Negyedikek az N-es autóval
Balogh Janiék jól szerepeltek Szombathelyen és jól állnak a bajnokságban is
2016-06-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701134139
Napi oldal:
159379
Jelenleg:
1137
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Szombathely Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 323 hozzászólás • 17 oldal
103. • 2010-06-21 19:04:58
"a Skoda márka miatt szurkolnak többen neki. "
ennyi kacsintok
102. • 2010-06-21 18:59:07
Itt már nem a kocsiban kell keresni a hibát. A pilótában. Ha a 40 fős csapatot nem kellene felruházni csapat pólókkal, akkor több jutna tesztre. Vagy esetleg több versenyen indulni, bár Asi ellen akkor sem lenne esélye, legfeljebb a Janikának. Tavaly még eredményt hozott a legjobb autó a mezőnyben, az idén már nem a kocsin múlik, ebből adódik, h bukott dolog a megismételhető bajnoki cím.
Azért van pár fannal több most, mert tavaly bajnok volt, és a Skoda márka miatt szurkolnak többen neki.
101. • 2010-06-21 18:58:01
Nekem nem áll szándékomban senkit sem fikázni, semmi bajom Norbival, de ha megverik egy olyan versenyen ahol alapból kevesebb esélye van, akkor azt tessék már elfogadni... Úgyanúgy más is nyert gyorsaságit N-es autóval. Abban is van valami hogy Norbinak kötelező megjelenni egy céges rendezvényen, de nem hallottam még arról hogy napokat töltött volna az autó beállításával. Asi az utolsó csavarig ismeri az autót, és szerintem már azt is észreveszi az autón, ha egy anya lelazul. Ez a helyes irány...
100. • 2010-06-21 18:15:56
Ez volt az a Rally, ahol reálisan a legközelebb tudnak kerülni az N4-es autók a S2000-hez. Asi már párszor lenyilatkozta mennyi különbség van a két kategória között, mennyivel jobb egy S2000-es. Nem megy 210-et, viszont hamarabb eléri a 170-180-at, jóval jobb a féktávja, és jobb a kanyarsebessége.
Hiába jobb az autó, ha nincs a pilótában kilométer. Ahhoz, hogy úgy menjenek mint Asi, u.olyan őrültnek kell lenni, és annyit tesztelni. A wrc-k megszűnésével az a világ megszűnt, hogy hozok egy top gépet, és alapbeállításokkal küzdök az első helyért. Most is 5 másodperc lett a végén a különbség. Nem tudom miért megy a cirkusz, de nem azt tartom bajnak, hogy most 5 másodperccel kikapott, hanem hogy miskolcon meg salgón nem nyertek legalább fél perccel.
Szoros verseny volt, többen is tudtak jó szakaszeredményeket produkálni, de egy ember volt aki 1 gyors kivételével végig ott tudott lenni, és nyert is.
Viszont van egy örök igazság: nem zörög a haraszt.........
ezzel az E85-el megkavarták a mezőnyt az biztos. Se minta eredmények, se normális ellenőrzés, pedig naivan azt hittem, ez milyen jó lesz, költségkímélő...aztán hamar vegyészkedés lett belőle.

