleg sok szeretettel várom V.I mondókáját döntése hátteréről és legyen már oly kedves abból a nagy magasságú elefántcsonttöronybó letekinteni a rally senkiházi jaira.


EGY KICSIT SZÓRAKOZZ MORCI EZEN A FILMEN
904. • 2012-04-13 11:34:23
Nem is feltünő, hogy Frank elvtárs irányít hátulról. Frank-Palik-egy bábú =Tereprally.
A Duen és még sok más fórum anonimítást élvez, ha ezt a tényt nem ismered és nem tudod elfogadni akkor irány a médiahatóság. És engedd már meg, hogy az általunk, versenyzők által eltartott pribékeket (rally hóhérai) számonkérjük.
903. • 2012-04-13 11:14:30
Szó sincs itt trollkodásról. Ne légy nevetséges, inkább olvass vissza és rájössz, miért írtam azt amit. Tudod, nagyon sok olyan vélemény van itt, amihez jobban tenné az illető, ha nem adná a nevét. Mert szégyen...
902. • 2012-04-13 10:37:38
Kedves Varga Imre sporttárs/

Elszörnyedve olvasom itt a fórumon, hogy lehet még jobban lejáratni a hazai autósportort. Minden héten azt érzem, hogy elértük a mélypontot, ennél már nem lehet lejjebb csúszni, de lehet.
Előre bocsájtva, hogy nem vagyok barátja Cselényi Balázsnak, Nattán Györgynek vitatkoztunk ép eleget személyesen és a fórumon keresztül, hangsúlyoznám, hogy általában ezek szakmai és nem személyeskedő viták voltak. De ha tényleg kiegyezést hirdettek elnökségi szinten, akkor miért nem lettek az urak elfogadva RSB tagként a hozzáértésüket nem lehet megkérdőjelezni. Kedves Varga Imre kérlek te mint a TR szakág választott vezetője és az IB tagja, oszd meg legyél szíves a tagsággal a döntésed kiváltó okait. Mindezt azért kérem, mert ezzel egy másik szakág ügyeibe avatkoztál bé, holott ez idáig szabályként a szakágvezetők tiszteletben tartották a szakágak szuverenitását. Továbbá mint tudod az MNASZ egy demokratikus alapokra épült szövetség és a tagság joggal kíváncsi érveidre.

Üdvözlettel

Herczeg Áron "Roni"



900. • 2012-04-13 10:22:21
Téged ettől sokkal értelmesebbnek gondoltalak! Elnézést!
899. • 2012-04-13 10:16:06
Ahhh... trollokkal nem szabad vitatkozni, mindig elfelejtem
898. • 2012-04-13 10:14:52
Olvasom a fröcsögést mindenféle névtelen senkiktől, olvasom a normális hozzászólásokat és kérdéseket a magukat tisztességesen vállalóktól. Nem tisztem Imre mellett szólni, meg tudja ő mondani és védeni a gondolatait. Egyetlen dolgot jelentenék ki: kicsit több, mint 15 év személyes ismeretség után a lenti véleményeket látni ismeretlen senkiktől vérlázító.

Nem vállalod neved? Akkor hallgass, ne is írogass, ne fröcsögj, ne nevezz senkit betegnek, árulónak, hazugnak, bárminek! Te magad vagy aki szítja a békétlenséget, könnyű a partvonal széléről kib...ott okosnak lenni, gyere be a pályára, mutasd meg magad és láss hozzá a megoldáshoz! Imre legalább odaállt, vállalja nem csak a feladatot, munkát, hanem kritikát is. Ti kis barátaim, akik név nélkül fröcsögtök és okoskodtok, mikor fogtok felállni és vállalni valamit az ügy érdekében?
897. • 2012-04-13 00:56:26
Varga úr hozzászólásait olvasva három dolog jutott eszembe.

1. Katona Zsolt rokona
2. Katona Zsolt álnéven
3. Skizofrénia

Egyik sem jó...

Újabb reprezentatív minta szeretett sportágunkból.
896. • 2012-04-12 23:40:26
Fos. Nyakig érő, zaccos, büdös, kavargó trágyalé, az megy. Meg az emberek el a pályák mellől...

(Sebaj, lett egy csinosnak ígérkező speedway sorozat Miskolcon, legalább ennyi... ORB? Az meg mi?!)
895. • 2012-04-12 19:35:12
jesszus mi megy itt..... helyeslek
894. • 2012-04-12 19:05:07
Kedves Varga Imre!
7 hozzászólásából annyi derül ki hogy önt nem irányítják és ne névtelen emberek kérdezzenek.Ha gondolja facebook profillomat is linkelem, személyim fényképét elküldöm, csak végre egy tartalomban gazdag kommentet küldjön legyen szíves.Kíváncsian várom. Nagy Péter
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k