Itt már nem a kocsiban kell keresni a hibát. A pilótában. Ha a 40 fõs csapatot nem kellene felruházni csapat pólókkal, akkor több jutna tesztre. Vagy esetleg több versenyen indulni, bár Asi ellen akkor sem lenne esélye, legfeljebb a Janikának. Tavaly még eredményt hozott a legjobb autó a mezõnyben, az idén már nem a kocsin múlik, ebbõl adódik, h bukott dolog a megismételhetõ bajnoki cím.
Azért van pár fannal több most, mert tavaly bajnok volt, és a Skoda márka miatt szurkolnak többen neki.
Nekem nem áll szándékomban senkit sem fikázni, semmi bajom Norbival, de ha megverik egy olyan versenyen ahol alapból kevesebb esélye van, akkor azt tessék már elfogadni... Úgyanúgy más is nyert gyorsaságit N-es autóval. Abban is van valami hogy Norbinak kötelezõ megjelenni egy céges rendezvényen, de nem hallottam még arról hogy napokat töltött volna az autó beállításával. Asi az utolsó csavarig ismeri az autót, és szerintem már azt is észreveszi az autón, ha egy anya lelazul. Ez a helyes irány...
Ez volt az a Rally, ahol reálisan a legközelebb tudnak kerülni az N4-es autók a S2000-hez. Asi már párszor lenyilatkozta mennyi különbség van a két kategória között, mennyivel jobb egy S2000-es. Nem megy 210-et, viszont hamarabb eléri a 170-180-at, jóval jobb a féktávja, és jobb a kanyarsebessége.
Hiába jobb az autó, ha nincs a pilótában kilométer. Ahhoz, hogy úgy menjenek mint Asi, u.olyan õrültnek kell lenni, és annyit tesztelni. A wrc-k megszûnésével az a világ megszûnt, hogy hozok egy top gépet, és alapbeállításokkal küzdök az elsõ helyért. Most is 5 másodperc lett a végén a különbség. Nem tudom miért megy a cirkusz, de nem azt tartom bajnak, hogy most 5 másodperccel kikapott, hanem hogy miskolcon meg salgón nem nyertek legalább fél perccel.
Szoros verseny volt, többen is tudtak jó szakaszeredményeket produkálni, de egy ember volt aki 1 gyors kivételével végig ott tudott lenni, és nyert is.
Viszont van egy örök igazság: nem zörög a haraszt.........
ezzel az E85-el megkavarták a mezõnyt az biztos. Se minta eredmények, se normális ellenõrzés, pedig naivan azt hittem, ez milyen jó lesz, költségkímélõ...aztán hamar vegyészkedés lett belõle.
Grat Asiéknak, Õrültek vagytok, és remélem idén is lesz VB.
ahogy Janinak IRC, de jó lenne Norbit is ott látni, jó tapasztalatszerzés lenne.
Ki tudja, hogy kire és mire nyilatkozta ezt Norbi? Ismét van egy pilóta akit fikázni lehet! Amúgy sztem nem önszántából megy sajtótájékoztatókra, valószínû ezek mind a támogatói szerzõdésekbe bele van foglalva! Félreértés ne essék nem vagyok Herczig-fan, de kicsit unalmas, hogy minden verseny elõtt, vagy után valaki fikázásra kerül....
A kis herceg aki nem bír veszíteni én is csak annyit tudok erre mondani hogy nem a sajtótájékoztatón meg egyebeken kell álldogállni az autó mellett széles mosollyal... Ha nem tetszik a dolog akkor át kell ülni N-es autóba, mert az már bebizonyosodott hogy az S2000-nek nincs esélye itthon az N-esekkel szemben. Hiába a jelentõs anyagi háttér, hiába a legújabb technika.. ez ide nem elég Norbi, itt tesztelni, beállítani, tanulni és vezetni kell. jobb lesz ha lenyeli a békát, és a mocskolódásnak vége szakad...
hellosztok, mi szelestén voltunk, jó kis verseny volt, rég voltam ilyne jó murvás futamon, sõt, talán ez z eddigi legjobb:) mentek a fiúk keresztbe szépen:) pár fotó itt: képek
Szerintem is ott a különbség, míg Asi benne él a kocsiba, többet teszttel mint az egész mezõny összesen addig nem lehet tõle elvitatni a gyõzelmet.....
Crash barátom belinkelte az Asi tesztjérõl a képeket. Az egyiken volt egy napló. Na nem a tv 2 rõl. Azon az szerepelt, hogy Asi tesztjén, már a 48. körénél tartott, és minden egyes körre oda volt írva, hogy mit kell állítani a kocsin. Õ nem egy szalonban mutogatta a kocsit, meg a picsákat a kocsi mellett , hanem tesztelt. Ment a kocsival csaknem 50 kört, míg a többiek repiztek. Ettõl profi Õ. Lehet gyanakodni, de míg az etanolt engedik, addig mindenkire lehet.
Herczig nyilatkozatában/kilométerekt mentünk leszabályzáson/ mondta ki a tutit. Ahol õ leszabályzáson megy 160 al, ott kap Asitól mert Asi ott 200al megy. Ezt mindenki tudja hogy több a vége a Mitsuknak.
Én úgy tudom, hogy nyújtott be óvást, de nem tudom milyen hivatalos indokkal. Az óvást formai okokkal elutasították.
Minden esetre Asi autóját elvitték technikai ellenõrzésre, de semmit nem találtak.
Norbi problémája az, hogy a világon mindenhol (ami azért nem feltétlenül van így) az S2000-sek verik az N-s autókat... Emiatt csalást sejt.
Ezzel csak az a probléma, hogy az N-sek közül nem csak Asi verte el már idén a két S2000-t, hanem mások is.
Biztos több pénzt tesz bele, mint az N-s csapatok, de nincs semmi eredménye.
A szombati nap végi utolsó szervízpark bejáratánál az IE-be az ATB-sek tolták be Herczig autóját. Bzzz-ék természetesen tolták egyedül a kuplungmentes citroent és a segíteni akarókat (civilek) azonnal visszautasította, hogy tilos.
Sziasztok? A Herczig tegnapi ügyérõl hallott valaki? (tankolózónában a szerelõk tolták be az autóját) Ez szabálytalan?? Azt hallottam óvást is adott be valaki vagy valakik. Errõl van valami info??? "
Ezt egy másik fórumon olvastam, van valakinek infója errõl az esetrõl??
Érdekes... Célban Norbin kívül más nem tett hasonló nyilatkozatot, mindenki örült. Utána a pezsgõzésnél õ szépen elvonult (tüntetõleg?)... Nem tudom mi lehetett a gond...
Herczig Norbert- Baranyai László (Skoda Fabia S2000): „Úgy mentünk ki a
szervizparkból, hogy tudtuk nagyon jól, hogy ha az elsõ-két gyorsaságin tudunk hozni
a riválisunkon, akkor van mit beosztanunk az utolsó szakaszra. Kilométereket mentünk
leszabályozáson, esélyünk sem volt, így maradt az utolsó kör elõtti különbség. Kicsit
csalódott vagyok, - nem az eredmény miatt-, hanem mert nem érzem, hogy tiszta lenne
a verseny. Senkit sem szeretnék megbántani, de nem tiszta az, ami itt folyik, és nem
értem, hogy az RSB és az ATB ezt hogyan engedheti…”