RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
MNASZ közgyűlés 2011
Képek a Hungaroringről
2012-01-07
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
712496903
Napi oldal:
187731
Jelenleg:
2500
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
873. • 2012-04-12 08:28:55
Szánalmas az egész MNASZ vezetőség.

Ez egy vicc!

A kérdés tényleg csak az, hogy TI rallyesok tényleg ezt akarjátok?
Tényleg erre adtátok a felhatalmazást ennek az elnökségnek?
Tényleg az a célotok, hogy tönkre tegyék/tegyétek ezt a sportot?

Ha igen, akkor el lehet menni inkább gyeplabdázni, vagy zsíroskenyeret emelgetni! A saját nyakatok köré tekertetek hurkot.

Szégyelje magát az összes olyan csapat, egyesület, MNASZ tag, akik erre az elnökségre szavaztak, mert nem Szanossal, Frakkal van itt a baj bazdmeg! hanem azokkal, aki őket juttatták hatalomra.

Ezek után nem kell csodálkozni, hogy nincs Eger rallye, nincs Mecsek rallye sem, és bajnokság sem, no meg azon sem, hogy WTCC-re van pénz, IRC-re meg nincs.

Mi kell még, hogy ti idiótabarmok felébredjetek?
872. • 2012-04-11 23:43:22
Ugyan én kivülálló vagyok valamilyen szinten, de ez már azért elég felháborito.
mnasz egy kész vicc. mindenki menekül versenyezni ahova tud, rte, tme, srt, bárhova, csak lehessen menni. még ennek ellenére is. erre mnasz kezdi hogy engedélyköteles.
Azt nem tudom miért csodálkoznak hogy mindenki sírva menekül tőlük amilyen messze csak lehet, ha még akkor is belerugnak egyet az emberbe, amikor már semmi köze nincs hozzá.
Ez az sp rendszám is egy ujabb idiota huzás, vmit találjunk ki, amivel pl az rte mezőnyét kicsit megBuZerálhatjuk, ugye mennyi auto is megy Pvel (vagy ment) ???

az fog menni idén rali1ben vagy 2ben aki
1. vagy annyira hülye hogy hisz a mesében ennek dacára is
2. talál valami ultra nagy madarat aki állja a bohockodását, a szánalmasan unalmas 143x látott gyorsaságin.
és erre talán még lesznek vagy 45en kiváncsiak a pályaszélén.

Lehet csinálni ezt, csak pontosan ennyi értelme van: 0

az amatőrökre még elmegyek, és ennyi. mnasz végleg bezárt nálam.
remélem sose fogok menni olyan helyen amiből bármi pozitivat huzhat az mnasz. grrr.
akinek meg jo igy és kell igy, hát nosza ottvan. de én hányok az egésztől.
871. • 2012-04-11 13:24:17
Na meg azt se felejtsük el ,hogy a bulvársz@r miatt egy idő után nem arról szóltak a ralis-hírek, hogy kint volt nyolcezer ember, óriási hangulat volt, a fotósok fotóztak a nézők ettek-ittak és láttak autóversenyt, hanem arról, hogy: "A mai rally mérlege két könnyű sérült"...meg hárman estek be egy kanyarban árokba és a Karcsikának meghúzódott a kisujja, a faluban a dezsőbácsi bringával ment a kocsmába és betévedt a pályára, mert nem volt jól biztosítva (értsd nem húztak betonfalat, csak 3x szalag volt és 50ember ordított neki, hogy el onnan!!!).

15évesen nem akartak elengedni a kisbéri gyorsra, mert az milyen veszélyes, ott meghalnak a Zemberek...kész....
870. • 2012-04-11 11:19:25
Figyelő

Egy érdekes infó hozzá, ha szemfülesen olvasod.
Dávid interjújában a melléklet 2012.03.29.-én iktatott, küldött levelet tartalmaz.

