Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Oláh Gyárfás céljai
Nem beszél mellé, időben elküldte a célkitűzéseit, rövid és hosszú távú terveit
2015-01-22
levél • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
722867024
Napi oldal:
313903
Jelenleg:
1874
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

olah_gyarfas_celjai_1


Tisztelt Sportbarátaim!
 
Egy nap, és elérkezik a döntés ideje. A január 24-i közgyűlésünkön ki kell jelölnünk az utat a Magyar Autósportnak és önmagunknak. Különböző szakágakból többen is megtiszteltetek bizalmatokkal, elnöknek jelöltetek, alkalmasnak tartotok a változás véghez vitelére és a jövő építésére, ezért kötelességemnek érzem, hogy tájékoztatást adjak az általam elképzelt MNASZ jövőjéről. Rövid és hosszú távú feladatokról számolok be, mivel vannak tennivalók, melyeknek a megvalósítása nem halasztható tovább és vannak, amikhez átgondolt terveket kell készíteni.
Eljött a cselekvés ideje!
 
Az elmúlt napok, hetek történései arra engednek következtetni, hogy a többség változást akar. Egyetértek! Elege van már mindenkinek a közgyűlésekből és az állandó feszültségből, mi dolgozni, Ti pedig versenyezni akartok! Én az új jövő, a változás mellett teszem le voksomat, mert eljött az ideje a megújulásnak! Új gondolatok, új szabályok, céltudatos és motivált emberek kellenek céljaink eléréséhez, mert a Magyar Autósport jelenleg kényszerpályán mozog. A fejlődéshez más utat kell járni. 
 
Személyes tapasztalataim alapján úgy látom, hogy más hangnem, más irányítási, szervezési struktúra, más ideológia szükséges. Meggyőződésem, hogy az alapokhoz kell hozzányúlni, munkámban ezt az irányt képviselem. Az Elnökség összetételére javasolt csapat alkalmas arra, hogy talpra állítsa a Szövetséget és visszaszerezze annak megbecsülését. Motivált és nyitott vagyok a feladatra, de nem szeretnék hibázni, ezért az Elnökség mellé egy szakmai grémiumot hívok segítségül, azokból a megkérdőjelezhetetlenül elkötelezett erkölcsű sportemberekből, akik tapasztalataikkal, megalapozott tanácsaikkal segítik munkánkat.
 
Alapkövetelmény a jövőben a nyílt és tiszta beszéd,
mert én csak ezt ismerem!
 
Az elkövetkezendő években a bajnokságok szabályainak, kiszámíthatóságának, biztonságának és színvonalának emelése mellett az utánpótlás támogatására is hangsúlyt kell fektetni. A biztos pont, a szilárd alap a magyar autósportban azok a tehetséges és fejlődni képes versenyzők, akikre oly büszkék vagyunk. Ezek a fiatalok fogják a következő években biztosítani a magyar autósport sikereit az FIA különböző bajnokságaiban, és a hazai pályákon is. Az MNASZ-nek kötelessége támogatni őket és professzionálisan segíteni szakmai fejlődésüket, építeni ismeretségüket.
 
A jövőnk érdekében, minden esetben ki kell zárnunk az anyagi indíttatású belső vitákat, az önös érdekeket félre kell tenni és össze kell fognunk egy sikeres Szövetség érdekében.
 
Véleményem szerint a Magyar Autósport egyik fontos alappillére a Hungaroring, melynek a lehetőségeit jelenleg nem használjuk ki. Az egyenes és tiszta kommunikáció elengedhetetlen a jövőben ebben az irányban is, mert a jó kapcsolat rengeteg nem anyagi jellegű lehetőséget rejt magában. Egyenrangú félként kell tekinteni rájuk és tovább kell építeni a kölcsönös érdekeken alapuló együttműködést, melyről a Hungaroring vezetése már biztosított személyem megválasztása esetén.  
 
Rövid távú célok:
 
A Szövetség jogi helyzetének megszilárdítása az érvényben lévő PTK figyelembe vételével.
A gazdálkodás felülvizsgálata, a felesleges és indokolatlan költségek megszüntetése.
Megtakarításokból és pályázatokból a források megteremtése az utánpótlás fejlesztéséhez.
Szövetség arculatának azonnali kialakítása, külső és belső kommunikáció javítása. 
On-line ügyintézés lehetőségének kialakítása, felvéve az ütemet a kor szellemében.
Média kapcsolatok javítása, átszervezése, úgy az írott, mint a digitális médiában.
 
