Krózser Menya új körülményeket teremtett maga körül az idei esztendőre, de a döntései máris meghozták az eredményt, hiszen már az idénynyitó futamon az első helyre hozta be a Citroen DS3 R3-at.
Milyen volt ez a verseny a számotokra?
Szuper! Problémamentes volt az egész futam, semmi gond nem volt a kocsival sem, és a verseny végére mi is sokat fejlődtünk. A beállításokon sokat változtattunk a verseny során. Nem voltunk még igazán gyorsak ezen a futamon, volt ugyan egy-két gyorsasági szakasz, ahol nagyon elnyomtuk, de összességében még azt mondhatom, hogy közel nem autóztuk ki azt, ami bennünk és ebben az autóban van!
Mennyire vagy elégedett a saját teljesítményeddel?
A körülményeket ismerve most is csak azt mondhatom, hogy így kellett csinálni, ez így volt megfelelő! Folyamatosan fejlődtem a verseny során, egyre jobban és egyre gyorsabban tudtam autózni. Nem tudtuk ugyan kihozni a maximumot, de látjuk, hogy hol szükséges változtatni, mi az, ami ahhoz kell, hogy a jövőben még gyorsabbak lehessünk. Gondmentes és szuper volt minden, elégedett vagyok!
Sokan csodálták kívülről ezt az autót, milyen volt belülről?
Nagyon-nagyon szuper! Jó autó, minden részletében igazodik hozzánk, kényelmes, kézre állnak a dolgok, jól vezethető... tényleg szuper!
Új navigátoroddal is sikerült az együttműködés?
Maximálisan, nagyon jó hangulat volt a kocsiban az egész verseny során. A gyorsasági szakaszokon nyilván 100 %-ban a pályára koncentráltunk, jól tudtunk együtt dolgozni és tényleg úgy vélem, hogy mind emberileg, mind szakmailag tökéletes ez az együttműködés közöttünk.
Milyen volt a verseny a szervezés és a pályák szempontjából szerinted?
Ez már egy nehezebb kérdés! :-) Azt kell mondjam, hogy nem igazán volt ideális, voltak rosszabb részek, de ez a rallye és nekünk ezt kell teljesíteni. Többet vártunk persze ettől a rendezvénytől, ez egy kellemetlen része a dolognak, de ez nem az én dolgom, hogy ebbe beleszóljak. Mi ott megyünk, azokon a pályákon, amit kijelölnek számunkra, én pedig igazodok és alkalmazkodok a körülményekhez.
Térjünk vissza még a csapatra, ez is új volt számodra!
Igen, valóban szinte minden új volt most körülöttem, az autó, a navigátor, a csapat... Nagyon szervezetten működött a csapat, a srácok nagyon jól végezték a dolgukat, elégedett lehetek a szervizeléssel is, a csapatvezetéssel is. Mindenki nagyon sokat dolgozott, sokat tett értünk, és itt szeretném külön kiemelné az ex-navigátoromat, Fodor Gézát is, akire szintén az egész verseny során maximálisan támaszkodhattunk! Jól összeszervezett volt ez az egész csapatmunka!
Ilyen mezőnyre számítottál ebben a kategóriában?
Hárman nagyon elől autóztunk folyamatosan, nagyon kis különbségek voltunk közöttünk, így ebből azért már látszik, hogy egy izgalmas bajnokság elé nézünk. Én mindenképp szeretnék még gyorsulni, és fogok is, de nagyon tetszik ez a helyzet, hogy ilyen keményen lehet csatázni!
Hogyan tovább?
Először is kipihenjük az Eger Rallye fáradalmait! :-) Aztán, ha már ezzel végeztünk, akkor jöhet a 100 %-os koncentrálás a következő futamra, azaz a Miskolc Rally-ra. Bár a mostani futam végére is egész jól sikerült beállítgatni az autót, de a további szükséges változtatásokat még megejtjük. Szerencsére van elképzelésünk, és nem azt látjuk, hogy itt a vége ennek az autónak, hiszen ezzel még bőven nem ez a maximum, amit lehet menni. Tudjuk, hogy képesek vagyunk a fejlődésre, és ez motivál!
a csapat támogatói: