h i r d e t é s
Összes oldal:
732043959
Napi oldal:
27881
Jelenleg:
1144
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Janika Balatonfüred fölött, Csopak mellett tesztelt egy erdőgazdasági úton. A Portugál IRC futam murvájára készül...
- Hogy sikerült a mai teszt? - Ez egy 50 kilométeres tréning volt, semmi különöset nem csináltunk, csak apróbb módosításokat végeztünk a futóművön, illetve gumikat próbáltunk. Igazából nem tudom, hogy ez az út, amin ma voltunk, mennyire hasonlít a portugál pályákhoz, de nem is ez volt a lényeg. Azért kellett a mai teszt, hogy egy kicsit visszarázódjak a ritmusba, elvégre utoljára decemberben ültem a versenyautóban versenykörülmények között. Éreznem kell a féktávokat, a sebességi fokozatokat, és aztán majd a Portugál Rally előtti shakedown-on próbáljuk majd ki azokat a beállításokat, amiket kifejezetten ott fogunk majd használni.
- A kocsiban alapvetően változott valami tavaly óta? - Most még a régivel mentem, de fog változni. Most kerül majd bele az új motor és az új váltó. Ezek már új fejlesztések lesznek: a motor például tizenöt lóerővel lesz erősebb, mint a tavalyi, a váltó pedig új házat kap majd a jövő héten.
- Elég volt ez az 50 kilométer? - Az az érzésem, hogy nem igazán volt elegendő, nem vagyok még nagyon magabiztos ezzel az autóval. De mindenképpen több, mint a semmi. Éppen ezért, portugál futam előtti shakedown-t teljes egészében ki fogjuk még használni, hogy mehessek a kocsival. De egyébként semmi gond, mert az a futam elég hosszú lesz, úgyhogy ott majd biztos eljutok egy bizonyos szintig majd az autóval.
- A tavalyit nevezhetjük még tanulóévnek. Idén mit vársz magadtól - akár már az első versenyen? - Őszintén szólva nem tudom, mit várhatok el magamtól. Mindenképpen meg kell látni az első versenyt, hogy mit tudok csinálni. Elég nehéz versenyek ezek, éppen azért, mert nagyon sok a jó versenyző. Úgyhogy elképzelésem nincs, hogy mit tudok majd csinálni egy ilyen erős mezőnyben. Azt tudom, hogy jó lenne már valami jó eredményt elérni - most ezen vagyok.
- A portugál futam után milyen versenyekre készülsz még idén? - Belgiumba, Csehországba vagy Oroszországba, ez még nem dőlt el, és a végén egy aszfaltos futamot tervezünk, talán a svájcit.
- Nem kérdés, hogy Tagai Robi marad melletted idén is, ugye? - Igen, vele megyek idén is. Két versenyen vagyunk túl, de nagyon jól tudunk együtt dolgozni. Nyilván apróbb módosítások mindig vannak a munkánkban, de ez mindig így van. Az újdonságokat ki kell próbálnia az embernek, hogy segítse az együttműködést, de alapvetően azt gondolom, hogy jól megértjük egymást az autóban.
Ez a hír most jelenik meg 4182. alkalommal
|