 
Hosszú távú célok:
 
Stabil versenynaptár megalkotása.
A versenyengedélyek MNASZ központi alapon való megszerzése.
Versenyzői terhek lehetőség szerinti csökkentése, minimum szinten tartása.
Az utánpótlás korú versenyzők licenc díjának minimalizálása. 
Hungaroring Sport Zrt.-vel való eredményes munkakapcsolat kialakítása.
Nemzetközi lobby tevékenység a FIA sorozatversenyek magyarországi rendezése érdekében. 
2014. évben megújuló FIA kapcsolatok további kiszélesítése.
FIA pályázatok beadása, élve az ígért lehetőségekkel.
Zóna országokkal való együttműködések további kiaknázása és közös bajnoki fordulok lebonyolítása.
Amatőr sport segítése, biztonságos működésének szakmai támogatása.
2014-es évben az Utánpótlás Bizottság által felállított Bajnok Program továbbfejlesztése. Az általunk kiválasztott tehetséges versenyzők nemzetközi kupa sorozatokon való megjelenésének támogatása, promoterek által.
 
thumb_olah_gyarfas_celjai_3A fentiekben említett célok mögött komoly előkészítő munka, egyes esetekben szerződés-tervezet van. Az elmúlt 10 hónap lehetőséget adott arra, hogy megismerjem a Szövetség elnökségének működését belülről is. Amennyiben a tagság bizalmat szavaz a fenti céljaim megvalósításához, akkor jövő hétfőn érdemi munkával tudunk kezdeni, hiszen eddig is ebben a rendszerben dolgoztunk, csak sajnos nem sikerült ezeket a célokat előtérbe helyezni. Nincs egy perc elvesztegetni való időnk sem, végleges szabályok, végleges naptárak kellenek nagyon rövid időn belül.
 
Tavalyi év során több alkalommal személyesen tárgyaltam Jean Todt Elnök úrral. A megbeszélések pozitív jelzései is erősítettek abban, hogy céljaim az FIA tagszervezeti ajánlásainak és elvárásainak megfelelnek. Legutóbb a CEZ díjkiosztón volt módom tárgyalni Todt úrral. Tájékoztattam döntésemről, miszerint jelölésem esetén indulni kívánok az MNASZ elnöki pozíciójáért. Az FIA elnöke biztosított, hogy amennyiben szándékom megvalósul,  akkor a jövőben jó együttműködésre számíthatunk. 
 
Tisztelt Sportbarátaim!
 
Aki szavazati joggal rendelkezik a közgyűlésen, az most dönthet, hogy a következő években milyen úton fog járni a Magyar Autósport. Most nem csak arról döntünk, hogy ki lesz az MNASZ elnöke, kikből áll az Elnökség. Ennél sokkal többről van szó. Fel kell tenni magunknak a kérdést: sikerül-e az MNASZ-t és általa  a Magyar Autósportot olyan fejlődési pályára állítani, ami pozitívan hat mindannyiunk jövőjére, vagy maradunk ebben a senkinek sem jó állapotban.
 
Már a stabilitás, a törvényes működés, a valódi szolgáltató Szövetség létrehozásának ígérete sem lebecsülendő, de ezek csak a kötelező, minimálisan elvárható alapok. Ez ma már kevés, fejlődni kell, társadalmi, politikai megítélés vonatkozásában és nemzetközi szinten is. 
 
Céljaim és az elnökség összetétele magában hordozza a gyors, biztonságos fejlődés ígéretét. A siker érdekében kérem legyetek ott a közgyűlésen! Összefogásra van szükség! 
 
2015 január 22
Sportbaráti üdvözlettel:
 
Oláh Gyárfás
MNASZ Elnök jelölt

---------------------------------------------------------

thumb_olah_gyarfas_celjai_2Személyi adataim:
Nevem: Oláh Gyárfás
Születtem: 1978. június 23-án, Budapesten
Képzettségi adatok: Fáy András Közlekedésgépészeti Műszaki Szakközépiskolában érettségiztem 1998-ban, majd tanulmányaimat a Gábor Dénes Főiskolán folytattam, informatikai manager szakon.
Nyelvismeret: középfokú angol-német nyelvismeret, alapfokú olasz nyelvismeret
 
