h i r d e t é s
Összes oldal:
732044818
Napi oldal:
28740
Jelenleg:
1705
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Balázs Öcsiéknek - ahogy ő fogalmazott -, meglepően jól sikerült a szombathelyi verseny. Az abszolút kilencedik, és az N csoport második helyén végeztek a Mitsubishi EVO IX-cel. Ez volt az első murvás versenyük ezzel az autóval - nem is bízták a véletlenre a felkészülést…
- Hogy ment a verseny? - Az első körben próbáltam óvatosan menni, éppen ezért én lepődtem meg a legjobban, hogy másodikak voltunk 4 gyorsasági szakasz után. Aztán a második körben már próbáltunk sietni. Akkor még jobban esett az eső, a pálya is ázottabb volt, és rögtön a szelestei gyorsaságin megforogtam, és vesztettünk vagy tíz másodpercet. Aztán a csepregi szakaszon, egy féktávon csúsztunk túl, ott is vesztettünk úgy tíz másodpercet. A söptein, az utolsón pedig korai rajtunk volt, szintén tíz másodperc volt a büntetésünk. Úgyhogy az első napon a kategória harmadik helyén voltunk csak.
- Vasárnap viszont sikerült javítani ezen az eredményen… - Igen. A körgyors kifejezetten tetszett, mert nagyon tempós volt, és ez valahogy jobban bejött, mint a derékszögek. Nem beszélve arról, hogy az ismeretlen pályákon valahogy kiegyenlítődnek az erőviszonyok, és rögtönözhetek, amit nagyon szeretek. Nagy csatában voltunk a második helyért a Vas Zolival, csak utána neki a kör végén, az etapon megállt a váltója, és ez eldöntötte a második hely sorsát. A nap utolsó körére új gumikat tettünk fel, a biztonság kedvéért, ami nagyon jó volt, mert tovább tudtuk növelni az előnyünket Matics Misiékkel szemben. Nagyon jó volt ez a verseny, egyébként is szeretem a Szombathely Rallye-t, mert tényleg nagyon jó minőségű ez a murva, ami itt van.
- Az eső sem változtatott a véleményeden? - Nem, szerintem sokkal jobb volt így, sokkal érdekesebbé tette a versenyt. Mindent összevetve most jóval zsigulisabbra sikerült ez a verseny, jobban is élveztem.
- Lehetett ebben része annak, hogy egy olyan új lengéscsillapítót tesztelhettél, amit rajtad kívül még nem sokan? - Mindenképpen! Ezek egészen új fejlesztésű, négyutas, SACHS lengéscsillapítók voltak, amiket a VB-n is csak most próbáltak ki Görögországban, sőt, az N csoport első két helyén olyan versenyzők végeztek, akik ilyen lengéscsillapítókkal mentek. Az SRTeamnek (Schroth Racing) köszönhetően kaptam ezt a lehetőséget, sőt jött egy mérnök is a SACHS Race Engineeringtől, hogy segítsen mindent jól beállítani. Csütörtökön elmagyaráztam neki milyen pályák lesznek a hétvégén, vittem is a tesztpályán. Ő már kész beállításokkal érkezett, csak ide kellett hangolni kicsit, a szombathelyi körülményekre. Már a teszt alatt azt éreztem, hogy nagyon jól viselkedik az autó, nagyon jól kezelhető ezekkel a gátlókkal.
- Miben volt ez jobb, mint a többi lengéscsillapító? - A futómű beállítása nagyon fontos, talán a legfontosabb, főleg murván. Azt kell érezd, hogy biztonságosan tudod vezetni a kocsit, mert akkor lehetőséged van sokkal gyorsabban vezetni. Ezek a lengéscsillapítók pont ezt nyújtották. Nem kellett félnem, hogy eldob egy gödör, vagy egy kisebb bukkanó - simán, nyugodtan, teljes sebességgel átmehettem mindenen.
- A murvákon marad ez a gátló? - Veszprémben igen, és nagyon remélem, hogy a továbbiakban is, mert nagyon meg vagyok elégedve velük. És nagyon köszönöm a mérnöknek, Enrico-nak, a SACHS Race Engineeringnek, és az SRTeamnek, hogy lehetővé tették, hogy kipróbálhassam.
Ez a hír most jelenik meg 6398. alkalommal
|