Monte Carlo: teljesítve!
A Holczer-Magyar páros élménybeszámolója
2007-01-26
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
732007072
Napi oldal:
200325
Jelenleg:
1601
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Holczer Dani és Magyar Gábor egy N csoportos Renault Clio Ragnottival indult az idei, 75. Monte Carlo Rallye-n.
Mivel nem lehetett N3-ban nevezni, ezért A7-es lett az autó és ezzel sikerült végigérniük.
A hazaérkezés után beszéltünk telefonon Danival:

Miért pont Monte Carlo?
Már öt éve minden Monte Carlo Rallye-n ott vagyunk a pályák szélén, és tavaly eldöntöttem, hogy itt egyszer el kell indulnunk. Meglehetősen sok energiába és szervezésbe került, de idén sikerült rajthoz állni. Partner volt tervünk megvalósításában a MATADOR, ami azért nagy könnyebbséget jelentett.

Hogy tetszett?
Fantasztikus volt. Talán egy kicsit szerencsések is voltunk az időjárással, mert mindvégig szikrázó napsütésben versenyezhettünk, ami könnyebbé tette a feladatot. Haza is hoztuk az összes szöges gumit, amit most vihetnek a srácok a Sumavára. :)
Azt mondhatom, hogy minden jól működött és nagyon élveztük a versenyzést.

Milyen volt a rendezés?
Belülről rendkívül szervezettnek tűnt a dolog, sehol egy percnyi csúszást nem vettünk észre. A szervizpark tűnt egy kicsit zsúfoltnak, mert olykor a sok nézőtől nem tudtunk közlekedni, ami megnehezítette a dolgunkat. Az utolsó Monte Carlo-i szakaszt kivéve, nem volt nagy felhajtás, látszott, hogy mindenki teszi a dolgát. Ha nagy dugó volt, rendőr motoros vezetett fel minket, és a népek mindenhol odafigyeltek, hogy etapon akadálytalanul tudjunk közlekedni.

Sok néző volt?
Rengetegen voltak. Egyes hírek szerint volt olyan szakasz, ahol több mint ötvenezer néző volt, de mi csak a magyarokat vettük észre. Több gyorson, maroknyi magyar csapat állt az úton, magyar zászlót lengetve, az igazán jó érzés volt. Köszönjük!

Hogyan készültetek?
Talán ugyanúgy, mint minden más versenyre. A felkészülés elsősorban szervezéssel telt el, mindenki tette a dolgát. Karácsony után próbáltam néhány kilót leadni, amit szerintem Gábor vett fel helyettem, úgyhogy így rendben is voltunk. :)
Pihenésre nem sok idő jutott, bár törekedtünk rá.

Tréning?
Az nem volt annyira egyszerű, mert ezúttal a szervezők nem adtak ki tréning itinert. Nekünk kellett tréning tervet készíteni, és az időbeosztást pontosan kitalálni. Ezzel is minden rendben volt. Nehéz volt olyan itinert írni, amit vissza is lehet majd mondani, és tartalmaz is minden lényegi információt. Tudod, itt figyelni kellett arra, hogy melyik a napos oldal, amelyik tiszta marad, melyik az árnyékos és a fedett rész, amelyik mindig csúszik, hol lesznek a kihordások, és hogy hol fog szembe sütni a nap. Néhány helyen, - lentről miután visszanéztünk - bekerült az itinerbe, a "J2! meg ne próbáld!", meg ilyenek. :)

Mi volt a legnehezebb?
Talán a 46km-es gyors utolsó harmada, amit jobb hátsó defekttel kellett teljesítenünk, na az, meleg volt. Nagyon vártam már, hogy leszakadjon a futófelület a defektes abroncsról, de mindhiába. Egyfolytában azt kérdeztem a navigációtól, hogy mikor lesz már vége. Ha őszinte akarok lenni, félelmetes volt minden B2 és B3 (volt belőle néhány) lefelé a szerpentinen, de meg kellett oldani. Megállásra nem is gondoltam, mert az legalább 5 perc hátrányt jelentett volna, amit nem engedhettünk meg magunknak. Az a 15perc, az tényleg nehéz volt.
Aztán nagyon nehéz volt megfelelni annak a tíz-tizenkét ember elvárásainak, aki mindig vártak minket a szervizparkban, akiknek a munkája nélkül mindez nem valósulhatott meg. Nekik is mindenképpen meg kellett felelnünk. Nem engedhettük meg magunknak azt a luxust, hogy el- vagy kiessünk, mert azzal a többiek munkája is hiábavalóvá vált volna.

Hogy bírta a tocsi?
Pénzes Zsolt és csapata kitűnő autót hozott a versenyre. Ugyan A7-es kategóriában indultunk, de ez egy N-es Clio volt, amit azért be kellett osztani. Gyakorlatilag az autónak semmiféle problémája nem volt a verseny során. Ha úgy tetszik, megtört a tavalyi átok. Nagyon szeretem ezt az autót, tudod, úgy a szívemhez nőtt. Vettem neki új ruhát tavaly a Miskolc Rallye után, meg hát, álltunk már eleget együtt a pálya szélén. Úgy összejöttünk. :)

Melyik gyors tetszett a legjobban?
Az SS 04 -07 Burzet / Lachamp Raphael című szakasz. Na az igazán tetszett, ezt majd meg mutatjuk kis idő múlva a matadorsport.hu weboldalon. Érdekes volt egyébként, hogy a második napon, négy szakaszt is tudtunk nyerni a kategóriában, ami a defekt ellenére nagyon feldobott.

Mi lett a vége?
Egy kis sporttörténelem. Elsőként Magyarországról végigértünk a Monte Carlo Rallye-n.
Nagy küzdelemben az A7 kategória 2.helyét sikerült megszerezni, és abszolútban pedig a 33. helyen végeztünk. Mindezért szeretnék külön is köszönetet mondani Peter Novosad és Juraj Izvolt uraknak, akik a MATADOR részéről napi kapcsolatban voltak velünk a gumik miatt is, valamint a GREPTON RT.-nek, és az UNI ball-nak, akik nélkül ez a műsor sem jöhetett volna létre.

Ez a hír most jelenik meg 10065. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k