MNASZ Rallye Díjkiosztó 2013
Túl vagyunk a tavalyi díjkiosztón, folytatódhat a szezon!
2014-06-01
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737752021
Napi oldal:
84690
Jelenleg:
1647
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
793. • 2012-03-21 18:37:36
Áron!
Ma Magyarországon, 2012 március 21-én Te el tudsz képzelni olyan felelősséget érző!!! szakmailag rálátó embert aki az élre áll? Továbbmegyek léteznek olyan emberek akik a javadalmazáson kívül (ha lehet erről ma itthon beszélni egyáltalán) felsorakoznak, hogy legyen itthon redezett törvényi megfeleltetése és gyakorlati levezénylése a Rallye-nak?
Itthon egyébként is utópisztikusnak tűnik nekem a felelősségvállalásról beszélni. Ilyen nincs... de már adott szó sincs... sőőőtt!!! De lehet hogy rossz helyen szocializálódtam:)

Makra Tibor
792. • 2012-03-21 15:36:14
természetesen a vezetői posztra gondoltam
791. • 2012-03-21 15:21:22
http://www.youtube.com/watch?v=S01byLC5TjM&feature=related, hogy legyen egy klasszikus.
790. • 2012-03-21 15:15:48
Kedves nagyon okoskatamás!

Előszór is az aki a véleményéhez vállalja a nevét.
Vannak önálló gondolatai, javaslatai, hogyan lehetne kilábalni, tán ismeri is a szabályainkat, és problémáinkat.
A legfontosabb, nem fröcsög, hanem megoldást keres.
Mellesleg eltöltött az autósportban több mint 35évet.

Üdv

Herczeg Áron "Roni"


789. • 2012-03-21 15:01:22
Kedves Herczeg Áron "Roni"! Mégis ki az a majom aki ezt a posztot bevállalja?? hm.. nem is butaság, kéne egy majom!!
788. • 2012-03-21 14:33:02
Nehéz megmenteni valamit ami nincs. Inkább azon kéne gondolkozni, hogy lehet újra építeni, de ilyen körülmények között nincs kedve senkinek elkezdeni.
Szvsz, ha valaki erre a parasztvakító s***kenésre elmegy, még mindig hisz a Mikulásban, és még mindig nem jutott el arra a pontra, hogy komolyan vegye a helyzetet. helyeslek
787. • 2012-03-21 14:30:35
MNASZ VEZETŐSÉGE + RENDEZVÉNY SZERVEZŐK!!

Rally szurkoló vagyok /BÉKÉSCSABÁRÓL/ azon "kevesek"
közűl akik 300 km útaznak egy rallyért.Én igenis örültem
egy ARAD RALLYÉRT mert hozzám az van a leg közelebb.
Tehát aki ennyit kifizet /kispóról/ a majdnem minimál béréből 450ft-os benzin áron az hülye vagy fanatikus.
Én biztos nem lepődnék meg ha oda érek EGERBE
és EGERSZALÓKNÁL azzal fogadnának ,hogy a szakaszjegy
500-1000 FT .VISSZA NEM FORDULNÁK , KOCSIVAL NEM BUJKÁLNÉK A DZSUNDZSÁSBAN . TEHÁT FIZETNÉK!!!!!!
GYULAI ZSOLT--A Magyar rallyira most is 50-80 ezren kiváncsiak!
számológép elő 50000x500=25.mill
MOST HIÁNYZIK 10.MILL .FELVESZEK 100 JEGYSZEDŐT
/100X5000/NAP=500.000 /
Előbb utóbb úgy is fizetős lessz !
ADJÁL KEDVEZMÉNYT LÁSD "RALLY PASS"
Értem hogy hiányoznak a nagy cégek milliói,de észre kellene venni ,hogy azok nem is lessznek a közel jövöben.
Társadalmi munkával?MI NÉZŐK /FANATIKUSOK/ CSAK ÍGY TUDJUK SEGITENI A MAGYAR RALLYT
UTÓIRAT AZ AZ 2000-3000-FŐ ERDŐBEN BUJKÁLÓ ÉS A SZABÁLYOKAT KIJÁTSZÓ NEM OSZT NEM SZOROZ!!!!!!!!
786. • 2012-03-21 12:19:18
R007!
Ekkora rálátással, ilyen kapcsolatrendszerrel és ennyi energiával miért nem vállalod el a szakágvezetői státuszt? nemértem
785. • 2012-03-21 12:11:37
Bocsi!

