Én ott leszek Egerben, hidegen hagy ki rendezi, legalább lesz verseny. Szerintem sokkal gázabb lett volna, ha az évadnyitó rögtön elmarad, és majd májusban indul 1 murvás versennyel.
Szerintem nem a mi dolgunk eldönteni, hogy melyik rendezõnek, hogy éri meg versenyt rendezni, ez az õ dolguk.
Talán nem helyesen használtam a "megéri"szót,csupán õszintén kíváncsi lennék a háttérben dúló harcokra.Megjegyzem ez nem magyarkodás,de kezd már nagyon tele lenni a hócipõm az egész rally körüli ködösítéssel!Ezt a mi gyönyörû sportunkat olyan tisztán és egyszrûen lehetne újra a régi fényében tündököltetni...Az MNASZ-nek két dolgo kellene kiemelten kezelni:a versenyzõk és a nézõk érdekeit!!!De amíg ezek csak sokadikak a sorban addig ne várjunk csodát.Egernek örülök,én is ott leszek.
Engem nem is az zavar hogy most lesz-e Eger rallye vagy sem.Igaz régebben is meg lett oldva a pénz hiány.Épfu Rallye sprint Gyõr, vagy éppen Veszprém rallye is volt spirt.tehát minimál költségvetésbõl is volt verseny.Méghozzá úgy hogy a R.1-n volt 100 autó,R.2-n pedig 130.Persze volt úgy hogy elmaradt verseny(Salgó,Veszprém).Ami zavar az a IRC körüli gond.Ha most vissza mondja a rendezõ akkor a néhai Taurus Rallye sorsára jut a rendezvény.Mikor már kezdet jó nevû EB futam lenni akkor hagyták elsorvadni.Sajnos ha elmardt az IRC akkor soha nem lesz nálunk ilyen verseny.Inkább óvni,és bábáskodni kellene a Mecsek Rallye felett hogy sokáig élvezhessük a komly nemzetközi verseny varázyát.
Üveges Gabi is feláldozta magát: 1,8 milláért vállal el egy gyorsaságit! Lássátok már a segítõ szándékot, lehetett volna 3 is! Mentsük meg az Eger Rallyt!
Legszivesebben ott álnék a képzeletbeli bejárat elött és mindegyikõtöket elkergetnélek amelyikõtök eger rallyra akar bejönni.
Nem mindegy miért éri meg?nem mindegy milyen pénzbõl?ha nem rendezik meg az a lé már elment egy nokiásdobozban ugyis.
Így legalább verseny lesz.Kis jót lássatok már meg,ne magyarkodjatok folyton.Uraim gondolkozzatok!!!!!!
marshall!
Lehet, hogy a "megéri" kifejezés, más összeget jelent itt, mint ott.
Pl. az óóósönben 33Ft a tojás darabja akkor is ha rájuk rohad, viszont Kató-néni 28-ért adja, amit ma reggel emelt ki a tyúk alól.
Neki így is megéri.
Most akkor van az MNASZ fején sapka, vagy nincs, vagy tök mindegy? Megmentett-e egy versenyt, amit a rendezõ pár héttel a rendezvény elött lemondott, vagy megbuktat mindenkit, aki a rallyért tesz? Mi a versenyzõk érdeke, hogy legyen verseny, vagy hogy megint bele lehessen rúgni az MNASZ-be, hogy elmaradt egy verseny? Az eredeti rendezvény ugyanazokon a pályákon folyt volna mint ez. Eger környékén, a Mátra kivételével (ahova az Eger Rally sokáig nem jutott be) sohasem voltak jó rallye pályák, mégis mindenki siratta, hogy milyen fantasztikus verseny volt.
Tisztelettel vegyük már észre, hogy az MNASZ. felsõ vezetõinek nem áll érdekükben a verseny megrendezése, hiszen a Frank Tamás emberének erre a versenyre nincs rajtengedélye,ugye ugye :
Ha valaki képben van,kérem írja meg a rejtvény megoldását! Miért éri meg egy hirtelen beugró rendezõnek(Füredi András)megrendezni egy versenyt,amikor az a Robinak -elmondása szerint-totális anyagi csõdöt jelentene???