Az elnökségi határozat 30.-án született, (lásd MNASZ oldalán) 13/ÜV/2012 előzetes elnökségi határozat / 2012.03.30

kzsolt Sportszakmai koordinációs bizottsági tag majd ezt is biztos megmagyarázza...
869. • 2012-04-07 07:43:56
Szerintem sok enbernek lenne véleménye a dologról, de hát ....
Nálam a "de engem már nem is nagyon érdekel, hogy ki-mit mond" mondata verte ki a biztosítékot, azért a balhét ő csinálta nem mellékesen!
868. • 2012-04-06 22:12:00
Rally a TV-ben....
anno több csatornán, hírekben, rallyösszefoglalókban, sporthírekben jelen volt....akarva, akaratlanul a paraszt megnézte a híradót, és minden nap láthatta, hallhatta az aktuális futam eredményeit.......
és hopp kitalálta pár emberke, milyen jó üzlet lesz, innentől kezdve aki akar rallyt majd fizet érte......
MEGSZŰNT MINDEN!!!
maradt egy, vagy 2 összefoglaló, ahová bevásárolhattad magad, és a parasztja megnézhette mit mond a suzuki kupa utolsó helyezettje, meg az abszolút 30. wrc-s pilóta! és a végén megmutatták a végeredményt!
Erre is büszkék lehettek! Ettől is népszerűtlenebb lett a rally! ettől is kevesebb a néző, és a versenyző!
Nagy királyok voltatok ezzel a húzással is!
867. • 2012-04-06 21:26:20
Senkinek nincs hozzászólása a Botka Dávid büntetésének a csökkentéséhez? Dávid azt mondja, hogy csúnyán beszélt. Nagyon csúnyán kellett, hogy beszéljen, mert a csúnya beszédtől - az én tudomásom szerint - kitört egy üveges ajtó, ill. egy ásványvizes üveg (igazi üvegből) is megindult az ott jelen lévők felé, de aztán ezt a mozdulatot még sikerült kontrollálni. Fellebbezésekkel kihúzták a tavalyi évet, majd most mivel a versenyzővel a jogerős döntés meghozatala óta (a holtszezonban, amikor nem volt verseny) nem merült fel semmi probléma, megfelezték a büntetését. Megint adtunk annak egy pofont annak, amit a rendszer úgyse engedne beírni ide. Ezek szerint ez a vislekedés megengedett, és az ezt elkövető versenyző nem érdemel tényleges eltiltást egy versenyről sem. T. versenyzők, ha legközelebb nem tetszik a vezetőség döntése nyugodtan lehet az észérveken kívül agressziót is alkalmazni, majd az elnökség, vagy az álatala megbízott 3 tag törli a büntetést. Biztos ez a jú irány!? Hajrá! (Arra már nem is merek gondolni, hogy van ismerőse az MNASZ-ben.)
866. • 2012-04-06 21:11:49
Roni!
"...semmilyen felkérést nem kaptam, a média bizottság, melynek tagja vagyok, működésképtelen......"
Azért ez is jelent valamit. neszóljszám
865. • 2012-04-05 10:02:55
Hány éve játszátok ezt a média bizottságosdit? Adogatjátok egymásnak a neveket, hogy mindenki komolynak látszon, történni meg semmi nem történik a lóvé kifolyatásán kívűl.
864. • 2012-04-05 10:01:46
Roni. Savazó baromságot?? Komolyan mondod? Félelmetes az amit csináltok. Másra fogni a hülyeségeteket?? Ez nagyon megy. Tanulni mástól? ÁÁÁ. Nehogymár.... Nem mi nézők tettük tönkre a rallyt hazánkban, hanem ti, akik csak a pénzt vezsitek ki belőle. Mondtál tippeket, adtál tanácsokat? Meghallgatták? Komolyan vettek? Miért nem hallgattak meg? Nem vezsnek komolyan??