Bejegyzésem szerkezetileg szétcsúszott minta sportágunkUrak!
Ez a vita egymásnak fezsülés nem vezet sehova. ki a rajosabb az ORB (RallyI.II.) vagy az RTE .
Kell e MNASZ, meddő vita, a sporttörvényben a válasz.
Hogy ki mennyi pénzt tett zsebre az Eger Rally-val kapcsolatban meg baromság, hol vannak a fillérek? Arról írogatni, azt megszólni, hogy valaki a "köz javára
(versenyzők, nézők) elvégzett munka után, nem szeretne kölcsönkérni, kvázi munkával pénzt akar keresni az
arcátlanság, ha ekkora fan-ok vagytok lehet önkéntes munkát vállalni a következő rally versenyen.

A fő probléma, hogy immáron egy éve nincs, kinevezett szakágvezetője a Rally-nak, így nincs megfelelő
érdekképviselete az IB-ben mely a legmagasabb
sportszakmai szervezet az autósportban.
Végre ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, ha van minősített többség ha nincs.
Az alapszabályunk 42/b paragrafusa 8. pontja csak arról rendelkezik, hogy mikor köteles kinevezni a jelöltet, de nem tiltja, hogy amennyiben nincs meg a minősített többség,
indokolt esetben a sportág érdekében a szavazati többséget megszerzőt, vagy urambocsá, jelen esetben egy kevésbé megosztó harmadik személyt nevezzen ki.
Most indokolt eset van! Lassan a meghatározó, húzó
szakágból, mely bevételeiből az MNASZ költségvetésének 2/3-át biztosította, csak szép emléké válunk.
Tehát ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, a jelenlegi aspiránsokat, ha szükség van rájuk alárendelni helyettesnek minden posztra megfelelő embert állítani, akik írásban
vállalják a munkát a bizottság összetételét ismerve, és
hagyni őket dolgozni. Pár nap alatt ki kell dolgozni, el kell fogadni egy működési szabályzatot, amelyben személyre leosztva nagyobb mozgásteret, jogkört engedélyeznek az egyes tagoknak, saját szakmai területükön.
Meg kell határozni, fell kell térképezni a szakág, jövőjét, gazdasági helyzetét, kapcsolatait. Értékelni kell a Rally
kapcsolatát a médiával, marketing kommunikációját,
szponzorációs lehetőségeit. A kiértékelés után ki kell alakítani az új stratégiát az említett területeken. Rendezni kellene az MNASZ és RTE jogviszonyát.
Szabályainkat aktualizálni kellene, gondolva az új
Sporttörvényben megfogalmazottakra.
Bár a jelenlegi szabályokkal is az a legnagyobb baj, hogy nincsenek betartatva.
Az új stratégia kialakításához számon kell kérni az elnökségi ígéreteket, ami már túl van az ígéreten, megvalósulni látszik (közút, erdőgazdasági, rendőrségi, önkormányzati engedélyek), ott ki kell dolgozni a működési mechanizmust, hogy használható legyen.
A Rally az összes sportág közül (nemcsak autósportra értem) a legkiemelkedőbb országos szinten a belföldi turizmust generálók közül , még sincs szakmai kapcsolata szakági szinten.
Gondoljatok bele, hány vendég éjszakát töltenek a
versenyzők, rendezők, tisztségviselők egy-egy Rally helyszínén és extrának még ott vannak a nézők.
A Mecsek Rally a Formula 1 után a legjelentősebb autósport és sportesemény, óriási hazai és idegenforgalmi bevételt generál, még is a létéért küzd. Nincs támogatás, nincsenek kedvezmények, bár éves szinten a Rally több turisztikai bevételt produkál mint az összes úgynevezett "látványsport"
együttvéve.
Az elnökség jó kapcsolataik révén itt is tudna jelentős segítséget nyújtani a szakágak.
Visszatérve az RSB teendőihez, a rendezvényekkel
kapcsolatosan ( rescue, mentők, tűzoltók, rendőrség, installációk, mobil WC, stb) központi szinten kellene megoldani a beszerzést, a többi szakággal összefogva évi 60-70 eseménnyel jelentős árkedvezmény érhető el.
Az Elnök úr tegnapi interjújában a konszenzusra való törekvéssel magyarázta a szakágvezető kinevezésének elhúzódását, tessék kinevezni mivel vészhelyzet van egy arra alkalmas személyt, két évre, alakítson ki mai divatos szóhasználattal élve, egy szakmai RSB-t a fent leírtak alapján.
A kinevezésben legyen egy záradék amiben vállaljal, hogy szezon végén okt. 30-ig elkészítenek egy beszámolót az elvégzett munkáról amit közzé kell tenni, a tagság vagy elfogad, vagy nem, ha nem, akkor lemond. A konszenzust munkával, eredményekkel lehet elérni.

