MNASz sajtótájékoztató 2012
SAjtóközlemény és SAjt fotói
2012-03-26
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737507353
Napi oldal:
50906
Jelenleg:
2357
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2573. • 2014-12-29 19:36:19

Ortodox!

Ezen a Via Dolorosa-n elgondolkodtam.
M.I. a saját keresztjét cipelte, mégis nehézzé vált, letette, keresett egy könnyebbet(?). B.E. Nem a sajátját cipeli... előbb lesz nehéz, előbb fog lekívánkozni a válláról..., hosszú az a Via Dolorosa és sok a stáció (14).

Ezt olvastad (idézet a levélváltásból):

MNASZ:
"Álláspontunk szerint, hosszú idő után végre sikerült egy olyan szabályozás alapjait letenni, amely minden bizonnyal egységes keretet biztosít, a hazai rallye sport utánpótlásának, kulturált és biztonságos körülmények között való versenyzéséhez."

Büki E:
"Sokkal fontosabb az ömlengésnél, hogy az alapokat letisztázzátok. Első lépésként tudatosuljon a fejekben, hogy a MARB nem a hazai rallye sport utánpótlása! A MARB= MAGYAR AMATŐR RALLYE BAJNOKSÁG, sprint
jellegű rendezvények kel. Ez nem egyenlő az utánpótlással! Ennek lehet része egy utánpótlás program. Az utánpótlás a Rallye2. A MARB-ban mindenki versenyezhet, szabályozottan, biztonságosan, aki rallye típ. versenyen szeretne részt venni."

Nehéz lesz úgy dűlőre jutni, ha még az alapok sincsenek tisztázva. Így B.E-nek annyi esélye van, mint színvaknak a Rubik-kocka ellen...
De van egy huszárvágás szerű megoldás, főleg, ha szereted a sci fi-t:
Ernő egy lövészetes ötlettel leválasztja az amatőrt a profitól, és magáévá teszi a keresztet…
helyeslek vigyorgok
2572. • 2014-12-29 12:03:00
Sanko!
Kössz, ne is próbálj meg rávezetni.
Maradjunk annyiban, hogy "ha megértettem volna" ;) akkor sem érdekelne ez a vurstlis dolog.
(számodra tényleg ez a fő csapásirány, hogy mindhárom kérdésed csak a lövészetről szól?) nemértem
2571. • 2014-12-28 08:22:44
Holczer,

nem volt elég, hogy mindent szétbasztál Sz.amossal amikor az volt hogy a nagy autók miatt van sok baleset? emiatt lett a lövészet is, és most a Bükit próbálod sározni, aki a s***t lapátolja utánatok!!!!
A Lakatossal meg a Pénzessel már nem tudtok mit kitalálni hogy újra hatalomra kerüljetek

nem, nem lesznek kitiltva az egyhat feletti kocsik és te danika nem leszel alelnök bármennyit irogatsz álnéven
2570. • 2014-12-27 23:42:37
Nekem is véleményem volt és csak megpróbáltalak rávezetni, hogy megértsd benne a logikát. Ha megértetted volna mint ahogy példáúl dictus magister akkor most a kérdéseimre válaszoltál volna:
- miért pont 2014 ben jött a lövészet?
- milyen előzmények után jött a lövészet?
- miért nem korábbi években jött a lövészet?
2569. • 2014-12-27 19:06:08
"Részünkről, MARB munka Bizottság a munka a továbbiakban folytathatatlan. "

Én már láttam olyan RVSZ-t, ami a Te részvételeddel tovább készült az RSB-ben mint 2 hét (és alapszabályt még nem is írtatok).

Ernő! Az utóbbi pár évben megszaporodtak a lemondásaid. Van még valami ahonnan le tudsz mondani?
2568. • 2014-12-27 12:02:13
Az előző hsz-be, becsúszott egy-egy fölösleges "a" és egy "t" betű.
Bocs, a figyelmetlenségért. forgatom a szemem
2567. • 2014-12-27 09:49:01
Mester!

Lehet, hogy a valóban többszörös bajnok navigátor lesz az, aki átveszit az RTE megálmodójától a keresztet. Viszont meggyőződésem, hogy végig is viszi a via dolorosa összes stációján.
2565. • 2014-12-27 07:19:49

Sanko!

Tévedsz. Már jogszolgáltatás sincs!
Valamiféle shop van, ahol lehet „igazat” vásárolni.
Kispénzért kis igazságot, nagypénzért nagy gazemberséget.

Más:

Lentebb ezt írtam:

"...ezzel okafogyottá vált az amatőr (rallye típusú) autósport jogilag is kivitelezett elválasztása az "élsport"-tól...

...Mert ugyanis olvasatomban is a lövészetes ötlet erre lett volna jó, és a mai napig is szükséges lenne."