Grat Asiéknak, Őrültek vagytok, és remélem idén is lesz VB.
ahogy Janinak IRC, de jó lenne Norbit is ott látni, jó tapasztalatszerzés lenne.
99. • 2010-06-21 17:58:25
Ki tudja, hogy kire és mire nyilatkozta ezt Norbi? Ismét van egy pilóta akit fikázni lehet! Amúgy sztem nem önszántából megy sajtótájékoztatókra, valószínű ezek mind a támogatói szerződésekbe bele van foglalva! Félreértés ne essék nem vagyok Herczig-fan, de kicsit unalmas, hogy minden verseny előtt, vagy után valaki fikázásra kerül....
98. • 2010-06-21 17:32:37
A kis herceg aki nem bír veszíteni vigyorgok én is csak annyit tudok erre mondani hogy nem a sajtótájékoztatón meg egyebeken kell álldogállni az autó mellett széles mosollyal... Ha nem tetszik a dolog akkor át kell ülni N-es autóba, mert az már bebizonyosodott hogy az S2000-nek nincs esélye itthon az N-esekkel szemben. Hiába a jelentős anyagi háttér, hiába a legújabb technika.. ez ide nem elég Norbi, itt tesztelni, beállítani, tanulni és vezetni kell. jobb lesz ha lenyeli a békát, és a mocskolódásnak vége szakad... forgatom a szemem
97. • 2010-06-21 15:33:41
hellosztok, mi szelestén voltunk, jó kis verseny volt, rég voltam ilyne jó murvás futamon, sőt, talán ez z eddigi legjobb:) mentek a fiúk keresztbe szépen:) pár fotó itt:
képek
96. • 2010-06-21 10:02:34
Szerintem is ott a különbség, míg Asi benne él a kocsiba, többet teszttel mint az egész mezőny összesen addig nem lehet tőle elvitatni a győzelmet.....
95. • 2010-06-21 09:49:21
Crash barátom belinkelte az Asi tesztjéről a képeket. Az egyiken volt egy napló. Na nem a tv 2 ről. Azon az szerepelt, hogy Asi tesztjén, már a 48. körénél tartott, és minden egyes körre oda volt írva, hogy mit kell állítani a kocsin. Ő nem egy szalonban mutogatta a kocsit, meg a picsákat a kocsi mellett , hanem tesztelt. Ment a kocsival csaknem 50 kört, míg a többiek repiztek. Ettől profi Ő. Lehet gyanakodni, de míg az etanolt engedik, addig mindenkire lehet.
94. • 2010-06-21 08:18:24
Herczig nyilatkozatában/kilométerekt mentünk leszabályzáson/ mondta ki a tutit. Ahol ő leszabályzáson megy 160 al, ott kap Asitól mert Asi ott 200al megy. Ezt mindenki tudja hogy több a vége a Mitsuknak.
93. • 2010-06-20 23:37:31
Gondolom nem marad sokáig itt, de a Herczig egy s***keverő senkiházi, tudni kell veszíteni... N/4 meg valóban verheti az s2000-et.
92. • 2010-06-20 23:18:13
Én úgy tudom, hogy nyújtott be óvást, de nem tudom milyen hivatalos indokkal. Az óvást formai okokkal elutasították.
Minden esetre Asi autóját elvitték technikai ellenőrzésre, de semmit nem találtak.
Norbi problémája az, hogy a világon mindenhol (ami azért nem feltétlenül van így) az S2000-sek verik az N-s autókat... Emiatt csalást sejt.
Ezzel csak az a probléma, hogy az N-sek közül nem csak Asi verte el már idén a két S2000-t, hanem mások is.
Biztos több pénzt tesz bele, mint az N-s csapatok, de nincs semmi eredménye.
91. • 2010-06-20 22:04:18
Bader!

A szombati nap végi utolsó szervízpark bejáratánál az IE-be az ATB-sek tolták be Herczig autóját. Bzzz-ék természetesen tolták egyedül a kuplungmentes citroent és a segíteni akarókat (civilek) azonnal visszautasította, hogy tilos.

egy válasz
90. • 2010-06-20 21:59:12
"2010. június 20. 17:20 bader

Sziasztok? A Herczig tegnapi ügyéről hallott valaki? (tankolózónában a szerelők tolták be az autóját) Ez szabálytalan?? Azt hallottam óvást is adott be valaki vagy valakik. Erről van valami info??? "


Ezt egy másik fórumon olvastam, van valakinek infója erről az esetről??
89. • 2010-06-20 21:51:24
Gondolom adott be óvást , ha már ilyeneket mondott.
Biztosan tud valamit. Egyébként nem mondhat ilyet senki.
Nagyot küzdöttek az biztos.
88. • 2010-06-20 21:44:23
Érdekes... Célban Norbin kívül más nem tett hasonló nyilatkozatot, mindenki örült. Utána a pezsgőzésnél ő szépen elvonult (tüntetőleg?)... Nem tudom mi lehetett a gond... nemértem nemértem
87. • 2010-06-20 21:17:19
Herczig Norbert- Baranyai László (Skoda Fabia S2000): „Úgy mentünk ki a
szervizparkból, hogy tudtuk nagyon jól, hogy ha az első-két gyorsaságin tudunk hozni
a riválisunkon, akkor van mit beosztanunk az utolsó szakaszra. Kilométereket mentünk
leszabályozáson, esélyünk sem volt, így maradt az utolsó kör előtti különbség. Kicsit
csalódott vagyok, - nem az eredmény miatt-, hanem mert nem érzem, hogy tiszta lenne
a verseny. Senkit sem szeretnék megbántani, de nem tiszta az, ami itt folyik, és nem
értem, hogy az RSB és az ATB ezt hogyan engedheti…”

No comment neszóljszám neszóljszám forgatom a szemem forgatom a szemem megdöbbent megdöbbent nemértem nemértem
86. • 2010-06-20 19:42:26
A szombati káldi szakasz fotói! Holnap részletes tudósítás is lesz a kétnapos versenyről.

KARPACKIE-Groupama Rallye - szombati nap képekben
85. • 2010-06-20 18:08:13
Nagyon jó verseny volt !!
Bükfürdő jó házigazdája volt a versenynek.
Gratula ASIéknak , nagy versenyben kerekedtek felül.

Képeim itt.
Képek a versenyről
84. • 2010-06-20 17:12:44
Nagy küzdelem volt !!
Gratula ASIéknak !!
Szombathely Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 323 hozzászólás • 17 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
2024.06.27-30.

részletes infóink

2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k