Nem a beíróban dõlt el
Zsiros Gabi mesél a pécsi versenyrõl
2012-06-11
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
737429867
Napi oldal:
148117
Jelenleg:
1726
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
498. • 2011-09-12 08:34:48
nemtudom a nézõket miért zavarja ennyire a rönközés mivel nem õk ülnek a versenyautókban ?A levágások elkerülése végett a rendezõnek sok helyen óvni kell a padkát mivel 2 alkalommal halad el ugyanott a mezõny és másodszorra már egy múrvaverseny lenne belöle ha néhol nem óvnák meg a padkát.Amugy ha személyautó gumival oldják meg annak nincs visszatartó ereje azt a s2000-esek simán átlépik.
497. • 2011-09-12 07:21:36
Nagyon kérek minden kedves rally szurkolót hogy legyen lélekben a Lévai Ferkó - Schweighardt Gábor Honda Civic R3 párossal akik nagyon súlyos balesetet szenvedtek.Gábor állapota nem jó sajnos,mûtétek sorozata várja ! Kitartás fiuk....
496. • 2011-09-12 01:10:25
A Loix a rönkök és a gumizások miatt mar szerdán!!! haza akart menni.
495. • 2011-09-12 01:01:58
Ha navigátorként elfogadjátok szerény véleményem, azokat a rönköket nyugodtan tekinthetjük gyilkossági kísérletnek.
494. • 2011-09-11 23:58:26
Aki volt már versenyeken, és nem is egyen-kettõn az tudja, hogy hova álljon, de a féleszû, aki csak annyit hall, hogy: "IRC elõször Magyarországon", és fellátogat a faluból élete elsõ vagy második rallyautóját megnézni, na annak kell elmagyarázni, hogy milyen rendezvényen is van...
493. • 2011-09-11 23:45:59
Hódolatom! Jelen István szombat esti interjúja arról h a nézõk így a nézõk úgy....Rendezésbeli hiányosságok nem a nézõk! Máshol is ennyi nézõ van, sõt ennél sokkal több és tudják kezelni! Nem kéne minden félnótást( mély tiszteletem a kivételeknek!) felvenni egy IRC-re pályabírónak! El kell gondolkodni, és nem a nézõket kritizálni meg sopánkodni... megdöbbent bizonytalan
492. • 2011-09-11 23:27:44
"Sajna így valószínû, hogy ez volt az elsõ, és egyben utolsó is..."

Miért gondolod? Azért mert nem voltál Madeirán meg Cipruson meg Ypresen. Azt hiszed ott nincsenek problémák. Ha elmennél ott egy versenyre látnál ám ott érdekes dolgokat. Egy sportbírónak nem az a dolga hogy megállapítsa jó helyen leszel vagy sem. Ha te nem tudod magadtól akkor nem sok versenyen lehettél még. Ez nem egy hegyiverseny hogy látni kell a bíróknak egymást. és nekem rohadtul nem hiányzott a Lakatos sem a sárga SX4-ével. mert ha lett volna nyilván az lett volna a baj...

Szóval sok itt a fölösleges szöveg...

Mert voltak itt hiányosságok de nem ezek

Na jó éjt
491. • 2011-09-11 23:16:07
vigyorgok ez 10 pontos volt övön alul. Leesek a székrõl, úgy röhögök!
Nagy vagy! helyeslek helyeslek helyeslek
490. • 2011-09-11 23:15:50
A lassítók 80 %-a indokolatlan. Rönköt, gumit gyûlölöm. Ezeket nem tudom hány százalékban és kinek a javára lehetne írni...

Irc nélkül ma lett volna kb 8 Micsu, 4-4 Honda, Citroen, Renault, VFTS.

