h i r d e t é s
Összes oldal:
737719180
Napi oldal:
51849
Jelenleg:
895
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
I. Karcagi Kistérségi Rali a GREPTON Rali-Túra Bajnokság 2009 negyedik futama 2009. július 11-12. Karcag
A GREPTON Rali-Túra Bajnokság félidőhöz, és az idei első "első bálozóhoz" érkezett: Karcag-Berekfürdő ad otthont július második hétvégéjén, a negyedik futamnak. Sokaknak csak sötét elképzelései vannak erről a versenyről, sok vád éri ismeretlenül is a szakaszokat - egészen eddig. A rendező, Kovács Sándor azonban most minden titokba beavat minket!
- Nem kevés munka fekszik abban, hogy Rali-Túra futamot rendezhessetek. Mesélnél erről? - Több éve dolgozunk már ezen, és ezért a legnagyobb köszönet Mészáros Ivánnak jár, aki ez idő alatt folyamatosan eljött minden korábbi ralisprint futamunkra, és ellátott jó tanácsokkal, megmutatta, mit, hogy kéne jobban csinálni és igazán mindenben segített. Az viszont nem segített a dolgon, ami néhány éve itt történt: a környék nehezen heverte ki. Most is sokan ódzkodtak a versenytől, de a győzködés hatására belátták, hogy ezek a versenyzők igazán profik, és nem lesz semmi baj.
- Sokan, sok mindennel vádolják a versenyt, hogy ez egy reptéri szlalom verseny lesz. Mi igaz a félelmekből? - Semmi. A szlalom-pályát gumifalakból szoktuk felépíteni, itt viszont semmi szükség nincs erre, hiszen a házak között, a szervizutakon fogunk menni - úgyhogy városi versenynek mondanám inkább. Nem mondom, hogy nem lesz gumi, de azt viszont igen, hogy nem lesz több, mint bármely másik versenyen. Gumikat nem is kell majd kerülgetni - kivéve a lassítókat. Ezek az utak elég keskenyek - másfél autónyi a hely -, és erdősnek is mondhatom, hiszen meghagytuk a természet adta lehetőségeket: a fákat és a bokrokat például. Ezáltal a sebesség érzése is nagyobb lesz számukra, pedig amúgy sem mennek majd lassan, de a duplájának fog tűnni, olyan sűrűn vannak a fák.
- Ez a reptér környéki gyorsasági volt. Milyen a másik? - Az egy nagyközségből, Tiszederzsről indul, és kicsivel több, mint 8 kilométeres a táv. Akik eddig megnézték, mind azt mondták, hogy semmiben nem különbözik a többitől - annyi, hogy itt nincs fel meg le. Viszont kanyar az van rendesen!
- Aki nem járt még a környéken rali versenyen - és hol is járhatott volna mostanában? - az mire számítson: mekkora távolságok vannak a verseny helyszínei között? Mekkora lesz például az etap? - Az etaptáv maximálisan is 220 kilométer, amiből majd' 60 a gyorsasági - szerintem ez nem rossz arány. A versenyiroda és az adminisztratív átvétel Karcagon lesz, a sportcsarnokban, és közvetlenül mellette lesz a technikai átvétel. Szombaton, a pályabejárás után, Kunmadarason prológ, méghozzá azon a szakaszon, ami szerepel a másnapi programban. Magyarul szombat este már kipróbálhatja a mezőny versenytempóban az egyik gyorsasági egy kiemelt részét. Arról nem is beszélve, hogy Benik Balázs, mint a verseny egyik fővédnöke, valamint Balázs Öcsi és a Kanyik család azért lesznek ott, hogy autózzanak egyet a prológon a nézőknek egy VFTS-sel, méghozzá a Tárnok Attila által felajánlott autóval.
- ...de nem a reptéri, gumievős salakos részen, ugye? - Nem, mert nincs ilyen a programban. A gyorsasági minősége mindenhol beton és aszfalt - mint az M7-es volt régen. Sokan jártak már itt, sokan megnézték, és mindenkinek tetszett - leginkább azért, mert az adottságok nagyon jó nézhetőséget biztosítanak a nézőknek. Szombat este Berekfürdő városa utcabállal ünnepli a versenyt, élőzenével, mókával, kacagással, nagyjából éjfélig. És ha azt vesszük, hogy a másnapi rajt reggel 7-kor van csak, akkor szerintem egy kicsit mindenki tud szórakozni. És ha már szórakozás: a szervizpark Berekfürdő területén lesz, a faluban, 20 kilométerre az egyes gyorstól, és 8-ra a másodiktól. Szóval a szerviz a strand területén lesz, ami vetekszik Hajdúszoboszlóval, olyan minőségű. És ezzel kapcsolatban kaptunk egy felajánlást. Az adminisztratív átvételen mindenkinek lesz lehetősége választható mennyiségű karszalagot vásárolni belépő gyanánt a strandra, 1200 forintért, szerintem nagyon megéri, mert egy napra a belépő 1400 forint, ellenben ezzel a karszalaggal 3 napig annyiszor megy fürdeni az ember, ahányszor csak akar. akár már csütörtökön is, ha bárki korábban szeretne lejönni.
- És lesz még egy újdonság, ami eddig egyedülálló a Rali-Túrák történetében. Mi is lesz ez? - A Karcag Rádió, az FM 88,0-n a verseny ideje alatt folyamatosan élőben közvetíti a történéseket. A szpíker pedig a sokak által ismert és kedvelt Molnár Józsi lesz. Ilyet még nem csináltunk korábban, reméljük mindenki élvezni fogja!
Ezekkel várja tehát a GREPTON Rali-Túra Bajnokság indulóit, a megfelelő autóval és rendszámmal rendelkező sprinteseket és természetesen a nézőket július 11-én és 12-én Karcag-Berekfürdő. És még egy nagyon fontos információ: a korábbi versenykiírással ellentétben, módosult a nevezési zárlat. Az új időpont: 2009. július 3., péntek éjfél, a módosított kiírás pedig letölthető innen.
módosított versenykiírás
nevezési lap (módosított nevezési határidő: 2009. július 3. péntek)
Ez a hír most jelenik meg 8722. alkalommal
|