Nyirád előtt mondták...
a verseny előtt kérdeztük
2008-10-08
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732057824
Napi oldal:
41746
Jelenleg:
1697
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A verseny előtt körbetelefonáltunk, íme az eredmény:

Magda Róbert (Lada 2101):
"Előfutóként megyünk DuEn-nel, akivel már korábban szóba került, hogy egyszer beülne mellém, és ez most valósulhatott meg. A pályabejárás nagyon jól sikerült: ilyen jó dzsuva-pályákon még szerintem sosem indultam, mióta versenyzem. A futóművet kell még beállítani, de egyébként készen állunk a futamra. Szeretnénk jól érezni magunkat, és ez barátnőm türelme nélkül egyébként nem nagyon menne, ez nagyon kell ehhez a sporthoz."

Spitzmüller Csaba (Mitsubishi Lancer WRC):
Kedden megérkeztek az angolok, egy nappal később, de már elkezdték felkészíteni az autót. A múltkori verseny után motort kellett cseréljünk, de úgy gondolom, hogy most minden rendben van. A tréning jó volt, fizikailag és mentálisan fel vagyunk készülve. Ez sorsdöntő futam lesz - mondjuk Miskolc óta mindegyikre azt mondom, hogy sorsdöntő számunkra. Egy biztos: lazításnak nincs helye, mert az egy pontos előnyünk csak lélektani. Sajnos takarítanunk kell majd a pályát, éppen ezért az időjárás nagyon fontos lesz. Fricit mindenképpen magunk mögött kéne tartanunk, ez az egyetlen fontos, úgyhogy nagy taktikázás nem lesz. Mindhárman nagyon gyorsak leszünk, ebben biztos vagyok, és Balázsnak pedig mindent fel kell tennie egy lapra. Egy a lényeg: minden versenyzőtársamnak problémamentes versenyt kívánok!"

Turán Frigyes (Peugeot 307 WRC):
"Nagyon jól állunk, a munkát elvégeztük, amit egy verseny előtt kell. Alapvetően nem sokat változtak a pályák tavalyhoz képest. A lőteret nagyon sajnálom, mert tavaly ott nagyon jó pályák voltak, változatosak, és élvezetesek. Minden pályán lett egy kicsi változás, de egy nap alatt sikerült bejárnunk, és jól felkészülnünk. Az autó szerdán jött, úgyhogy tényleg minden a legnagyobb rendben van. Fizikailag és lelkileg próbáltunk egy kicsit jobban felkészülni erre a versenyre. Most kicsit talán könnyebb helyzetben vagyunk, mint amikor 1-es rajtszámmal kellett mennünk a murván. Taktika nincs, csak nyomni kell a gázt, és nagyon bízom benne, hogy gyorsabbak tudunk lenni Spicinél. Tavaly ez a verseny volt az egyik legjobban sikerült futamunk, remélem, ez idén sem lesz másképp. A Peugeot-ról kiderült Veszprémben, hogy nagyon jól viselkedik murván: annak ellenére, hogy defektet kaptunk, nagyon jó időket tudtunk menni. Spici biztos, hogy nagyon gyors lesz, de azt hiszem, nem csak rá kell figyelünk, hanem Balázsra, és Herczig Norbiékra is. Nagyon komoly csata lesz, ez biztos."

Benik Balázs (Ford Focus WRC):
"A felkészülésünk remélem, hogy elegendő lesz, mert sajnos egyéb elfoglaltságom miatt rövidebb lett a tréning, mint lehetett volna. Ennek ellenére úgy érzem, hogy minden rendben lesz, és mivel a pályák nagyrészt a tavalyiak, próbáljuk az akkori tapasztalatokat hasznosítani idén is. Bízom benne, hogy technikailag is. Lukács Józsival nagyon elszántak vagyunk, és meg fogunk tenni mindent azért, hogy a legjobb eredményt tudjuk elérni. A lelkünk is jól van már... Ózd után elég nehéz volt megemészteni a történteket, de mivel technikai sportról beszélünk, mondhatjuk, hogy benne van a pakliban. Megemésztettük, úgyhogy rendben vagyunk.