Végezetül Radványi Géza kultusz filmjében a Valahol Európában, annak idején elhangzott egyű
mondat ami akkor szállóige lett, "könyörgöm akasszuk fel", és most én azt kérem:

KÖNYÖRGÖM NEVEZZÜK KI!!!

Üdv
Herczeg Áron "Roni"



784. • 2012-03-21 11:57:45
Urak!

Ez a vita egymásnak fezsülés nem vezet sehova. ki a rajosabb az ORB (RallyI.II.) vagy az RTE .
Kell e MNASZ, meddő vita, a sporttörvényben a válasz. Hogy ki mennyi pénzt tett zsebre az Eger
Rally-val kapcsolatban meg baromság, hol vannak a fillérek? Arról írogatni, azt megszólni, hogy valaki
a „közjavára” ( versenyzők, nézők) elvégzett munka után, nem szeretne kölcsönkérni, kvázi munkával
pénzt akar keresni az arcátlanság, ha ekkora fan-ok vagytok lehet önkéntes munkát vállalni a
következő rally versenyen.

A fő probléma, hogy immáron egy éve nincs, kinevezett szakágvezetője a Rally-nak, így nincs
megfelelő érdekképviselete az IB-ben mely a legmagasabb sportszakmai szervezet az autósportban.
Végre ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, ha van minősített többség ha nincs.
Az alapszabályunk 42/b paragrafusa 8. pontja csak arról rendelkezik, hogy mikor köteles kinevezni a
jelöltet, de nem tiltja, hogy amennyiben nincs meg a minősített többség, indokolt esetben a sportág
érdekében a szavazati többséget megszerzőt, vagy urambocsá jelen esetben egy kevésbé megosztó
harmadik személyt nevezzen ki.
Most indokolt eset van! Lassan a meghatározó, húzó szakágból, mely bevételeiből az MNASZ
költségvetésének 2/3-át biztosította, csak szép emléké válunk.
Tehát ki kellene nevezni egy szakágvezetőt, a jelenlegi aspiránsokat, ha szükség van rájuk alárendelni helyettesnek, minden posztra megfelelő embert állítani, akik írásban vállalják a munkát a bizottság összetételét ismerve, és hagyni őket dolgozni. Pár nap alatt ki kell dolgozni, el kell fogadni egy működési szabályzatot, amelyben személyre leosztva nagyobb mozgásteret, jogkört engedélyeznek az egyes tagoknak, saját szakmai területükön. Meg kell határozni, fell kell térképezni a szakág, jövőjét, gazdasági helyzetét, kapcsolatait. Értékelni kell a Rally kapcsolatát a médiával, marketing kommunikációját, szponzorációs lehetőségeit. A kiértékelés után ki kell alakítani az új stratégiát az említett területeken. Rendezni kellene az MNASZ és RTE jogviszonyát.
