Nagyon tetszett Menyának
...a helyzet, hogy ilyen keményen lehet csatázni
2011-04-06
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
737535776
Napi oldal:
79329
Jelenleg:
1663
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
902. • 2012-03-06 15:46:04
okoskatamás talán igazad lehet.
901. • 2012-03-06 15:40:33
Viccország!
Valami nagyon nincs rendben ezzel a történettel. Lehet, hogy a Lakatos klánt akarják így kiiktatni a rally rendezõi közül valamiféle összezördülés miatt? Ti elhiszitek, hogy ma 2012 ben Magyarországon egy Orb futamra 48 óra alatt lehet találni szinte egy fõtámogatónak mondható szponzort?
(Groupama bizt.) Mert ha ilyen egyszerû pénzt szerezni, akkor miért nincs elegendõ licence kérelem miért nincs elég gépkönyvezett autó, miért panaszkodik mindenki az anyagiakra?

http://www.mnasz.hu/letoltes/MNASZ_Eger_Rallye.pdf helyeslek
900. • 2012-03-06 15:35:21
http://www.mnasz.hu/letoltes/MNASZ_Eger_Rallye.pdf
Lesz Eger?!
899. • 2012-03-06 15:03:55
Ez a botka-verzió nagyon sántit. Konkért fenyegetést érzek benn, nem attól fél, hogy nem tud majd rendezni Lakatos, hanem fenyegeti, hogy eltörli a mikulást is, ami mindig jó verseny volt. Azt se értem, hogy mihez kell a 48 óra, ha van pénz, gondolom a rendezõ sem gondolkodik, inkább arról lehet szó, hogy megijedt botka, hogy igy majd 10-en sem szavaznak rá legközelebb, és nem is nézi a többi versenyt, csak most ez legyen meg valahogy, amig kineveznék végleg. 25ször mondja, hogy mennyit segitettek a rendezõnek, de mit is pontosan? Pár éve még a mentõ, a rescue meg minden mnasz pénzen ment, most már semmi ilyesmi nincs. Mi a segitség hogy verseny elõtt 3 héttel még nem lehet tudni a végleges szabályokat p-csoportban? hogy lehetetlenné teszik a RTE-t, és így is csökkentik a rendezõ bevételét? Endre 1 éve „dolgozik”, eredménye is van, a baj az hogy negativ. Az ilyen vezetõk csak huzzák az idõt, és közben bajnokság sem lesz már lassan.
898. • 2012-03-06 14:41:37
Tisztelt Gyurma! Nem Lakatos Robi, hanem anno Jacsó kongatta azt a bizonyos vészharangot, majd "szépen" el is maradt a Zemplén Rallye.
Ami most van, az egy folyamat vége. De megkockáztatom, hogy még nincs vége. Amíg nem is olyan régen az volt a legnagyobb probléma, hogy mit kezdjen egy-egy rendezõ az ORB 100 feletti létszámával, mert pl. nincs olyan méretû kulturált szervízpark ahol el lehet õket helyezni, most az van, hogy nincs semmi. Mindenki tartozik mindenkinek, miközben az árak még húzósabbak. Közterület, közút, security, rendõrség, mentõk, volán engedélyek, sportbírók díja.
Úgy viszont elég meredek évet tervezni, autót bérelni, szállást foglalni, sorolhatnánk a végtelenségig, hogy azt sem tudjuk, hogy hány darab verseny lesz, hol, mikor, és hogy kik lesznek az ellenfelek. Tragikus... De mondom. Ez még nem a vége. Ahogy a költõ mondta: "a vég kezdete..."
897. • 2012-03-06 13:20:16
Nem baj...majd kezdõdik a bajnokság Júniusban.
896. • 2012-03-06 12:56:59
Azért nekem lenne még néhány kérdésem:

1. Az hogyan lehet, hogy az RSB vezetõje mind e közben "kölcsön" ad a szakág pénzébõl 6milliót a Mecsek rallye rendezõjének kifizetetlen számláira? (az a versenyzõk, rallye tagszervezetek pénze, amivel botka úr nem rendelkezhet(ne)elvileg!)
2. Az hogyan lehet, hogy hirtelen mindenkinek fontos lett az Eger rallye? Mert eddig mindenki les***ta.
3. A szakágvezetõ (úr) hirtelen felelõsõket keres? Nem magában kéne a felelõst keresnie, hogy eddig várt karba tett kézzel?
4. A szakágvezetõ (úr) eddig megígért fût, fát, virágot. Hol vannak az ígéretek teljesítései?
5. Azon már valaki elgondolkodott, hogy Markó Tibi bükkfürdõi versenye, hogyan lesz megtartva mintegy másfél hónap mulva, amikor infarktussal kórházban fekszik?
6. Most hogy hirtelen lett pénz, - amit azért erõsen kétlek - nem kéne elgondolkozni azon, hogy nem csak akkor kéne küzdeni a versenyekért amikor baj van?
7. Nem lehet, hogy a rallye-t tudatosan tönkretevõ vezetõség most dörzsöli a tenyerét, és lotus ladyes kupát rendez abudabiban?
8. A mecsek IRC futam kaucióját sikerült már befizetni? Vagy arra is nekünk tagoknak kell majd pénzt adni?
9. A miskolci redezõ problémáival mit fog kezdeni a szakágvezetõ? ( se bejelentési díj, se kaució se semmi.. ) Azt a versenyt is majd mi fizetjük?
10. A nézõk további megsarcolásának terve biztos jó ötlet? Ezt végig gondolta már valaki?

És még egy gondolat a végére:
Talán komolyan kéne vennie a tagságnak a rallye szakágvezetõ választást, és nem ilyenkor hisztizni!
895. • 2012-03-06 11:09:34
Gyuri!
Teljesen hiteles amit írtál és érthetõ a Robi részérõl is, hogy amennyiben veszteséges a verseny megrendezése nem vállalja fel. Jó magyar szokás szerint, más faxával könnyû verni a csalánt. Úgy látom, hogy most az MNASZ részérõl megy a sárdobálás valakit vagy valakiket felelõssé kell tenni az elmaradt versenyért. Arra azért kiváncsi lennék Endre úr nyilatkozata szerint a szövetség a nézõkkel hogyan, milyen módon kívánja megfizettetni a versenyt, versenyeket. Vagy most már tényleg arra negy ki a játék, hogy a rallyt teljesen lenullázzák. Mert ezek alapján mind a versenyzõk, mind pedig a nézõk külföldre fognak járni. Éredekes, hogy amióta az igen tisztelt urakat megválasztották azóta a ring dübörög (ez nem célzás hanem valóság) ott mindig van pénz, pedig nincs is f1-es versenyzõnk. Egy egy rally verseny pedig a pénztelenség miatt már ha megrendezik egyáltalán jó ha egynapos rendezvény lesz. Tudomásul kellene vennie a tisztelt vízfejû uraknak, ha nem lesz rally éhen fognak dögleni, mert ugyebár az f1 is mindig veszteséges Frank úr állítása szerint. Annyi aszfaltbetyár meg driftter nem lesz amennyi a rallysok befizetéseit pótolná.
894. • 2012-03-06 09:44:52
Nézd egy kicsit messzebbrõl. Évek óta tartó visszaesés van a rallye-sportban, egyre szûkül az olló. Lakatos Robi volt az, aki elsõként elkezdte kongatni a vészharangot anno, neki is ugrott mindenki, hogy biztos csak az a baja, hogy már nem 20 millió, hanem csak 5 marad egy versenyen.

Több, mint egy éve nincs kinevezve szakágvezetõ, ment a marakodás az MNASz vezetéséért, ez nyilván nem segített stabilizálni az anyagi helyzetet sem, nem lehetett hosszútávú kilábalási tervet kitalálni sem, nemhogy megvalósítani.

Lakatos Robi az elsõ perctõl kezdve azt mondta, hogy nem fogja tudni önerõbõl megrendezni a versenyt, az elmúlt két évben több verseny is veszteséges volt, ezt idén már nem vállalja. Kiszállt a Start Autó az egri futam mögül, és bár valóban mindenki nagyon lelkes volt, de konkrét segítséget senki nem tett le az asztalra vasárnapig. A várható indulói létszám messze elmarad a tavalyi válságosan kevésnek nevezhetõtõl is, tehát a két alappillérbõl (ami a támogatói oldal, és a nevezési díj) mindkettõ erõsen csorbult.