Észbontó az, hogy még mindig nem látjátok be a hibáitokat, és még mindig elhsizitek azt, ti mindent megtettetek a rally érdekében. Hidd el, ha napfényre kerülne sok dolg amivel ide juttattátok a rallyt, nagyon sokan rossz szemmel néznének rátok, és most nagyon finoman fogalmaztam. Egy szerencsétek van, hogy a ti hozzá nem értésetekkel egyidőben jött be arallyba az is, hogy eltűnt a látvány. Mindneki a gumikra fogja, pedig a f***t, Akinek kis esze is van tudja hogy mi miatt van, hogy nem a tehetség indul ma hazánkban. Van tehetségkutatás nálunk? Foglalkozott ezzel az mnasz? Miért nem küldtetek a pirelli tehetségkutatóra egy ügyes fiatal pilótát? Gondolt valaki erre közületek? Vagy gondolt arra valaki közületek, hogy színt vigyen a rallyba? Hogy ne az unalmas, mindenki álltakl ismert gyorsaságikon autózzanak, mára már vakon a pilóták? Szerintetetk siker volt az IRC futam rendezése?? Szerintem nem, mert még mindig van sara a rendezőnek, és ez titeket is minősít. Órákat lehetne sorolni a hibákat, és azt hogy sokan tudják hogy semmit nem tezstek a rallyért, pedig ebből érttetek. Persze a haveroknek volt minden, vagy kedvezmény, vagy eltekintés dolgoktól, mert erről szól a történet. A rendezőkről már nem is beszélve. Valaki a MÁSik fóreumon beírta azt amit én javasoltam itt, ezen a fórumon, mindneki helyeselte azt amit ellopott tőlem tippeket. Valószinű azért, mert ti s***tatok rá, mert nem a ti érdekeiteket szolgálja. Most is tartom azt amit többször is írtam, míg a mostani gárdából akár 1 ember is ott van a tűz közelében, addig nem lesz rally magyarországon. Profi gárda kell, aki életcélként kezeli a rallyt, és nem a haverokat védi, betartott szabályzat kell, nem engedményeket hozni az ítéletekben. És profi rendező gárda kell, akit felelősségre lehet hozni, ha valami nem úgy van, ahogy le van írva. De gondolom ti ezt nagyon jól tudjátok.Ja mellesleg belém kötöttél, pedig én egy fillért sem kapok a rallyért, hanem eddig csak költöttem rá. Azok cseszték el, akik rengeteget kerestek a rallyn. Drága szállodák, meg ilyesmik. El tudtok különben számolni a költségekkel rendesen??? Rossz helyen keresed a felelőst a magyar rally haláláért.
863. • 2012-04-05 09:41:43
Ortodox!
A felvetésedre válaszolva:
Van a szakágnak kinevezett vezetője, talán egyszer lesznek bizottsági tagok is.
Továbbá a második már "sikeres" közgyűlés óta semmilyen felkérést nem kaptam, a média bizottság melynek tagja vagyok működésképtelen, elfogadott hatályos Média szabályzat nélkül.
Az itt megjelent hozzászólásaim a sportág érdekében írtam és mindig volt valamilyen javaslatom.
Félreértettetek a 858. bejegyzés szerzőjének azt javasoltam, hogy mutasson példát, de úgy, hogy tűnjön el, írt már elég savazó baromságot.
862. • 2012-04-04 09:45:28
Roni.
Mi lenne ha Te mutatnál példát és nem nem értelmetlen szócsatára és levelezésekre pazarolnád az energiád? Állítólag neked van hatalmas tudásod s példaértékű multad. Na akkor hajrá! Most van szükség a több évtizedes tapasztalatra, és a sporttal szembeni alázatra.
861. • 2012-04-03 10:58:06
Nem semmi, jól él belőle és amikor végleg kivérezteik akkor beszól, hogy gyere mutass példát!
860. • 2012-04-03 10:53:54
Nem én tettem tönkre a magyar rallyt. Mi a probléma? Az hogy évekkel ezelőtt már szóltunk, hogy ez így nem lesz jó?, Hogy el kellene menni más országokba, hogy ott miért is működik jól minden, ha kell akkor változtatásokkal is? Ebből is látzsik, hogy senkit nem érdekelt az, hogy mi lesz a rallyval. Senkji nem hallgatja meg a pórnépet. Fenyegetőzni, azt tudtaok, tudnak, mert féltik a húst.... De tenni valamit., mit is várunk olyan szervezőktől, akik kijelentik azt, hogy a néző nem kívánt rossz a versenyeken.....
859. • 2012-04-03 10:08:49
rallysjociCZ!