Sportszakmai életút: 
Motorsport pályafutásomat 6 éves koromban kezdtem. A Magyar Autó és Motorsport Szövetség (MAMS) mini motoros licencével versenyezve különböző kategóriában 3 bajnoki címet és számtalan dobogós helyezést értem el. 12 éves koromban a Kesjár Csaba gokart tehetségkutató tábor egyik legjobbjaként lehetőséget kaptam, hogy induljak a Magyar Gokart Bajnokságban. 
Hat év gokart sportban eltöltött idő alatt több magyar és európai ország nemzeti bajnokságában nyertem bajnoki címet. Gokartsport karrierem csúcspontján 2004-ben a ROK Grand Final Világbajnokságon IV. helyezést értem el.  
1998. óta tevékenykedem a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) kötelékeiben. 2003-tól 2 éven át az MNASZ Gokart Szabályalkotó Bizottság tagja voltam. Nemzetközi Autósport Szövetség (FIA) gokart szakágának (CIK) Rendezői és Pálya Homologizációs Bizottságának tagjaként többször utaztam külföldre és képviseltem szövetségünket. 
1999-ben megalakítottam a Kart 2000 Sportegyesületet, azzal a céllal, hogy az évek alatt megszerzett tudást, tapasztalatot átadjam. Az egyesület majdani elnökeként, sportszakmai vezetőjeként fő célkitűzésem volt, a tehetséges fiatalok felkutatása, karrierjük managelése. 
A  Csapat 6 éves pályafutása alatt 13 Magyar Gokart Bajnoki címet szerzett, többször érdemelte ki az Év Gokart Rendezvénye az Év Gokart Versenyzője, az Év Felfedezettje elismerést. 
Számításaim beváltak, az elmúlt 8 évben az MNASZ különböző szakágába számos versenyzőt adtunk át. Néhai Frank Tamással közösen alapított társulásban, külföldi és hazai fiatalokat segítünk és tesszük lehetővé a nemzetközi formula autós karrierjük megalapozását. 
Eddigi életem jelentős részét az autósport szeretete töltötte ki. Szerencsés embernek mondhatom magam, hiszen a hobbim a mindennapi munkám is. A sport megtanított a sporttársaim, munkatársaim iránti tiszteletre, a felelősségre, a kitartásra. Megtapasztaltam és tudom, mit kell tenni az egyéni és a közös sikerek eléréséhez. 
 
Életfilozófiám:
Az autó- és gokartsport alázatra, tisztességre, megbecsülésre, odaadásra, küzdeni tudásra és lemondásra tanított. Tudom, mert a sportban eltöltött versenyzői, vezetői múltam megtanított, hogy napjainkban felelős vezetőként a várt eredmények csak csapatmunkával, korrekt együttműködéssel érhetőek el. Sportolói múltamból adódóan munkámban is mindig a legjobbra, a tökéletes eredményre törekszem. 

Főbb tisztségek, munkáim: 
2014 - Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elnökségi tagja Utánpótlás Bizottság vezetője 

2014 - Sport manageri siker 
           Több Formula 1 csapattal való jó kapcsolat révén  Sauber Formula 1 csapatnál, versenyzőm Roy Nissany tesztvezetésen vehetett részt

2013 - Balaton Park Circuit project  /sportszakmai vezető/
Jelenleg sportszakmai vezetője vagyok az épülőben lévő versenypályának mely terveink szerint 2015-ben nyitunk meg.

2010 - G1 Sport Management  /sport manager/
Néhai Frank Tamással közösen alapított társulás célja a külföldi és hazai tehetségeket felkarolása. Kapcsolatrendszerünk segíti és támogatja a nemzetközi formula autós karrier alapjainak megteremtését. 

2009 - Fitness Factory Sportközpont /társtulajdonos-ügyvezetője/
Évente több mint 200 ezer látogatót kiszolgáló sportközpont vezetője.

2008 - G1 Gokart Center /tulajdonos-ügyvezetője/
Budapest legmodernebb fedett gokart pályájának vezetése, mely évente közel 300 rendezvénynek ad helyszínt.

2006 - MNASZ Országos Amatőr Gokart Bajnokság /promóter/
Sorozat évente 25 rendezvényt jelent és összesen közel 1000 nevezőt vonz. Bajnokság az elmúlt 10 évben számos fiatal tehetséget közvetített az MNASZ szakágaiba.

2005-2007 Euro-Racing /ügyvezető/
Euro-ring versenypálya üzemeltetése és a pálya nemzetközi nagykövete.

2002-2005 - Moto-Kart Univerzum /ügyvezető/
Cégvezetőkén feladatom volt az Euro-ring (örkény) versenypálya beruházásának felügyelete.

2000-2006- G-Kart Racing Team /csapatvezető/
Versenyzők sportszakmai, technikai támogatása mellett a MNASZ  Gokart illetve  Autós Gyorsasági Országos Bajnoki hétvégéit szerveztük melyből több nemzetközi verseny hétvége volt.

2000 - G-Kart Team Sportegyesület  /Elnök/
Egyesület elnökeként csapatom fő célkitűzése tehetséges fiatalok felkutatása, managelése az autó és gokart sportban.

 

 

Ez a hír most jelenik meg 6055. alkalommal
Share |
egyéb
MNASz Közgyűlés 2015
Sportok Háza
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k