Szabályainkat aktualizálni kellene, harmonizálni az új Sporttörvényben megfogalmazottakkal.
Bár a jelenlegi szabályokkal is az a legnagyobb baj, hogy nincsenek betartatva.
Az új stratégia kialakításához számon kell kérni az elnökségi ígéreteket, ami már túl van az ígéreten,
megvalósulni látszik (közút, erdőgazdasági, rendőrségi, önkormányzati engedélyek), ott ki kell
dolgozni a működési mechanizmust, hogy használható legyen.
A Rally az összes sportág közül (nemcsak autósportra értem) a legkiemelkedőbb országos szinten a
belföldi turizmust generálók közül , még sincs szakmai kapcsolata szakági szinten.
Gondoljatok bele, hány vendég éjszakát töltenek a versenyzők, rendezők, tisztségviselők egy-egy
Rally helyszínén és extrának még ott vannak a nézők.
A Mecsek Rally a Formula 1 után a legjelentősebb autósport és sportesemény, óriási hazai és
idegenforgalmi bevételt generál, még is a létéért küzd. Nincs támogatás, nincsenek kedvezmények,
bár éves szinten a Rally több turisztikai bevételt produkál mint az összes úgynevezett „látványspot”
együttvéve.
Az elnökség jó kapcsolataik révén itt is tudna jelentős segítséget nyújtani a szakágak.
Visszatérve az RSB teendőihez, a rendezvényekkel kapcsolatosan ( rescue, mentők, tűzoltók,
rendőrség, installációk, mobil WC…) központi szinten kellene megoldani a beszerzést, a többi
szakággal összefogva évi 60-70 eseménnyel jelentős árkedvezmény érhető el.
Az Elnök úr tegnapi interjújában a konszenzusra való törekvéssel magyarázta a szakágvezető
kinevezésének elhúzódását, tessék kinevezni mivel vészhelyzet van egy arra alkalmas személyt, két
évre, alakítson ki mai divatos szóhasználattal élve, egy szakmai RSB-t a fent leírtak alapján.
A kinevezésben legyen egy záradék amiben vállaljal, hogy szezon végén okt. 30-ig elkészítenek egy
beszámolót az elvégzett munkáról amit közzé kell tenni, a tagság vagy elfogad, vagy nem, ha nem,
akkor lemond. A konszenzust munkával, eredményekkel lehet elérni.

Végezetül Radványi Géza kultusz filmjében a Valahol Európában, annak idején elhangzott egyű
mondat ami akkor szállóige lett, "könyörgöm akasszuk fel", én most azt kérem:

KÖNYÖRGÖM NEVEZZÜK KI!!!

Üdv
Herczeg Áron "Roni"

