MNASZ Rallye Díjkiosztó 2013
Túl vagyunk a tavalyi díjkiosztón, folytatódhat a szezon!
2014-06-01
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732119332
Napi oldal:
103254
Jelenleg:
1719
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
633. • 2011-11-14 17:28:45
GRATULÁLOK!

Botka Endre lemond, nem fogadják el a lemondását, majd újra kinevezik.

Hát uraim ez tényleg katasztrófa. Lemond majd őt kérjük meg hogy dolgozzon.

Tartás és gerinc ...
Erről az egész brigád csak kívülállóként tud beszélni!

Gyereknek íródnak majd a szabályok?

632. • 2011-11-14 14:49:41
Ez tragikus sajnos belefáradtak az érintettek, pedig a jövőjükről van szó! Az ki van zárva, létezik olyan az autósportban ami nem k zsoltra tartozik?
631. • 2011-11-14 12:40:34
Hát az milyen elszomoritó hogy összesen huszonnéhány szavazat érkezett a maroknyi önjelöltre.Bezzeg a "semmilyen "munkát nem vállaló K zsolttot csak többszöri felszólitás után lehetett eltávolitani a rá nem tartozó mult heti megbeszélésröl. Zsirpapa úgy néz ki lessz 1 teljessen új verseny is.
630. • 2011-11-11 19:25:21
És ki rendezi azt a 4 versenyt???ja ledyre megyünk !!! nevetek
629. • 2011-11-11 11:53:05
A négyből kettő a Hungaroringen. A rallye lesz a lady cupa betétfutamja
628. • 2011-11-11 10:58:14
Jövőre tényleg 4 verseny lesz ?
627. • 2011-11-10 10:08:14
Te azt mondod: "várjuk a terveket".
Én azt kérdem: mikor lesznek a fegyelmi, technikai, etikai, stb. ügyek végleg és egyértelműen lezárva?
Mikor kapják meg a bérüket a bírók, az elvégzett munka után? Mikor készül el, a mindenki számára ugyan azt jelentő szabályrendszer?
Ha ezeken túl vagyunk, akkor jöhetnek a tervek. bizonytalan
626. • 2011-11-10 09:11:43
Olvastam. Ezek csak szavak. Etetik a népet a rally berkein belül mindennel. Mondani lehet bármit, leírni is. A tettek majd igazolják azt, hogy csak üres szöveg volt-e leírva, vagy már tényleg valaki elgondolkodott a dolgokon. Várjuk a terveket.
625. • 2011-11-09 23:28:37
joci!

Olvass figyelmesen:

"Rendkívül fontos lenne mihamarabb megjelentetni, hogy hány verseny és milyen dátummal szerepel a 2012-es tervekben, hiszen a szponzoroknak szóló anyagokat, mind a versenyzőknek, mind a rendezőknek, mind az MNASZ-nek el kell készítenie."

Ugye akkor nem csak benned merül ez fel.

De nem beszél senki a sporttitkárról, technikai titkárról, akik csak azért vannak, hogy Faluszélén úrnak kevesebb dolga legyen. Tudja a saját kis okoságait csinálni.

Nem beszél senki arról, hogy az MNASZ szponzorai megjelennek máshol.

Már alig vannak IB és Elnökségi közlemények.

És még lehetne sorolni.
624. • 2011-11-09 19:31:34
Nem személyeskedtem senkivel, és nem osztottam észt az elmúlt egy évben rendszeresen az biztos. De ha ezt szűröd le, akkor legyen úgy. Amatőrök. van baj? Biztos, de fele annyi mint az mnasz , vagy hozzá közeli emberek rendezte versenyeken. Szerintem. Lehet hogy fas.zságokat beszélek, de ingyen teszem, nem kapok havonta százezreket azért, hogy csak beszélek, csak beszélek, és nem mondok semmit. lehetne tanulni más országoktól, és mielőtt valaki megtámad, nem a Csehekre gondolok. Aki indult külföldö az tudja miről beszélek. Addig is jó tagcserét, meg elnökválasztást, meg mittudomén mit. Mert eredményes meló az nincsen az biztos. Várják az emberek a megváltót, mint az országban mindenki, de az még meg sem született. Sok sikert hozzá. Mikorra kellene lekötni a jövő évre a kocsi bérléseket?? Mikor lesz a szezon nyitó???? Hány verseny lesz? Ki kivel megy majd együtt??
623. • 2011-11-09 18:25:54
Holnap van a határidő,majd kiderül minden.
Lehet,hogy sikerül megváltoztatni a vezetőséget.
Ha mégse akkor az nagy baj!
622. • 2011-11-09 12:30:12
Az észosztásnak te is nagy híve vagy... Aki azt mondja, hogy a nézőkkel vagy az amatőr rendezvényekkel minden rendben, az igazat mond? Ha nem, akkor jogos a kritika...