Herczig Norbert (Subaru Impreza WRC):
"Jók az előjeleink... A tavalyból kiindulva mondom ezt, hiszen akkor második helyen fejeztük be a versenyt. Nagyon jó érzéssel jövünk ide újra versenyezni. A pályabejáráson kihasználtuk a maximális lehetőségeket, és a tavalyi itinert finomítottuk folyamatosan: azt gondolom, találtunk még néhány másodpercet benne. Ez bíztató, és az is, hogy megint megújult a kocsink, kapott egy új motort, és egy új hátsó differenciálművet. Bízom benne, sőt, bizton állíthatom, hogy az előző versenyen elkezdett lendületünket tudjuk majd tartani most is. Ha az autó ugyanúgy fog muzsikálni, mint Ózdon, akkor minden rendben lesz - szeretnék még gyorsasági szakaszokat is nyerni."

Asi (N/4, Mitsubishi Lancer Evo IX):
"Teljesen jól áll a felkészülésünk, és ezen sokat segít, hogy tavaly már voltunk ezeken a pályákon, amik szinte nem változtak azóta. A tréningen kicsit esett az eső, és a sok utcai gumis autó annyira ledöngölte az utat, hogy teljesen felkeményedtek a pályák, és nagyon jó minőségűek voltak, remélem, ez a versenyen is valami hasonló lesz. Tavaly úgy érzem, hogy egy kicsit gyengén szerepeltünk: voltak problémáink, és lehet, hogy én is gyengébb voltam, remélem, hogy ez a verseny jobb lesz, mint tavaly. Az autó teljesen a veszprémi és szombathelyi beállításokkal áll, de még kipróbáljuk egyszer a verseny előtt. Lehet, hogy picit módosítunk, finomítunk majd még rajta, de az biztos, hogy most nagyon-nagyon közel vagyunk a számomra optimális beállításokhoz."

Vizin László (Subaru Impreza WRC):
"Megérkezett tegnap a motor, és ha minden igaz, délután már ki is tudjuk próbálni. Az utolsó percben ugyan, de összeállt minden. Szombaton az eső kicsit megijesztett minket, de az eső után jobbak is lettek a szakaszok, szinte aszfaltminőségű volt. Remélem, ez a versenyen is jó lesz. Szenzációsak a pályák, kicsit ugyan bíztam benne, hogy változik tavalyhoz képest, de ha ez van, akkor ez van. A kitűnő minőségéhez azonban nem fér kétség."

Hideg Krisztián (A/8, Mitsubishi Lancer Evo VI):
"Éppen a futóművesnél vagyok, úgyhogy hamarosan készen leszünk a felkészüléssel teljesen. A pályabejáráson egyébként minden pályán tudtunk menni négyet, és nagyon tetszenek a szakaszok. Szerintem régóta nem voltak ennyire jó murva pályák versenyben - illetve tavaly itt biztos, de mi akkor nem indultunk. Viszonylag nyugodtak vagyunk, mert csak akkor bukjuk a bajnokságot, ha a következő két futamon egyetlen pontot sem szerzünk - de ettől nem annyira félek. Mindentől függetlenül egészen biztos, hogy mindkét hátralévő futamon elindulunk. Most nagyon optimista vagyok, és az is nagyon tetszik, hogy itt nem kell majd annyira vigyázni az autóra, mint mondjuk Veszprémben. Remélem, hogy egy jól szervezett, jól rendezett verseny lesz, és akkor egy nagyon jót tudunk autózni ezen a hétvégén."

ifj. Érdi Tibor (Subaru Impreza WRC):
"Nem készülünk máshogy, mint az eddigi versenyekre. Az autó jól áll, csütörtökön még megyünk vele egy kicsit. Valamiért a murván nem megyünk rosszul, úgyhogy próbálunk ésszel, beosztva valami jó helyezést elérni. A pályabejáráson ezt a négyet kicsit keveselltem, mert nekünk teljesen újak voltak a gyorsok, de talán elég lesz."

Matics Mihály (N/4, Mitsubishi Lancer Evo IX):
"Egy kavics leütötte az edzőautómról a kartert, de szerencsére már a tréning végén, így tudunk eleget menni a szakaszokon. És sokat számít, hogy tavaly is voltunk itt, úgyhogy nem lesz baj. A kocsival is elkészülünk, azzal sem lesz gond, és nagyon szeretném, ha jó idő lenne, mert utálom az autót mosni a verseny után két napig..."

Vas Zoltán (N/4, Mitsubishi Lancer Evo IX):
" A hétvégén tisztességgel, becsülettel bejártuk a pályákat, már pénteken teszteltünk is, és szerintem elég jól sikerült minden. A szakaszok egyébként nem voltak újak, tavaly már mentünk rajtuk, és nagyon tetszetősek, technikásak és tempósak is - remélem, az eső nem fog esni."