Amikor írtam, még nem ismertem ezt:
https://www.dropbox.com/s/3fshu9ffnm9bqqc/141224_MARB_DuEn.pdf

Tisztára, mintha Büki E. átvette volna M.I. keresztjét...
bizonytalan
2564. • 2014-12-27 00:37:58
Sanko!
Sem az említett levelet nem én írtam, sem az általad hozzáfűzött "a tisztánlátás végett" kezdetű szövegértelmezést.

Egyszerűen nem tartottam járható útnakk a rally és a lövészet összekapcsolását.
Mint kiderült, ezt mások is így érezték. /értsd: a többség/
Erre jöttél Te, és kifejtetted, hogy mi az ami miatt csak "az emberek nagyon kis százaléka ért..."
Vagyis kettönk közül Te vagy az aki "megmagyaráz", vagy legalább is próbál. Nekem mindössze véleményem volt az esetről, és leírtam.
Mondom, vélemény........ kacsintok
2563. • 2014-12-26 23:47:48
Dictus magister! Amit leírtál az nagyon korrekt és mind helyénvaló, egy hozzáfűznivalóm van, hogy Magyarországon nincs igazságszolgáltatás hanem itt jogszolgáltatás van.
Ortodox!
Én pont azt gondolom rólad amit te rólam: szerintem te akarod a véleményed megmagyarázni éppen a nagy számok törvényére hivatkozva...
Csak ez sem nekem sem bárki másnak aki logikusan gondolkodik nem magyarázat ezért lenne pár kérdésem:
- Az RTE egyesületét kb. 1996 körül alapították és 17 éven keresztül lehetett ott versenyezni és versenyeztek is sokan mert kevesebb pénzből és kevesebb időráfordítással elég jó verseny élményt yújtott.
Aztán a 18. évében jött a szabály, hogy 1.6 feletti autók nem indulhatnak. Ez tulajdonképpen a fele mezőnyt elvette a sorozattól így hát valamit tenni kellett ami jogilag lehetővé tette volna a mezőny és a sorozat megtartását. Véleményem szerint ez lett volna az újfajta sportág bevezetése. Miért nem korábban állt elő ez az ötlet? Miért nem 2000ben vagy 2005 ben lett AMTOSZ? Miért pont akkor amikor veszélybe került a sorozat?
Dictus magisternek lehet igaza abban, hogy a többség nem bízott ennek az ötletnek a kivitelezésében és nem az történt amit írtam, hogy nem értették a dolgot.
Ezért gondolom, hogy utólag azok magyarázzák "valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel" akik maguk tiporták el a jól működő sorozatot az "1.6 kétkerékhajtás felett csak elsőosztályban" ötletükkel.
2562. • 2014-12-25 17:05:35

Ortodox!

Annak tudatában, hogy Te MNASZ párti vagy, megértem véleményed, de nem értek vele egyet. Legfőképpen azért nem, mert a lövészetes ötlet megjelenése óta sok víz lefolyt a Dunán, vagyis utólag értékelni egy döntést nem ugyan az, mintha az adott pillanatban értékelnénk. Sőt a most, esetleg negatívként értékelt folyamat a maga idejében még akkor is lehetett pozitív, ha a többség ezt, ott és akkor nem így gondolta. Szerintem a többség támogató hozzáállásának hiánya elsősorban nem az ötletet minősítette, hanem annak végig viteléhez nem volt bizodalma. Ha azt kérdezzük, hogy miért nem, akkor a mai magyar jog- és igazságszolgáltatási rendszerrel kapcsolatos anomáliákat kellene górcső alá vennünk, aminek elemzése után logikusnak találnánk a többség reakcióját.
Ami bennem ezzel kapcsolatban hiányérzetet kelt a mai napig, az az, hogy kurtán-furcsán lett vége ennek a csűrcsavaros ügynek ha egyáltalán vége lett! Senkitől nem hallottam, olvastam, hogy az RTE részéről indított jogi ügyek véget értek, visszavonásra kerültek, vagy bármilyen ítélettel is végződtek volna. Nekem, információim alapján az a benyomásom, hogy M.I. hátrált ki B.Cs. mögül, ezzel okafogyottá vált az amatőr (rallye típusú) autósport jogilag is kivitelezett elválasztása az "élsport"-tól. (Ugye itt az idézőjeleket nem kell indokolnom...)
Mert ugyanis olvasatomban is a lövészetes ötlet erre lett volna jó, és a mai napig is szükséges lenne. Az, hogy ebben B.Cs. magára maradt, az a legkevésbé sem az Ő hibája. Az Ő legnagyobb hibája szememben, hogy M.I. "békenyilatkozata után" nem állt ki a nagy nyilvánosság elé, és nem számolt be az ügyek tényleges állásáról. De ez a magatartás is védhető M.I. melletti lojalitásával, ami számomra ugyan nehezen érthető a történések után, de lehetséges.