Robi próbált korrekten eljárni, megkezdõdött a verseny elõkészítése, egészen múlt hét végéig sok pénz és energia ment bele. Tájékoztatta az illetékeseket már tavaly, hogy nem tud anyagi kockázatot vállalni, mert nem biztos a verseny megrendezhetõségében. Ígéreteket persze kapott innen-onnan, de senki nem tett le semmit az asztalra múlt hét végéig. Azt is tudni kell, hogy már tavaly is konkrét ígéreteket kapott az útjavítás költségeinek fedezését illetõen, ezt megelõlegezte, és végül nem kapott egy fillért sem.

Vasárnap döntött úgy, hogy tovább nem várhat, és lemondta a rendezvényt.

Szerintem a legnagyobb probléma az lehetett, hogy igazán senki nem vette komolyan a problémát. Meghallgatták a rendezõt, és azt gondolták, hogy sír, sír, de úgyis megcsinálja.
Ha jól tudom, az RTE naptárba is úgy került be, hogy igazi megállapodás még nem volt... Mindenki azt gondolta, hogy majd csak lesz valahogy.

Ennyi történt ahogy én tudom.

Az a baj, hogy ha most valami csoda folytán elõ is venné valaki a hiányzó pénzt, akkor a többi rendezvény is joggal kérhetne belõle. Ráadásul szerintem ha versenyzõ, vagy csapat siet a rendezvény segítségére, akkor utána nagyon nehéz lesz az egyenlõ feltételeket biztosítani, mi van, ha pont az egyik támogató csapat követ el a versenyen szabálytalanságot?

Robi megszólalására én nem számítok, Endre nyilatkozata után minden csak magyarázkodás tûnne, talán még a fentiek is...

893. • 2012-03-06 08:48:18
(írtál)
892. • 2012-03-06 08:45:29
Pont nem ez volt a lényege amit irtam, hanem h biztos összehozná ezt is 1 hét alatt....
Mindegy legalább 7végén verseny lesz kacsintok
891. • 2012-03-06 08:14:54
Fatboy Tomi!

Engem egy ilyen nyilatkozatért bepereltek: mondván a jó hírnévhez való jog...
Nem mnasz, de 2012ben szakszövetség MO!!!!!

Itt tartunk!
Igazad van sokmindenben, de ehhez tenni kell! MINDNEKINEK!

A szövetségek vannak a versenyzõkért, a veresenyekért. lenne... neszóljszám neszóljszám
890. • 2012-03-06 07:46:47
Ebbõl a nyilatkozatosdiból megint csak a lényeg nem derül majd ki: mi volt az oka hogy nem sikerült megrendezni a versenyt. Lakatos Róbert ugye semmi konkrét dolgot nem árult el. Botka ur ugyan elmond egy-két dolgot, de nem tudjuk mennyi igaz belõle.
Csak azt nem értem, hogy ha a rendezõ gondban van, akkor miért nem ül le az MNASZ-al és közösen kitaláltak volna valamilyen megoldást.
889. • 2012-03-06 00:11:31
kikiny-nek,

Azért azt ne felejtsük el, hogy amatõr szinten nem biztos, hogy megvolt rá az igény -pénz- a többgyorsos, klasszikus rallye rendezéshez.

Biztosan lett volna rá nevezõ, csak nem érte volna meg! - kb. ebben a szituációban lehet az egri rendezõ is.

Szóval én nem úgy fogalmaznék, hogy nem tudta megrendezni... (Ü.G. Úr)

Van az a pénz, csak nem itt.

