Nyerő páros!
Tripla tíz pontos a Magyar Miklós - Budai Annamária duó
2010-06-04
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
745730090
Napi oldal:
7155
Jelenleg:
863
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
182. • 2010-06-06 20:28:53
Egy pár gondolat a salgó rallyhoz:
A régi versenyek minden egyes napja Salgótarjánban zajlott, itt szálltak meg a versenyzők, szerelők, szurkolók.
Ráadásul a legújabb Salgókat nem a Salgótarjániak rendezik, ez azért is érdekes, mert 1993-ban a város PRO-URBE díjjal jutalmazta a rendezőket.
Ez most olyan dolog, minha a te lakásodba a szomszéd rendezne házibulit.
A város ebben a lepukkant állapotában nem is tudja magáévá tenni a versenyt. A rendezőknek van képük belépőt szedni a körversenyre, ha hiszitek ha nem a helybelieknek összesen ennyi pénzük jut egy hétvégére.
Én tökéletesen belátom, hogy nagyon sok pénzt kell belefektetni egy versenybe , a régi idők hangulata véglegesen elveszni látszik. Ahogy a nóta is mondja, ami elmult nem jön vissza soha már.
Sajnos el lehet mondani, hogy az rte. nagyobb népszerűségnek örvend, mint a rallye I. ill. II-osztály.
Évekkel előtte az akkori versenyzők, már elmondták probléma lesz abból, ha csak homológ autókkal lehet majd versenyezni, pld. a másod osztályban.
Nem is lehet csodálkozni, hogy ilyen kevés az induló.
Azon is el lehet gondolkodni, amit egy versenyző barátom mondott évekkel ezelőtt: " az olcsó bajnokok ideje lejárt " .
Valamikor annyi ember járt ki egy Salgóra , hogy a körversenyen lévő Sulyom-hegy nem látszott az emberektől.
Egy rallye versenyen azért magasak a nevezési díjak, mert ennek elvileg fedeznie kellene a versenyköltségét, plusz még ehhez jön a szponzorok által befizetett pénz.
Kérdém én, ha nincs elég pénz megrendezni a versenyt, akkor minek kell erőltetni.
181. • 2010-06-05 20:24:09
Gratula Mikiéknek. Kár hogy ez az A6 már nem a tavalyi amikor a kategóriában 4 vagy 5 (már nem emlékszem pontosan) magyar bajnok ment. Biztos Ők is jobban élveznék a küzdelmet, mert idén már unalomba fulladt a kategória. Hozzáteszem ez nem von le semmit Mikiék tudásából.
180. • 2010-06-04 23:11:26
Jajj, ne.
Már megint?!
bizonytalan

Ez valahol nagyon az elején lehetett, mert én azt az autót Szlovákiában sem láttam menni. Gondolom GY1 vagy 2 lehet...

Szegény WRC. szontyoli
179. • 2010-06-04 18:45:35
...
178. • 2010-06-04 18:42:23
Carkiller
177. • 2010-06-04 13:47:01
Egy szóval sem írtam, hogy szüksége van rá!

A hangnemem nem Robiéknak szólt hanem a fórumokon Robit anyázó és lejáratni akaró személyeknek!
176. • 2010-06-04 13:03:10

blackjoe!
Nem tudom, hogy Bútor Robit ismered-e személyesen? Esetleg, ha nem ismered, akkor nem érdekes! Abban az esetben, hogy ha ismered, akkor tudnod kellene, hogy neki nincs szüksége az ilyen stílusban gondolkodó és írogató szurkoló véleményére! Akár a hazai bajnokságban, akár a nemzetközi versenyeken nem csak a sporteredményeivel emelkedik ki, hanem a magatartásával is. Ez vonatkozik a navigátoraira és a csapatát alkotó tagokra is. Miután ebben a stílusban megírtad a hozzászólásod és a visszaolvasás után még mindig nem gondolkoztál el azon, hogy mégsem küldöd el, ezt Te így jónak találtad. Ez rendben is van a Te oldaladról tekintve, de a Bútor Rallye Teamnek nincs szüksége rá.
175. • 2010-06-04 12:08:34
Légyszíves fejezzétek be ezt a "számlázgatós megélhetési k*****" beszólásokat. Nem kell ez ide. Nem lehet mindenki olyan jó versenyző, mint a TOP 3. Az is igaz, hogy sok tehetséges embernek nincs megfelelő háttere úgy versenyezni ahogy járna neki de ez ilyen.

Robit meg pláne nem lehet ilyenért bántani. Megnézném ki milyen fejet vág amikor tönkre megy valami az utcai autóján egy kátyú miatt. Fel lenne háborodva, pedig ott semmi elvárás nincs a tempóra.

Hajrá! mosolygok
174. • 2010-06-04 10:53:22
Bocsánat Bútor Robitól de az evo4 miatt nem működött normálisan a bejelentkezés a duenen.