Balázs Öcsi (N/4, Mitsubishi Lancer Evo IX):
"Éppen a duen-en lévő belsőkamerás felvételeket nézem… :) Tavaly nem voltam ezen a versenyen, de most meg kellett állapítanom, hogy a pályák nagyon komolyak. Az autó ma készül el, de nem nagyon szeretek tesztelni, inkább jól összerakjuk, és megyünk a versenyen. Addig meg maradnak a belső felvételek."

Gyarmati Ariel (S1600, Suzuki Ignis S1600):
"Sajnos nem érkeztek meg az alkatrészek a kocsihoz, így nem tudunk rajthoz állni Nyirádon. Múlt csütörtökig nagyon vártuk a versenyt, de akkor kiderült, hogy nem fog menni... Ózd után tulajdonképpen a komplett elejét meg újra kellett építeni, és nem jött meg minden, úgy marad a Mecsek majd, de ott már mindenképpen szeretnénk menni."

Tobak Zoltán (A/8, Mitsubishi Lancer Evo VI):
"Végigtréningeztük a pályákat, sőt, videóra vettük, és most utólag próbáljuk elemezni, és memorizálni őket. Tavaly nem voltunk, így kevésnek éreztem a négyet, ezért jó, hogy felvettük. Jó, hogy vannak gyors és technikás részek is, nagyon tetszenek. A kocsi teljesen készen van, csütörtökön még teszteljük a gátlókat, és esetleg állítunk rajtuk, de biztos, hogy nagyon színvonalas lesz a verseny."

Bujdos Miklós (A/8, Subaru):
"A pályabejárás remélem, jól sikerült, majd kiderül a versenyen. A többiekkel szemben annyi a hátrányunk talán, hogy tavaly itt nem indultunk, és minden pálya új volt. Próbálunk majd úgy menni, hogy jól érezzük magunkat, és a pályák ehhez nagyon jók, nagyon tetszenek. Szombathelyen esőben mentünk, nem örülnék, ha most esőben kéne versenyeznünk, de majd meglátjuk. A futóművel van még dolgunk, mert ezeket a dobálós szakaszokat nem nagyon szereti az autónk, most még be kell állítanunk, hogy ne dobjon le minket az út, ezért csütörtökön még tesztelünk egyet."

Kőváry Barna (A/7, Renault Clio R3):
"Kicsit késve értem a pályabejárásra, de azt gondolom, hogy sikerült jól felkészülnünk. Sőt, most a bejárás alatt is tettünk kamerát a kocsiba, így utána is tudok ismerkedni a szakaszokkal esténként könyvolvasás helyett. Nagyon tetszik, hogy egy zsebkendőnyi területen vannak a gyorsok, és nem kellett kilométerek ezreit kocsikázni. A kategóriában elsőnek indulunk, Janzer Gyuri nem indul, és most nagyon szeretnénk futamot nyerni. A murvabajnokság még nyitott, azért mindenképpen szeretnénk menni, és nagyon szeretnénk egy jót csatázni a többiekkel is. Két kocsit viszünk le tesztelni, mindkettő más beállításokkal van, át tudunk adott esetben ülni, és tudjuk majd finomítgatni. Remélem, jó hétvégénk lesz."

Bessenyei Zoltán (N/3, Opel Astra GTC CDTI):
"A tévés munkáimból adódóan csak délután tudtuk elkezdeni a pályabejárást, úgyhogy egy fél nappal kevesebbet tudtunk menni, de azt gondolom, ez is elég volt. A szakaszok tényleg világszínvonalúak, nagyon komoly, igazi ralipályák, nem csodálom, hogy tavaly mindenki pozitívan nyilatkozott a versenyről. Akkor én ugyan nem indultam, ami bizonyára hátrányt jelent majd, de azt gondolom, hogy jó verseny lesz. A bajnokságban az esélyünk már csak matematikai, de tudod, az ember akkor adja fel, amikor már leintették. Mindent megteszünk, hogy minél jobban sikerüljön a hátralévő két futam."

