h i r d e t é s
Összes oldal:
732069422
Napi oldal:
53344
Jelenleg:
1643
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Nem sokkal a januári ülések után nyilatkozatával az FIA elnökének sikerült mindenkit elbizonytalanítani, és ha ragaszkodik terveihez, akkor a Ford és a Citroen is kiszáll a világbajnokságból.
Az FIA egyik technikai csoportja januárban ült össze, hogy minden apró részletet kidolgozzanak a jövőbeni terveket és változtatásokat illetően. Nem sokkal miután a világszövetség nyilvánosságra hozta az ülések eredményét a héten felszólalt Max Mosley, akinek más véleménye van. Szerinte a Subaru és a Suzuki távozása a világbajnokságból elég nyomós indok arra, hogy az elfogadott új szabályokat újragondolják. Azt sem tartja kizártnak, hogy újra leülnek majd tárgyalni, hogy elvegyék-e a turbó kit-et az S2000-resektől vagy inkább ne. Mosley azt is követeli, hogy újra felülvizsgálják a költségtervezeteket, ami a kit-et illeti. A főnök Sebastian Loeb kijelentésére is reagált, miszerint az S2000-res autók nem elég látványosak. Szerinte ez nem ilyen egyszerű, hisz elsősorban a vezető, másodsorban pedig a körülmények teszik látványossá a kocsikat. Mindezeknek köszönhetően a World Council márciusban újra összeül, és megvitatja a rally világbajnokság sorsát.
Érthető, hogy ez a cseppet sem következetes viselkedés összezavarta a világbajnokságban még jelen lévő gyári csapatokat, akik már azt hitték, hogy az FIA végre tisztázott minden technikai kérdést a Super2000-resekkel kapcsolatban. Sem a Ford, sem a Citroen nem érti, hogy miért kell most megint kétségbe vonni a turbo kit-et, sőt minek kell azzal kacérkodni, hogy esetleg már 2010-ben leváltsák a WRC-éket a tervezett 2011 helyett? Malcolm Wilson bejelentette, hogy már épül az új autó, melynek alapját a Fiesta adja, de ha 2010-re kész kell lenniük, akkor kiszállnak a bajnokságból, mert nem fogják tudni tartani a határidőt. Olivier Quesnel pedig elmondta, hogy ha a Citroent kényszeríteni fogják, hogy építsen egy S2000-res autót, akkor leállítják a Peugeot S2000-res programját, hiszen kizárt, hogy ugyanazon konszern két márkája egymással versenyezzen. Mindkét francia márka a PSA-hoz tartozik.
Ezek után az sem csoda, hogy a legtöbb külső szemlélőnek kicsit olyan érzése támadhat, hogy Max Mosley tönkre akarja tenni a rally világbajnokságot. Viselkedése kiismerhetetlen, egyáltalán nem következetes és nem tesz jót sem a csapatoknak, sem a versenyeknek, sem pedig a bajnokságnak.
Ez a hír most jelenik meg 6197. alkalommal
|