Üdv,

dumi
888. • 2012-03-05 23:05:14
Ezeken a dolgokon még meglepõdtök. Máshol adnak, nem elvesznek.... itt ma ami mûködik arról szól ki mennyire tömi meg a zsebét, ki-kinek tud keresztbe tenni, ki mit csinál s mit hibázik. (Mint a magyar politika) Nincs távolság határt lépni... mindenki menekül ki versenyezni. Nevezzek meg egy gyorsulási versenyt nevezõnek nincs nevezési díj, mûködik van nyálcsorgató nézõ abból tudnak adni kupát. WB-n kategória gyõzteseknek pl a gumik árát vissza kapják, egy kis plusz amiért van értelme küzdeni. Itt mint a kiskirályok a gyûlésen .... megbeszéljük ki, mennyit keres... (kérem profitáljunk aztán osztozkodjunk) Nem lázítani akarok de segítsetek abban, h ha kell akár GUMIKACSA néven is de versenyezzünk, úgy ahogy nekünk jó, az ellopott másodpercekért. Ne az határozza meg könyörgöm kinek a pénztárcája tudja bevenni a kanyart. Liszenszt váltok ki, mert én vagyok a JANI (sorry ez nem célzás) könyörgöm a bevásárló kocsi tologatótól mint az oviban jussunk el addig ORB liszenszig. Érdemeljük ki, úgy mint régen, akkor még mûködött!!!
De mi nézõk is tegyük oda magunkat... tudom, otthon kényelmes a gép elött ülve a lényeget meglátni, de azt a sok hangot, szagokat mind nem tudod meg ha nem mész ki és nézed meg.... te is hiányzol a pálya mellõl.
887. • 2012-03-05 21:57:23
"Meg neki ez a par nap is eleg lenne, hogy megyen Eger Rally, lemerem fogadni!"
Azért ne hasonlítgassuk már az 1 pályás húdekomoly rendezést a 3-4 pályáshoz, mikor nem egy több pályás versenyt sem tudott megrendezni.
Amúgy birom a BAZ sprintet és 7végén is menni fogok, de nem birom ha valaki úgy istenít hogy közben nem látja mit mond
886. • 2012-03-05 20:57:59
Elmarad az Eger Rally: Ezennel szeretném megköszönni minden kedves RSB, MNASZ, és olyan rendezõnek (tisztelet a kivétel) aki 2012-re ellehetetleníti a versenysportot Magyarországon!! Hihetetlennek tartom, hogy egy olyan kritériumoknak kell megfelelni lassan egy amatõr versenynek, gondolok itt - MNASZ által kibocsájtott amatõr gépkönyvre és arra, hogy minden amatõr rendezésû versenynek MNASZ által regisztráltnak kell lenni!! Ezekkel a feltételekkel olyan nevezési és egyéb járulékos költségek társulnak a versenyekhez amit sokunk mai anyagi helyzete nem engedhet meg! Visszasírom azokat az idõket mikor még hegyén hátán szlalomokat rendezett mindenki akár Tesco parkolóban, akár a Coránál, Úri-Gomba rallysprint, Tököli versenyek, stb... ÉS nem utolsósorban olyan Elsõ, Másod és Harmad osztályú mezõnyt láthattunk klasszikus szakaszokon hogy a szánk is tátva maradt...ez mára sajnos nem így van!!! Aki tud külföldön versenyzik ahol szívesebben látják a Magyart mint saját hazájában....
885. • 2012-03-05 20:52:55
Rozi - 5 Futam utan en nem szeretnek ORB -s bajnok lenni! a falusi libakergeto biciglis versenyek is tobb futambol allnak!
884. • 2012-03-05 20:48:20
Itt mindenkit eltipornak! Nezzetek azt Hogy UVEGES GÁBORT (BAZ RALLY SPRINT)- et is mennyi tamadas erte az utobbi 2 evben, meg is talpon maradt es megtudta csinalni a versenyeket! volt hogy 23 elrajtolt auto utan hirdetett gyoztest, volt hogy 120 utan! Megcsinalta! Sponzor, MNASZ es a "joakarok" segitsege nelkul is! Es ma ott tartunk hogy o 85 parossal inditsa az evet az ORB meg 0 versennyel 0 nevezovel! Olyanokat kene az MNASZ nek is tamogatni aki akar, szeret versenyt rendezni, es azon van hogy minden korolmenyek kozott megrendezzen 1 adott versenyt! Meg neki ez a par nap is eleg lenne, hogy megyen Eger Rally, lemerem fogadni! Hajra GABOR! sok sikert 2012 bem!
883. • 2012-03-05 20:46:46
Az ORB minimum 5 futammal kell, hogy rendelkezzen.
Eger Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k