Hibján József (N/3, Ford Fiesta ST):
"Tavaly felírtuk ugyan, de a második gyorson kiestünk, úgyhogy van mit pótolnunk idén itt. Elkészült az autónk, de nagy munka nem volt vele, csak át kellett építeni murvára, meg volt egy komolyabb váltó-revíziónk. Nagyon tetszenek a gyorsok. Elég szépen átalakult a rallycross pálya, de a számomra leginkább a hegyesdi gyors a legtutibb. Bajnokság szempontjából kell néznünk előre is, hátra is, és az a lényeg, hogy pont nélkül nem szabad hazajönnünk."

Suba Egon (N/3, Renault Clio):
"Nagyon jó volt a pályabejárás, hamar is végeztünk. Szerintem egész jó itinert sikerült írnunk, bár óvatost, mert Ákos elég régen nem versenyzett már. Tavaly már mentünk rajtuk, csak fordított felállásban, és az biztos, hogy a Clio-nak nem ez fekszik a legjobban, bár nagyon jó minőségűek a szakaszok. Ebben az évben, a Suba Egon-Suba Ákos felállásban a bajnokságba már nem nagyon tudunk beleszólni, úgyhogy most szeretnénk megelőzni a Suba Egon-Suba Ákos párost...:) Ha ez nem sikerül, ő lesz a hibás, ha sikerül, én mondtam jól...:):)"

Kurtos Róbert (N/2, Honda Civic):
"Néhány apróságot kel még beállítani a kocsin, de készen leszünk a rajtra. A pályabejárás jól sikerült, tavaly is voltunk itt. Amiken már jártunk, azokon nem kellett sokat módosítanunk, de az új pályák is nagyon tetszenek. Ha esik, eléggé csúszós lesz, de megpróbáljuk mindenféleképpen jól érezni magunkat."

Szíjj Csaba (N/2, Suzuki Ignis):
"Tetszettek a szakaszok, sajnálom, hogy ezeken a jó pályákon nem egy erősebb autóval tudok rajthoz állni. Most csak az a cél, hogy szerezzek egy pontot, és ez volt kéznél, és ez volt a legegyszerűbb mód, hogy rajthoz állhassak. A nyirádi futamot pedig mindenképpen ki akartam próbálni. A navigátorom Szilasi Arnold lesz, aki idén négy embernek is navigál, úgyhogy elég gyakorlott a pilótákhoz alkalmazkodásban, és ezzel sem lesz gond. Remélem, dagonya sem lesz, mert az nem lenne túl jó ennek az autónak."

Szabó Laci (H/9, Lada VFTS):
"A pályabejárás megvolt, remélem, elég lesz, hogy hármat mentünk mindegyiken. Jó volt új szakaszokon menni, és nagyon tetszenek. Most fogjuk beállítani az autó motorját, a futóművet már beállítottuk, remélem minden jó lesz, és egy problémamentes hétvége vár ránk, mert csakis az első hely elfogadható számomra, hogy a bajnokságban még legyenek reményeink."

Boroznaki Tibor (H/9, Lada VFTS):
"Nagy meglepetéssel indulok - mindenki számára, mert lecseréltem az autómat egy VFTS-re. Nagyon hirtelen volt a dolog, a kis navigátorom még nem is tud róla... Igazából meglepetésnek szánom neki, amikor lemegyünk, akkor fog szembesülni a dologgal. Mindig morcos volt, hogy egyberaktak minket a VFTS-ekkel, és hozzájuk képest gyengébbek voltunk, márpedig ő szeret elől lenni. Úgyhogy most megpróbálunk előrébb kerülni. Ez az autó egyébként Kiscsatári Imié volt, belém állt a boogie, pezsgett a vérem, és elcseréltük a kocsijainkat, így maradt nálam ez, és mindketten boldogok vagyunk. Eddig körülbelül 300 métert tudtam menni vele, és talán még a beállítások alatt tudom majd vele menni egy kicsit. A pályabejárást sem erőltettük túlzottan, mert ugyanazok tulajdonképpen a szakaszok, mint tavaly voltak. Annak ellenére, hogy az autót egy picit még szokni kell, szeretnénk jobb helyen végezni, mint eddig."

Hetei Zoltán (H/9, Trabant 601):
"Mindennel készen állunk a rajtra. A pályák nagyon tetszenek, szerintem Magyarország legjobb gyorsai vannak itt - kíváncsi vagyok, hogy mire mi odaérünk a kis Trabival, addigra is valamennyire megmarad, és nem kell krátereken átvágnunk. Tavaly már mentünk, kategória harmadikak lettünk, szeretnénk most is minél jobban végeznünk. Sajnos tavaly nagyon kevés néző volt, remélem idén másképp lesz, mert aki nem jön el, nem tudja, mit hagy ki..."