Leírtam volna hogy Bútor Robi milyen fas...a gyerek, úgy megy mint egy megszállott, nagyon jó precíz versenyző! Leírtam volna, hogy ő nem kívánja összetörni a kocsiját egy szégyenül megépített pályán. Lehet azért mert őneki számít az autó nem csak a számlák, hogy mennyit lehet majd ezért felvenni. És most elmegyek személyeskedésbe és nem is kérek bocsánatot.

Az hogy Robi lejön egy olyan aszfalt gyorsról ahol a murvás rész szétverte az autóját és a célban elkezd anyázni, az nekem rendben van! Ha a sok suttyó kapna egy baszon nagy fülest ő sem azt mondaná, hogy ezt nem igazán kellett volna hanem hogy a kur... anyád. Nem?

Robi meg hogy elkényeztetett lenne ilyen alapon irhatnám hogy a tesco meg egy segélyszervezet. Merthogy hülyeség meg fogalmam sincs róla.

A sok kis k***** meg megbaszhatja magát a fotelben mert kevés olyan tehetséges pilóta van ma Magyarországon mint ő.
szidják a sok ezer f***kezű sofőrt a garmada micukkal akik hárommal fordulnak be egy buzi kis kanyarban is, de egy Bútor egri drift után meg Isteneznek.Aztán ugyanaz az ember meg már nyavalyog, hogy nem tud vezetni! Mi van veletek baszom? Vegyétek már észre magatokat!
Ki megy IRC-zni és az elejében megy? Hányan csinálták már ezt meg? Az akkori teljesítmény már nem számít? Buták, hülyék kis buzik vagytok. Akik az iróasztalnál írják ki magukból a bánatukat pont Robit megtalálva. Öcsém pont ő az a pilóta aki figyel a nézőkre is.
És azért megkövezni mert őszínte. Olyan mintha a saját anyádat szúrnád szíven majom!

Jobban örülnék ha menne 40 Bútor Robi a mezőnyben mint az a sok állítólag ralipilóta aki 1millióért 10 millás számlát visz!

Sorvadt f***ok vagytok gondolkodjatok rajta. Szégyeljétek magatokat! persze csak akiknek szól!

személyszerint én köszönöm neked Robi hogy mentél szépen mentél örömöt okoztál nekem! ne hagyd abba, ne változz! Nagyobb érték vagy így ! Őszinteség !
173. • 2010-06-04 10:22:43
Sziasztok!
Nem szoktam beirkálni fórumokba csak olvasgatom a sok "okos" hozzászólást, de valahogy most nem bírtam megállni, hogy írjak.

Először is a rendezésről.
Ti próbáltatok már versenyt rendezni?
Vagy láttatok már bele egy verseny rendezésének folyamatába?
Szerintem nem a hozzászólásokból ítélve.
Manapság mikor olyan egyszerű versenyt rendezni, hiszen könnyen meg lehet szerezni pályákat, területeket. Mikor a környezetvédők állandóan próbálnak ellenállni a szemetelés miatt, vagy az erdész társaságok vagy az önkormányzat vagy a közútkezelő vagy a rendőrség és még sorolhatnám és nem utolsó sorban azok az emberek, akik a magánterületüket nem adják oda.
Pedig nyugodtan odaadhatnák, mert a sok "igazi" rally szurkoló vigyáz a területre úgy hogy megiszik egy zsugor sört meg ami még hozzá kell és szétdobálja az egészet, majd ordítva még szétver valamit ami az útjába akad. Vagy rosszabb esetben elészédeleg egy kocsinak és elütik...sajnos ilyet is láttam már és meg is halt. Természetesen, ha rá szól a rendező akkor ő a bunkó,mert miért szól rá szegény nézőre, hiszen ő a rally fan és ő érte van a rally. Ha elütik akkor meg megint csak a rendező, mert hogy milyen rendezés...
Ez biztosítja azt, hogy legközelebb is szívesen oda adják a területet. Pénz is van bőven, mert nincs már olyan cég aki szponzor legyen, mert csődbe megy vagy ha van pénze nem akar belefolyni az egészbe, mert az ilyen "igazi" rallysoknak úgy sem jó semmi.

Én gyerekkorom óta járok versenyekre és szoktam is versenyezni, örülök ha eljutok egy-egy rally versenyre. És láttam már rossz rendezést, de ez a verseny nem tartozott a rosszak közé.
Valóban vannak jobb és rosszabb verseny rendezések, de annak is örülni kell ami van. Gondolom direkt a rendező kérte hogy legyen rossz a kör gyors minősége és azt is, hogy legyen olyan idő, hogy a katasztrófavédelem riasztást adjon ki. Erre is van egy szabály, mikor ilyen van akkor a szabadtéri rendezvényeket be kell szüntetni.