Azért nem egyoldalú a történet,nem kell szidni csak a vezetést!!! Nincs pénz nagyon nagy a szegénység,cégek zárnak be, mindenki próbál túl élni! Cak ami eddig viszonylag mûködött kis költségvetésbõl,azt ne húzzuk már föl uraim,ott sincs pénz!
Ezért járunk külföldre RALIT nézni, beülünk egy Transporterbe 7-8-an, és 3 BigMac menü árából úgy jövünk haza, hogy úgy kell lemosni az arcunkról a vigyort az élmény, a látvány, az izgalom miatt ... nem kell itthon egy 42. Mitsu ... minek? Belülrõl biztos élmény, de nézni azt nem.
A bajnokságban semmi újdonság, és ötvennyolcadszor egy Egerszalók, egy Viszló, egy Söptei út, egy Királyszentistván, egy Hetvehely ... nem hoz lázba!
Mintha minden rendezõ megtalálta volna az ideális útvonallapot és 10 helyett 1000 példányban másolta volna, évrõl-évre ugyanaz ...
Nagyon elszomorító ami az imádott sportomból lett az elmúlt mondjuk 6-8 évben! A politikai hatalmi része teljesen hidegen hagy! Nekem, mint egy nézõnek talán ott kezdõdött minden, hogy elkezdték a versenyeket ellepni a tírpák részegebbnél részegebb emberek (valamilyen szinten ez a rendezõk felelõsége) akiket nem is igazán a verseny érdekel csak a rugjunk be valahol és ha ez egy rally verseny akkor ott, ebbõl a szempontból talán nem is lenne baj, ha lenne beugró! Az én hangulatomat nagyon lehúzza egy ilyen behugyozott pálya szélén dölöngélõ paraszt, de még talán ez sem lenne olyan nagy baj. Az én nagy szívfájdalmam a wrc-k betíltása volt, ezek a csodálatos autók eltüntek a pályákról és ezzel számomra elszállt az egésznek a varázsa úgy ahogy volt, 90%ban ezek látványáért, hangjáért jártam hosszú éveken keresztûl versenyekre! Van pár nagyon ügyes pilóta aki mindennel jól mennek, de évrõl évre egyre több lett a "van pénzem mire költsem, versenyzõ" akikre egyáltalán nem vagyok kíváncsi, hogyan kanyarodnak be 3mal az N-es evoval, (mondjuk ahogy olvasom mostanába már nagyon versenyzõ sem lesz) ezért nem fizetek 20ezret benzinre nem fizetek több ezret parkolásra egy faluba(esetleg beugrót egy erdõbe) nem veszek heti autópálya matricát és még sorolhatnám. Pedig kifizetném, ha...... Egyszerûen nem ér ennyit az egész és ahogy hallom és olvasom az errõl szóló cikkeket fórumokat ezzel nagyon sokan így vannak rajtam kívül is! Szóval nagyon sajnálom, de ez már nem az a remek szórakozás ami 90-2000 évek elején volt, ez valami egész más.....! R.I.P Rally I.
Jól látod Fiat131. Addig amég azok irányítják az MNASZ-t ,akik évek óta csak kivesznek,de vissza nemforgatnak arallyba egy forintot sem ,megbuktatják azokat akik tenni akarnak a sportért(Lakatos Lajos,GYurmáék)aRALLY hallálra van ítélve !
Csak ezt a helyzetet a túrások szívják. Legyen bevétel, ezért találták ki hogy MNASZ-s gépkönyvvel lehet vizsgáztatni versenyautót. ????? Majd tönkre vágják ezt is.
Füredi Andrásnak gratulálok!Van tapasztalata meg tudja csinálni.Csak a túrások szerintem nem repdesnek az örömtõl,én csak remélem hogy nem együtt lesznek a versenyek.