Sajnos a magyar RI mezõny nagyon gáz...És a himnusz is biztos az volt. De én betudom egy lámpaláznak. És örülnék neki ha jövõre ezeket már ki tudnánk küszöbölni...
489. • 2011-09-11 23:14:05
Sziasztok! Pécsiként olvasgatom a kommenteket, és szomorú, hogy mocskolódás a 90%-a, de el kell ismernem, hogy jogos!
A rendezés rányomta a bélyegét az egész futamra:
1. Hogy történhet meg az, hogy a verseny hetében, hétfõn sportbírókat keresnek a hétvégi futamra? (egy éve tudjuk, hogy IRC lesz)
2. Hol van a hangosautó???
3. Nyárásvölgybe elsõ nap lefelé a szûk részen 1,5 km belül se egy rendezõ, sportbíró, aki terelgesse a népet, ha netán a piros szalag mögött foglalna helyet, vagy esetleg letépi a fehér szalagot, vagy csak egyszerûen, mint pölöskén kiáll az út szélére az idiótája...mert megteheti!!!
4. Szöllõsi elág, második nap! Kérdés a sportbírótól: "Itt jó helyen leszünk, vagy nem?" Válsz: (vonogatja a vállát) Gratulálok!
5. Lapis, második nap! 200-300 ember két és fél kanyarra=egy rendezõ! Nézõk nemhogy a piros szalag mögött, hanem elõtt táboroznak! (sima ob-n, vagy sprinten "vigyázzba"áll itt mindenki, most miért nem?)
Az esti gyors már lerágott csont, mint ahogy a verekedõs sztori, meg a rönközés, és a lassítózás is...
Sajna így valószínû, hogy ez volt az elsõ, és egyben utolsó is...
488. • 2011-09-11 23:08:19
Biztos sok Kertész Ákos-t olvas...
487. • 2011-09-11 22:52:35
Dvid!
Azért mert neked nem tetszett a verseny, az a konzekvencia, hogy "milyen szánalmas egy nép is vagyunk mi"? megdöbbent
486. • 2011-09-11 22:44:15
Még annyit, hogy ugye hogy sok a lassító nálunk? Mert ezt mindenki kifogásolta...Meg a rönköket, meg a gumizást....Akkor csak nem azok voltak a hülyék akik ezeket kifogásolták...
485. • 2011-09-11 22:40:41
Ha annyira vártuk ezt az IRC-t, mert annyira vártuk, és annyira meg kell köszönni a sorozatnak, hogy ilyen jó pilóták versenyeznek, akkor egy himnuszt le kellett volna tudni játszani a gyõztesnek. Mert ami jár az jár, és nem egy nagy ördöngõsség azért amit elvárnak a pilóták. Vagy amit felsoroltak, hogy egy IRC hez mibõl kell több, azok miért nem voltak meg? Igazad van, ez egy nagyon nagy dolog volt, köszönet érte, de kis odafigyeléssel sokkal jobb lett volna, sokkal többen jöttek volna jövõre...
Nem utolsó sorban, pontosan a déli fórumozók szólták le ezt a sorozatot úgy, hogy még nem látták. Tehát ahogy a nagy bölcs szavait idézve: visszanyalt a fagyi. Ugye hogy jó ez az IRc? Ugye hogy gyorsak a pilóták, és az sem számít hogy a gyorson belül élsz? Remélem most már a helyén kezeli majd ezt a sorozatot mindenki, és nem nézik le, csak azért, mert nem wrc-k, meg ladák indulnak....
484. • 2011-09-11 22:21:52
Szát szónak is egy a vége, azért ha megnézzük, hogy volt-e magyar, aki reális és elvárható mértékben felvette a versenyt az IRC élmezõnynel, akkor a te válaszoddal szemben az egyetlen tényszerû válasz az, hogy igen, volt, Turán. Emellett Asi eredményét sem kell lesajnálni, nem csak a legelejéhez kell nézni, hanem mondjuk a kategóriájához már sokkal objektívebb, azt meg erõsen elverte, benne Araival (igaz, utóbbinak nem tudom, hogy voltak-e mûszaki gondjai).
483. • 2011-09-11 22:06:21
Ez a magyar IRC egy nagy kaka volt, szépen bemutatkoztunk a nagyvilágnak, hogy milyen szánalmas egy nép is vagyunk mi, ha másra nem hát legalább erre jó volt az egész.

Az ORB-s mezõnybõl meg aki top autóval az elsõ 10-be nem volt benne lehúzhatja magát, a csili vili ókli szemüvegével együtt :)...."...ülj le fiam 1-es..."
482. • 2011-09-11 22:02:08
Hát akkor leszek én az elsõ!

A magam részérõl szeretném megköszönni Jelen Istvánnak és a szervezõknek, hogy elhozták városunkba ezt a remek kis mezõnyt!! Van mit csiszolni még de remélem tanultak a hibákból. Szerintem a kisvasz@ri nézõ kérdés megoldható lesz. Jövõre biztos jobb lesz. Lehet csinálni utánuk ha esetleg valakinek nem tetszik.

Engem egy dolog bosszant csak, de ez nem kifejezetten a Mecsek rallyra vonatkozik: A volt H csoport. Csodálkozom hogy van még kedvük versenyezni.

A gyõzteseknek meg gratula...
481. • 2011-09-11 21:59:59
Ja, és a rövid szünet után elsõként induló Neuville (bár a gumijai kihûlhettek, bár a helyszín már a 3.-4. km körül lehetett, tehát azért addigra be is melegedhettek) ugyanúgy megúszott, de az eszméletlen tempó ellenére neki sikerült megfogni, úgy, hogy egy tizedet sem vesztett. Életemben ilyet még nem láttam, pedig lassan 25 éve járok versenyekre.
480. • 2011-09-11 21:41:55
Zulu Samurai!
A Mikkelsen semmilyen rönknek nem ment neki, mert Árpádtetõn nem volt rönk kirakva, csak az erdészeti utakon, az erdészet elvárásai miatt. A Hírlevelek írója nem tudom, hogy honnan vette a rönköt... Egy belül guminál úszott el az autója, de a Eurosportban azt nyilatkozta, hogy murván csúszott meg. Kidöntött egy fát az útra, amit a Kopeczkynak picit lelassulva, az ívrõl lemenve kellett kikerülnie. Utána állt egy kicsit a gyors és a Rescue kivágta a fát és eltette az útból.
479. • 2011-09-11 21:35:46
Teljes mértékben igazad van.
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k