 


Rallye2
 
Hevesi István (A/6, Honda Civic VTI):
"Csütörtökön még kell az autóval foglalkoznunk, mert még csak elkezdeni tudtuk, de a pályák nagyon jók. A Szőc nekem még ismeretlen volt, de nagyon tetszik - sőt, ezt az összesre elmondhatom, mind nagyon jó pályák."

Menyhárt Gábor (A/5, Skoda Felicia):
"Ózdon gyújtásproblémáink voltak, de most már úgy néz ki összeállt, és olyan mint fénykorában, úgyhogy reszkessetek ellenfelek!:) A pályákat felírtuk, nagyon tetszenek, és végre olyannak tűnnek, ahol nem csak a lóerő számít majd, hanem igazén bevállalós szakaszok lesznek. Murván jobban szeretek menni, mint aszfalton, ezért bízom a jobb eredményben, egy dobogóban mindenképpen."

Molnár Ferenc (A/6, Honda Civic VTI):
"A pályabejárás alatt nem használtuk ki az összes alkalmat, kettőt-hármat mentünk mindenhol. Nagyon tetszettek már tavaly is, ez idén sem változott, szerintem jó kis verseny lesz. A kocsin már csak a futóművet kell állítani, és készen vagyunk, mert az ózdi motorproblémánkat már korábban tudtuk orvosolni. Most próbálunk minél előrébb végezni, mert nem akarjuk a mecseki versenyre bízni a bajnokság végeredményét, mert ott nem tudjuk, milyen időjárásra számíthatunk majd. Remélem, jó hétvégénk lesz most."

Kádár Attila (N/3, Seat Ibiza Cupra):
"Nagyon jók a pályák, van pár nagyon lobogós, gyors szakasz is, és kíváncsian várjuk, hogy hogy mennek majd. Tavaly csak nézőként voltam, úgyhogy nekem ez lesz a premier...:) Pár apróbb, aktuálissá vált fejlesztést hajtottunk végre az autónk, de már mindennel készen állunk a rajtra. Remélem, olyan versenyünk lesz, ahol módunk lesz egy kicsit előrébb menni, és csatázgatni, nem csak futni a teljes reménytelenség tudatával, mint ahogy az elmúlt két versenyen volt, különböző technikai és emberi hibák miatt."

Schweitzer Dániel (F/2, BMW M3):
"Szuper volt a pályabejárás, és nagyon tetszenek a pályák. Nem mentem még rajtuk, csak Szombathelyen, ami hasonló volt, de az közel sem volt ilyen minőségű, mint a nyirádiak. Zoli ment már itt, úgyhogy neki legalább már nem volt ismeretlen. Még az autón kell egy-két apróságot szerelni, beállítani, aztán készen állunk a rajtra."

Mucsina Tamás (F/3, Toyota Celica GT4):
"Tavaly voltunk Nyirádon, és a második gyorson beestünk a fák közé... Lesz mit pótolnunk idén. Az autó egyébként kész van, ma teszteltünk is vele. A pályák nem változtak nagyon tavaly óta, akkor is tetszettek, most is. Két mínuszos verseny után már ideje lennünk valami normális eredményt elérnünk, amit nehezít, hogy lesz három Mitsubishi is a kategóriánkban. Mi mindent megteszünk, hogy minél jobban sikerüljön."

Kovács Lóránt (F/1, Lada VFTS):
"Szombaton megvolt az edzésünk, az autó készen van. Nagyon régen, 2001-ben mentem murván utoljára, most nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz."

Kondor Lajos (N/2, Peugeot 106):
"Ózdon eltört a váltóházunk, de azt még azon a héten megcsinálták a srácok, már csak annyi volt a dolgunk, hogy a murva futóművet alátegyük, de már azzal is készen vagyunk. A pályák nagyon bejönnek, és már gumink is van: ami megmaradt Veszprém és Szombathely után, annak a kopásjelzője már látszik, de ezt még megvágtuk, a széléről levágtuk a lekerekedett részt, ami meg még újabb volt, azt megfordítottuk, és a kopott rész van befelé. Meg vettem egy nagy rakás gumit, úgyhogy erre a versenyre már gumigazdag lettem...:) Nagyon szeretnék végre befejezni egy versenyt, úgyhogy mindent megteszek az ügy érdekében."

Ez a hír most jelenik meg 4367. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k