Az viszont elszomorító, hogy az Mnasz honlapján beharangozott jelölt-bemutatkozások száma nulla, azaz egyetlen jelölt sem jelentkezett szakágvezetőnek, CsB-t kivéve, akit pedig már kétszer nem neveztek ki, várhatóan most sem fogják.

Reméljük tisztújító közgyűlés lesz decemberben, más kiút már nem nagyon van innen...
621. • 2011-11-09 11:54:10
megy az ész osztás. Lemond ez az ember ezért, a másik azért. Jönnek újak, akik nem tesznek semmit sem. Kritika éri az amatőröket, a nézők nem kívánt felesleges tényezők a versenyeken. Arra persze senki nem gondol, hogy a jövő évről még egy mondat sem hallatszott el. Nem konkrét naptára gondol az ember, hanem arra, hogy valamit érezzen már a paraszt, hogy érte is van a vezetőség, és nem csak a húsosfazék érdekli őket.
620. • 2011-11-09 11:20:34
Ez a kérdés sokakban, sokszor felmerült. Az ok prózai: ASN.
sajnos...
619. • 2011-11-08 23:40:35
Tudjátok mi a s*** az egészben,ezévben két versenyen éreztem jól magam,Bükfürdön és egy amatör versenyen a Tamási motorsport rendezvényén.És a töbiért is fizettem!
Jó páran azon gondolkodunk kell-e liszensz???
Kell-e MNASZ???
Miért nincs egy jó viszonylag több gyorsaságiból álló amatör
sorozat ami átveheti az MNASZ helyét és akkor csak irányitsák akit akarnak!!!
618. • 2011-11-08 19:29:46
Igaz, az is egy fontos szempont, elfogadom.
617. • 2011-11-08 09:42:40
Alapjaiban igazad van, fontos szempontokat említesz "mindenki oda megy versenyezni, ahol nev.díjban, minőségben, és hozzállásban (emberi szóban) a legjobbat kapja" sőt sajnos még abban is, hogy bizonyos esetekben "nálunk a versenyző van a szövetségért". Igazad van abban is, hogy pusztán adminisztratív módon nem lehet mezőnyt szerezni, de azért ne feledkezz meg a Sport törvényről sem!
616. • 2011-11-07 22:40:44
Na, már a Cselényi is belekezdett az "amatőröket tiltani kellene" szövegbe. Elvtársak, az MNASZ nem hatóság. Persze a saját licenceseinek, sportbíróinak tilthatja, ha akarja. A rally nevet is le lehet védetni, akkor majd futósakk néven megy tovább az egész. Nem arról van szó, hogy nincs túl sok, sőt néhány dilettánsan megszervezett amatőr, hanem arról, hogy adminisztratív módon nem lehet mezőnyt szerezni az MNASZ-nek. Ezt a sok okos fejes valszeg sosem fogja belátni. Hiszen nálunk a versenyző van a szövetségért, nem fordítva...piaci alapon dől ez el, mindenki oda megy versenyezni, ahol nev.díjban, minőségben, és hozzállásban (emberi szóban) a legjobbat kapja (plusz persze, sponzor, presztízs, stb.). No, jó versenyzést jövőre mindenkinek.
615. • 2011-11-07 18:25:14
Azt eddig is tudtuk hogy sok sok probléma van ami megoldásra vár,hogy a MAGYAR AUTÓSPORT ÚJRA OLYAN NÍVÓS LEGYEN MINT ANNO A 80 AS ÉVEKBEN.A probléma gyökere maga az MNASZ vezetésében van.Én most már elhiszem hogy azok a bizonyos emberek nagy ívben kakálnak arra hogy változtassanak és pozitív irányba mozdítsák a szekeret.Mert az évek sajnos ezt mutatják,eljutottunk odáig hogy inkább indul 2-3 külföldi versenyen egy MAGYAR csapat,mert az olcsóbb,ott megbecsülik szeretik és kinyalják a popóját és örülnek nekik,mint itthon pénzt öljenek egy olyan bajnokságba ami már 1 forintot sem ér már hála azoknak akik idáig süllyesztették a szakágakat:((((((((((((((
614. • 2011-11-07 18:03:11
"Lehet, hogy munkájukat a jó szándék vezérli, de nem biztos, hogy jelen helyzetben az FIA minden áron való követése lenne a fontos. Magyar MŰKÖDŐ Rallyesportra van szükség, ehhez pedig igenis hozzátartoznak a speciális magyar szabályok. "

Cselényi Balázs nyilatkozatában olvasható ez a nagyon értelmes gondolat!
Végre...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k