783. • 2012-03-21 11:19:22
Ouninpohja!
Igen, "EME LINK" alapján sajnos úgy tünik. sírok
782. • 2012-03-21 10:44:30
De ez mekkora egy tipikus idióta, irígy, magyar, demagóg hozzáállás, hogy miért akar keresni valaki azon, amit csinál! Ember, ez üzlet, mert mindenki pénzből él, és senki sem fogja jótékonyan hagyni, hogy kivegyék a zsebéből! És igen, sok embernek ez szívügy, lelkesedés, de enni meg kell, kiadások vannak, és senki sem fogja neked azt mndani, hogy nem baj, ha nem tudod kifizetni, én azért még szeretlek! A sportbíró sem a kézfogástól lesz kifizetve, a pályadíjakat, miegymást sem ajándékba mérik. De tényleg, javaslom, hogy dolgozz valamiért úgy, hogy a saját zsebedből fizeted a benzint, a telefont, a mindent, és még utána azért is, hogy megcsinálhatod. Legörbülne a szád!
781. • 2012-03-21 10:03:49
Kérdés: EME LINK tanulsága szerint akkor jelenleg nincs is 2012-es mnasz rally versenynaptár?
780. • 2012-03-21 09:10:21
RTE versenyt már akkor lemondták, mikor még úgy volt hogy lesz EGER RALLY !!!!
779. • 2012-03-21 08:58:53
Hát a multikat egyáltalán nem kellene bele keverni. Mert ezzel azt mondtad hogy a multik nélkül nincs rally :D
Persze 70-es 80-as 90-es években hol voltak a multik? Milyen volt a magyar rally?

Most se kellene multi cégek pénze hozzá. Csak olyan MNASZ és olyan rendezők akik a versenyzőkért és a versenyekért vannak. Nem azért hogy hasznot húzzanak mindenből.
778. • 2012-03-21 08:55:41
Juhi,

Megtennéd, hogy nem másolgatod ugyanazt a hozzászólást több topicba? Baromi zavaró.

Köszi!
777. • 2012-03-21 08:45:18
Addig, amíg az autósport legfelsőbb szintjeire nem kerülnek olyan kaliberű pénzemberek, mint a futballban addig az ilyen szeánszok csak vízgereblyézések lesznek és a végső konklúzió pedig a szokásos: „nincs pénz” "válság van", "recesszió van", stb, stb, stb

Amíg a pénzvilág, a multik nem látnak idehaza fantáziát az autósport (Rally) ezen ágában addig nem lesz változás.

A lassú agónia elkezdődött, akik ma az MNASZ-ben ülnek azok is csak tízes alátétek a rendszerben, egy nagy gépezetben.
Lehet itt rendezni szeressükegymástgyerekek fórumot meg dumapartit nem vezet sehova.
776. • 2012-03-21 08:37:47
Nézők,rajongók,versenyzők ! Szerintem már ott kezdődik a baj hogy a rendező olyan haszonnal akar egy versenyt megrendezni, hogy utánna egész évben bőven el él belőle. A vége csak egy gondolat volt, hogy mire költi a pénzt. A pénzről szól itt minden. A nevezések szörnyűen magasak. Szerintem sokkal több versenyző lenne ha kevesebb lenne a nevezésidíj és a sokkal több versenyzőtől több pénz bejönne , mint a horibilis nevezéseknél. De hát a rendezőnek a sok versenyző sok gondot jelent, sokkal könnyebb kisebb gonddal többet kaszálni.
775. • 2012-03-21 07:56:44
Nagyon helyénvaló egy ilyen mozgalom indítása!
Azért azt fel kellene fedni, hogy kik a zászlóvivői eme nemes célnak.
Jómagam speciel megválogatom kivel ülök le szívesen egy asztalhoz. Amelyik kutya már megharapott, annak nem szívesen adok csontot!
Sokak tisztánlátása végett ezt jó lenne publikálni kicsit! Van az a pár ember aki mellé sokadmagammal nem szívesen állnánk, bárhogy alakuljanak is dolgok!
774. • 2012-03-20 19:21:53
Ezt javasold az RI-nek is,mert Ők hisztiznek hogy az RTE versenyzőivel nem akarnak közös futamot,mert kihordják a kavicsot az útra.Ezért tiltakoznak és nem indulthatot volna az RTE Egerben. Igy viszont nem megy az RI sem,mert náluk ha jók az értesüléseim 40 nevezés érkezett anyagi okok miatt. Nem mellesleg az összkerekes autók hordják ki a kavicsot és az RI menői szeretik levágni a kanyarokat mert úgy gyorsabb.Túrában mindig ki vannak gumizva a belsőívek pont emiatt. mosolygok
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k