Szeretettel várunk mindenkit a 15. Felvidéki fesztiválon!
2011.06.18.
Pilóták, versenyzők, navigátorok... bárki aki egy kellemes délutánt akar tölteni Hidasnémetiben, és ha van autója amit kiállít nálunk, azzal nagyot segít! Kora este 5-6 ezer érdeklődőre számítunk talán szponzortalálásra is alkalmas lehet a dolog.
Kurtos Robi a Rally 1-ből, Velenczei Ádám a túrából aki egy kis műsort is bemutat, Kazár Mikit meghívtuk, Legyen minnél több versenyautó kiállítva népszerítsük a rallyt a környéken!
Aki autót állít hívjon az alábbi számonhogy gördülékenyebb legyen a parkoás (szebb legyen az elhelyezés) az erre kialakított helyen.
Szeretettel várunk minden RALLYE-t szerető és a hazai RALLYE világában szereplő barátot, ismerőst 2011 június 22-én de. 10 órakor, a szántódpusztai gyorsaságin Ajtay Sanyi balesetének 20 éves évfordulóján, egy közös megemlékezésre az emlékműnél.
Pryma Zolis riportot olvasva..kifogás az van ezerrel, de egy butor Robi még mindig kenderbeverné a kétkerekes mezőnyt ezzel az autóval! Tehetség, tehetség, pénz pénz..Tavaly a Demjén Martin az N/2es kotlóval verte a nála jóval erősebb autókat, nm akarok neveket mondani..De hát ez van sajnos
Teljesen f***a volt a Miskolc Rally csak annak a DAGAT DISZNÓ Táborinak kellet volna Erdőbényén gyalogolni annyit amennyit nekünk kellet nem egy Transporterben pökhendi skednije a dagat disznójának mert már a személyautójába be se fér akkora malac legalább fogyott volna a zsíros disznója!!!
Ezen kívül egész jó volt
Köszönjük ezt a szép versenyt, lehetett volna rosszabb is, de sokkal jobbnak könnyebb lett volna lennie!
Azt hittem, én néztem ki rosszul a Völgyön a helyeket, de rá kellett jönnöm, tévedtem! Az elejét (+1-2 tökös legényt!) mindegyik helyen élvezet volt megnézni (külön kiemelném Janika B2-J4 kombinációját a Ligeti (tető) egyenes után, no, akkor VB-n éreztem magam, úgy beengedte és úgy elfordult, hiába volt sötét, így is élveztem, majdnem a gatyámba is ), viszont sajnos a többség nagyon-nagyon halványan kapizsgálja ezt a sportot... Szomorú ezt látni, lehet, h. az elzárt gyors miatt volt, h. ha "beesek, ki szed ki" szindróma lépett föl, de szerintem ezzel csak a saját tekervényeimet szeretném valamelyest megnyugtatni...
Már sokszor mondtam, h. hanyagolni fogom az "első" osztályt, inkább Túra, de mindig megadtam az esélyt, meg hát azért jó pár kedvencem van az ORB mezőnyében, akik (teljesség igénye nélkül: Bútor, Spici, Asi, Jani, Hadik, Boroznaki , ...stb) miatt újra és újra ki akarok menni, de egyre csak fogy a türelem! Kérek ezúton mindenkit, aki ezért a sportért tehet (Versenyzők, Vezetők, Versenyszervezők, Rendezők, szurkolók!!), az "csak" annyit tegyen, amennyi a dolga!! Versenyzők: tolják neki "ész nélkül", lobogósan, bátran, szívvel, lélekkel, nézzenek meg pár B csoportos külsőt, pár Richard Burns, v. éppen Colin Mc Rae (nyugodjanak békében!!) belsőkamerást versenyek, teszt előtt!
Vezetők (MNASZ-RALLYSPORT bizottság): ne a zsebek és az érdekek legyenek szemeitek előtt! Mutassatok példát országunk vezetőinek, h. itt rend van és mindenki örül!!
Versenyszervezők: ésszerűen, nem a "jónépet szopatva" állítsák össze a versenyprogramot és a LEZÁRÁSOKAT, ne kelljen kilométereket gyalogolni egy-egy gyorshoz! Nem kell túlbonyolítani a dolgokat, csak egyszerűen, ésszerűen, józan paraszti ésszel (talán még mindenkiben maradt egy kevés!!)! A Rendezőknek nem azt kell az agyába sulykolni, h. legyenek parasztok a jónéppel! Kulturáltan el lehet mondani, h. mit hova merre...
Szurkolók: hajrá! Ne váljunk állatokká! Ne azért menjünk ki a versenyekre, h. részegen verjük a mellünket és okoskodjunk, szitkozódjunk, akár egymás felmenőit, akár a sportolókat, bárkit! Kulturáltan, szotyizgatva, üvöltözve (szurkolva) (nem hangos zene mellett!) is el lehet lenni és élvezni az autók hangját, illatát, a friss levegőt, stb. Szemetünket nem hátrahagyva jó szájízzel hazaballagunk,
OSZT':
"MINDENKI BÓDOG!"
A sok komoly téma után játszatok egy kicsit!
Mi nem látszik a képen ill. hol készült a felvétel?
Nem szerkesztett, egyszerűen rontott fénykép, meglepő eredménnyel. Csak lestem, mikor megláttam!
Szerintem a RallyRádió egy vállalkozás, ami azt csinálja, amiért megfizetik. Nem hiszem, hogy az MNASZ-nek bármilyen köze is lenne a működéséhez. Fogadjunk, ha megnéznénk az MNASZ költségvetését, nemigen találnánk benne erre utaló jeleket. Mindazonáltal simán el tudom képzelni a társaságról, hogy mosolyogva le tudnának nyomni egy hétvégén egy gyorsasági OB-t meg egy ralit egyszerre. Emlékezz csak vissza, tavaly a Raid Of Champions tereprali versenyen egész hétvégén szólt a ralirádió Győr környékén, meg a Hungexpón is, ahonnan videóközvetítés is volt...
Biztos van kép abból a szögből is, ahonnan Én láttam a becsapódást. Amikor a historic-os Ladát húztuk fotóztak vagy huszan.
Már vannak a youtube-on videók, amiken még az is látszik, hogy nem érek oda, mire Botka elindul, a két jómadárra akkor még rá kellett számolni. 10 Mp. Ennyit állt az autó. Ennek ellenére absz. 4. időt mentek a szakaszon. Az se semmi!
A másik vitához pedig annyit, bőven milla felett van a kár.
Elég gázos a felügyelő testületi határozat Botka Dávid kizárásáról.
Még az aznapi dátumot sem tudták pontosan, a szöveg pedig olyan mintha Schmitt Pál írta volna.
Kicsit irónikusnak érezlek. Így van minden jól, jók a versenyek, sok a néző, látványosak a versenyzők és jó minőségűek az utak...
Hajrá! Jó szórakozást, jó fórumozást!