h i r d e t é s
Összes oldal:
737720527
Napi oldal:
53196
Jelenleg:
1048
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Szeptember 5.-én 10 órára az MNASZ-be várja az újonnan létrehozott Off-Road bizottság vezetõje a Rallycross és Autocross egyesületek képviselõit, valamint a versenyzõket.
Ennek kapcsán beszélgettünk Cselényi Balázzsal, az MNASZ Sportszakmai Alelnökével.
- Mirõl lesz szó szombaton? - Elsõ napirendi pontként várhatóan az MNASZ Elnöke, Ferjáncz Attila fogja tájékoztatni a jelen lévõket az elnökség összevonási döntésérõl, valamint az ezzel kapcsolatos egyéb döntésekrõl. Ezt követõen Tóth János kinevezett szakágvezetõ beszél tervekrõl, elképzelésekrõl. Ezek után szó fog esni a 2009-es szezon befejezésérõl, hiszen mindkét szakágban van olyan verseny amely esetében a rendezõ kérte, hogy az eredeti idõponthoz késõbb rendezhesse meg a versenyt. Jelen lévõk ötleteit meghallgatva, megoldást kell találni a Rallycross Divízió 9 részére, mert nekik eddig csak 3 bajnoki fordulójuk volt.
- Szabályokról is beszéltek? - Természetesen a már ismert 2010-es szabályokról is lesz pár szó, valamint tájékoztatás lesz arról, hogy tárgyalást szervez a szakágvezetõ az osztrák, szlovák, cseh, lengyel és esetleg a szlovén szakágvezetéssel közös versenyek, esetleg közös bajnokság kérdésében.
- Mért lehet jó a 2 szakág összevonása? - Az FIA-nál, és a környezõ országokban is Off-Road bizottság foglalkozik a rallycross és autocross ügyeivel. Várhatóan könnyebb lesz a nemzetközi kapcsolatok ápolása ebben a formában. Sajnos a versenyzõi létszám és a két szakág gazdasági helyzete is indokolta az összevonást, de nem szabad figyelmen kívül hagyni az eltérõ problémákat. Várhatóan hallhatunk a szakág jövõbeni média és marketing terveirõl, valamint a szakágat vezetõ bizottsággal kapcsolatos információkat, amiket az idei alapszabály jelentõsen behatárolt, de jövõre vélhetõen nagyobb létszámú stábot lehet majd alkalmazni.
- Mi az a változás, amit azonnal érezhetnek majd a versenyzõk? - Az Intézõ Bizottság következõ ülésén megtárgyalja annak a lehetõségét, hogy milyen módon lehetne közös licencet létrehozni, esetleg egy licenc áráért mindkét szakágra érvényes licenc kiváltását megoldani. Várhatóan az Autocross EB nyirádi futamám esetleg indulni szándékozó rallycross versenyzõknek tudunk ezáltal egy kis kedvezményt nyújtani.
- Várható a többi szakágban is hasonló nyílt fórum? - Remélhetõleg a többi szakág vezetése is tart majd ilyet, hiszen egy ilyen megbeszélés lehetõséget ad az év során tapasztaltak értékelésére, valamint a szakágvezetés információkat szerezhet a szabályalkotó idõszak megkezdése elõtt.
- Várható a versenynaptár és a szabályok elmúlt évekhez képest korábbi megjelenése? - Az Autósport Rendezõk Ligája letett egy javaslatot az Intézõ Bizottság asztalára, mely jelentõsen megváltoztatná a naptár bejelentési és befizetési idõpontokat. Remélhetõleg hamarosan kis módosításokkal elfogadásra kerül a javaslat, és akkor várhatóan novemberben versenynaptár tud majd az MNASZ honlapján megjelenni. Ez természetesen magával hordozza azt is, hogy a szakágaknak korábban kell szabályaikat megalkotni, és az Intézõ Bizottság elé terjeszteni. Sajnos be kell látni, hogy az az évtizedek óta alkalmazott gyakorlat, hogy január végén jelenik meg az elsõ hivatalosnak tekinthetõ versenynaptár, az tarthatatlan. Szükség van változtatásokra, ez mindenkinek az érdeke.
Ez a hír most jelenik meg 1437. alkalommal
|