h i r d e t é s
Összes oldal:
722758924
Napi oldal:
205803
Jelenleg:
5014
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Közös sajtótájékoztatón vázolta fel idei terveit a két Európa-bajnok rali csapat: a Botka Rally Team és az Érdi Rally Team. Botkáék 2015-ben, Érdiék tavaly szerezték meg az Európa-bajnoki címet az ERC2 kategóriában. Botka Dávid büszkén mutatta meg az idei versenyautóját a sajtó képviselőinek és az érdeklődőnek, és csapata terveiről is nyíltan beszélt a versenyző.
’Európa-bajnokok sajtótájékoztatója’ címmel hívta meg a két csapat a médiát a GROUPAMA Arénához, ahol hamar kiderült: mind a két legénység célja, hogy folytassa a korábban megkezdett utat és továbbra is az Európa-bajnokság futamaira összpontosítanak.
Botka Dávid első teljes szezonjában Európa-bajnokként ünnepelhetett 2015 év végén, akkor még Mitsubishi Lancer versenyautóval. Aztán feljebb lépett, autót váltott és egy Citroen DS3 R5-al a European Rally Championship abszolút legjobbjaival versenyzett majdnem két évet. Nem volt a legsikeresebb az autóválasztás, rengeteg technikai gond után tavaly év közben lecserélték a DS3-at és egy Skoda Fabia R5-ös, csúcstechnikát képviselő versenyautó mellett döntve fejezték be a szezont.
„Ezzel az autóval az EB-n még csak két aszfaltos futamon tudtunk indulni, murván még nem mentünk vele a kontinens viadalokon. Próbáljuk az autót is és magunkat is maximálisan felkészíteni a versenyekre és bízom benne, hogy gyorsan fogunk tudni menni!” – mondta Dávid a sajtótájékoztatón elhangzottakat összefoglalva. – „Nagyon jó választás volt a Fabia, már versenyt is nyertünk vele Horvátországban. Most kezdjük megismerni, már vannak megfelelő beállításaink, vannak elképzeléseink.”
Március 23-25. az idei első Európa-bajnoki futam időpontja. Az Azori-szigeteken megrendezendő versenyről így beszélt a pilóta: „Már háromszor indultunk ezen a futamon, annyi belsőkamerás felvételünk van ezekről a szakaszokról, ami mindenképp megnyugtató a felkészülés szempontjából. Heti egyszer-kétszer végignézem ezeket a felvételeket és már tudom hol vagyok. Most lesz az első szezon, amikor azt mondhatom, hogy úgy állok oda szinte minden versenyre, hogy képben vagyok a környezettel, a pályákkal.”
Aztán így folytatta: „Voltam ezen a versenyen abszolút negyedik helyezett. 2016-ban az utolsó gyorsaságin sikerült egy hatalmas hajrában megszerezni ezt az előkelő helyezést. Van már pár név, akiről lehet tudni, hogy indulni fog a szezonban, de igazából majd a nevezési lista közzététele után derül ki, milyen is lesz az idei ERC erőssége.”
Tavaly kezdték a közös munkát Mesterházi Márkkal és idén is együtt tervezik a szezont, hiszen pilóta és navigátor is jól érezte magát a versenyautóban, mindketten jól tudják egymást segíteni. „Az biztos, ezt a szezont nagyon meg akarom nyomni!” – zárta Dávid a beszámolót. „Ki fog derülni, hogy fel tudom e venni a lépést a feltörekvő ifjakkal és a rutinos vén rókákkal, vagy nem. Ha úgy alakul, hogy mégsem, akkor teljesen más felé nyitunk a következő évben, úgyhogy ez a szezon mindenképp vízválasztó lesz a pályafutásom alakulásában!”
Botka Dávid és Mesterházi Márk tehát az Európa-bajnoki sorozatban folytatja a versenyzést, ahogy ezt tették korábban is. Első versenyük az 53. Azores Airlines Rallye lesz, március 23-25-én. A csapat ezúton is köszöni a partnereinek az évek óta tartó bizalmat és segítséget, mellyel hozzájárulnak, hogy ebben a nívós versenysorozatban szerepelhessenek!
Ez a hír most jelenik meg 4081. alkalommal
hírek • fórumok
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|