Összegezve, B.Cs. egykori ötlete, ott és akkor, az egyetlen megoldásnak látszott az amatőr rallye megmentésére, még akkor is, ha ez az ügy messze túlmutatott saját jelentőségén, és a jogállamiságot tette, tette-volna próbára.

A fórumos ötlettel kapcsolatban fehéren-feketén én sem értem, hogy mit keres B.Cs. az MNASZ oldalán? De, ha az összeesküvés elméletek alapvetéseiből indulok ki, akkor azt mondhatom, hogy "semmi sem az, aminek látszik". Ez esetben legalább is a definiált célokat illetően...
kacsintok

2561. • 2014-12-25 12:22:54
Sanko!
Nagyon szép és dicséretes dolog, hogy meg akarsz magyarázni valamit, mert -ahogy írod- csak az "emberek nagyon kis százaléka érti" Viszont ha abból indulunk ki, hogy egyformán szeretjük és -talán- értjük is az autósportot, vajon miért a sokaság véleményét akarod megváltoztatni? Biztos, hogy az említett kis százalék tudja csak a tutit?.

Hol van a sokat emlegetett:
"a nagy számok törvénye......" kacsintok
2560. • 2014-12-25 11:44:26
Nem tudom mi ez a levél csak egy gondolathoz lenne hozzáfűznivalóm:
"- Ha valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel, akkor biztos, h Ő a megmentője a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek?"

Csak a tisztán látás végett mert úgy értelmezem az emberek nagyon kis százaléka érti miről szólt ez a történet.
Valaki nem eltiport egy jól működő versenysorozatot a lövész ötletével hanem éppen a jól működő versenysorozatot tiporta el a nagy diktátor. A lövész ötlet gondolom azzal a céllal jött létre, hogy egy független új sportágként fennmaradhasson, olyan mentő lépés lett volna.
2559. • 2014-12-24 13:09:01
Lásd 2554. számú bejegyzésemet, bár ennyire én sem gondoltam szó szerint.
2558. • 2014-12-23 22:14:07
Mindenben szakértő majd megmondja a tutit.egy olyan ember aki azt mondja egy autóra amit hónapokig építtettem éjszakákon át,utcai autóból amit frissen hoztak svajcbol,hogy ez az ő kocsijavolt o építette mert megismeri a felnijerol⁉ ki a Tesco parkolóba akar technikai ellenőrzést tartani ,mindenki hozzon szelepdekni tömítést.a verd meg a bajnokot nagyveseny kitalálója.csábító ajánlat volt 1gyors 2 turaverseny áráért.na az ilyen emberre tudom azt mondani ,hogy hiteltelen.hany perben áll az mnasz ellenében?addig volt jo a túra is amig felnem bukkant.
2557. • 2014-12-23 17:25:59
Endre!
Nem a levelet kellett volna elfogni..... :D
2556. • 2014-12-23 10:08:13
Elfogtunk egy levelet...

Több dolgot nem értek:

- Ha valaki szakértő az autóversenyek és a versenyautók biztonsága területén (és akkor ezt meg sem kérdőjelezem), az ebből adódóan ugyanolyan hozzáértő az MNASZ biztonságos működése kapcsán is?

- Ha valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel, akkor biztos, h Ő a megmentője a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek?

- Két mondat a Megbízásban nekem kicsit ellentmondó: a megbízottat számlaadás kötelezettsége terhel, miközben társadalmi munkában dolgozik...

- Engem ha valaki elküld a fenébe, akkor azzal később nem akarok egy hivatalos papíromat sem tanúként aláíratni... ( TANU1 korábbi hozzászólásai )

Ha az AMTOSZban nem jött be a lövészet, akkor majd az MNASZben... vigyorgok
Mesterségük címere: precíziós lövész
2555. • 2014-11-30 23:09:14
figyelo!
Egy kalap alá veszed a másodosztályt, a Rally 2-vel?
Az utóbbira csak nem mondanám, hogy "..bárki, bármilyen autóval, bármilyen gyakorlat nélkül..". nemértem
2554. • 2014-11-29 20:48:06
Egyenlőre úgy tűnik áthozzuk az RTE-t ide. Bárki, bármilyen autóval indulhat, bármilyen gyakorlat nélkül, és mindezt a 2. osztályban. Biztos, hogy ez a jó irány? Nem biztos, hogy mindenkinek meg kell felelni. Aki szabályozatlanul akar versenyezni, kezdőként bármilyen autóval az menjen lőni is az Aramiszba. Biztos, hogy jó az, ha turbós 4 kerekes autóval lehet kezdeni?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k