h i r d e t é s
Összes oldal:
722829000
Napi oldal:
275879
Jelenleg:
7368
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A kis portugál szigeten megrendezett jubileumi 50. SATA Rallye Acores futamon sikeresen beért a célba a Botka Rally Team párosa. Botka Dávid és Mihalik Péter technikai gondokkal küzdött, de végül a második helyen állhattak fel a dobogóra Ponta Delgada főterén. A szervizcsapat is komoly munkát végzett és ők is nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a bajnokságban továbbra is kategóriája második helyén álljon a Mitsubishivel versenyző páros.
’Csak a verseny első 5 szakaszán tudtunk problémamentesen autózni. Aztán jöttek szép sorban a gondok. Olyanok, amik előtte még sosem… Hogy egy hajtáskomputer meg tud hibásodni, azt sosem gondoltam volna… Elment a kormányszervó, leszakadt a kormánymű. Célba értünk és be tudtunk jönni a második helyre és ez a legfontosabb’ - értékelte a futamot Botka Dávid.
'A szervizben a srácok nagyon komoly munkát végeztek, volt dolguk rendesen. Köszönöm a segítségüket! Mi is szereltünk Petivel etapon, vagy a kormányművet próbáltuk rögzíteni, vagy kereket cseréltünk, hogy a megfelelő mintával tudjunk menni az egymás után következő különböző gyorsaságikra. Pihenni abban a három percben tudtunk, ami a beíró és a rajt között volt… :)
Mindig azt mondom, hogy ez nehéz verseny volt, most bizton állíthatom: ez volt idén a legnehezebb!
Eddig nagyjából gondmentesen autóztunk, most ez gondokkal teli volt. Olyan hibák, ami nem a felkészítés hibája, az alkatrészek hibásodtak meg folyamatosan.’
A zárónap két kör közötti fél órás szervizében nagy volt a rohanás: ’Elment a kormányszervónk a szombati második gyorson. Mentünk két szakaszt szervo nélkül, aki tudja, hogy milyen ez, annak nem kell magyarázni… Ezt megjavítottuk a szervizben. A második kör első szakaszán leszakadt a kormányművünk. A pótkerék spaniferével próbáltuk rögzíteni, ami természetesen nem sikerült maximálisan, nagy volt a mozgása így is. Az egyenesekben is össze-vissza mozgott a kormánymű, folyamatosan olyan érzést adott, mintha hol az egyik, hol a másik kerék lenne defektes. De az, hogy másodikak lettünk, az felejteti ezt az egészet.’
Három pontot tudott faragni a hátrányából a Botka Rally Team párosa, így továbbra is a második helyen állnak a fiúk az ERC2 kategóriában, négy ponttal lemaradva az első helytől. Az ERC következő futama a belga Ypres Rallye lesz június 25-27. között.
’Nem indulunk Belgiumban. Az éves értékelésbe az első öt versenyből csak a legjobb négy számít bele. Van három második és egy negyedik helyünk, mindenhonnan pontot hoztunk haza, így most ezt a futamot kihagyjuk. Nem mellesleg, Mihalik Petinek a jövő héten születik a kisfia, neki is jobb így, hogy a családdal tud lenni az első hetekben.
A terveink szerint a szezon második felének első négy versenyén szeretnénk elindulni: a következő a murvás észt verseny lesz, majd a Barum aszfaltja után újabb két murva futam, a ciprusi és a görög, majd ha a végén szükséges, akkor elmegyünk Svájcba is.’
Ez a hír most jelenik meg 1936. alkalommal
European Rally Championship 2015
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|