A körversenynél abban valóban hibáztak a rendezők, hogy egyszerre túl sok autót engedtek fel és utol érték egymást.
Engem is idegesítene ha egy esetlegesen gyengébb versenyző miatt tudnék rosszabb időt menni. Arra ott a rallycross, ezért hagytam abba.

Azokkal meg főleg nem értek egyet aki köpködi az olyan versenyzőket aki elveszi, mert s*** a pálya és esetleg ennek hangot is ad. Legközelebb menjetek oda a versenyzőhöz és mondjátok meg neki hogy a kedvetekért tolja át padlón az ilyen helyeken is, mert ti majd szponzoráljátok és adtok sok-sok milliót.
És még van aki a VB-hez hasonlítja ezeket a csapatokat... ott áttolják mindenhol...kicsit más a költségvetés egy gyári csapatnál...

Főleg Bútor Robit nem kellene köpködni, már felmutatott ezt-azt....
Jelen pillanatban ilyen Magyarországon a rally, ezt így van aki szereti van aki nem. Örüljünk, hogy van ez is.

Tulajdonképpen nem is tudom mit vártok ezektől a versenyektől... legyen mindenhol egy fotel, hogy abból nézzétek a versenyt? Mindenki menjen lapjával és borítsa be az autót az árokba, hogy lássunk nagy bukásokat?? Az látványos valóban, de TE aki reklamálsz megtennéd ezt?? Vagy meg teheted anyagilag??

Mert akkor hajrá, mutasd meg hogy kell ezt csinálni!!!!

Ennyi...

172. • 2010-06-01 09:10:27
Ez is jó videó bz től és a pajtásaitól...

Jöhetne már esztergom videója...
171. • 2010-06-01 06:41:19
Nem kicsit meleg a videó, Bútor nagyon közel volt a korláthoz, majdnem mint Hercig, legalább ezt is láttuk. Most már jöjjön a Egom vidi :D
170. • 2010-05-29 06:43:16
Grat Martinnak !!
169. • 2010-05-27 18:20:41
szemem a pályán mosolygok
168. • 2010-05-27 13:20:36
És "skorpio" is gmail-es címről volt regelve. Hát nem érdekes?
De biztos csak véletlen. vigyorgok
167. • 2010-05-27 10:37:57
A versenyről meg annyit, nekem tetszett és ez a lényeg! vigyorgok
voltak hiányosságok meg negatívumok, de olyan nincs hogy mindenkinek tetszen!
166. • 2010-05-27 10:35:12
Érdekes a rally.hu fórumon is találtál véletlenül egy videót!
vigyorgok
kezd "skorpio" szaga lenni.
165. • 2010-05-27 10:28:24
Szia rallysjoCZ-i !
Nos igazam lett a pénz lenyúlásával kapcsoltaban ! A kisterenyei körgyorsra mentem el haverokkal, és lám csak a verseny felét láttuk mert etap, kitaláltak valami vihart meg riasztást !!!! Áteresz ne mvolt építve !!!!!!!!!! És a parkolásért szedtek 1000 forintot??!!??!! Barnát idézve : Rinyált az eleje nemértem.
164. • 2010-05-26 20:38:09
Nem igazán értem, mi volt a terenyei gyors célja. Pénzszerzés? Több elment az útépítésre és a rendőri biztosításra, mint a bevétel lehetett. Egy régi legendás szakasz felélesztése? Én emlékszem, hogy köpködtek a versenyzők 20 éve, mert utólérték egymást, mert gyorsulási verseny volt egy 5km-es szakaszon kb 5 kanyarral. Azt is ideje lenne tudomásul venni, hogy változtak az idők, nem trabantok és ladák adják a mezőny nagy részét, hatalmasakat változtak az igyények és nem véletlenül szüntették meg a vegyes talajú versenyeket, mert aki azt állítja, hogy mély talajú salakra és új aszfaltra is jó egy beállítás, az valamit jobban tud, mint a gyári mérnökök.
A "pálya" minőségéról annyit, hogy az első kör végén az S csoportos mitsuk már túrták maguk előtt a salakot. 3 kör után!
És ezen menjél még hatot! Nevetséges. Leglább annyira, mint pénzt szedni egy gyakorlatilag nézők elől elzárt szakaszért. Aki ott volt Ózdon, láthatta, hogy már azt a salakot is szétásta még a másodosztály. Miből gondolták, hogy a két napja, sárba szétszórt salak majd háromszor annyit kibír?
163. • 2010-05-26 17:57:46
Találtam egy jó kis videót a Salgó rally prológjáról Ha valaki tud még az léci irja be! nemértem
Salgó - Gemer Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 182 hozzászólás • 10 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
303101 02 030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 18 19
2024.12.27-31.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2024.12.30.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k