Mi lenne ha példát mutatnál?!

Üdv

Herczeg Áron "Roni"
858. • 2012-04-03 09:07:21
És még mindig kivétel néálkül ugyanazok az emberek írogatnak ide az mnasz fórumba, akik eddig. Nincs magyar rally, és még mindig írogatnak, nem értem én ezt. Remélem, ha vége a 3 fordulós bajnokságnak, akkor eltűnik mindenki, és a nép választhat majd új mnasz tagokat, és elnököt. Remélem. Ti már leégtetek, nem vagytok képesek semmire sem. Ha már SP ről van szó, akkor követni kell. Lehet egy-két évig nehéz lesz, de utána egy hozzáértő gárda helyrehozhatná ezt a sportot, amit sojkna annyira szerettek régen.
857. • 2012-04-02 18:05:23
Sokat emlegetitek mostanában SP-t. Milyen szempontból érdekelt az Mnasz-ben? Kiadják valamelyik lemezét? vigyorgok helyeslek csókollak kacsintok forgatom a szemem király megdöbbent vigyorgok
856. • 2012-04-02 17:31:45
Azt lehet tudni, hogy ez a csepela milyen minőségben és milyen javadalmazás szerint kavarja, a szövetség hátszelével az SP ügyét?
855. • 2012-04-02 17:08:51
Gyurma, kzsolt és csepela Tamás

Ugye nem gondoljátok komolyan, hogy ha egy Biztosító támogatja az MNASZ-t (nem mellékesen a Hungaroringet is), akkor lehet majd egy másikkal erre az egy tételre szerződni?
854. • 2012-04-02 15:40:07
Idézet a cikkből:"először is: nem kell rá regisztrációs díjat és súlyadót fizetni, nem vonatkozik rá az átírási díj sem, valamint nem kell műszaki vizsgára vinni, helyette az MNaSZ autós Technikai Bizottsága (aTB) által kiadott gépkönyv és szakvélemény birtokában, úgynevezett versenygépjármû szemlére kell vinni."

Hibák a helyesírási hibákat kivéve:
-Szuper, hogy nem kell súlyadót fizetni! Egyetlen szépséghiba, hogy semmire nem kell, mert teljesítményadó van helyette pár éve, és ezt tudtommal minden jelenleg működő ideiglenes forgalomban-tartási engedéllyel rendelkező jármű, vagy rendszám után fizetni kell, csodálkoznék, ha az SP rendszám lenne a kivétel.
Átírási díj sincs, csak vagyonszerzési illeték...

"ha valaki egy VfTS-t megvásárol, eddig 130 ezer forint átírási díjat kellett fizetnie"

Korábbi díjtétel szerint 6e+6e+20e+1600*18=60.832 Ft egy VFTS átírás, a mostani szabály szerint a forgalmiban szereplő teljesítmény számít , az mondjuk 75kW, akkor az összeg 65.750 Ft. Tamás enyhén túloz attól tartok.

"Ha valaki benevez egy versenyre, akkor azzal igazolja, hogy azon a versenyen indult" Értitek! Mindenki indul, aki benevezett, punktum.

"ezenfelül lehetôség van tesztelésre, amelyet 30-45 nap közötti idôben szeretnénk meghatározni"

Felhívom a figyelmet a többesszám első személyre, itt kezdődnek a problémák, hogy Csepela Tamás bármit szeretne meghatározni bárkinek ilyen ügyben...

"Jelenleg több biztosítóval is tárgyalunk, és a legkedvezôbb ajánlatot tevôvel köt szerzôdést az MNaSZ."

Az szuper lenne, mert eddig a kapott jutalékok alapján szerződött az MNASZ. Vagy így értette a legkedvezőbbet?!
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k